Hoofdcategorieën
Reg. datum: 24 oktober 2005
Matched: s710

quote:
Tankiej schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:02:
Ik heb nu sinds een week de HTC S710 en heb een probleem met ActiveSync 4.5.
Als ik mijn HTC op mijn pc aansluit via USB doet hij het nog goed, instellen wat ik wil synchroniseren enz. Maar als ik dan naar software wil (Extra -> Software, in het ActiveSync venster wat er dan voor staat), dan gaat mijn CPU op 100% en doet hij helemaal niks meer.
Ik heb een oudere versie van ActiveSync geprobeerd, maar dan zegt hij dat ik alleen kan synchroniseren met ActiveSync 4.5.

Ik heb al gezocht naar mensen met soortgelijke problemen, maar die heb ik niet kunnen vinden.
Is er iemand die hier een oplossing voor weet, of weet waar ik die kan vinden, dan zou dat heel erg fijn zijn.
Niemand die een soortgelijk probleem had, of misschien een oplossing ervoor weet?

Reg. datum: 18 februari 2007
Geen matches

nope geen problemen gehad, ja kan als omweg misschien programmas verwijderen op de telefoon zelf

Geen matches

Ik wil juist geen programma's verwijderen, maar installeren. Zoals Opera Mobile.
Hij loopt nu trouwens gelijk al vast als ik de HTC aansluit via USB, kan dan helemaal niks meer doen met m'n hele pc.

Geen matches

hmm vreemd... can de cab installer downloaden en die gewoon op je kaartje zetten

Geen matches

Ik kon de cab installer van Opera Mobile eerst niet vinden, maar ik zie nu dat ik gewoon niet goed heb gezocht.
Heb nog geen geheugenkaartje erbij, die ga ik komende week halen :)

Geen matches

Ik heb het probleem gevonden. Ik moest het vinkje weghalen bij 'Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen' weghalen. Nu kan ik gewoon met ActiveSync mijn HTC synchroniseren.

Reg. datum: 17 augustus 2004
Geen matches

Mijn scherm gaat sinds vandaag niet meer uit. De backlight word wel minder sterk, maar het scherm gaat niet uit. Bij opties staat dat ie na 30 sec uit moet gaan maar dat doet ie dus niet. Ik heb ook al gekeken naar de backlight bug:
quote:
De backlight bug
Sommige toestellen hebben een bug dat de backlight niet uitgaat. Dit is op te lossen door in de editor naar 'HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Power' en verander hier de sleutel 'Display' van 0 naar het aantal seconden waarna de backlight uit moet gaan.
Maar ik kan de display key helemaal niet vinden in de map 'power'. Kan iemand kijken of dit een foute uitleg is of iets?
Iemand een oplosing (voor het liefst mijn scherm-probleem, maar ook voor die backlight bug)?

Geen matches

Link

Bij die site vind ik in de reacties dat je via het programma dat er in dat bericht staat ook dingen kan toevoegen aan het register. Ik heb zelf het probleem niet, maar bij mij staat er ook geen display oid.
Alleen 'Default'.

Geen matches

pfieuw hoe had ik t ook alweer gedaan...het lukte mij eerst ook niet, het beste kun je dit doen via de externe register editor..

hier staat de handleiding ik ga ff uitzoeken wat er niet klopte daaraan:

http://www.hardnet.nl/200...10-htc-vox-backlight-bug/

Geen matches

je moet even opletten dat je echt onder power kijkt niet in de onderstaande mappen, dan vind je de string niet dus echt op het mapje power klikken dan gaat het goed :D

Reg. datum: 17 augustus 2004
Geen matches

quote:
Hardcore-Maniac schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:16:
je moet even opletten dat je echt onder power kijkt niet in de onderstaande mappen, dan vind je de string niet dus echt op het mapje power klikken dan gaat het goed :D
Nee dat heb ik ook geprobeerd en toen stond ie er nog steeds niet.
Ik heb hem nu aangemaakt en nu werkt het! Bedankt _/-\o_

Geen matches

Dan staat hij er bij mij ook nog steeds niet Hardcore-Maniac. Maar ik het probleem niet, dus ik ga niks toevoegen aan het register :+

Yarrr!!!
Reg. datum: 30 maart 2002
Geen matches

quote:
birdibird schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:06:
[...]

Het betekent dat ze in de achtergrond nog gebruikt worden. Kill met een taskmanager de commmanager proces of herstart je telefoon. Dan kan je ze wel kopieren.
Welke taskmanager stel je voor, hier wil het ook niet echt lukken namelijk. Alle bestanden zijn gekopieerd maar ik krijg nog steeds een 'oude stijl' comm manager in vage kleuren. Op xda dev adviseren ze om het nogmaals te doen en eerst het proces te killen.

Het probleem is alleen dat zowat alle taskmanagers die ik kan vinden geld kosten, voor WM5 zijn of voor PPC. Is er een goede freeware taskmanager die onder WM6 goed werkt?

It takes one to know one...

Geen matches

geen dank ;)

ik moest hem geloof ik ook toevoegen... maar als jij het op een andere manier weet op te lossen succes ;)

Geen matches

quote:
Dubbeldrank schreef op zondag 06 januari 2008 @ 13:13:
[...]

Welke taskmanager stel je voor, hier wil het ook niet echt lukken namelijk. Alle bestanden zijn gekopieerd maar ik krijg nog steeds een 'oude stijl' comm manager in vage kleuren. Op xda dev adviseren ze om het nogmaals te doen en eerst het proces te killen.

Het probleem is alleen dat zowat alle taskmanagers die ik kan vinden geld kosten, voor WM5 zijn of voor PPC. Is er een goede freeware taskmanager die onder WM6 goed werkt?
Er zit een taskmanager in WM6. Tenminste bij mij staat er 1 in het menu genaamd 'Taakbeheer'.
Ik weet niet of je dat bedoeld, verder heb ik geen idee.

Geen matches

ik gebruik idd ook de wm6 taakmanager

dr zijn wel andere.

op mn oude telefoon gebruikte ik x-button, daarmee sluit die alles wat je het kruisje drukt ook echt af... zo simpel...

Yarrr!!!
Reg. datum: 30 maart 2002
Geen matches

quote:
Tankiej schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:27:
[...]

Er zit een taskmanager in WM6. Tenminste bij mij staat er 1 in het menu genaamd 'Taakbeheer'.
Ik weet niet of je dat bedoeld, verder heb ik geen idee.
Daar kan je alleen de draaiende applicaties mee stoppen, ik wil een proces op de telefoon stoppen. :)

-edit-
Ondertussen heb ik iets gevonden. :)
http://www.fewbits.com/appmgr/

Dubbeldrank wijzigde dit bericht 06-01-2008 17:15 (9%)

It takes one to know one...

Reg. datum: 07 januari 2007

Ik heb even wat vraagjes. Heb donderdag bij rabomobiel mijn S710 besteld na 2 jaar aan mijn Imate SPL te hebben gehangen. Ben erg benieuwd en zie dat jullie er over het algemeen toch erg tevreden mee zijn.

Nu mijn puntjes:

1. Welke kleur heeft de rabomobiel versie? Zie er met zwarte en met zilveren numpads
2. Hij ondersteunt EDGE, weet iemand of rabomobiel dit ondersteund? Want vind mijn huidige GPRS erg traag soms.
3. Hebben jullie nog tips of applicaties/tweaks die ik MOET installeren zodra ik hem heb?
4. Is er wel een S710i? Rabomobiel en sommige sites spreken van een S710i, terwijl anderen weer de S710 bespreken.

Bedankt voor de hulp alvast, ben erg benieuwd naar de telefoon.

1 weet ik niet htc heeft zilver tobo alleen orange heeft e650 in zwart tobo
2 edge word door geen enkele provider in NL meer ondersteund
3 wm5torage verder eigelijk vrij weinig
4zover ik weet geen s710i

Geen matches

Bedankt, is me veel duidelijker. Kleur hoop ik nog van iemand te krijgen die rabomobiel heeft afgesloten met deze telefoon. De i is vast een foute benaming dan. Edge word niet meer ondersteunt, maar opzich was GPRS niet té sloom vond ik. Maar WM5torage, dat is toch voor WM5? Ik weet wel dat de rabomobiel versie WM6 heeft meegeleverd.

Bedankt voor je hulp, hoop nog van iemand iets over de kleur te horen!

GoTd*mn
Reg. datum: 01 december 2004

iedere s710 draait op wm6 :)

en wm5storage is inderdaad voor wm5 (goh :P ) maar het werkt ook moeiteloos op 6... gebruik hem zelf ook :)

Geen matches

Ja ik dacht het ook al omdat ik hem nu op mijn SPL heb staan, maar daar stond bij dat hij alleen op WM5 werkte. Mooi dat hij dus ook op WM6 werkte. Verder geen tweaks die ik echt moet installeren?

GoTd*mn
Reg. datum: 01 december 2004
Geen matches

ehm, ik heb een de-brand pakket van modaco geinstalleerd, zodat alles eruit ziet als gewoon wm6, en niet als een door htc aangepaste wm6 :) ik vond hem erg... groen.

verder heb ik niet veel aan tweaks gedaan eigenlijk

Geen matches

Thanks, dat klinkt erg handig. Ik haat die voorgeinstalleerde templates, en heb veel liever lekker basic WM.

Reg. datum: 09 maart 2005
Geen matches

kijk op het forum vox.modaco.com, daar is een draadje met tips voor goeie progs en tweaks

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 31 32 33 34 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: