Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Het HTC S710 topic - Deel 2
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 31 32 33 34 last
Reageer Nieuw TopicZelfs dan nog. Zoiets kan ook mis gaan, en naar ik weet vervalt je garantie zodra je hem flasht.quote:
Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+
En je hoeft niet bang te zijn voor het updaten, ik heb talloze dingen gelezen over mislukte updates en zelf ook een keer gehad dat de pc uitviel in het midden van een update, maar daarna gewoon opnieuw gedaan en liep als een zonnetje.
Er zit blijkbaar een goeie beveiliging op dat je 'm niet zomaar kan slopen.
windows update doet iets meer als eerst maar nog niet veel:P
msn bug gefixd zodat al je msn contacten niet in je telefoonlijst komen!
Deze talen zitten in de WWE editie:
Cestina, Polski, Romana, Ellenika (Greek), UK English, Magyar (Hungarian), Portugues, US English, Nederlands, Turkce, Slovencina
quote:Unable to register your serial number. The serial number you entered is not for an HTC branded product.
Gert-Jan-H wijzigde dit bericht 29-01-2008 13:00 (19%)
bedankt zal zo eens even zien of ik mijn vodafone toestel ook al update'enquote:
It takes one to know one...
het is idd een register edit maar ik zou zeggen doe de firmware upgrade dan is het voor altijd opgelost
Dit was na de ROM update, ik heb nu een registry key moeten aanmaken. Het werkt dus weer.quote:Hardcore-Maniac schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:21:
doe de bovenstaande update, dat is ook gewijzigd...
het is idd een register edit maar ik zou zeggen doe de firmware upgrade dan is het voor altijd opgelost
It takes one to know one...
Reg. datum: 24 januari 2008
Ik ben van versie 1.15.405.2 naar de nieuwe versie gegaan (1.34 ofzo?). Zie weinig verschillen behalve dat ik nu helemaal weer opnieuw mag fijntunen. Nou ja heb ik wat te doen vanavond.
Trouwens, wtf is "MobileOperator"?
had het alleen de eerste keer.... nu niet meerquote:freakstar schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:56:
Ik heb ook geupdate. Eerste keer opstarten duurde wel erg lang zeg...
Ik ben van versie 1.15.405.2 naar de nieuwe versie gegaan (1.34 ofzo?). Zie weinig verschillen behalve dat ik nu helemaal weer opnieuw mag fijntunen. Nou ja heb ik wat te doen vanavond.
Trouwens, wtf is "MobileOperator"?
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Ik zag dat ze op Ebay voor 12 euro extra zware batterijen aanbieden. Een 2250mAh i.p.v. de standaard 1050 mAh.
GAEvakYD wijzigde dit bericht 31-01-2008 11:12 (18%)
Canon 450D + Tamron 17-50 F2.8 + Canon 18-55 F3.5-5.6
ja heb et geprobeert maar wilde niet echt lukken... Hij abort de update al bij 2%quote:Gert-Jan-H schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:11:
[...]
bedankt zal zo eens even zien of ik mijn vodafone toestel ook al update'enzijn er al mensen die dit geprobeerd hebben?
PSN: peptide, PS3, XBOX360, Wii, PSP, DSi, i8910HD
Ik Gebruik PimBackup van FDCSoft..quote:wcelis schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:34:
[...]
Ja, dat kan. Maar dan moet ik al men telefoonnummers aan men emaillijst toevoegen. Wat doe ik met de personen waarvan ik geen email heb?
Die maakt een 'platte' file van je contactpersonen, belgegevens, smsjes en meer.
Die kun je naar je pc zetten of bewaren op je storagecard.
Niet meer in de USA :(.
Het is aanmelden, en to log on. Niet aanloggen!
Reg. datum: 24 januari 2008
Straf, ik ben ook aangemeld op deze site. Men HTC/SN-nummer gegeven maar de links die ik hier vaak tegen kom naar deze site linken me naar een lege pagina met de tekstquote:
"HTC e-Club
Welcome, Wilfried!
You can start enjoying the benefits of being an HTC e-Club member."
Bij de pagina met phone-updates vind ik onder de HTC710 ook deze updates niet terug.
misschien een paar posts naar boven lezen heb hem speciaal geuploadquote:
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 31 32 33 34 last