Hoofdcategorieën
Topicacties

[Gratis][MMORPG] Perfect World

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last

Reageer Nieuw Topic
Another Day Another Chapter

quote:
SinergyX schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:04:
Het is niet nodig met Alt, je kan ze gewoon intikken. Alt+key is alleen nodig als je 'always' chat aan heb staan. (dus moet je eerst enter drukken om chat te typen, kan je gewoon zonder alt werken).

De 2 skillbars zijn F-toetsen (mid-onderin) en de normale nummer-toesten bar zit rechts midden.

Steeds meer games zie je met inventory B komen, zal wel weer nieuwe hype zijn :P Maar je raakt er wel gewend aan hoor :)
Oh ok das wel handig. En ik hoop het maar. _/-\o_
Maar eerst ff alles door nemen tot ik het een beetje snap en dan pas ''echt'' beginne met het spel ;)

Another Day Another Chapter

Reg. datum: 08 mei 2007

Zat laatst radio te luisteren en hoorden een nummer van Madonna dat verdomd veel op dat nummer van PW leek als je wilt inloggen. Iemand anders ervan gehoord?

Wazzaaaaap enzo

PW heeft nu dacht ik 3 of 4 'themesongs', ongetwijfeld dat ergens een deuntje bekend klinkt ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Reg. datum: 11 oktober 2006

Hoe kan ik als human vliegen ?

en ik zie ook altijd mensen met wapens blauw en andere kleuren hoe werkt dit eigenlijk want snap nix van het upgraden van wapens?

Starzz , White Ztarz (208607)

Wazzaaaaap enzo

Human krijgt de vlieg quest op lvl30, net als warbeast. De elf's hebben vleugels al direct maar zijn heel langzaam, die krijgen op lvl30 'nieuwe' vleugels.

Wapens blauw zijn 3star-2socket wapens. Groen is dacht ik unique weapons. Armor vanaf grade 4 of 5 dacht ik met 2sockets met dezelfde inhoud geeft ook een glow.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

quote:
SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:17:
Human krijgt de vlieg quest op lvl30, net als warbeast. De elf's hebben vleugels al direct maar zijn heel langzaam, die krijgen op lvl30 'nieuwe' vleugels.

Wapens blauw zijn 3star-2socket wapens. Groen is dacht ik unique weapons. Armor vanaf grade 4 of 5 dacht ik met 2sockets met dezelfde inhoud geeft ook een glow.
hoe krijg je de sockets er op dan ?

Wazzaaaaap enzo

Sockets, stars en bonus-stats zijn fixed bij drop. Kan je dus niet achteraf toevoegen.

quote:
SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:37:
Sockets, stars en bonus-stats zijn fixed bij drop. Kan je dus niet achteraf toevoegen.
laatste vraag dan maar hoe groot is de drop kans dan wel niet want dat zal wel niet hoog zijn dan ?

Wazzaaaaap enzo

Bosses droppen vrij regelmatig 2-3 star, bepaalde quest rewards geven ook 3 stars. Socket en bonus-stats droppen best veel ook van normale mobs. (FB19 en FB29 kan je op bepaald moment solo, best goed te doen).

SinergyX wijzigde dit bericht 26-03-2008 15:29 (18%)

quote:
SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:28:
Bosses droppen vrij regelmatig 2-3 star, bepaalde quest rewards geven ook 3 stars. Socket en bonus-stats droppen best veel ook van normale mobs. (FB19 en FB29 kan je op bepaald moment solo, best goed te doen).
kan ik evt je ingame nick hebben ben wel veel online overdag aangezien ik op stage mag spele

Reg. datum: 05 september 2006

ik denk dat ik dit spel ook eens ga proberen, na lang rose te hebben gespeeld ben ik toe aan iets anders. iemand tips over welke clas en stats.

clerick lvl 100/arthi lvl 75/mage lvl 96/champ lvl 67

Wazzaaaaap enzo

quote:
bixbom schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:52:
[...]

kan ik evt je ingame nick hebben ben wel veel online overdag aangezien ik op stage mag spele
Ik heb er diverse, meestal online op MissyNina of LadyMika. Soms op BroozerX.

@hierboven, van de Beastkind is Fox goeie starten aangezien je een pet krijgt die meevecht.

Ok thnkz, ben nu de client nog aan het binnen halen. duurd nog 4 uur en 55 minuten dus word vanavond pas spelen waarschijnlijk. heb er nu iig wel al zin in.

Reg. datum: 25 juni 2004

Hey jongens, hoe zit het met de lag tegenwoordig? Lagt het nog steeds zo erg als eerst?

ik heb vanmorgen even gespeeld en ik vond het redeijk meevallen. wel een mooi spel btw.

Reg. datum: 10 januari 2007

Ik speel het spel nu een aantal dagen en heb zo'n beetje elk ras een beetje bekeken en ben nu bezig met Human Warrior. Het is echt een ongelofelijk verslavend spel en ik heb vierkante ogen. :) Meer heb ik er even niet over te zeggen, want daarvoor is het te laat. :P

[ SPECS ] PHILIPS Motional Feedback 544

Reg. datum: 20 oktober 2001

Helaas werkt register niet atm lijkt het =(

P4 2.8Ghz 800mhz , MSI 875P mobo , 2x 512DDR400 corsair , 9800 xt , Soundblaster 5.1 , Maxtor 80gb 7200rpm , Pioneer dvd 120 , Plextor fikker

Reg. datum: 01 november 2004

met veel moeite heb ik vandaag een account aangemaakt.
en een beetje op hun site rondgekeken.
wat me opviel is hoe ze opschepten over dat ze widescreen ondersteunen,
maar in het spel krijg ik het niet voor elkaar om een resolutie van 1360x768 of 1650x1024
te krijgen. beetje raar niet?

Reg. datum: 26 oktober 2005

Ik heb het ook geprobeerd maar weet niet of ik er verder mee wil gaan. Elke actie van mij duurt een seconde of 2 voordat het uitgevoerd wordt door mijn character, ik vraag me af of dit lag is of dat de gameplay gewoon ontzettend traag is.

Wazzaaaaap enzo

Dat is lag :)

Reg. datum: 10 juni 2007

quote:
rhermans schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:53:
Helaas werkt register niet atm lijkt het =(
Werkt nog goed met een proxy uit Malaysia :Y

Ik heb nu net het spel gedownload en ik ga het eventjes uitproberen. De screenshots zien er aardig uit. Verder heb ik het wel gezien met World of Warcraft en Lineage II, dus ik zoek een alternatief.

Iemand nu nog online @Oracle ?

zou wel mooi zijn

Reg. datum: 29 maart 2005

zo, ben ook eens begonnen op aandringen van wendy... zit nu met lvl11 bowelf of hoe het ook mag heten.. ziet er allemaal wel leuk uit, maar sommige quests is echt zoeke... die stomme turtles kan ik nergens vinden, niet de goeie iig voor quest van catelyn in bamboo village/city...

AoC: Dagon PvE: First, 80Barb + Fourth, 31Conq + Primeguard, 80Guardian + Fristi, 62ToS

wat is je naam ?

http://pw-wiki.onlinewelt...AutoDetectCookieSupport=1

hier staat waar je mobs kan vinde?

Wazzaaaaap enzo

quote:
4th schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:56:
zo, ben ook eens begonnen op aandringen van wendy... zit nu met lvl11 bowelf of hoe het ook mag heten.. ziet er allemaal wel leuk uit, maar sommige quests is echt zoeke... die stomme turtles kan ik nergens vinden, niet de goeie iig voor quest van catelyn in bamboo village/city...
Jij hier ook al? :P

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: