Gathering of Tweakers

Quicksearch
ik kan als Bishop mijn sneakcam niet meer besturen, als ik onder een deur door kijk gaat het beeld omhoog en verder kan ik niet meer omlaag of naar links en rechts. (PS3) terwijl de guest het wel kan doen.
Wat zou het kunnen zijn?

...

whoohoo ik heb het nu ook ik wordt er weer helemaal vrolijk van!

Alleen waarom kan ik niet de 2560 maal 1600 resolutie selecteren...jammer.

Het loopt wel beter dan de eerste zeg,
Waarom slaat deze game niet goed aan bij het grote publiek? Ik snap dat niet mensen lijken te vergeten hoe goed de Vegas serie van Rainbow Six is. Er zijn inderdaad een paar ruk versies van Rainbow Six uitgekomen maar deze game is gewoon goed.

Mensen moeten het gaan proberen en vooral de multiplayer die naar mijn mening een hoger "fun" element heeft dan COD4. Deze game is tactisch en lijkt me helemaal goed in een clan verband, bovendien heeft het een mooie co-op waar ook veel mensen op zitten te wachten. Ik ben er in ieder geval erg blij mee en zal deze game zeker nog een lange tijd spelen.

Ik schaam me diep, maar heb met deze nick nog altijd geen RB6V1 en/of 2 gespeeld. Misschien toch is overwegen deze spellen te gaan spelen. Hoe is de single player? Dat is voor mij de hoofdreden een game te kopen. Is deze bij deze 2 games goed?

De singleplayer is inderdaad goed en naar mijn mening ook behoorlijk diepgaand is omdat je bijna alle kamers van verschillende kanten kan binnen stormen. Bovendien is het ook nog behoorlijk pittig zeker als je hem op "realistic" gaat spelen. Bij Vegas 2 is het mogelijk om de hele verhaallijn in co-op te spelen.

Reg. datum: 13 oktober 2007

Ik heb het spel sinds maandag, gelijk in 2 dagen de singleplayer uitgespeeld op de moeilijkste moeilijkheidsgraad, was soms toch wel pittig hoor!

Nu ben ik bezig met Terrorist Hunt op de moeilijkste moeilijkheidsgraad en dan lone wolf, dan moet je dus echt wel tactisch spelen anders ben je zo dood.

Ik vind het een top spel en weet niet wat mensen hier nou zitten te zeuren.

Ik heb vanmiddag het spel geinstalleerd en direct ging hij de patch installeren, goed dacht ik maar toen ik het spel wou spelen ging liep hij bij het laden van de story-mode en niet zomaar een crash, maar een bluescreen error.

Heeft iemand hier ervaring mee of is dit een bekend probleem :?

Kun je misschien een keer je specs van je PC posten hetzelfde probleem heb ik namelijk ook op een andere computer in dit huis. Ik zou sowieso een keer je drivers updaten als je dat nog niet gedaan hebt.
Verder, mocht je nvidia hebben geen AA of AF in de driver gebruiken en verder heb je de game wel orgineel?

quote:
4Real schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:46:
Ik heb vanmiddag het spel geinstalleerd en direct ging hij de patch installeren, goed dacht ik maar toen ik het spel wou spelen ging liep hij bij het laden van de story-mode en niet zomaar een crash, maar een bluescreen error.

Heeft iemand hier ervaring mee of is dit een bekend probleem :?
Hmm, ik heb hier géén last van, ook niet na update.

Enige wat ik wel vaak heb is dat mijn geluid niet helemaal goed is. Zo hoor ik bijvoorbeeld het swap geluidje van mn teammaten als ze achter cover zitten, en er naast kijken. Echt dat geluid van dat wapen dat om de hoek gaat. Maar dat komt net zo hard door als dat van me zelf. Staan ze aan de andere kant van de kamer, hoor je ze constand zoomen vanachter de cover 8)7

En de stemmen zijn niet helemaal te horen door het lawaai, en nee dat is geen instelling in t menu!

verder, top spel, net zo leuk als 1 en leveldesign is echt tof!

Co-op ftw @ pc! *O*

A good pair of jeans is like a true member of the family || Specs-| Eeepc 9" 20GB | Site - Cam : Fuji S6500fd

Ik word meester wapenmaker!

Mij ervaring met de PC versie.

Of het door de patch komt of niet, weet ik niet.
Ik heb last van het volgende.

In het level met de olieraffinaderij (Het level waar je voor het eerst zonder teammaten speelt.), waar je ook door een trainyard komt, heb ik erge beeldfouten op sommige punten in het spel.
Ik heb dus een 9800GX2.

Via Hamachi spelen krijg ik niet aan de praat.

Wat ik het grootste minpunt van het spel vind (Dit was in deel één ookal zo.) is dat de AI bij terrorist hunt niet gelijk in de kaarten lijkt te zitten.
Ze komen er pas in als je op een bepaald punt van de kaart komt.
Je kan bijvoorbeeld je AI teammaten vooruit sturen en dan gebeurd er niets.
Als je er dan zelf achteraan komt, verschijnen de vijanden ineens.
Het komt ook wel eens voor dat ik de AI vijanden gewoon zie spawnen.
Soms speel ik een terrorist hunt, kom ik een bepaalde kamer binnen en bekijk ik alles goed.
Als ik dan een paar meter verder loop, staat er ineens een vijand die mij dan kapot knalt.
Die vijand stond daar dus eerst niet!

Verder vind ik het een vette game en een hele verbetering t.o.v. deel één.
Ook goed dat antialiasing nu goed werkt en bij de opties is toegevoegd.
De performance is ook verbeterd, naar mijn idee.
Ik heb nog wel iets wat op laadt-lag lijkt.

HugoBoss1985 wijzigde dit bericht 19-04-2008 22:09 (65%)

Coolermaster CM690 | Coolermaster Realpower Pro 850 | Asus P5E | Intel Q6600 @ 3,6 | Sparkle 9800GX2 | Creative X-Fi XtremeGamer | 2 gig HyperX PC9600 D9GKX @ 800 3-3-3-8 1t | Samsung Spinpoint F1 750.

quote:
HugoBoss1985 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:03:
Of het door de patch komt of niet, weet ik niet.
Ik heb last van het volgende.

In het level met de olieraffinaderij (Het level waar je voor het eerst zonder teammaten speelt.), waar je ook door een trainyard komt, heb ik erge beeldfouten op sommige punten in het spel.

Voor de rest een erg gaaf spel, ik vind hem veel beter dan deel één.

De performance is naar mijn idee ook beter, maar hier en daar nog wel een soort van laadt-lag.

Ook handig dat antialiasing werkt en bij de opties is toegevoegd.

Via Hamachi spelen krijg ik niet aan de praat.
Bij mij deed hij het ook niet, totdat ik mijn NOD32 uitzette! . Tip?

A good pair of jeans is like a true member of the family || Specs-| Eeepc 9" 20GB | Site - Cam : Fuji S6500fd

quote:
Tomino schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:07:
[...]

Bij mij deed hij het ook niet, totdat ik mijn NOD32 uitzette! . Tip?
Bedoel je de virussscanner?
Voor zover ik weet heb ik geen virusscanner.

Coolermaster CM690 | Coolermaster Realpower Pro 850 | Asus P5E | Intel Q6600 @ 3,6 | Sparkle 9800GX2 | Creative X-Fi XtremeGamer | 2 gig HyperX PC9600 D9GKX @ 800 3-3-3-8 1t | Samsung Spinpoint F1 750.

quote:
Metalbuster schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:14:
Kun je misschien een keer je specs van je PC posten hetzelfde probleem heb ik namelijk ook op een andere computer in dit huis. Ik zou sowieso een keer je drivers updaten als je dat nog niet gedaan hebt.
Verder, mocht je nvidia hebben geen AA of AF in de driver gebruiken en verder heb je de game wel orgineel?

code:
1
2
3
4
AMD CPU Athlon 64 X2 4200+ 65 Watt 2.20 GHz, 1000 MHz, 2x 512kB , Boxed
MSI Moederbord K9N Platinum
Kingston HyperX Dual Channel 1024 MB, PC6400, 800 MHz, 4, Kit Of 2
Asus VGA GeForce EN7600GT/2DHT 256 MB, PCI-e 16x

En ik heb NOD32 als virusscanner, zal wel keertje mijn drivers gaan updaten.

quote:
Mimango schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:07:
Ik heb het spel sinds maandag, gelijk in 2 dagen de singleplayer uitgespeeld op de moeilijkste moeilijkheidsgraad, was soms toch wel pittig hoor!

Nu ben ik bezig met Terrorist Hunt op de moeilijkste moeilijkheidsgraad en dan lone wolf, dan moet je dus echt wel tactisch spelen anders ben je zo dood.

Ik vind het een top spel en weet niet wat mensen hier nou zitten te zeuren.
We "zeuren" omdat Rainbow Six 1 t/m Ravenshield geweldig waren en deze nieuwe lading "Rainbow Six" games in de verste verte niet in de buurt komen van de de oude games. Het is nu gewoon arcade ipv realisme. Ik ben echt een grootte fan van de oude Rainbow Six games, het plannen vooraf en de diepgang die je eraan kon geven was echt geweldig. De enige diepgang die je met deze game hebt is dat je de laatste kamer in het level kan binnenstormen door de deur of door het raam en dan word dat ook nog helemaal uitgelegd in die popup.

10100111001

Voor mensen -waaronder ikzelf- met beeldfouten in Rainbow Six Vegas 2 icm een 9800GX2:

http://forums.guru3d.com/showthread.php?p=2676444

Ik heb dit zelf overigens niet geprobeerd, laat even weten of het helpt.

]HuT[ Pepperana

Ik heb hem voor de PC.
En al met al valt RB6V2 mij niet tegen.
Okay hij is niet zo goed als reven shield maar als je hem op realistic speelt is hij uitdagend genoeg.
Het aanpassen van je Character is best leuk. En al die points/ranks die je kunt behalen voegen echt iets toe. Wapens zat. Ook al had ik liever gezien dat je alle wapens meteen in het begin tot je beschikking had.

Ben nu op een missie waar ik een combatchopper moet neerhalen maar hij is zeer pittig. Ik word elke keer neergehaald omdat hij met zijn missiles begint te schieten. Achja vanavond maar weer eens proberen.

E8400 @3.7Ghz | DFI X48 | Crucials 4096MB | 2xWD Raptor 74B in Raid0 | 8800GTS 640mb | XF-i | Samsung 226BW | Alphacool Wtrcooling |

Is het mogelijk om stats van je online prestaties te zien a la americas army (vorige spel dat ik online speelde).
* Boudewijn is BSDman trouwens :).

Weet iemand een (2e handse) Auzentech X-meridian geluidskaart te koop? DM of mail me!

Je kan wel online-stats kijken bij "My Character --> Leaderboards", al weet ik niet of dat hetzelfde is als Americas Army.

Het rank levelen duurt behoorlijk lang vindt ik (en terecht trouwens), ik heb nu nog zo'n 3 ranks te gaan voor ik het hoogste heb. Vindt het wel echt een hele mooie game online.

Nou ik doel meer op een site waar je gewoon ook alle potjes kan zien die je gespeeld hebt :).
ALs in: de eindscores en wat statistiekjes.

mijn aa ervaring is minstens 3 jaar geleden btw, dus ben niet echt meer op de hoogte.

Weet iemand een (2e handse) Auzentech X-meridian geluidskaart te koop? DM of mail me!

Nou alst goed is krijg ik deze binnen samen met Assasins Creed, kan niet wachten om Co-op te doen, het was al VET in GoW dit lijkt me nog leuker.
Zijn er mensen die nog een verouderde X1900XT of X1950XTX hebben en me kunnen zeggen hoe het draait?

UT3 en GoW draaien als een zonnetje.

Supermicro X7DAE, 2 x Xeon 5160, 8gb Kingston FB-Dimm 2 x 1TB Samsung, 2 x 320gb Seagate, Radeon 3870, Vista Ultimate.

Gaaf spel is dit zeg 8) . Had hem gister ontvangen en ben gelijk de hele dag bezig geweest :P .

Had overens geluk dat ik via een vriend de tip kreeg dat ie voor m'n 360 bij Playvisions in de aanbieding was voor 48,- pleurie dus dat was helemaal mooi meegenomen :).

edit:
En full HD gamen blijft natuurlijk de bom _/-\o_

Fatalfelix wijzigde dit bericht 01-05-2008 20:42 (32%)

We Can't Get Enough

quote:
Dark Lord schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:49:
[...]

We "zeuren" omdat Rainbow Six 1 t/m Ravenshield geweldig waren en deze nieuwe lading "Rainbow Six" games in de verste verte niet in de buurt komen van de de oude games. Het is nu gewoon arcade ipv realisme. Ik ben echt een grootte fan van de oude Rainbow Six games, het plannen vooraf en de diepgang die je eraan kon geven was echt geweldig. De enige diepgang die je met deze game hebt is dat je de laatste kamer in het level kan binnenstormen door de deur of door het raam en dan word dat ook nog helemaal uitgelegd in die popup.
Mja en de AI is bout.
Simple as that, heel weinig variatie.

MP Is daarentegen we lgrappig op zich.

Vraagje over de PC versie, ik ben van plan deze te kopen maar heb een vraagje over de comptabiliteit.

Op de site van Ubisoft staat dat alle AGP kaarten niet meer ondersteund worden (alleen PCI-E). Ik heb de Radeon X1950 AGP versie. Iemand hier die het spel speelt op een AGP kaart of weet of dit gaat werken?

Ik weet 99% zeker dat, dat gewoon gaat werken. Waarschijnlijk zullen ze daar de ''oudere' AGP kaarten bedoelen. Die 1950PRO is nieuw genoeg en zal naar mijn weten gewoon het spel kunnen draaien.
Bovendien staat in dit huis nog een pc met een 6600GT AGP waat het spel ook gewoon op draait.

Metalbuster wijzigde dit bericht 11-05-2008 20:55 (19%)

Reg. datum: 13 oktober 2007

quote:
Boudewijn schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:44:
[...]

Mja en de AI is bout.
Simple as that, heel weinig variatie.

MP Is daarentegen we lgrappig op zich.
De AI is inderdaad soms wel heel beroerd. In terrorist hunt kan je in sommige levels gewoon wat in het ronte schieten en dan komen er langzaam aan 1 voor 1 tien terroristen de hoek om die je allemaal gelijk kapotknalt.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws