Hmmm, ik heb tot nu toe nog nooit iemand zomaar geblesseerd zien raken. Het kan wel zo dat spelers een tijdje nadat ze een tackle hebben gekregen geblesseerd kunnen raken. In het echt kunnen spelers zich wel eens (ernstig) verstappen, met andere woorden zichzelf blesseren, maar ik denk niet dat Konami zoiets heeft ingevoerd in PES 2008. Was het trouwens een offline of online wedstrijd? "en het ook (wederom) erger begint te laggen." Ik neem aan een online wedstrijd. Tja, daar zou cheaten nog wel eens sprake van kunnen zijn... maar ben ik niet zeker over omdat ik niet veel met de online modus bezig ben.quote:ikbengoofy schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:44:
computer.
Edit. Even een vraagje. Ik heb zonet een game gespeelt Nederland - engeland En er viel mij 1 ding op.
Zowel sneijder,huntelaar,seedorf,robbe en de sar waren geblesseerd tijdens de game NA dat ik 3-0 voor stond. Hunterlaar en robbe werden geblesseerd door een tackel. Maar de andere 3 heb ik niks van gezien. Ze waren zomaar ineens geblesseerd. Uiteindelijk won hij met 5-3 omdat ik simpelweg geen goede spelers meer had en het ook (wederom) erger begint te laggen.
Kan dat zomaar? dat er spelers plots geblesseerd zijn?
Heb je al bij de groep "others" gekeken? Wat misschien ook kan helpen is het volgende: start een nieuwe ML > doe daar een "advanced search" > kijk daar bij zijn "clubflag" > ga uit deze ML (je hoeft hem niet op te slaan) > zoek de club (bij Edit) op waar hij terecht is gekomen.quote:Sagat schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 00:09:
Vandaag ook maar weer is even gespeeld met mijn vaste pes buddy. Het was erg leuk, maar weer enorm wennen. Ik heb vanwege de aanhoudende problemen ook nog niet online gespeeld en single player puur vanwege tijdgebrek niet.
Vooraf Al een klein beetje team namen ge-edit en wat spelers verplaatst.
(oa Perez....ik zat nog te hopen dat Konami zijn overgang van ajax naar psv nog niet had verwerkt scheelt weer) en liep daarbij tegen het volgende aan.
Met de vorige versies kwamen spelers als ze unregistered waren altijd wel ergens in een lijstje terecht. Bij psv bijvoorbeeld had ik kone en feher even weggehaald met het idee ze later bij de correcte teams te plaatsen. Ik heb echter geen spoor van beide heren meer kunnen vinden. Wellicht gaat het nog lukken via de nationale teams. Maar als iemand het weet dan hoor ik het graag.
Soms zit een speler niet bij een club omdat bij een ML niet alle club mee kunnen doen. Voor het bovenstaande nog eens uit (clubs worden namelijk random gekozen) en hoop dat zijn club er nu wel bij zit. Je zou ook alle clubs zelf kunnen kiezen en dan weet je dat je alle clubs op een gegeven moment hebben gehad.
Ik hoop dat dit misschien iets is wat je bedoeld, anders kan je altijd nog eens vragen.
Regeneration wijzigde dit bericht 19-01-2008 18:07 (4%)
Tweaker gallery (T.net) - Gebruikersprofiel (GoT) - Timeline crew & ex-crew