qed
Inhale wijzigde dit bericht 07-04-2008 19:55 (76%)
hihihihi
Ik zal proberen hier eens wat vaker te kijken, op aandringen van Leftblank : -(
rm -rf *
Keep it up ;-)
Blog | Meer informatie over waterkoeling ? | te koop

Zo weer snel een update erachter aan
Het was vandaag lekker weer om buiten te kunnen verven dus ik ben gelijk verder gegaan met de G5.
Had ik die bril dus toch niet nodig The Zeroorez
actiefoto:
gebruikte verf:
2 uurtjes later:
overzichtsshot:
voorkant:
onderkant:
achterkant:
artistieke fout genomen foto
de primer was na 2 uur al droog maar deze verf moet je 24 uur laten drogen voordat je eraan gaat werken. Morgen zal de kast geschuurd worden met P1500 schuurpapier om alles lekker spiegelglad te maken.
schuurpapier:
Dit was hem weer voor vandaag, morgen weer verder.
ohja, iedereen nog bedankt voor de reacties
Flythe wijzigde dit bericht 21-09-2008 21:45 (31%)
Echt jammer.
Valt me niet tegen hoe je die achterkant hebt gefixed, maar die oranje kleur kan echt echt niet!
[GoT] 24/7 CoD4: 83.119.67.29:28960 - Finished! -> GraniteCase
De hele gimmick van die kast is naar mijn mening het mooie geperforeerde uiterlijk en de geborstelde aluminium look...
Nou ja, succes er voor de rest mee, ik kijk nog wel een keer naar het eind resultaat, hopend dat het niet erger is geworden dan dit..
heaven.
Hij heeft het aangekondigd maar ik vrees dat niemand het heeft gelezen zodat we konden waarschuwen.quote:Flythe schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:03:
Binnenkort komt er een update met de oranje verf die erop gaat komen.
Dit was hem weer even
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Ik zou het overigens wel hierbij (en wat details wellicht) laten, die boven- en onderkant met beugels en de sidepanels horen imo wel alu te zijn ja, als je daar niets van over laat is het 'idee' achter de kast inderdaad wel helemaal weg.
Powdercoat zou helemaal mooi zijn, maar da's nogal duur
TheZeroorez wijzigde dit bericht 08-04-2008 17:39 (40%)
qed
Daarom is het ook nogal raar om nu opeens een casemod te zien die uitkomt op een oranje G5 kast inclusief sidewindow (niet eens in de vorm van een appel
heaven.
We hebben alle deelnemers van de BEP Modding Trophy een voeding opgestuurd, kom even kijken wie er naar de finale zijn doorgegaan!
Reg. datum: 22 mei 2007
quote:hood schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:55:
ik vind het wel tof die kleur maar ik zou nu wel ipv de appel toch voor een sinaasappel gaan
Nu nog een sinasappel ipv een apple logo ^^
Ik vind het oranje overigens zo lelijk nog niet, kijken hoe het eind resultaat wordt
s9600 en mijn creativiteit
Ook leuk dat er gelijk een aantal mensen over de kleur vallen, gewoon lekker doen waar je zin in hebt
♠ What comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'! ♠ GamerTag: BurntIcecOld
Dit is het enige deel dat oranje zal worden, de buitenkant met die handgrepen zal gepolijst worden en misschien verchroomd als ik het geld ervoor bij elkaar kan krijgen, het is nogal aan de prijs
voor de mensen die de kleur mooi vinden thx voor de support
Nadat deze laag gedroogd is zal ik eerst nog schuren voordat er nog een laag opkomt, dit om zeker te zijn dat de verf overal goed dekt. Daarna zal ik nog een keer schuren met waarschijnlijk P2000 schuurpapier en daarna gaan vernissen.
De vernis zal gepolijst worden met autopoets zodat het mooi glad wordt en gaat glimmen, ipv. een sinaasappelhuid effect.
edit: niet voor de mac lovers
Flythe wijzigde dit bericht 08-04-2008 20:45 (9%)
Zorg dat die kast maar klaar is voor eind Mei, dan kom ik em persoonlijk nog ff bekijken
Blog | Meer informatie over waterkoeling ? | te koop
ik voeg em toe aan me bookmarks, ben erg benieuwd wat je er van gaat maken
Klik hier om in de maling te worden genomen.
[ SPECS ] PHILIPS Motional Feedback 544
Valt wel mee hoor powercoaten. Tussen de 50 en 60 euro. Voor een case en metalic kan tegenwoordig ook. Alleen is de kleur keuze daar minder. Enige nadeel eraan is je moet je case 100% blank afleveren.quote:TheZeroorez schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:37:
* TheZeroorez ziet het punt niet zo. Oranje rockt en de paintjob is netjes (geen glimmende noname meuk)...
Ik zou het overigens wel hierbij (en wat details wellicht) laten, die boven- en onderkant met beugels en de sidepanels horen imo wel alu te zijn ja, als je daar niets van over laat is het 'idee' achter de kast inderdaad wel helemaal weg.
Powdercoat zou helemaal mooi zijn, maar da's nogal duur
Ik kan me voorstellen dat je geen 50 euro over hebt voor de paintjob van het frame van een kast
qed
Reg. datum: 10 februari 2005
Oranje vind ik persoonlijk ook niet lelijk.
Skevdude wijzigde dit bericht 09-04-2008 19:42 (44%)
Tja...
kom je nou meequote:Ediejo schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:57:
[...]
Valt wel mee hoor powercoaten. Tussen de 50 en 60 euro. Voor een case en metalic kan tegenwoordig ook. Alleen is de kleur keuze daar minder. Enige nadeel eraan is je moet je case 100% blank afleveren.
Ik heb vandaag een tweede keer oranje gespoten met wat extra lagen op de boven en voorkant, omdat die het meeste te zien zullen zijn. morgen langs de winkel om autopoets te halen zodat ik als de verf is opgedroogd een beetje kan poetsen voordat de vernis erop komt.
Geen probleem hoor dat blank maken.quote:TheZeroorez schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:10:
Nou, succes als je dat 100% blank aan wil leveren. Dat kost je dan ook meteen een paar weken of weer een zak geld.
Ik kan me voorstellen dat je geen 50 euro over hebt voor de paintjob van het frame van een kast
En wat denk je dat verf kost? Grondlaag verflaag en dan de laklaag. Met spuitbussen zit je zo over de 50 euries. Powdercoaten is vrij krasvast. Point of View heeft de Carbon Li mee genomen naar veel beurzen en de case is nog steeds krasvrij.
@Flythe, sorry ik wist niet dat je wou poedercoaten. Wie weet voor de volgende mod. Maar 100% glad is het niet wil je dat dan zal je moeten polijsten.
Gewaagde kleur heb je gekozen.