Gathering of Tweakers

Quicksearch
Citroën DS 23 IE

De W760i kost toch ook dik 300 euro?

colijn.be Nikon D70s - 18-70 kitlens - 70-210 Nikkor zoom

Het duurde mij te lang.
Ik heb een LG Secret besteld.

Djees, had je je post misschien iets meer lading kunnen geven dan dit ?

Ginz wijzigde dit bericht 04-06-2008 00:32 (43%)

Ik zie de verwachte leverdatum ook steeds later worden en zit te twijfelen om toch maar de Nokia N82 te bestellen.

Citroën DS 23 IE

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet snap dat je keuze tussen de N82 en deze W760i laat. Ik ben zelf behoorlijk SE-fanboy maar toch vind ik dat de N82 in zowat alles (buiten muziek misschien) ver achter zich laat: camera, display, WiFi, candybar tgo slider, ...

Ik zit nu al een aantal maanden te kijken naar een nieuwe telefoon, en de N82 komt gewoon het beste uit de tests. Toch neig ik ook erg naar dit toestel, maar als ik deze telefoon wil, dan wil ik die meteen, en niet dat ik maar telkens moet kijken naar een datum die toch telkens veranderd wordt. Zo was het eerst 6 juni, toen werd het 12 juni, en inmiddels is het 14 juni. Ben benieuwd hoe vaak hij nog uitgesteld wordt.

Citroën DS 23 IE

SE is toch niet goed bezig... Telefoons zoals de W760i zijn al vóór de februari-golf (C702, C902, G700, G900, XPeria) aangekondigd en zijn er nog altijd niet. Net als dat ik nog geen G700 of C702 heb gezien in België. Triest.

De W760i Silver is nu eindelijk leverbaar bij verschillende winkels. Veel te lang op moeten wachten.

Intel Core 2 Duo E4300 @ 2700MHz | Asus P5B-E Plus | 2x1GB PC6400 | GeForce 6800GT | Maxtor 200GB & 250GB SATA

Je kan ze makkelijk op internet vinden, kijk maar is bij algebeld.nl
Maare, heeft de W760i nou wel of geen radio? want 75% van de reviews die ik gelezen heb zeggen dat er geen radio aanwezig en en 25% weer wel, en de sony ericsson site vermeld alleen maar bij specificaties ergens helemaal onderin het woordje radio *_*, en niet bovenin.

quote:
DannMaster schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:40:
Je kan ze makkelijk op internet vinden, kijk maar is bij algebeld.nl
Levertijd onbekend bij algebeld.nl
quote:
Maare, heeft de W760i nou wel of geen radio? want 75% van de reviews die ik gelezen heb zeggen dat er geen radio aanwezig en en 25% weer wel, en de sony ericsson site vermeld alleen maar bij specificaties ergens helemaal onderin het woordje radio *_*, en niet bovenin.
Ik denk het wel, aangezien het een echte Walkman telefoon is.

Intel Core 2 Duo E4300 @ 2700MHz | Asus P5B-E Plus | 2x1GB PC6400 | GeForce 6800GT | Maxtor 200GB & 250GB SATA

2call heeft hem op voorraad.

Ik heb 'm vandaag binnen gehad via 2Call. De grijze versie ziet er in het echt een stuk beter uit dan op foto's. GPS nog niet echt geprobeerd, maar werkt wel. Leuk telefoontje!

Ik kan nu trouwens bevestigen dat er radio opzit.

Een paar foto's;
http://www.jimster.nl/SEW760i/SEW760i1.JPG
http://www.jimster.nl/SEW760i/SEW760i2.JPG
http://www.jimster.nl/SEW760i/SEW760i3.JPG
http://www.jimster.nl/SEW760i/SEW760i4.JPG
http://www.jimster.nl/SEW760i/SEW760i5.JPG

Eerste indruk toen ik deze binnen kreeg was wow, een stuk mooier dan ik had verwacht. De grijze versie is in 't echt een stuk mooier dan de foto's op de SE website. Het toestel is ook breder dan op het plaatje in de topicstart.
Kwaliteit van de 3.2 megapixel camera valt me een beetje tegen. Het toestel voelt af en toe een beetje traag aan. De onderste toetsen zijn wat lastiger te bedienen door de rand onderin. Helaas zit er geen fotoverlichting op (ideaal als zaklampje).

Jimster wijzigde dit bericht 30-06-2008 03:06 (80%)

Zaterdag de W760i gehaald bij BelCompany. Ik heb er een paar foto's en een filmpje mee gemaakt, deze zijn hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/robertwebbe/sets/72157606028486065/.

Wat met opviel was dat de GPS ontvanger minder gevoelig is dan bijvoorbeeld mijn Nokia N82. Als je dan binnen een foto maakt, dan werkt de geotagging functie vaker niet dan wel. De GPS informatie wordt in de EXIF data van de foto verwerkt. Op site zoals Flickr zie je dan waar de foto is genomen.

robertwebbe wijzigde dit bericht 07-07-2008 11:16 (3%)

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Leuk telefoontje zeg! Hoelang doe je ongeveer met een volle accu?

Niet zo lang moet ik zeggen. Ik speel er wel regelmatig mee, maar ik doe er ongeveer 3 dagen mee.

Reg. datum: 21 augustus 2007

quote:
Jimster schreef op zondag 29 juni 2008 @ 04:00:
Ik heb 'm vandaag binnen gehad via 2Call. De grijze versie ziet er in het echt een stuk beter uit dan op foto's. GPS nog niet echt geprobeerd, maar werkt wel. Leuk telefoontje!

Ik kan nu trouwens bevestigen dat er radio opzit.

Een paar foto's;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Eerste indruk toen ik deze binnen kreeg was wow, een stuk mooier dan ik had verwacht. De grijze versie is in 't echt een stuk mooier dan de foto's op de SE website. Het toestel is ook breder dan op het plaatje in de topicstart.
Kwaliteit van de 3.2 megapixel camera valt me een beetje tegen. Het toestel voelt af en toe een beetje traag aan. De onderste toetsen zijn wat lastiger te bedienen door de rand onderin. Helaas zit er geen fotoverlichting op (ideaal als zaklampje).
en???
hoe bevalt ie na een aantal dagen?? :9~

Ik ben ook geïnteresseerd om dit toestel te kopen, maar ik heb nog enkele vraagjes.

-Werkt het menu een beetje snel? Ik heb ooit een w810i mogen gebruiken van een vriend en dat menu werkte enorm traag. (Maar mijn huidige N70 werkt nog trager ;( )
-Hoe werkt dat nu precies met die gps? Ik wil hem ook kunnen gebruiken in de wagen, maar ABSOLUUT niet met gebruik van een internetverbinding. Is dit nu mogelijk? Want ik lees hier vanalles over abonnementen en verbindingen met internet voor google maps, etc... Ik wil dus dat het toestel gewoon met gps een route kan uitstippelen naar mijn bestemming, zonder extra kosten...
-Is het gemis van een autofocus een groot probleem of merk je daar niet zoveel van? Ik heb nu een N70 (2 megapixel) en wil natuurlijk niet verlagen in kwaliteit. Ik heb de foto's van robertwebbe gezien en vond ze er vrij goed uitzien, maar waar zit het verschil dan mét autofous vraag ik mij af?

Bedankt alvast!

Sony Vaio VGN-FZ21S (T7500, 2,2Ghz, 2GB DDR2, 200GB, 8600M GS)

Menu zit nog wel wat vertraging in vind ik, maar niet echt storend. Beeldopbouw van de menuonderdelen lijkt wat trager dan mijn W850i.
Voor GPS heb je inderdaad een internetverbinding nodig. Je kan de kaarten van Wayfinder ook downloaden, maar volgens mij heb je een abonnement nodig om die kaarten te kunnen gebruiken. Moet dat nog goed bestuderen.
Autofocus mis ik niet echt. Geen idee waar het verschil in zit.

Enkele nadelen;
Geen duidelijk voelbaar verschil tussen de cijferknoppen, lastig bij het sms-en.
Ik mis een knop die de camera direct activeert.

Jimster wijzigde dit bericht 14-07-2008 00:57 (15%)

quote:
Jimster schreef op maandag 14 juli 2008 @ 00:49:
Voor GPS heb je inderdaad een internetverbinding nodig. Je kan de kaarten van Wayfinder ook downloaden, maar volgens mij heb je een abonnement nodig om die kaarten te kunnen gebruiken. Moet dat nog goed bestuderen.
Is het mogelijk dat hier nog verandering in komt, bijvoorbeeld een 3rd party navigatieprogramma...?? (ik weet wel dat er geen symbianbesturingssysteem op zit, maar misschien dat het toch mogelijk is om voor SE te ontwikkelen)
Dit is namelijk nogal belangrijk aangezien de prijzen voor internet op je gsm hier in België behoorlijk hoog zijn!

Zondag heb ik hem dan ook maar besteld na de slechte eerste berichten omtrent de iPhone (wegvallen tijdens bellen en slecht 3G bereik). Daarnaast heb ik nu een W880i en dat is mijn beste telefoon ooit, qua kwaliteit en degelijkheid in ieder geval. Nooit enig probleem mee gehad.

Ik hoop dat de W760i ook net zo goed gaat bevallen. Wel is hij met 15mm "een stuk" dikker dan mijn W880 met 9.4mm. Hopelijk ga ik me daar niet aan ergeren. :9

Helaas was er vandaag niemand thuis, dus kon mijn pakketje niet afgeleverd worden. Morgen wordt er tussen 12:00 en 18:00 een 2e poging gedaan, maar dan heb ik er geen tijd voor. Ik denk dat ik hem donderdagavond pas ophaal.

quote: thommich
[...]
Ik ben vandaag even de belcompany binnengelopen om meer info te krijgen over de gps functie op de w760i.

De (overigens vriendelijke) dame wist te zeggen dat ik slechts éénmalig een internetverbinding nodig heb om de kaarten op te halen, en daarna niet meer. De man naast haar zei echter dat je constant een verbinding nodig hebt 8)7 Het komt er dus op neer dat ze het zelf niet wisten. Kan iemand van jullie me vertellen of de internetverbinding constant nodig is??

En ten tweede: ik zou de wayfinder software niet gebruiken (wegens de abonnementskosten), maar de man in de winkel zei dat google maps enkel POI kan weergeven, en een richting aangeven als je een bestemming selecteert, en dus geen routenavigatie kan geven. (dus geen "over 100m links afslaan" ofzo)

Kan iemand meer info geven? :)

Heeft iemand een idee hoe ik internet in kan stellen op deze telefoon. Mijn vriendin heeft hem sinds zaterdag maar ik kan op de Orange site (abbo bij Orange dus) geen instellingen vinden en op de SonyEricsson site geeft ie bij automatische instellen een foutmelding aan.

Heb al wel gebeld met orange maar die afdeling is maar tot 18.30 bereikbaar en was dus te laat vandaag...

Kies een andere telefoon, bijvoorbeeld de W850i. Bij mij werkte dat gewoon.

Ik heb het met een paar andere telefoons geprobeerd, maar het lukt niet. Nog niet met de 850i waar jij het over hebt. Wellicht dat die het wel doet, zal het vanavond eens proberen.

De telefoon heb ik nu een maand;
De twee knopjes boven het scherm beginnen te slijten, het zwart komt al door het grijze heen.
Het Walkman-knopje slijt ook.
Muziek blijft af en toe even hangen.
Telefoon reset af en toe (eens in de week?) of blijft gewoon even hangen.
Achtergrond thema verdwijnt soms en wil niet terugkomen, tenzij je de telefoon reboot.
Bij het versturen van lange sms-jes verschijnt er opeens SMS2 of SMS3 in beeld, terwijl ik nog geen 160 tekens hebt gebruikt.

Even wachten tot er een nieuwe firmwareupdate beschikbaar komt.

Jimster wijzigde dit bericht 04-08-2008 10:57 (24%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws