Ik heb gisteren nog wat kunnen vernissen twee lagen gedaan, vandaag niet veel kunnen doen omdat het te hard waaide en soms regende.
Hehe het was ook sarcastisch bedoeld hoor
. Ik dacht dat powdercoaten een stuk duurder zou zijn, maar als ik het zo hoor dan is het idd goedkoper dan zelf spuiten aangezien die bussen 6~7 euro per stuk zijn als je ze ergens goedkoop kan vinden, en ik heb tot nu 6 bussen gebruikt en eigenlijk zitten er maar weinig lagen kleurlak op.
Ik heb gisteren nog wat kunnen vernissen twee lagen gedaan, vandaag niet veel kunnen doen omdat het te hard waaide en soms regende.
Flythe, wanneer krijgen we het resultaat te zien?
Intel C2DE6600 @ 3.4Ghz // Asus P5K-E/WIFI-AP // 4x1GB 6400 Kingston HyperX // RAID0: 2 x Seagate Barracuda 7200.10 250GB // Gigabyte Nvidia Geforce 8500GT (512MBI) // Antec P182 // NEOhe 500W // Creative Xfi ExtremeGamer
Hmmm, deze heb ik gemist, maar moet zeggen dat die oranje paintjob echt grandioos is. Niet het saaie steriele grijs, maar gewoon een flitsend kleurtje 
Denk dat Flythe atm bezig is met de casemod contest op bouweenpc.nl, en die loopt al van begin juli!
Maar nevertheless geen reden om niet met deze case bezig te zijn
mooi weertje he?
Precies, hij heeft toch tijd zatquote:diedazz schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:02:
Denk dat Flythe atm bezig is met de casemod contest op bouweenpc.nl, en die loopt al van begin juli!
stfuquote:
Ik ben nog wel bezig met de kast, nogsteeds met het schuren van de buitenkant voor het verchromen. wss kan ik binnenkort wel weer wat kan laten zien
Ik zit op het moment door m'n bandwidth heen op google pages, als ik tijd heb zal ik alle foto's op een server van een vriend van me zetten.
Flythe wijzigde dit bericht 03-09-2008 20:55 (19%)