Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[Gratis][MMORPG] Perfect World
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last
Reageer Nieuw Topicvoor:

na:

Let's put a smile on your face! VCA Direct Examen & Cursus !
Reg. datum: 29 augustus 2006
Ik ben nu namelijk level 3 zonder quests, in die stad zie ik er iets van 8, wtf moet ik doen! XD
je moet invited worden tot een guild, kan al vanaf lvl 1quote:Khaine schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:51:
Moet je eigenlijk een bepaald level zijn om een guild te mogen joinen? Als ik op het tabje guild klik gebeurt er geen zak namelijk.....
Druk op Q voor je quest list, dan rechts bovenin zit een knop 'quest hint' ofzo. Die geeft alle 'beschikbare' NPCs weer (met coords) welke quests voor je hebben. Dan naar zo'n NPC gaan (staat dan zo'n geel schildje op zn hoofd) en klik op available missions (oid). Anders mep je wat mobs tot je 4 bent en weer via die quest hint je quests opzoekenquote:rethxoth schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:28:
Ligt het aan mij of is dat hele quest gebeuren in dit spel een beetje verkloot?
Ik ben nu namelijk level 3 zonder quests, in die stad zie ik er iets van 8, wtf moet ik doen! XD
SinergyX wijzigde dit bericht 31-01-2008 23:57 (10%)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar inderdaad, links bovenin
Ik kan er met google bar weinig over vinden namelijk.
Let's put a smile on your face! VCA Direct Examen & Cursus !
is heel anders spelen, ik kan bv al monsters aanvallen die 3 tot 5 lvs hoger zijn dan mij...
tis een panda en hij heet mustis2
onroptem kan je mij in het guild zetten zodra ik weer online ben?
wacht maar tot je wat hoger in lvls bent dan wordt het toch echt wel wat moeilijkerquote:MUSTIS schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:06:
heb een WB gemaakt voor erbij.
is heel anders spelen, ik kan bv al monsters aanvallen die 3 tot 5 lvs hoger zijn dan mij...
tis een panda en hij heet mustis2
onroptem kan je mij in het guild zetten zodra ik weer online ben?
Bij de weg nog even een ander vraagje. Hoe krijg je als WB zijnde een pet?Ik heb al zitten zoeken maar kon het niet echt vinden. En als ik kijk bij de verkoop punten zie ik eieren staan, maar die zijn schijnbaar alleen voor werefoxes
blijft nog wel et feit dat er te weinig tanks zijn in de guild. tis altijd zeuren om een tank bij het samenstellen van een party.
MUSTIS wijzigde dit bericht 04-02-2008 14:22 (37%)
ik vind WR/WB als tank echt doodsaai, weinig damage, je pot je een eeuwigheid in en je moet teveel op je team letten (agro). Ik heb mn 17 WB en 22 WR maar in de ijskast gezet, WF bevalt toch beter
Ik heb ook een WB aangemaakt om mijn vriendin mee te helpen. Ik vind een Tank character ook niet leuk om mee te spelen.Het liefste speel ik toch met magic gerelateerde chars. Ik heb ook nog een EP en een EA aangemaakt. Werefox en Mage wil ik nog wel es proberen. Misschien vanavond maar eens aanmaken dan. Ik denk ook dat dit het probleem is dat er te weinig WB's zijn, puur omdat het saai is om mee te spelen.......quote:SinergyX schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:23:
Je lvl40 land-pet komt in je 'petback' te zitten. De lvl30 flying pet gaat in je inventory.
ik vind WR/WB als tank echt doodsaai, weinig damage, je pot je een eeuwigheid in en je moet teveel op je team letten (agro). Ik heb mn 17 WB en 22 WR maar in de ijskast gezet, WF bevalt toch beter
gisteren fb39 gedaan met een erg helpzame groep. geen drops gekregen helaas.
wf blijft toch leuker om mee te spelen. als je zon pet een beetje goed laat mee lvlen heb je echt een gratis tank die ook nogges flink dmg doet.
zelf doe ik zeer veel dmg doordat ik praktisch alles op int gooi. kga helaas wel dood na een paar klappen van een hoog lvl.
mischien ga ik toch nog maar wat op str en con doen.
je hebt dan heel weinig pdef en hp, maar je doet zeer veel dmg.
grootste nadeel is dat je niet meer zelf een gelijk lvl monster aan kan, maar dat je je pet nodig hebt als tank/vechter.
zodra mn pet dan ook dood gaat begin ik vaak al te rennen of te vliegen.
volgens mij heb ik ff met Iruja gePartyd, kan dat?
Booth * BAERD * Oracle
copy-paste
Eindelijk bijna 50
Volgens mij duurt dat wel echt uber lang. Ben nu lvl 21 met mijn werebeast en dat duurt al een eeuwigheid voor ik 22 wordt. Dus over een maand of 4 ben ik wel level 50 denk ik zoquote:SinergyX schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:01:
Wij zitten dacht ik allemaal op Oracle
Eindelijk bijna 50Die robe outfit van lvl50 is mooi
Met mijn werefox gaat het allemaal wat sneller. Met zo'n pet levelen schiet toch echt wel hard op!
SinergyX wijzigde dit bericht 08-02-2008 21:19 (34%)
Reg. datum: 08 januari 2008
Tot nu toe erg leuk maar snap er nog niet veel van.
Enige nadeel is dat als ik alt+tab doe, ik niet meer kan klikken, want dan gaat ie terug naar me windows. Heel vervelend.
Maar goed, ik zoek morgen wel uit hoe ik dat kan oplossen, als ik dat al kan -_-
Nu richting me bedje =)
Reg. datum: 08 mei 2007
Dat heb ik dus ook, heb het ook eerder gezegd hier maar wij zijn volgens mij de enige met dit probleemquote:Chaos-Zero schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 02:55:
Net ook ff geinstalleerd en heel eventjes gespeeld.
Tot nu toe erg leuk maar snap er nog niet veel van.
Enige nadeel is dat als ik alt+tab doe, ik niet meer kan klikken, want dan gaat ie terug naar me windows. Heel vervelend.
Maar goed, ik zoek morgen wel uit hoe ik dat kan oplossen, als ik dat al kan -_-
Nu richting me bedje =)
Alleen eerst nog ff spelen op het begin met die boom, is wel leuk om zo hoog erop te komen xD
Als ik hem helemaal binnenkrijg.. Was niet gelukt, hopla, weer een uurtje ofwat wachten
Hmm, Filefront doet het niet hierzo en de rest zijn allemaal te langzaam
Pimorez wijzigde dit bericht 09-02-2008 12:11 (38%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last