Gathering of Tweakers

Quicksearch
Bezint eer ge begint.

http://www.gamez.nl/upload/1042513_610_1196345361472-GRIDlogo.jpg

Codemasters heeft bekend gemaakt dat ze Race Drive: GRID zullen gaan uitgeven ergens in het midden van 2008 voor de PC, de Xbox 360 en de PlayStation 3.

“Race Driver: GRID gaat volledig over de race,” vertelde Gavin Raeburn, executive producer bij Codemasters Studios. “We gebruiken deze keer de DiRT engine samen met onze ervaring met race-games. Hierdoor kunnen we de speler centraal stellen in de actie zoals nooit tevoren. Schade, volle grids, intelligente tegenstanders en een ongeëvenaarde race day atmosfeer moeten de ervaring helemaal afmaken.

De game moet spelers meenemen naar prachtige racelocaties verdeeld over drie continenten (Amerika, Europa en Japan) om hier tegen elkaar te strijden in een variëteit aan racing events. Elk continent heeft zijn eigen automerken en zijn eigen racecultuur. Dit betekend dus ook verschillende soorten races. Voorzien van de meest krachtige racewagens kunnen spelers racen over de meest prestigieuze officiële racetracks en meedoen aan officiële championships. Daarna kunnen ze nog verder gaan in de city-based competities. Dit zijn de stedelijke straat races.

Demo van Race Driver: GRID nu online

Vandaag ( 8 mei )gaat de demo online van de racegame die door velen wordt gezien als ‘beste racegame van het jaar’. Met het spelen van deze demo die zowel single- als multiplayer bevat, maken spelers bovendien kans op een splinternieuwe BMW 3-serie. De auto wordt door Codemasters uitgereikt aan diegene die de snelste ronde neerzet met Race Driver: GRID demo voor consoles.

De demo is nú te downloaden vanaf de Xbox Live Marketplace voor de Xbox 360 en later vandaag van het PlayStation Netwerk voor de PlayStation 3.

http://www5.jouwsites.nl/image/big_jouwgames/36469.jpg
http://tweakers.net/ext/i/1196348247.jpg
http://medialib.computerandvideogames.com/screens/screenshot_188408.jpg
http://medialib.computerandvideogames.com/screens/screenshot_188405.jpg

Screenshots

Gamez.nl
Insidegamer.nl

Preview

Tweakers

Trailers

Drifting Trailer
Exclusive Smashing Trailer
http://tweakers.net/ext/i/1188485305.jpg

sekeroglan wijzigde dit bericht 12-05-2008 22:47 (16%)

http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif

Ziet er heel mooi uit! Maar die "slimme tegenstander" hoor ik zo vaak en bijna noooit lukt dat..

Ben zeer benieuwd! hou dit topic in de gaten.

Puta, why you flinch?
Reg. datum: 26 juni 2000

quote:
Career modus
In de career modus begint de speler met een simpele auto en kan er geld verdiend worden met racewedstrijden, om betere auto's te kopen en om een eigen team te beginnen. Met een stijgende reputatie kunnen nieuwe sponsoren aangetrokken worden en teamgenoten aangenomen worden. Terwijl de speler over de wereld aan het racen is, vinden er tegelijkertijd andere wedstrijden plaats en strijden de teams van de computer ook om de hoogste positie.
Dit spreekt me erg aan!

Even bookmarken dit topic. :)

Keywords: Ajax, Arsenal, Specialized, K2 Instinct - Other: My PC

Reg. datum: 01 december 2006

Wow, dit word echt een geweldig spel lijkt mij.
Die laatste screenshot, driftend de bocht door. Vette shit hoor!
Ik houd het topic ook bij hoor :)

xfire: enpthron

Bezint eer ge begint.

http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif

10100111001

Dit ziet er wel héél bruut uit zeg :9

Ik heb in de TS trouwens even op de 'check images'-knop gedrukt, maar het beste is om de te grote plaatjes even te resizen naar 600 breedte ;)

qed

Los Angeles 2019

Ook ik kijk al geruime tijd uit naar deze game.

Als ik het goed begrepen heb, moet dit namelijk de opvolgert worden van de DTM-serie.
Die vorige twee delen hebben mij (en nog een stel andere gekken) heel veel online race plezier bezorgd op de PS2. Hopelijk gaat dat met Race Driver Grid ook lukken.

Ik heb me laten vertellen dat de Neon-Engine, de ontwerp-software die Codemasters gebruikt heeft om Colin McRae Dirt te maken, voor Grid is aangepast. Het zou een hele vooruitgang zijn als die mistige, wazige sluier die over de graphics van Dirt hangt, er bij Grid niet meer zal zijn. Maar als ik de eerste beelden zo zie, ben ik er nog niet gerust op...

http://www.codemasters.nl/press/?showarticle=11195

Verder hoop ik dat de Codemasters hun eigen koers blijven varen: dus géén tuning à la Need for Speed en géén crash-gedoe zoals bij BurnOut.
En dat ze de goede online-modus van DTM3 op de PS2, verder uitbouwen naar een uitstekende online-modus op de PS3.

Het kán een prima racegame worden voor de PS3, en ik zal zeker de berichtgeving blijven volgen, ook hier in dit topic. Maar ik denk dat Polyphony eind van dit jaar aardig wat roet in het eten zal gooien!

Sony Playstation3 & Philips Matchline 32inch & Gallant Dolby Surround 5.1 & Logitech G25 & Logitech Mobile Pro Headset & 1 Sony SIXAXIS Controller. Owner of a Philishave Cool Skin.

Who gives a fuck! Racegames speel je op de PC en niet op een console! ;)

Los Angeles 2019

Motiveer, zou ik zeggen.
Dat moesten we vroeger op school ook altijd bij een proefwerk.

Sony Playstation3 & Philips Matchline 32inch & Gallant Dolby Surround 5.1 & Logitech G25 & Logitech Mobile Pro Headset & 1 Sony SIXAXIS Controller. Owner of a Philishave Cool Skin.

Deze ga ik zeker in de gaten houden, Race 07 begint me inmiddels al een beetje te vervelen op de PC..
quote:
vosss schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:17:
Who gives a fuck! Racegames speel je op de PC en niet op een console! ;)
Totaal andersom juist vind ik. (Ben je niet stiekem in de war met 3D shooters? ;) )
quote:
sig69 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:45:
[...]

Totaal andersom juist vind ik. (Ben je niet stiekem in de war met 3D shooters? ;) )
Ik heb een race stuurtje. Maar ik heb het gevoel dat het net als colin mcrae dirt hoge specs zal hebben.

Give me control of a nation's money supply, and I care NOT who makes it's laws - Amschel Rothschild

Ziet er veelbelovend uit, en ik denk dat die Dirt engine zeker mooie beeldjes tevoorschijn gaat toveren.

En racen op console of pc maakt geen fuck uit, als der maar een stuur en een groot scherm voor je neus staat. FPS games is inderdaad een ander verhaal :)

Canon EOS 350D -|- Canon BG-E3 grip -|- Canon EF-S 18-55 Kitlens -|- Sigma 18-125 DC -|- Sigma 70-300 DG Apo Macro -|- Metz Mecablitz 36AF-4C -|- 2GB Kingston HighSpeed || - Specs -

Los Angeles 2019

De eerste bewegende beelden:

http://www.jeux-france.co...deo-race-driver-grid.html

Wat vinden we ervan?

Pre-rendered.. Zegt helaas nog helemaal niets over het spel..

Het sfeertje daarentegen is wel aardig.

dominic wijzigde dit bericht 14-02-2008 16:45 (26%)

Reg. datum: 24 februari 2007

Hopen dat het racen een beetje realistisch is, er zijn al genoeg spellen als nfs en juiced. Valt natuurlijk nog weinig over te zeggen, er is nog niet zoveel info over het spel te vinden.

Reg. datum: 19 maart 2006

Zal weer meer realistisch zijn dan nfs en juiced , maar GTR is weer een andere game , ik kick op graphics maar tov GTR kan weinig anders me nog boeien , dtm2 heeft me overgehaald om een MOMO te kopen maar na GTR uit gekomen kan ik me helaas niet meer DTMer noemen . Wel jammer hoor want de graphics zijn meestal stukken mooier met CODEMASTERs.

8800 GTX 756 mb ,6750 intel 2 Core, 2G mem, 460W

Reg. datum: 01 december 2006

Pre-rendered of niet, ziet er wel erg vet uit. Zie er vet uit hoor die races in japan. Driften, woei.

xfire: enpthron

Ziet er wel naar uit dat het een beetje NFS wordt! Misschien auto's tunen enzo. Wel vet! Kan een goede game worden! Even hopen op een volledige ondersteuning met G25...

Ik vond DTM 2/3 beide hele leuke online games met een leuke balance tussen arcade en simulation. Heb ze beide ook helemaal grijs gespeeld.
Ik hoop alleen niet dat ze teveel de nfs kant op gaan, maargoed dat zien we vanzelf :D. Las iig dat le mans er in zou zitten, dat vnd ik wel erg vet!

Acties: [view][quote]

Door: LuNaTiC Admin General Chat
olijke schavuit

Hij wordt erg vet, kan ik je zeggen heb hem stiekem al even mogen spelen mag er verder nog niet teveel over zeggen :D Vooral het driften is erg cool, wel pittig moet ik zeggen.

LuNaTiC wijzigde dit bericht 16-02-2008 19:52 (13%)

Jofel!

Los Angeles 2019

Nounou, LuNaTiC. Bofkont ;)
Licht toch even een tipje van de sluiert op, wil je?
Gaan we de Need for Speed kant op met Grid of blijft Codemasters trouw aan de DTM-serie?

olijke schavuit

Ik kan je vertellen dat ze precies de kant op willen die ze in hun persberichten vertellen; geen overmatige getune, en ook geen overdreven dingen zoals bij Burnout. Het is eigenlijk heel erg terug naar de 'basis' , maar dan op een positieve manier natuurlijk ;)

Ik heb overigens maar even twee tracks gespeeld, dus ik kan nog niet uit eigen ervaring over de rest van het spel vertellen. Ik vermoed dat je wellicht wel _iets_ kunt gaan tweaken aan de auto, maar de nadruk ligt toch echt op het racen zelf. Het gaat echt om de race-ervaring, ipv al het randgebeuren wat je een beetje bij de andere racegames steeds meer zag.

Als je de DTM-serie oke vond, denk ik dat je zeker niet teleurgesteld zal zijn met deze game :)

Jofel!

Los Angeles 2019

Okeedan, goed te horen dat ze het "DTM-pad" blijven volgen.
Ik was even bang - getuige de wat arcade uitziende trailert - dat Codemasters de verkeerde afslag had genomen.

Zeg, was het eigenlijk een éénmalige actie, dat je even aan het spel mocht ruiken, of krijg je in de toekomst vaker de gelegenheid?

olijke schavuit

als er nieuwe beta's opgestuurd worden vast wel vaker. Mocht ik meer weten, hou ik jullie op de hoogte :P

Jofel!

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws