Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multi] Pro Evolution Soccer 2008 - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 02 februari 2006

quote:
ikbengoofy schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:44:
computer.

Edit. Even een vraagje. Ik heb zonet een game gespeelt Nederland - engeland En er viel mij 1 ding op.

Zowel sneijder,huntelaar,seedorf,robbe en de sar waren geblesseerd tijdens de game NA dat ik 3-0 voor stond. Hunterlaar en robbe werden geblesseerd door een tackel. Maar de andere 3 heb ik niks van gezien. Ze waren zomaar ineens geblesseerd. Uiteindelijk won hij met 5-3 omdat ik simpelweg geen goede spelers meer had en het ook (wederom) erger begint te laggen.

Kan dat zomaar? dat er spelers plots geblesseerd zijn?
Hmmm, ik heb tot nu toe nog nooit iemand zomaar geblesseerd zien raken. Het kan wel zo dat spelers een tijdje nadat ze een tackle hebben gekregen geblesseerd kunnen raken. In het echt kunnen spelers zich wel eens (ernstig) verstappen, met andere woorden zichzelf blesseren, maar ik denk niet dat Konami zoiets heeft ingevoerd in PES 2008. Was het trouwens een offline of online wedstrijd? "en het ook (wederom) erger begint te laggen." Ik neem aan een online wedstrijd. Tja, daar zou cheaten nog wel eens sprake van kunnen zijn... maar ben ik niet zeker over omdat ik niet veel met de online modus bezig ben.
quote:
Sagat schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 00:09:
Vandaag ook maar weer is even gespeeld met mijn vaste pes buddy. Het was erg leuk, maar weer enorm wennen. Ik heb vanwege de aanhoudende problemen ook nog niet online gespeeld en single player puur vanwege tijdgebrek niet.
Vooraf Al een klein beetje team namen ge-edit en wat spelers verplaatst.
(oa Perez....ik zat nog te hopen dat Konami zijn overgang van ajax naar psv nog niet had verwerkt scheelt weer :P ) en liep daarbij tegen het volgende aan.

Met de vorige versies kwamen spelers als ze unregistered waren altijd wel ergens in een lijstje terecht. Bij psv bijvoorbeeld had ik kone en feher even weggehaald met het idee ze later bij de correcte teams te plaatsen. Ik heb echter geen spoor van beide heren meer kunnen vinden. Wellicht gaat het nog lukken via de nationale teams. Maar als iemand het weet dan hoor ik het graag.
Heb je al bij de groep "others" gekeken? Wat misschien ook kan helpen is het volgende: start een nieuwe ML > doe daar een "advanced search" > kijk daar bij zijn "clubflag" > ga uit deze ML (je hoeft hem niet op te slaan) > zoek de club (bij Edit) op waar hij terecht is gekomen.
Soms zit een speler niet bij een club omdat bij een ML niet alle club mee kunnen doen. Voor het bovenstaande nog eens uit (clubs worden namelijk random gekozen) en hoop dat zijn club er nu wel bij zit. Je zou ook alle clubs zelf kunnen kiezen en dan weet je dat je alle clubs op een gegeven moment hebben gehad.

Ik hoop dat dit misschien iets is wat je bedoeld, anders kan je altijd nog eens vragen. :)

Regeneration wijzigde dit bericht 19-01-2008 18:07 (4%)

Is pappa!
Reg. datum: 25 april 2002

thanks, maar dit is niet wat ik bedoelde. Het gaat puur om de edit mode van het hele spel. Niet van de master league.
Zo kan je dus zorgen dat het spel klopt en dat perez dus idd bij ajax speelt en niet bij psv. Als je in vorige versies dus een speler bij een club weghaalde dan kwam hij idd bij een aparte groep terecht. Maar die kan ik dus niet vinden. Ook niet bij others. Ik heb ook al even gegoogled maar kon het ook daar niet vinden.

Als ik er zelf achter kom laat ik het zeker weten.

Sagat wijzigde dit bericht 20-01-2008 11:39 (3%)

360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH2, GH3,VP2. XBLA: geo wars1&2, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: sf2 HD remix

quote:
Sagat schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:39:
thanks, maar dit is niet wat ik bedoelde. Het gaat puur om de edit mode van het hele spel. Niet van de master league.
Zo kan je dus zorgen dat het spel klopt en dat perez dus idd bij ajax speelt en niet bij psv. Als je in vorige versies dus een speler bij een club weghaalde dan kwam hij idd bij een aparte groep terecht. Maar die kan ik dus niet vinden. Ook niet bij others. Ik heb ook al even gegoogled maar kon het ook daar niet vinden.

Als ik er zelf achter kom laat ik het zeker weten.
Ik was misschien wat onduidelijk in mijn eerdere post. Ik bedoelde eigenlijk met die Master League dat je daar je "verdwenen" speler misschien kan terugvinden. Misschien heb je bijvoorbeeld bepaalde spelers verplaatst naar andere clubs. Als dat zou zijn zou je door een nieuwe ML te starten deze spelers mogelijk terug kunnen vinden.
Reg. datum: 19 september 2005

mmmm net windows vista geinstaleerd, een groot feest vooral nu pes niet meer werkt, clean install, directx 10 problemen zegt ie, ik snap r nix van.... toch maar weer terug naar xp... *zucht*

quote:
deandoe schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 00:01:
mmmm net windows vista geinstaleerd, een groot feest vooral nu pes niet meer werkt, clean install, directx 10 problemen zegt ie, ik snap r nix van.... toch maar weer terug naar xp... *zucht*
Hoe raar het misschien ook klink. Komani heeft PES 2008 niet gemaakt voor Vista. Officieel wordt Vista dus niet ge-support...
Reg. datum: 10 juli 2006

Ik heb hier ook Vista, en PES draait zonder problemen hoor :9

Is pappa!
Reg. datum: 25 april 2002

quote:
Ofzoiets schreef op maandag 21 januari 2008 @ 23:26:
[...]
Ik was misschien wat onduidelijk in mijn eerdere post. Ik bedoelde eigenlijk met die Master League dat je daar je "verdwenen" speler misschien kan terugvinden. Misschien heb je bijvoorbeeld bepaalde spelers verplaatst naar andere clubs. Als dat zou zijn zou je door een nieuwe ML te starten deze spelers mogelijk terug kunnen vinden.
Ik snap niet hoe ze via de masterleague dan weer te vinden zouden moeten zijn? En ik heb letterlijk de optie 'remove from tream' gebruikt. Even een voorbeeldje met jouw theorie:
Stel je voor dat je Ronaldo bij ac milaan zo verdwijderd, dan zou het wel heel bizar zijn als ie opeens bij Excelsior zou spelen toch? :P

Ik had trouwens ook nog ff Konami een snel mailtje gestuurd maar daar kreeg ik een antwoord in de stijl van 'we doen alleen technische storingen, geen game inhoudelijke vragen, kijk maar op fora en/of de handleiding'

I.i.g. nogmaals bedankt voor het meedenken. Ik ga na mijn vakantie wel reset data gebruiken en dan fijn alles van scratch editen. Gelukkig had ik nog niet zo heel veel gedaan (naast de eerder genoemde Kone, Perez en Feher, eigenlijk alleen maar Anelka naar Chelski, de naam van de orange arena aangepast en een paar britse cluppies van hun echte naam voorzien).

weet iemand trouwens nog een mooi pagina waar alle pes relevante transfers overzichtelijk staan? Ik pakte vroeger altijd een gamefaq van eddie chan, maar tot op heden staan er nog geen faqs voor pes2008.

360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH2, GH3,VP2. XBLA: geo wars1&2, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: sf2 HD remix

Hallo,

Mischien ligt het aan mij maar als ik online met Nederland wil spelen kan ik Ruud van Nistelrooy niet kiezen, hij staat er niet tussen.
Is het zo dat je hem werkelijk niet kan kiezen (wat mij heel vreemd lijkt) of ligt het probleem bij mij ?

alvast bedankt.

Reg. datum: 10 juli 2006

Toen het spel uitkwam zat van Nistelrooy niet bij de selectie, dus vandaar :P

Richard Rorty R.I.P. 1931-2007
Reg. datum: 22 januari 2000

quote:
TetPr87 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:28:
Hallo,

Mischien ligt het aan mij maar als ik online met Nederland wil spelen kan ik Ruud van Nistelrooy niet kiezen, hij staat er niet tussen.
Is het zo dat je hem werkelijk niet kan kiezen (wat mij heel vreemd lijkt) of ligt het probleem bij mij ?

alvast bedankt.
Standaard zit Ruud niet bij de selectie van Nederland in pes2008 (ze lopen bij Konami beetje achter, Ruud is al weer tijdje terug in het Nederlands elftal). Misschien dat je online alleen maar met de standaard selectie kan spelen?

[edit]
Das even precies op hetzelfde moment :P.

Morgoth wijzigde dit bericht 26-01-2008 00:23 (4%)

"Never give children a chance of imagining that anything exists in isolation. Make it plain from the very beginning that all living is relationship." - Aldous Huxley

quote:
Sagat schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 23:02:
[...]

Ik snap niet hoe ze via de masterleague dan weer te vinden zouden moeten zijn? En ik heb letterlijk de optie 'remove from tream' gebruikt. Even een voorbeeldje met jouw theorie:
Stel je voor dat je Ronaldo bij ac milaan zo verdwijderd, dan zou het wel heel bizar zijn als ie opeens bij Excelsior zou spelen toch? :P
Oow, ik wist niet dat er een "remove from team" actie was. Dan zou het inderdaad gek zijn als die speler bij een andere club plotseling zou zijn. :P :)
quote:
I.i.g. nogmaals bedankt voor het meedenken.

[...]
Graag gedaan hoor. :)
Reg. datum: 20 mei 2000

Zojuist de game gepatched naar 1.20. Online is nog steeds een enorm drama! Eerlijk gezegd zie ik amper verschil met de vorige patch. Vind het wel erg jammer, heb dit jaar pes eigenlijk speciaal gekocht voor online, en dan is het zo dramatisch slecht, bah.

Zal volgende keer eerst de recensies afwachten voordat ik weer euro's over de balk gooi.

PSN: Vlassie1980
Reg. datum: 17 april 2003

Gister mijn PS3 versie ook gepatched naar versie 1.20.
Moet zeggen dat ik offline wel een en ander aan verschil merk, lijkt allemaal net wat vlotter en soepeler te draaien dan 1.10.

Kan aan mij liggen want ik ben nogal zeurderig qua framerates :)

Intel Core 2 Duo E6600, EVGA GeForce 8800 GTS 320 MB SuperClocked, 2048 MB PC5300 Kingston, Asus P5B, Creative Audigy 2 ZS, NX Ultra webcam, Inspire T7700 7.1, Samsung Syncmaster 930 BF.

Heb weer eens een tijdje de ML van PES 2008 gespeeld en ik zie toch wel een goede balans soms. Misschien omdat ik er eerst niet zo op lette, maar nu merk ik toch echt wel dat ik tegen ploegen die hoger staan in de league ik het wat moeilijker dan degene die wat lager in de league staan (maar dat is natuurlijk niet altijd zo.. :P). Ook heb ik wel eens een wedstrijd waarbij het lang 0-0 blijft, wat ik ook als prettig ervaar. Het is ook in het echt namelijk niet altijd zo makkelijk. Ik hou persoonlijk wel van een wedstrijd waar beide ploegen veel kansen maken maar waar niet veel mee wordt gescoord. En als ik dan het winnende doelpunt maak in de 85+ ste minuut dan is dat een geweldig gevoel. :) Verder heb ik een hoop goede spelers kunnen aantrekken voor de toekomst dus het beloofd wat. :9
Reg. datum: 09 juni 2007

Dit hoort in SPV...

TheZeroorez wijzigde dit bericht 05-02-2008 22:49 (89%)

Reg. datum: 18 september 2007

Wat heeft die patch precies gedaan (PS3 versie)?

PSN id: PENo1

PSN: Vlassie1980
Reg. datum: 17 april 2003

quote:
P.E.No.1 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:09:
Wat heeft die patch precies gedaan (PS3 versie)?
Volgens mij is het merendeels performance improvement voor mensen met een SD tv. Ik heb ook een "normale" tv en heb wel gemerkt dat het een heel stuk soepeler draait.

Online is het soms nog steeds 1 groot drama, gister nog een potje gespeeld en de bal verscheen overal op het veld :X

Intel Core 2 Duo E6600, EVGA GeForce 8800 GTS 320 MB SuperClocked, 2048 MB PC5300 Kingston, Asus P5B, Creative Audigy 2 ZS, NX Ultra webcam, Inspire T7700 7.1, Samsung Syncmaster 930 BF.

Reg. datum: 18 september 2007

quote:
Nippletwister schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:21:
[...]

Volgens mij is het merendeels performance improvement voor mensen met een SD tv. Ik heb ook een "normale" tv en heb wel gemerkt dat het een heel stuk soepeler draait.

Online is het soms nog steeds 1 groot drama, gister nog een potje gespeeld en de bal verscheen overal op het veld :X
Dat bedoel ik. Ik speelde een potje online (na de Update) met een kameraad maar het was lag lag lag. Vet irritant. :( Als Konami daar nou ook even naar kijkt. Ik snap het niet. Zo moeilijk is het toch niet om een fatsoenlijke onlinemode te bouwen? Waarom kan je niet via directe verbinding (ip-ip)? Volgens mij zou dat enorm schelen...

pffff ik snap niet dat ze hiermee weg komen 8)7

PSN id: PENo1

En niet zomaar kicken :/

TheZeroorez wijzigde dit bericht 05-02-2008 22:49 (72%)

..en het boekje lezen.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 05-02-2008 22:49 (79%)

Reg. datum: 01 februari 2007

quote:
funjoentje3 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:15:
en hoe doeje een snelle vrije trap, mooie bewegingen meer man in muur plaatsen en een swalbe??
Boekje, boekje, boekje en... boekje :o :>

XBL: ViciousNL360

dat vind ik niet meer kan je het me niet gwn vertellen?
heb al gevonden hoe je schalbe doet

schwalbe: R1 + L1 + L2
muur: ???
snelle vrije trap: ???
Bewegingen: ???

funjoentje3 wijzigde dit bericht 05-02-2008 20:41 (51%)

quote:
funjoentje3 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 23:12:
Ik heb me vandaag bezig gehouden om stuff te veranderen (balls, boots , faces,...) nu als ik dit allemaal gedaan heb heb ik dan een cv_0 op men bureaublad staan (dat is normaal he) maar iedere keer als ik die dan in men map zet c:/... dan zijn alle aanpassingen terug weg hoe komt dit?
Voor technische vragen/problemen kan je beter hier zijn.

Edit: je zou ook in de startpost even kunnen kijken bij Downloads > Patches voor de volledige game.
/edit
quote:
funjoentje3 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:40:
dat vind ik niet meer kan je het me niet gwn vertellen?
heb al gevonden hoe je schalbe doet

schwalbe: R1 + L1 + L2
muur: ???
snelle vrije trap: ???
Bewegingen: ???
Muur: L2 + D-pad pijl omhoog of D-pad pijl naar beneden
Snelle vrije trap: hier is niet een speciale knop voor. Als je speler naar de bal loopt en op de grond stil legt dan moet je gewoon een richting kiezen en de pass-knop drukken voor een directe/snelle vrije trap.
En wat bedoel je precies met bewegingen?

Regeneration wijzigde dit bericht 05-02-2008 22:12 (11%)

FKuyt_MixPatch_v3 die heb ik gedownload van gaming acces download zone. kan me niemand uitleggen hoe ik die moet installeren?? gelieve in nederlands :p

Reg. datum: 27 september 2006

Hoe verhoudt deze PES zich nu tot de voorgaande? Speel nog steeds de vorige versie namelijk. Is het echt een verbetering de nieuwe? Wat is er veranderd ten opzichte van de vorige delen en belangerijker hoe werkt het inpraktijk?

Xdoos Gamertag: Postius

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: