wtf? 100 miljoen? ik haal net 300kquote:
critique me
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multi] Race Driver: Grid
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]wtf? 100 miljoen? ik haal net 300kquote:MexxT schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:44:
[...]
muhaha
mijn record is sinds een 10 minuutjes 100.070.000
Heb alles tot nu toe gewonnen op normal + traction control off.
Das echt zo masterlijk
kan je tenminste driften in de normale races.
critique me
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..
Dus maar even oude driver erop zetten.quote:x) Graphical corruption on ATI’s Radeon X1xxx cards:
You may experience graphical problems if using a Radeon X1300 through to X1950 graphics card with Catalyst 8.3/8.4 drivers. This is down to a problem with this specific version of the drivers, and can be fixed by switching to a different driver version. At the time of writing, the problem must be fixed by rolling back to an older driver version. To do this, first uninstall the Catalyst 8.3/8.4 drivers via the control panel (Add/Remove Programs in XP, or Programs and Features in Vista), then browse to the following website: ati.amd.com/drivers. Choose your operating system and graphics card from the lists, and click GO. If the subtitle of the page is “ATI Catalyst™ 8.3/8.4 Display Driver…”, scroll to the bottom of the page, and choose “Previous Drivers and Software”. Download and install the Catalyst 8.2 drivers.
Future driver versions (i.e. 8.5 and later) should be fixed so that this problem no longer occurs.
Razor.Timo wijzigde dit bericht 10-05-2008 20:27 (71%)
| 7974-2384-6075-1395 Wii nummer | Specs
J van E wijzigde dit bericht 10-05-2008 20:23 (3%)
Het is behoorlijk Acrade ja.quote:SinergyX schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:12:
Sorry, maar toen ze zeiden dat dit een GT5 killer zou worden.. had ik ze nog geloofd. Maar nu ik de demo heb gespeeld... ik lach ze echt 3x uit. Dit is regelrechte NFS spul, totaal niet te vergelijken met een GT5 of enkel ander realistischere racegame.
Korte dingen:
-je schakelt sneller dan je animated hand lijkt te gaan.
-zelfs een formule 1 wagen kan met TC maxed zonder slippen wegrijden.. deze auto's niet.
-zonder te slippen van 190 naar 0... impressive
-in een 180 bocht 90 graden flink driften en opeens mega grip. Yeah right.
-Rubbere banden veren mee, dit spel lijkt het tegengestelde te bepalen.
Nee, niet meer dan een NFS versie kan ik hier niet van maken.
De auto's in NFS sturen als bakstenen en sponzen. Hier vind ik er meer gevoel in zitten in het gedrag van de auto's, weliswaar blijft het arcade met de punten die jij aanstipt maar met een paar aids uit is het zelfs met een stuur erg leuk (werkt prima met de momo, in nfs:mw is het een nachtmerrie). En ach... als ik realisme in een racegame wil dan pak ik mijn autosleutels wel maar dat is mijn humble opinion.quote:SinergyX schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:12:Nee, niet meer dan een NFS versie kan ik hier niet van maken.
D. Ninjai wijzigde dit bericht 10-05-2008 20:32 (4%)
Ha, die was super!quote:Speedlink schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:26:
WhahaScreamer
Daar heb ik al lang niemand meeer over gehoord
Dat kan niet anders. In een echte auto heb je je hand al bij de pook als je schakelt, in een spel moet dan de animatie (dus ook het stuk dat je hand naar de pook beweegd) nog beginnen.quote:SinergyX schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:12:
Korte dingen:
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Op de start vlammen ze ook niet meteen bij gasgeven, tis niet BOEM weg, maar "rustigaan" wegtrekken. Dat doen ze bij MotoGP ook niet, want anders zouden ze allemaal op hun rug liggen.quote:SinergyX schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:12:
Korte dingen:
-zelfs een formule 1 wagen kan met TC maxed zonder slippen wegrijden.. deze auto's niet.
-zonder te slippen van 190 naar 0... impressive
-in een 180 bocht 90 graden flink driften en opeens mega grip. Yeah right.
-Rubbere banden veren mee, dit spel lijkt het tegengestelde te bepalen.
Nee, niet meer dan een NFS versie kan ik hier niet van maken.
xfire: enpthron
Nou ja, het remmen is niet helemaal ok dat ben ik wel met hem eens. Zo snel als je in dit spel stil staat, dat is niet normaal (ook niet met abs).quote:rCk schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:55:
[...]
Op de start vlammen ze ook niet meteen bij gasgeven, tis niet BOEM weg, maar "rustigaan" wegtrekken. Dat doen ze bij MotoGP ook niet, want anders zouden ze allemaal op hun rug liggen.
En zonder te slippen van 190 naar 0, vol op de rem? Dan heb je ABS aanstaan, ik moet het maar proberen goed te remmen voor een bocht en ik ga rechtdoor. Dus ligt aan jou instellingen.
My minicity
Klopt. Vol gas, 2 seconden vol op de rem en de bocht door. Het is jammer dat de bochten juist de plaatsen zijn waar de AI zwakker is en makkelijk in te halen is. Op de rechte stukken is dit praktisch onmogelijk.quote:Marzman schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:58:
Nou ja, het remmen is niet helemaal ok dat ben ik wel met hem eens. Zo snel als je in dit spel stil staat, dat is niet normaal (ook niet met abs).
Als je het over mijn opmerking over het remmen hebt. Dirt is wel af, je racet offroad en je staat net zo snel stil. Ik denk niet dat ze dat dus gaan veranderen.quote:
My minicity
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!
Als je de demo gespeeld hebt, zoals je gedaan hebt, heb je al een goed beeld over wat de game gaat worden. Ze gaan echt niet opeens 10 nieuwe auto's erbij gooien of het complete rij-systeem aanpassen.quote:scorpie schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:15:
Als een demo van een game niet representatief is voor de game zelf, waarom breng je hem dan uit? Het moet toch bedoeld zijn om mensen over de streep te trekken om het spel te kopen? Ik heb de PS3 demo vanmiddag zitten spelen maar vond er echt totaal niks aan, de hele handling ligt me niet, maar om me dan aan het lijntje te houden met "Demo not representative of final game quality" vind ik ook weer zo wat. Een demo speel ik als zijnde het de full game, maar dan gelimiteerd in tijd of resources (geld / auto's / tracks / bepaalde instellingen).
Ingamemovies! - Kom ook op Xfire! User: JuliettPapa - Ja, ik heb dyslectie
doe je met een stuur?quote:Phusebox schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:06:
[...]
wtf? 100 miljoen? ik haal net 300ksnap er ook niks van dat driften
Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W
http://cfdesign.deviantart.com
My point exactly. Maar ik begreep uit de post van Carfreak10 dat hij stiekem hoopte dat er nog een en ander aan de physics werd gedaan, maar met nog een maand te gaan hoef je daar echt niet op te rekenen.quote:JuliettPapa schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:39:
[...]
Als je de demo gespeeld hebt, zoals je gedaan hebt, heb je al een goed beeld over wat de game gaat worden. Ze gaan echt niet opeens 10 nieuwe auto's erbij gooien of het complete rij-systeem aanpassen.
Als je de demo gaaf vind en je zoekt zo'n game -> kopen. Vind je niks aan de demo, niet kopen, zonde van je centen.
De demo kun je inderdaad wel beschouwen als een full game met een berg opties minder. Tenzij het een beta demo ofzo was, maar dat is dit niet. De game ligt binnen 1maand in de winkel, hoeveel kunnen ze er nog aan doen behalve tweaken en bugfixen?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!
Ik heb t grijs gespeeldquote:J van E schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:44:
[...]
Ha, die was super!Echt! Dat was de Grid van de nineties.
Ha, ik heb 'm vorig jaar nog gespeeld in een of andere DOS-emulator! Man, wat een deceptie...! Niet te geloven dat ik het spel toendertijd MOOI vond!quote:Speedlink schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:07:
[...]
Ik heb t grijs gespeeldik ben ook groot fan van NFS 1
Lekker over die Coast rijden...die hadden ze dr in andere delen best in mogen laten vind ik.
Mja, was idd wel de GRID van de 90's.![]()
Zal ik eens kijken of Screamer op Vista x64 werkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MexxT wijzigde dit bericht 10-05-2008 22:44 (51%)
Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multi] Race Driver: Grid
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea