Hoofdcategorieën
Reg. datum: 03 december 2006
Geen matches

Ik heb een E650, deze heb ik meerdere malen op mijn windows systeem laten active syncen.
Vandaag koppelde ik de telefoon aan windows vast, maar kreeg ik een foutmelding, dacht dat het aan active sync lag, en heb dus 4.5 er op gezet, en de oude versie weg gedaan. Daarna kreeg ik een vraag met synchronisatie relaties, dat hij niet kon syncen omdat hij met een andere pc in sync stond. Ik die relatie verwijderd, maar nu ben ik AL mijn agenda gegevens en contactpersonen kwijt. :( Is er een mogelijkheid dat ik die nog terug kan vinden?? Slaat Active sync die items nog ergens op?

Reg. datum: 28 juli 2004
Geen matches

quote:
Raznov schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:23:
I. Ik die relatie verwijderd, maar nu ben ik AL mijn agenda gegevens en contactpersonen kwijt. :( Is er een mogelijkheid dat ik die nog terug kan vinden?? Slaat Active sync die items nog ergens op?
Volgens mij niet. Als je het profiel hebt verwijderd ben je de gegevens die daarbij behoren ook kwijt.
Je zou nog eens kunnen kijken op onderstaande locatie op je PC.

C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft\ActiveSync\Profiles

Maar ze staan toch nog in je telefoon. Of in MS Outlook?

Meer over ActiveSync hier

Dutchphoto wijzigde dit bericht 20-10-2008 20:18 (13%)

Check hier voor de laatste PocketPC freeware.

Official Prozac Dealer!
Reg. datum: 04 april 2000
Geen matches

De situatie

Ik heb thuis een server staan waarmee ik via internet en draadloos kan syncen (zeg exchange voor het gemak). Maar ik wil ook syncen met de PC op mijn werk. Kan dat tegelijk? of is dat onmogelijk? Ik krijg het niet voor elkaar, want hij wil of via exchange of via windows PC. Maar niet allebei...

Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense

Reg. datum: 19 oktober 2006
Matched: s710

Ik heb gisteren een andere rom op mijn S710 gezet, de Gonzo Rose Rom 1.0a. (zie XDA) Het ziet er allemaal erg netjes uit, alleen nu heb ik 2 dingen die ik niet naar mijn zin ingericht krijg:

1. Op het homescreen is alles zwart, behalve de onderste balk:
http://home.kpn.nl/oude0170/homescreen.bmp

Is er een manier oom deze balk ook zwart te krijgen

2. De grijze kleur in het startmenu:
http://home.kpn.nl/oude0170/startscreen.bmp

Deze zou ik ook graag met het zwarte thema zien, zodat het één geheel is.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Reg. datum: 22 februari 2005
Geen matches

Ik heb sinds kort dit toestel in mijn bezit en 't is echt wel fun. wel nog enkele vragen:

1. in mijn startmenu staan al mijn geinstalleerde programma's door elkaar. hoe kan ik al die snelkoppelingen in de map applicaties zetten?

2. snelkoppelingen van verwijderde programma's blijven staan. hoe verwijder ik deze?

thx

heb er zelf al een antwoord op gevonden merci!

...Reiko... wijzigde dit bericht 31-10-2008 22:12 (7%)

Reg. datum: 26 oktober 2002
Geen matches

quote:
Arjandenouden schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:14:
Deze zou ik ook graag met het zwarte thema zien, zodat het één geheel is.
Als ik me niet vergis kan je dat veranderen in de XML file... Er staat een setting in waar die kleur zit. Even die file naar je PC halen, aanpassen, terugzetten en voila.
quote:
...Reiko... schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:17:
Ik heb sinds kort dit toestel in mijn bezit en 't is echt wel fun. wel nog enkele vragen:

1. in mijn startmenu staan al mijn geinstalleerde programma's door elkaar. hoe kan ik al die snelkoppelingen in de map applicaties zetten?

2. snelkoppelingen van verwijderde programma's blijven staan. hoe verwijder ik deze?

thx
Naar \Windows\Start Menu browsen met bijv Resco Explorer. Kan je ze lekker knippen & plakken waar je ze wil hebben zoals in mapjes. En ja, verwijderen kan je daar ook :)

Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+

Reg. datum: 22 februari 2005
Geen matches

net zelf gevonden ;)

Incoming!
Reg. datum: 15 februari 2007

Ik heb sinds kort een HTC S710, hiervoor had ik een nokia 8800 sirocco.
Ik Heb al mijn contacten gesynchroniseerd naar m'n Outlook 2007 (vista 32-bit) Nou dat was dus prima gelukt. Dus ik had daarna al mijn contacten terug gesynchroniseerd naar mijn HTC S710.
Maar nu staan bij sommige contacten GEEN nummer en als ik bij m'n outlook kijk dan staan de nummers onder Overige. Hoe kan ik snel dit oplossen??

Een moderator wijzigde dit bericht 02-11-2008 13:34 (3%)
Reden: Aanhef en groeten/danken is niet nodig

There is always a way

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002
Geen matches

Volgens mij alleen maar handmatig, heb ik ook al meerdere keren moeten doen, helaas....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

Reg. datum: 17 november 2008
Geen matches

Heb vanwege wat troubles mijn 710 een reset moeten geven, hierdoor was ik mijn mooie 730 homepage(skin) kwijt.
Na precies gedaan te hebben wat ik voorin topic 2 heb gevonden krijg ik wel de bovenkant van de 730 skin (grey)
Maar wat ik ook probeer, die balk met energystatus/geheugen, en laatst geopende toepassingen krijg ik er niet op.
Heb gregory / monitor cab geinstaleerd.(van xda) en al het andere in applicatie gegooid

In een andere variant stond ook een lcdplugin, maar daar liep mn htc elke keer op vast.

Iemand een idee wat ik fout doe, of wat ik nog mis?

Amiga power!
Reg. datum: 13 juni 2003

Als ik bestanden naar mijn S710 kopier gaat dit tergend langzaam. Hij doet ongeveer 3 minuten over een bestandje van 60mb. Is dit normaal?

Much virtue in herbs - Little in men

Reg. datum: 05 oktober 2000
Geen matches

gebruik je niet een usb1.1 poort?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Reg. datum: 22 augustus 2006

De service van HTC is buiten gewoon goed te noemen!

Ik had met de S710 nogal wat problemen:
- Afdek rubbertjes op de mini USB aansluiting en het geheugen kaart slot waren los gekomen
- Scherm viel continu uit maar het toestel bleef dan wel werken
- Toestel liep regelmatig vast
- Toestenbord op het toestel deed het regelmatig niet

Ik heb deze problemen telefonisch aangemeld via HTC Nederland. Nog geen dag later stond UPS hier al voor de deur om de telefoon op te halen en na een week heb ik het toestel mee gekregen. Blijkbaar zijn er nog meer defecten aan het toestel gevonden want werkelijk ieder onderdeel is vervangen. Het is vrijwel een nieuw toestel.

Gelukkig viel alles binnen de garantie!

Off al the things i lost, i missed my mind the most

You talking to me?
Reg. datum: 06 april 2000

Vanmiddag na wat prutsen TomTom 7 (versie 7.910) op mijn S710 aan de praat gekregen *O*

Eerst de cab handmatig uitgepakt, en aan de hand van de xml de bestanden uit de cab gerenamed naar de juiste benamingen.
Hierna het spul naar mijn geheugenkaartje gekopieerd en tomtom opgestart, deze werkte zowaar ook nog :)
Moest wel e.e.a. via bijv. MyMobiler configureren (ivm ontbreken touch screen).
En ik had TomTom6 er ook nog op staan, ik weet niet of dat helpt.

Ik heb nu de kaart van benelux versie 8.15 erop staan :)

You talking to me?
Geen matches

Toch nog een klein puntje gevonden, met TomTom6 bleef het scherm netjes aan bij gebruik, bij TomTom7 gaat het scherm na circa 30 seconden uit, wat vrij irri is. Iemand nog een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?

Ik heb bij de instellingen voor het welkomstscherm al ingesteld staan dat de time out op nooit staat, en deze setting nu ook al een keer weer aangepast en weer terug op nooit gezet.

Reg. datum: 28 juli 2004
Geen matches

quote:
lgeraeds schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:30:
De service van HTC is buiten gewoon goed te noemen!

Gelukkig viel alles binnen de garantie!
je bent een van de weinige die de sevice van HTC goed vind.
Vele anderen vinden die service van HTC die wordt uitgevoerd door Eurotwice helemaal niet zo goed.
Lees en huiver

Check hier voor de laatste PocketPC freeware.

You talking to me?
Geen matches

Hmm TomTom 7 werkt toch niet zo handig.. kwam er vanochtend achter dat ik niet meer via het toetsenbord dan wel cijferbord plaatsnamen kan intypen. Een 7 wordt ook een 7...

Jammer :(

Reg. datum: 14 juni 2006

quote:
CAP-Team schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:17:
Hmm TomTom 7 werkt toch niet zo handig.. kwam er vanochtend achter dat ik niet meer via het toetsenbord dan wel cijferbord plaatsnamen kan intypen. Een 7 wordt ook een 7...

Jammer :(
Probeer eens Sygic McGuider.
Werkt feiloos op de HTC S710..

Reg. datum: 29 januari 2005

Beste Tweakers, Ik heb een vraag over mijn toestel, ( htc s710 )

Als ik hem aanzet, dan gaat hij vanzelf weer na een tijdje uit. Kan ik dat zelf verhelpen ? Of moet ik er mee naar de reparatie gaan ?

bedankt voor de moeite :D

Edit: Na een hard reset zijn de problemen verholpen :)

Samad wijzigde dit bericht 27-02-2009 00:08 (11%)

Reg. datum: 03 januari 2004

quote:
OutofFocus schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:49:
[...]

Probeer eens Sygic McGuider.
Werkt feiloos op de HTC S710..
Ik raadt Route 66 aan ( Versie 7)

vanpeltje

Geen matches

quote:
Dutchphoto schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:00:
[...]

je bent een van de weinige die de sevice van HTC goed vind.
Vele anderen vinden die service van HTC die wordt uitgevoerd door Eurotwice helemaal niet zo goed.
Lees en huiver
Ik ben ook tevreden over Eurotwice. Had mijn s730 ter reparatie binnen garantie opgestuurd omdat de cover barstje begon te vertonen. Deze gemeld via HTC helpdesk en zij gingen hem laten ophalen (afspraak maken) en ik was mijn toestel anderhalve week kwijt, daarna afspraak gemaakt wanneer ze hem konden bezorgen. en tadaaa mijn toestel had een geheel nieuwe voorkant.

Heeft me niets gekocht qua tijd. Hopelijk gaat het bij iedereen zo goed.

vanpeltje

Reg. datum: 14 juni 2006
Geen matches

quote:
vanpeltje schreef op zondag 01 maart 2009 @ 14:24:
[...]

Ik raadt Route 66 aan ( Versie 7)
Doet het ook prima maar heeft geen Lane-assist.
Wel TMC via GPRS/WAP.
Heb ik ook gebruikt maar de kaarten waren verouderd.

Al een tijdje irriteer ik me aan programmaatjes die gericht zijn op touchscreen toestellen waarbij de smartphones helemaal worden vergeten. Met name Opera 9.5 is alleen beschikbaar voor touchscreen toestellen.

Hierbij dus wat programmaatjes die werken op de HTC S710

- Google Maps (met latitude)
- Windows Live (met Messenger maar zat al ingebakken)
- Divx Player (om films te kijken op mn 8 GB SD)
- GMobileSync (voor het synchroniseren van mijn Google Calendar met mijn telefoon)
- Iris browser (goeie browser)
- Nav4all (gratis navigatie)
- R66 Mobile 7 (navigatie voor in het buitenland 2 GB)
- Skyfire (ook een browser, ondersteund flash etc)
- HTC Reboot.cab (snelkoppeling om je telefoon te restarten)
- Fring (voipbellen)
- Nodata.cab (mobiel internet uitschakelen in het buitenland)
- Nu.nl iconen (snelkoppelingen van NU.nl op je tel)
- Google (google search bar om je homescreen)
- VoipCall_SP.cab (zelfde makers als van VoipSMS maar dan bellen met je voipbuster account via het lokale nummer)

vanpeltje

Geen matches

Nieuwe versie Windows Live (10.6.0046.0800) voor Windows Mobile Pro en Standard:

http://mobile.microsoft.com/live/NL-NL/mobile/default.mspx

vanpeltje

Reg. datum: 04 oktober 2002
Geen matches

Sinds een dikke week heb ik last met het scherm van m'n HTC 710 :(
De symptomenzijn nogal verschillend:
- onderste helft van het scherm staat grijs en bovenste gewoon beeld
- beeld "loopt" van onder naar boven (soort sync probleem precies)
- beeld is volledig grijs

De eerste keer heb ik het probleem opgelost door de batterij eruit te halen en dan werkte het precies weer...
De daaropvolgende keren (keer of 5 tot nu toe) help het precies door rechts onderaan (op het scherm boven de rode toets) te drukken: na een paar keer is het probleem weg...

Heeft er iemand van deze symptomen gehoord? En kan ik deze zelf oplossen? (geen zin om veel geld te betalen voor het herstellen van een "oud" toestel :|
--update--
hmm, vandaag is aan het licht gekomen waar het probleem zat... door licht te drukken op het scherm hoorde ik opeens een zacht klak en verscheen er een mooie barst in het scherm... nu is hij blijkbaar volledig kapot (scherm toch). :(
Zijn er mensen met ervaring voor het vervangen van het scherm? (en waar juist bestellen, ebay heeft verschillende types precies)

Promy wijzigde dit bericht 14-06-2009 12:25 (21%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: