Hoofdcategorieën
Yarrr!!!
Reg. datum: 30 maart 2002
Matched: s710

quote:
birdibird schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:44:
Dank voor het openen van deel 2!
Netjes :)

in dit xda topic heb ik instructies gezet hoe je de S730 comm manager op de S710 kan zetten. Ziet er gelikt uit!
[afbeelding]
Heb jij enig idee waarom ik geen ON/OFF onder m'n knopjes heb staan?

http://xs223.xs.to/xs223/08021/Screen04.png

Overigens zijn er nu verschillende versies van de HTC Live grey homescreen, de mijne ziet er nu zo uit incl. de bovenstaande Commanager van de S730.

http://xs223.xs.to/xs223/08021/Screen01.pnghttp://xs223.xs.to/xs223/08021/Screen02.png
http://xs223.xs.to/xs223/08021/Screen03.png

Dubbeldrank wijzigde dit bericht 07-01-2008 00:23 (21%)

It takes one to know one...

Reg. datum: 18 mei 2004

Goedenavond :)

Sinds enige tijd heb ook ik een S710 in gebruik. Prachtig apparaatje :)
Ik stuit echter op een probleem; mensen die mij bellen hebben last van echo. Maw, ze horen zichzelf terug, ook op de niet-handsfree stand. Als ik het volume terugdraai wordt het minder, maar dan hoor ik 't zelf weer niet hard genoeg. Op mijn toestel staat firmware versie 1.22.172.3 van Vodafone.

Is dit een bekend probleem, en heeft iemand tips om het op te lossen? Het is vrij irritant aan de kant van de beller...

Reg. datum: 01 oktober 2004
Geen matches

quote:
Dubbeldrank schreef op maandag 07 januari 2008 @ 00:19:
[...]

Heb jij enig idee waarom ik geen ON/OFF onder m'n knopjes heb staan?

[afbeelding]

Overigens zijn er nu verschillende versies van de HTC Live grey homescreen, de mijne ziet er nu zo uit incl. de bovenstaande Commanager van de S730.

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Een mogelijk antwoord op je eerste vraag: zorg dat wanneer je de Comm Manager bestanden overschrijft:
a) Commmanager.exe niet meer in je geheugen zit (kill process)
b) ALLE bestanden in je verkenner zichtbaar moeten zijn, zodat je niet daardoor per ongeluk bepaalde bestanden niet naar je \Windows map kopieert.
Overigens kun je op xda-developers.com nog een andere versie van de S730 comm manager vinden die meer lijkt op de echte S730-versie. Misschien kun je ook proberen om die versie op je telefoon te zetten. Werkt perfect bij mij.

Mag ik trouwens vragen waar je je huidige homescreen hebt gevonden? Ik vind die snelkoppelingen onderin wel handig en staat ook leuk met die pijltjes.

edit: never mind, al gevonden :)

Yarrr!!!
Reg. datum: 30 maart 2002
Geen matches

quote:
fraQ schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:25:
[...]

Een mogelijk antwoord op je eerste vraag: zorg dat wanneer je de Comm Manager bestanden overschrijft:
a) Commmanager.exe niet meer in je geheugen zit (kill process)
b) ALLE bestanden in je verkenner zichtbaar moeten zijn, zodat je niet daardoor per ongeluk bepaalde bestanden niet naar je \Windows map kopieert.
Overigens kun je op xda-developers.com nog een andere versie van de S730 comm manager vinden die meer lijkt op de echte S730-versie. Misschien kun je ook proberen om die versie op je telefoon te zetten. Werkt perfect bij mij.

Mag ik trouwens vragen waar je je huidige homescreen hebt gevonden? Ik vind die snelkoppelingen onderin wel handig en staat ook leuk met die pijltjes.

edit: never mind, al gevonden :)
Ik heb het proces inderdaad omzeep geholpen alvorens te kopieren, ik kon de plaatjes direct kopieren maar de rest heb ik via Resco Explorer gedaan aangezien hij ze niet wilde overschrijven. Het werkt verder ook prima nu, alleen mis ik de on/off woordjes onder de knopjes. Heb je een linkje naar die andere Commanager, of staat die in dezelfde thead?

It takes one to know one...

Reg. datum: 01 oktober 2004
Geen matches

quote:
Dubbeldrank schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:57:
[...]

Ik heb het proces inderdaad omzeep geholpen alvorens te kopieren, ik kon de plaatjes direct kopieren maar de rest heb ik via Resco Explorer gedaan aangezien hij ze niet wilde overschrijven. Het werkt verder ook prima nu, alleen mis ik de on/off woordjes onder de knopjes. Heb je een linkje naar die andere Commanager, of staat die in dezelfde thead?
Staat gewoon verderop in dezelfde thread.

Geen matches

quote:
Ik heb inmiddels een BT headset en de bijgeleverde headset in gebruik genomen en het echo-probleem is nog niet weg. Het ligt dus níet aan het microfoontje wat de spraak uit het oordingetje oppikt... Vreemd... Is er iets aan te doen? Ik heb uren gezocht maar kan er eigenlijk nog minder dan niets over vinden :?

Voor de duidelijkheid: ikzelf hoor alles perfect, kraakhelder, echter de mensen met wie ik bel horen flarden (vaak de laatste stukjes die ze zeggen) van zichzelf terug. Verschillende mensen met wie ik bel hebben dit al als irritant ervaren, en ik wil het daarom graag oplossen :) Het gaat hier niet over de handsfree-modus maar over de normale belmodus, waarbij het stemgeluid uit het boxje tussen de knipperende ledjes komt.

Bazz0847 wijzigde dit bericht 07-01-2008 18:13 (41%)

Reg. datum: 01 augustus 2002

Zou iemand willen proberen via Vodafone Live de vodafone messenger te downloaden?
Ik wil hem graag downloaden maar heb geen VF Live meer na de HTC rom versie.
De download locatie of cab zou geweldig zijn Verder wil ook gewoon VF Live op het toestel hebben. Kom nu alleen op de wap portal die niet uhmm..geweldig is..

Is iemand anders bereid een rom dump wil maken van een VF rom voor de HTC S710.
Kunnen een soort onofficiele VF upgrade maken voor de HTC s710.

Dit ivm de problemen met Live messenger en Vodafone Blox wil ik de VF messenger proberen.

Reg. datum: 17 augustus 2004
Geen matches

Heb sinds 3 dagen een nieuwe rom geinstalleerd:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=353037

Ik raad deze echt iedereen aan! Super stabiel, erg mooi vind ik zelf en het beste gedeelte: super snel!

Geen matches

quote:
barzi schreef op maandag 07 januari 2008 @ 23:30:
Heb sinds 3 dagen een nieuwe rom geinstalleerd:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=353037

Ik raad deze echt iedereen aan! Super stabiel, erg mooi vind ik zelf en het beste gedeelte: super snel!
Bevat die ROM ook de nederlandse taal voor menu's e.d.?
Ik heb begrepen dat de ARA 1.27 ROM slechts engels en de arabische talen bevat (vandaar de naam)...

Reg. datum: 18 februari 2007
Geen matches

ik krijg hem e rniet op... zegt telkens image corrupt ofzo

Neoz & Hobbes
Reg. datum: 26 november 2001

Welke versies van TomTom zijn er nu die er werken met de s710 ? Ik kan geen lijstje vinden in het oude topic ?

Serve The Humanity , Be Server

quote:
Neoz schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:00:
Welke versies van TomTom zijn er nu die er werken met de s710 ? Ik kan geen lijstje vinden in het oude topic ?
Alleen de TomTom Mobile (de nieuwste hiervan is 5.2) varianten zijn direct installeerbaar. TomTom 6 werkt ook, maar dan moet je de stylus van het touchscreen simuleren met een programma. :)

Reg. datum: 17 augustus 2004
Geen matches

quote:
Bazz0847 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:20:
[...]

Bevat die ROM ook de nederlandse taal voor menu's e.d.?
Ik heb begrepen dat de ARA 1.27 ROM slechts engels en de arabische talen bevat (vandaar de naam)...
Nee (standaard) alleen engels. Het is wel zo dat je de nederlandse T9 kan installeren (en misschien ook wel de nederlandse menu taal,maar ik heb zelf liever engels).

barzi wijzigde dit bericht 08-01-2008 16:55 (9%)

Reg. datum: 13 december 2004
Geen matches

quote:
birdibird schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 10:02:
HTC live homescreen zoals op de S730, met smartmonitor en mru:
Werkt bij mij nog steeds prima. Ik heb alleen 1 probleem sinds de installatie. Bij het opstarten blijft hij in een loop zitten en alleen door het SD kaartje eruit te halen gaat hij daadwerkelijk opstarten. Komt dat hierdoor ? En is er iets om dit op te lossen ?

Reg. datum: 08 januari 2008

Ik heb al ongeveer 3 maanden een HTC VOX (S710)

Ik heb er veel mee zitten spelen. Zo heb ik hem overclocked, nieuwe roms geprobeerd (momenteel de ARA rom van dr. martin Gonzo) XDA forum..

Ik heb alleen 1 ding waar ik absoluut gek van wordt. Ik heb de gefixte TomTom Navigator 6.3.2.. en kaarten erbij denk ik?! maar hij zegt: "No Maps Found!" wtf hoe kan zoiets dan? ik heb de kaarten overal gehad staan.. ik weet echt niet waar ze nou moeten of dat je er eerst iets mee moet doen? kan iemand misschien zijn of haar kaarten van nederlands/benelux op dit forum zetten? voor de rest is het een toptoestel als je weet hoe je em op z'n allersnelst moet laten lopen.

cpt.bert :D

Reg. datum: 18 december 2007
Geen matches

Hey dat is wel leuk dat je weersvoorspellingen ziet op je achtergrond! moet je daarvoor zeker op internet kunnen zodat ie die gegevens kan downloaden, of doet ie dat zonder internet?

en weet iemand nog een site met apps, programmaatjes, skins, games en al dat soort voor deze telefoon?

alvast bedankt :*)

Reg. datum: 08 januari 2008
Geen matches

Hej,

Het XDA forum is hier een goede plek voor

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=358

ook het modaco forum daar hebben ze mooie homescreens,

http://www.modaco.com

cpt.bert

Reg. datum: 07 januari 2007
Geen matches

Ziet er inderdaad gaaf uit, die home screen van de s730. Waar is die het beste te downloaden? In ieder geval stuk mooier dan het standaard WM6 design..

Nogmaals: Is iemand anders bereid een rom dump wil maken van een VF rom voor de HTC S710.

Ter info: Verdomd handig als je je telefoon terugstuurt voor reparatie.....
We hebben hier allemaal baat bij. Is niet veel werk.

Waar het mij omgaat zijn de settings die VF toevoegd (zoals wijzigingen in registry voor vodafone Live! en MSN.) Hier zijn ook andere erg blij mee. Zonder de reg. settings kom je alleen op de tekst versie van de portal namelijk.

Dit ivm de problemen met Live messenger en Vodafone Blox wil ik de VF messenger proberen.

OPE(L/N) Minded
Reg. datum: 07 december 2000

Ik heb sinds enkele dagen mobiel internetten "Intensief" van HI.

Wat ik wil voorkomen is dat ik plotseling een hoge rekening ga krijgen ivm GPRS roaming. Kan ik de S710 zo instellen dat wel mijn spraakverbindingen roamen maar mijn GPRS verbinding niet (in principe zichzelf uitschakeld in het buitenland)?

Voor iedereen met een non-branded HTC S710/S730 telefoon en die op Vodafone live wil kijken:

Doe het volgende:

Sloop uit een ROM van je telefoon het bestand browser.dll
Hexedit dit (Het stukje na custombase overschrijven met allemaal 0'en behalve de % strings.
Kopieer naar je windows dir op je smartphone
(Zie ook hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=305008)
(Of stuur mail, dan stuur ik hem wel voor de S710)

Regedit het volgende:

HKLM\Security\Internet Explorer\User Agent
In:
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95/10.0.010; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413

Settings voor Vodafone kun je vinden op de site
Zet wel IE op wap netwerk anders werkt het niet.

(Helaas kan je Messenger nog niet downloaden op deze manier)

Reg. datum: 05 oktober 2000
Geen matches

ik heb nogal vaak dat de "contacten" blijven hangen. Met andere woorden, als ik gebruik maak van het terug toetsje en komt hij bij contacten en gaat hij niet verder terug. Met de ophangknop kom ik dan weer in het hoofdscherm. Via taakbeheer en alles afsluiten werkt het dan wel weer maar dat werkt toch minder prettig.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Geen matches

Vandaag binnen gehad, ben wel tevreden. Leuk design, en best wel snel. WM6 is ook stuk stabieler dan 5 zeg, maar toch veel minder wijzigingen dan gedacht.

Wel vraag ik me iets af over de wi-fi. Die maakt nu automatisch verbinding als ik mijn telefoon gebruik, en hij verbinding kan maken. Kost dit nu veel stroom? En is het daardoor dus aan te raden gewoon handmatig wi-fi in en uit te schakelen wanneer je het nodig hebt?

Bedankt weer :)

It's time to burn
Reg. datum: 12 juni 2003
Geen matches

dat laatste: ja.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Geen matches

Bedankt, is duidelijk dan. Nog een (stom) vraagje, is hij krasgevoelig? De eerste weken wil je altijd zo zuinig mogelijk op je telefoon zijn en ik vraag me af of dat mooie glimmende schermpje en frontje wel tegen de gemiddelde broekzak kunnen?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 31 32 33 34 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: