Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
GekkePrutser schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:47:
[...]

Ik wou het net doen, maar iemand anders was me al voor zag ik!

Dit maakt de 4G surf een stuk interessanter voor tweakers trouwens! Heb je trouwens ook een mini PCI-E slot onder dat deurtje zitten?
Nee de aansluiting is er wel op het moederbord, maar zit geen slot op gesoldeerd. Dat is dus wle jammer. Maar verder een super ding.

Onzin --->
Reg. datum: 11 juni 2006

Hoe weet je zeker dat het de surf is?

Volgens mij hebben sowieso alle andere kleuren geen webcam, enkel de witte.

Dat is ook wat er op die ebay pagina staat.

Prof. Dr. Brian Cox is mijn held!
Boeiend dat ik een loser ben

Bangalore, India
Reg. datum: 03 december 2005

quote:
TRRoads schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:15:
Hoe weet je zeker dat het de surf is?

Volgens mij hebben sowieso alle andere kleuren geen webcam, enkel de witte.

Dat is ook wat er op die ebay pagina staat.
Volgens de tabel heeft de surf geen webcam..heeft niets met kleur te maken zover ik weet.

-Nintendo- fan

mijn 300 MHZ Pentium 2 is nu echt dood gegaan (hij ruste in vrede) en zo vlak voor de feestdagen heb ik besloten om geen EEE te kopen van die 54 dude... Hoe aantrekkelijk ook ik wil mijn geld zo vlak VOOR december nog even houden. Wel heb ik op marktplaats een e700 armada voor 75 euro weten op te snorren die kan ik mooi als buffer PC gebruiken :) koop ik van mijn eindjaarsbonus wel een E3PC.

Mischien koop ik zelfs wel de euro versie moeten ze wel een goede prijs hebben...

= Medion Akoya E1210 (met 1.09 MSI WIND BIOS) = member of Het Aeglos Genootschap

Reg. datum: 11 november 2007

Expansys is verlaat..
Ze vliegen de winkel uit daaro.
Over 8 dagen komt ie weer in stock.
Mijn leverpagina is ook opeens Frans :P Rare lui.

Ach ja, we zien wel. Ik heb eig geen haast, vind het wel
jammer, maar ik zie m vanzelf verschijnen.

Reg. datum: 29 november 2007

Voor de geïnteresseerden, er zijn inmiddels 2 'buy now' aanbiedingen op ebay opgedoken met de zwarte engelse non-surf versie.. ik wacht zelf nog even op wat positieve feedback van deze verkopen alvorens de knoop door te hakken:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...e=STRK:MEWA:IT&ih=003
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...e=STRK:MEWA:IT&ih=012

Reg. datum: 12 november 2007

Met mij is ook alles goed afgelopen. Ayi45tw zegt:
quote:
becuase we set wrong chose shippment in auction .
So ebay cancel my auction .Don't worry
Ik heb nu ook een EMS nummer gegeven dat ik op die site kan invullen.

Reg. datum: 09 november 2007

@PinjoTweaker: Heel fijn voor je. :-)

@Rest FYI betreffende de bezorging/betaingsprocedure via eBay: Mijn probleem dat PayPal foutmeldingen geeft en onbetaald lijkt is effectief gezien ook geen probleem. Gisterenmiddag besteld, deze morgen een e-mail van Ayi45tw dat hij nu wacht op de bezorgdienst om mijn Asus Eee op te halen. Daarna krijg ik mijn tracking nummer. Prachtig toch.

quote:
AdPatat schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:58:
Voor de geïnteresseerden, er zijn inmiddels 2 'buy now' aanbiedingen op ebay opgedoken met de zwarte engelse non-surf versie.. ik wacht zelf nog even op wat positieve feedback van deze verkopen alvorens de knoop door te hakken:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...e=STRK:MEWA:IT&ih=003
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...e=STRK:MEWA:IT&ih=012
Dat is op zich wel interessant want dan heb je iig een UK versie. De prijs is alleen wat minder interessant want beide verkopers komen uit de VS (waar deze versie van de eee $399 kost) en ze verkopen hem voor $470. Het is wel duidelijk dat iedereen z'n voordeel wil halen uit het feit dat de beschikbaarheid in europa nog niet al te groot is.

Reg. datum: 10 augustus 2007

quote:
Hendr-X-n schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:56:
[...]

Dat is op zich wel interessant want dan heb je iig een UK versie. De prijs is alleen wat minder interessant want beide verkopers komen uit de VS (waar deze versie van de eee $399 kost) en ze verkopen hem voor $470. Het is wel duidelijk dat iedereen z'n voordeel wil halen uit het feit dat de beschikbaarheid in europa nog niet al te groot is.
Dan heb je dus een US versie ipv een UK versie. Op zich voor de meesten een voordeel aangezien we in NL een US tobo gebruiken. Voor de belgen zal het niet veel uitmaken aangezien die een azerty gebruiken.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

quote:
DiEana schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:54:
Als je bij expansys bestelt, dan heb je toch een andere stekker? Werken jullie allemaal met convertors?
Mijn vraag is een beetje in de vergetelheid gekomen, dus bij deze quote ik mijzelf even :)

Reg. datum: 06 maart 2004

En door de mensen die bij expansys uk besteld hebben...
Onderaan de bevestigingsmail van mijn order staan enkele onduidelijke betalingsgegevens, moet ik hier mee aan de slag of krijg ik later nog een mail met een apart rekeningnummer en bedrag?

Genetics is the Key

In Frankrijk gaan ze de EEE aanbieden in combinatie met 3G internet. Goede combo :)
http://www.blogeee.net/wp-content/uploads/2007/11/prezasus/sfr-kit.jpg

Verder, na een modsessie heeft een gebruiker de volgende conclusie over het extra pci-e mini poortje:
quote:
Inserting a Novatel mini PCIe EVDO card into the empty mini PCIe card slot disabled the built-in SSD - as a result, my Eee was unable to boot! I think this mini PCIe card slot is designed for an optional SSD that replaces the built-in SSD…
Dat verklaart ook waarom Asus niet liep te pimpen met de uitbreid-mogelijkheid: je bent erg gelimiteerd in keus, en asus wilt niet dat je je EEE weer terug stuurt door aanpassingen aan die poort.
Dat verklaart ook waarom in de nieuwe versies geen extra poortje meer zit, Asus vond het niet meer nuttig en te risicovol al mensen er aan gaan kloten.

Mnemosyne X58 <= Heavy System Update
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Reg. datum: 23 maart 2005

quote:
DiEana schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:28:
[...]

Mijn vraag is een beetje in de vergetelheid gekomen, dus bij deze quote ik mijzelf even :)
Ik heb een soort opzetstukje voor op de stekker dus ziet het er zo uit alsof het gewoon een europese stekker is.

Onzin --->
Reg. datum: 11 juni 2006

quote:
XanderDrake schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:17:
Dat verklaart ook waarom Asus niet liep te pimpen met de uitbreid-mogelijkheid: je bent erg gelimiteerd in keus, en asus wilt niet dat je je EEE weer terug stuurt door aanpassingen aan die poort.
Dat verklaart ook waarom in de nieuwe versies geen extra poortje meer zit, Asus vond het niet meer nuttig en te risicovol al mensen er aan gaan kloten.
Toch is het wel nuttig daar USB signalen vandaan te halen aangezien die niet gebruikt worden.
Op USB kan je dan intern alles aansluiten wat je wilt.

Hell als je creatief bent krijg je het nog wel voor elkaar een USB hub erin te zetten :+

Prof. Dr. Brian Cox is mijn held!
Boeiend dat ik een loser ben

Genetics is the Key

quote:
TRRoads schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:49:
Toch is het wel nuttig daar USB signalen vandaan te halen aangezien die niet gebruikt worden.
Op USB kan je dan intern alles aansluiten wat je wilt.

Hell als je creatief bent krijg je het nog wel voor elkaar een USB hub erin te zetten :+
Oh, dat is al eens gedaan hoor :)

Acties: [view]

Door: GENETX
Moderator CSL / Reviewer
notebookspot.nl

Hoor ik dan een 4x 8GB geheugenstickjes? :+

Asus is wel erg voorzichtig met dit ding als ik het zo lees. Ben ik niet van ze gewend helaas.

GENETX wijzigde dit bericht 30-11-2007 14:25 (53%)

993CC G10
Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
GENETX schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:23:
Hoor ik dan een 4x 8GB geheugenstickjes? :+
met raid =p

Intel Atom N270 CPU1600@2000_ GPU166@400

Genetics is the Key

quote:
Ik heb nu al medelijden met de CeleronM :+
quote:
GENETX schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:23:
Asus is wel erg voorzichtig met dit ding als ik het zo lees. Ben ik niet van ze gewend helaas.
Ik denk dat ze niet te veel negatieve pers kunnen gebruiken, na al die maanden vertraging en de duurdere prijzen.

quote:
Ikkepatrick schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:43:
[...]
Het lijkt wel of de black opraakt en daarom die advertentie er niet meer is
Het net aan ayi45tw gevraagt waarom de zwarte er niet meer tussenstaat, maar het blijkt dat als je een zwarte of andere kleur dan wit wil (dus ook roze en blauw die hij op voorraad heeft) je hier moet zijn en bij de PayPall betaling bij opmerkingen moet zetten welke kleur je wilt :D. Mijn zwarte EEE is besteld :9~
Reg. datum: 11 november 2007

quote:
liemjordi schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:53:
En door de mensen die bij expansys uk besteld hebben...
Onderaan de bevestigingsmail van mijn order staan enkele onduidelijke betalingsgegevens, moet ik hier mee aan de slag of krijg ik later nog een mail met een apart rekeningnummer en bedrag?
Als je bij jouw Nederlandse bank zoekt op een buitenland betaling, dan word je een hele hoop duidelijk!
Je hebt uit de mail de gegevens van de Euro bank nodig, het IBAN nummer en het swift nummer.
Veel succes!
Je zult zien dat je ordertrackingpagina wordt omgezet in Frans, hilarisch. Later krijg je een Engelse mail vanuit een Nederlands adres.

Echt geweldig :P
Mijn betaling is nog niet bijgewerkt. Wacht in spanning.

Reg. datum: 23 juli 2004

quote:
Jpjedi schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:18:Volgens de tabel heeft de surf geen webcam..heeft niets met kleur te maken zover ik weet.
Klopt, ik heb op internet foto's gezien van mensen uit Engeland die de zwarte hadden met webcam. Misschien wordt de zwarte in Taiwan alleen als surf verkocht maar er bestaat zeker een non-surf zwarte met webcam!

Reg. datum: 12 november 2007

De desktop versie van de Asus EEE komt ook uit.
Alleen denk ik dat de prijs wat hoger komt ivm de Core2Duo

Bron

Genetics is the Key

quote:
PinjoTweaker schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:11:
De desktop versie van de Asus EEE komt ook uit.
Alleen denk ik dat de prijs wat hoger komt ivm de Core2Duo

Bron
Niet om het even, maar zie jij ergens EEE staan in dat artikel :P ?

Reg. datum: 20 augustus 2005

quote:
XanderDrake schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:52:
[...]

Niet om het even, maar zie jij ergens EEE staan in dat artikel :P ?
Het noemt niet EEE maar ze zijn er wel met begonnen door de eee pc. Dit is de desktop versie van de asus eee pc waarvan al eerder berichten waren.

Ik heb mijn bedenkingen bij Expansys. Eerst zouden ze er heel veel binnen krijgen en uiteindelijk waren het er maar 40. Er zijn mensen die midden november besteld hebben waarvan de asus al verzonden is terwijl andere al langer wachten. Ook werd er tegen iemand verteld dat hij zijn asus eee pc pas midden december zal worden verzonden.

@Hieronder
Dat is de normale prijs dus helemaal niet speciaal. In de VS is de asus eee pc vele beter leverbaar dan in de UK.

Gryx wijzigde dit bericht 30-11-2007 17:07 (41%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: