Hoofdcategorieën
Reg. datum: 13 september 2003
Matched: s710, htc

Ga de tweaks maar eens uitvoeren op mijn Vodafone HTC s710

www.netscope.nl | HP OpenView / Software

It's time to burn
Reg. datum: 12 juni 2003
Geen matches

quote:
JoHnStEn schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:53:
[...]
In IE staat die op automatisch detecteren en op internet. Is dit juist?
zou kunnen, probeer Werk eens. Zo werkt het bij mij.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Reg. datum: 17 juli 1999
Geen matches

Weet iemand of het nu wel mogelijk is om met USB naar audio verloopstukje naar muziek te luisteren zonder dat interne speaker meespeelt? Ik heb zo'n verloopstukje maar het werkt niet naar behoren en op XDA forum komen ze er volgens mij ook niet helemaal uit.
Reg. datum: 03 januari 2004
Geen matches

quote:
freakstar schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:56:
Afgelopen woensdag was ik dagje naar een beurs en had ik naast mijn toestel wat visitekaartjes in mijn broekzak. Ineens had ik iets los in mijn broekzak zitten oid, tref ik ongeveer het volgende aan:

[afbeelding]

Is dit te fixen? Zijn er losse toetsenbordjes? Ik kan de toets er wel weer indrukken en dan is het wel bruikbaar maar geweldig is het niet...
Ik kan niet duidelijk ontdekken of en waar er iets afgebroken is, iemand die weet hoe die toets vast zit?
Omg.. wat een nachtmerrie!

btw, Vakantiebeurs toevallig? :)

vanpeltje wijzigde dit bericht 14-01-2008 20:34 (4%)

vanpeltje

Reg. datum: 17 november 2001

quote:
:?

Ik heb al een behuizing gevonden, http://www.eu-gsm.nl/htc-s710_vox-behuizing_htc.html. Ook op eBay staan wat keypads voor rond de $ 15,- waar ik nu even wat pogingen ga wagen.
Hm, ook nog $ 10,- verzenden... Meer mensen interesse in een keypad??

freakstar wijzigde dit bericht 14-01-2008 20:15 (28%)

Reg. datum: 09 januari 2008

quote:
freakstar schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:31:
[...]

Ik heb al een behuizing gevonden, http://www.eu-gsm.nl/htc-s710_vox-behuizing_htc.html. Ook op eBay staan wat keypads voor rond de $ 15,- waar ik nu even wat pogingen ga wagen.
Nope, en ik hoop dat dat zo blijft.

Reg. datum: 17 november 2001
Geen matches

quote:
coone schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:42:
[...]

Nope, en ik hoop dat dat zo blijft.
Ik heb nu een zilverkleurig keypad, zo'n zwarte lijkt me ook wel mooi eigenlijk... :P
quote:
vanpeltje schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:23:
[...]

Omg.. wat een nachtmerrie!

btw, Vakantiebeurs toevallig? :)
Nee, de Groene Sector.. :P

Reg. datum: 18 februari 2007
Geen matches

ik denk dat dat van de toetsen vaker voorkomt bij de mediamarkt(eindhoven) zijn er bij dit toestel ook al 3 toetsen afgevallen.... zelf nog geen lastvan al vind ik ze wel niet echt stabiel de toetsen en dan niet die middelste maar die 2 die er langs zitten

Reg. datum: 14 juni 2006

quote:
Muyz schreef op zondag 13 januari 2008 @ 01:22:
Ik had begin deze week met mijn HTC Touch Cruise het probleem dat om onverklaarbare reden de batterij enorm snel leeg raakte (ong. een uurtje of vier...). Omdat ik er meer grip op wil hebben (of op z'n minst wil kunnen zien wat de batterij doet), heb ik een tooltje gemaakt. Het heet PowerGuard en op de PowerGuard website heb ik wat screens gepost en is de .cab installer te downloaden.

Misschien heb je er op een S710 ook wat aan :)
Ik heb hem geprobeerd op m'n S710.
Helaas geeft hij de foutmelding 'NotsupportedException' en stopt ermee.
Er zijn nog wat meer details over de foutmelding maar die heb ik niet overgetikt.
Keert wel weer terug naar het Homescreen.

Reg. datum: 04 juni 2004

ik heb ook een htc s710(since een maand of 6) en heb een probleempje:

Since afgelopen woensdag doet de naar boven knop het niet meer. Athans soms doet die het heel even maar het grootste deel van de tijd doet die het totaal niet. Ook doet me backlight het raar, als ik een sms aan het typen ben springt die zo van de normale licht stand naar die wat minder velle stand.Ook is hij heel sloom geworden.

Weet iemand hoe dit komt, en hoe dit weer op te lossen is? Heb hem al meerdere keren opnieuw opgestart, accu eruit gehad en weer ingedaan en dit alles zonder resultaat.

Reg. datum: 27 juni 2001

quote:
freakstar schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:31:
[...]

Jazeker, een paar van mijn toetsen zijn beschadigd. Daar is zeg maar de zilvere lak vanaf doordat hij vaakt gebruikt word en bij sluitings in de tas zit (denk ik).

Canon 450D + Tamron 17-50 F2.8 + Canon 18-55 F3.5-5.6

Reg. datum: 18 februari 2007

quote:
kowet schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:35:
ik heb ook een htc s710(since een maand of 6) en heb een probleempje:

Since afgelopen woensdag doet de naar boven knop het niet meer. Athans soms doet die het heel even maar het grootste deel van de tijd doet die het totaal niet. Ook doet me backlight het raar, als ik een sms aan het typen ben springt die zo van de normale licht stand naar die wat minder velle stand.Ook is hij heel sloom geworden.

Weet iemand hoe dit komt, en hoe dit weer op te lossen is? Heb hem al meerdere keren opnieuw opgestart, accu eruit gehad en weer ingedaan en dit alles zonder resultaat.
doe eens een hard reset*let op dan zijn wel al je gegevens eruit incl contacten die niet op je sim of in outlook gesyncd zijn*

doe je zo:

zet je telefoon uit
druk de 2 toetsen in die langs je pijltjes zitten(als je telefoon aanstaat start en contacten knoppen)
en zet het toestel dan aan

hij zegt dat die gaat resetten en als je op het groene hoorntje drukt gaat die dat ook echt doen.

succes!

Geen matches

Op MoDaCo een topic gezien met mooie windows vista themes voor smartphones.
Heb ze nog niet geprobeert, maar dat ga ik nog zeker doen.
Ik vind ze alvast de moeite.
Bij deze de link ;)

http://img504.imageshack.us/img504/8931/post541731190885765fw4.gif

Reg. datum: 28 mei 2007
Geen matches

Ik krijg Windows Live Messenger nog steeds niet werkende bij mij.
Als ik via die post van DaanO, in een ander topic, de 'goede' versie installeer werkt het bestand niet als ik het open.

Ik zie eerst zo'n laadschermpje en dan gebeurt er vervolgens niks(hij staat ook niet in mijn taakbeheer). Ik neem aan dat hij vanzelf weer afsluit..

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

Reg. datum: 03 januari 2004
Geen matches

quote:
coone schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:20:
Op MoDaCo een topic gezien met mooie windows vista themes voor smartphones.
Heb ze nog niet geprobeert, maar dat ga ik nog zeker doen.
Ik vind ze alvast de moeite.
Bij deze de link ;)

[afbeelding]
denk je dat deze ook op de S730 werken?

vanpeltje

Reg. datum: 16 juni 2007
Geen matches

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
wanneer ik mijn 710 volledig uitzet en daarna terug opstart dan blijft deze altijd opstarten hij zit veronderstel ik in een loop .en als ik het sdkaartje er uithaal start hij gewoon op .Op mijn kaartje staat tomtom en daar zit de fout heb de map 2577 al veranderd in andere naam maar dan werkt tomtom 5.2 niet meer.Hoe kan ik dit oplossen?

Linux, a lifestyle
Reg. datum: 19 december 2000
Matched: s710

Ik heb sinds gisteren een S710 (via mijn provider gratis gekregen bij verlenging van mijn huidige abbo)

Maar nu wil ik via WMDC gaan syncen met de exchange server van kantoor dus in het begin na installatie WMDC (heb dus Vista) en de reboot zag WMDC eindelijk mijn S710 en kon ik de gegevens invullen, maar syncen blijft een issue:
http://xs123.xs.to/xs123/08034/sync_error834.jpg

Maakt via dezelfde instellingen als ik voorheen mijn PDA aansloot connectie naar de Exchange server, allen kan dus niet syncen :(

En als ik dan de smartphone loskoppel van de usb en dan weer aansluit en WMDC start krijg ik:
http://xs123.xs.to/xs123/08034/na_afkoppelen_en_aankoppelen791.jpg

WMDC is versie 6.1

Iemand enig idee waar het fout gaat?

There can only be one

Reg. datum: 26 februari 2002
Geen matches

quote:
bellefontaine schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 08:20:
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
wanneer ik mijn 710 volledig uitzet en daarna terug opstart dan blijft deze altijd opstarten hij zit veronderstel ik in een loop .en als ik het sdkaartje er uithaal start hij gewoon op .Op mijn kaartje staat tomtom en daar zit de fout heb de map 2577 al veranderd in andere naam maar dan werkt tomtom 5.2 niet meer.Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb sinds vanochtend hetzelfde probleem, na installeren van de bovenstaande Vista Homescreen. Na verwijderen van het kaartje start de telefoon wel gewoon. Ik heb de map 2577 hernoemd, en nu start de telefoon wel normaal. Ik draai geen Tomtom trouwens maar Route 66, maar volgens mij maakt deze ook gebruik van de map 2577

Geen matches

quote:
pawek schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:58:
[...]

Ik heb sinds vanochtend hetzelfde probleem, na installeren van de bovenstaande Vista Homescreen. Na verwijderen van het kaartje start de telefoon wel gewoon. Ik heb de map 2577 hernoemd, en nu start de telefoon wel normaal. Ik draai geen Tomtom trouwens maar Route 66, maar volgens mij maakt deze ook gebruik van de map 2577
Maar als ik de map 2577 verwijder werkt tomtom niet meer.
andere oplossing?

Heeft er iemand deze Navigon Mobile Navigator 6 Windows Mobile Europa
al draaiend op de s710 en kan men ook uit kontakten navigeren en hoe zit het met de snelheid bedoel opstarten route berekenen enz..
dank u

Reg. datum: 14 juni 2006

quote:
bellefontaine schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 16:38:
Heeft er iemand deze Navigon Mobile Navigator 6 Windows Mobile Europa
al draaiend op de s710 en kan men ook uit kontakten navigeren en hoe zit het met de snelheid bedoel opstarten route berekenen enz..
dank u
Ik heb al twee downloads van Navigon geprobeerd maar die waren beide voor PocketPc dus touchscreen.
Bij het installeren volgt al een foutmelding dat het installer niet gelukt is.

Volgens de website van Navigon is er wel een aparte versie voor de HTC S710 maar die heb ik nog niet op de downloads gezien.
Voorlopig maar Route66 gebruiken want dat werkt goed.

Reg. datum: 20 januari 2003
Geen matches

In het vorige topic kwam het al even aan de orde: mijn telefoon wil niet verbinden met WiFi accespoints. Het leek te liggen aan de AP zelf, maar inmiddels werkt het! (Ik heb helaas voor niets een ander accesspoint gekocht, anyway:)

Waarom dan toch hier een post? Nou, het werkt niet echt handig. Mijn E650 maakt prima verbinding met allerlei AP's, maar zodra ik Internet Explorer gebruik, email check of via Windows Media Player audio wil streamen springt er weer een GPRS-icoontje in de rechterbovenhoek. Hij negeert dan gewoon weer mijn Wifi verbinding en gaat lekker GPRS'en. Dat heb ik nu kunnen omzeilen door de verbinding in IE en Mail maar op 'Werk' te zetten. Met de instelling 'Automatisch detecteren' aangevinkt en de keuze voor verbinding 'Internet' gaat mijn E650, heel eigenwijs, de WiFi verbinding negeren en GPRS'en.

Wie-o-wie weet wat er verkeerd is ingesteld? Ik heb al zitten prutsen met de instellingen onder 'Verbindingen', maar ik kom geen steek verder.

De instellingen nu (onder 8. Instellingen - 6. Verbindingen - Menu - 1. Geavanceerd) zijn:

Internetverbinding: Automatisch
Werkverbinding: Automatisch
WAP-verbinding: Orange World
Beveiligde WAP-ver: Automatisch

quote:
vanpeltje schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:18:
[...]

denk je dat deze ook op de S730 werken?
Op de S710 werkt het in elk geval prima, op de S730 weetik niet, ik zou zeggen test het even en laat het hier weten aan eventuele S730 gebruikers.

Reg. datum: 18 mei 2004
Geen matches

Hmm ik heb net perongeluk het icoontje van mijn Spellen-map verwijderd via Total Commander. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn dit mij toe te sturen (basverm AT live.nl)? Het staat gewoon in "Windows/Start menu/Games/icon.lnk" geloof ik. Als je die delete is het Spellen-mapje-icoon weg :P

Alvast veel dank!

Reg. datum: 24 oktober 2005
Geen matches

quote:
roel-online schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:25:
In het vorige topic kwam het al even aan de orde: mijn telefoon wil niet verbinden met WiFi accespoints. Het leek te liggen aan de AP zelf, maar inmiddels werkt het! (Ik heb helaas voor niets een ander accesspoint gekocht, anyway:)

Waarom dan toch hier een post? Nou, het werkt niet echt handig. Mijn E650 maakt prima verbinding met allerlei AP's, maar zodra ik Internet Explorer gebruik, email check of via Windows Media Player audio wil streamen springt er weer een GPRS-icoontje in de rechterbovenhoek. Hij negeert dan gewoon weer mijn Wifi verbinding en gaat lekker GPRS'en. Dat heb ik nu kunnen omzeilen door de verbinding in IE en Mail maar op 'Werk' te zetten. Met de instelling 'Automatisch detecteren' aangevinkt en de keuze voor verbinding 'Internet' gaat mijn E650, heel eigenwijs, de WiFi verbinding negeren en GPRS'en.

Wie-o-wie weet wat er verkeerd is ingesteld? Ik heb al zitten prutsen met de instellingen onder 'Verbindingen', maar ik kom geen steek verder.

De instellingen nu (onder 8. Instellingen - 6. Verbindingen - Menu - 1. Geavanceerd) zijn:

Internetverbinding: Automatisch
Werkverbinding: Automatisch
WAP-verbinding: Orange World
Beveiligde WAP-ver: Automatisch
Ik heb ongeveer dezelfde instellingen, alleen ik heb geen profiel staan onder GPRS bij verbindingen. Er staat wel altijd een icoontje van GPRS boven in mijn scherm, maar hij maakt er nooit gebruik van.
Hij maakt alleen gebruik van WiFi als ik Internet Explorer, Opera of radio wil luisteren via Windows Media Player.
Misschien is dat de oplossing.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 31 32 33 34 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: