Je kunt bij multiplayer modes wel respawns op Unlimited zetten. In terrorist hunt zal het max. 3 zijn.
Stollie schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:07:
Ja hoor had net de eerste vastloper al met co op story mode.
Was aan het schuilen en werd dood geschoten en controler zat te trillen als een gek en hij stond stil.
Voor der rest leuk spel, ook omdat je met ze 2e kan spelen

Ja die vastlopers.... ik heb al 20 x mijn PS3 mogen uitschakelen (knop achteraan) omdat er helemaal niks meer mee te doen was! Dit gebeurt bij Storymode offline, coop, en versus MP.
Het online MP luik is om bij te wenen man, misschien 1/25 games kan je joinen. Ik heb mijn router al aangepast met de adressen in het boekje maar helpt het? Alles open zetten doe ik niet hoor.
Grappig hoe Ubisoft zegt dat het onze fout is dat we niet online kunnen spelen, ik ken geen enkel ander spel die zich eruit probeert te praten d.m.v. routers en NAT-formaat. Bij alle andere spellen is het ->multiplayer->join match-> en spelen maar. Maar bij deze natuurlijk niet.
Ik heb dit nog NOOIT meegemaakt met een spel, zelfs niet op de PS2.
Is het nu echt zo moeilijk om een goede Online mode te behouden zoals die van Vegas 1 of GRAW2?
Hopelijk doen ze er iets aan bij Ubisoft want Vegas2 wel eens mijn laatste spel van hen kunnen worden. De bestelling van Haze ga ik alvast annuleren, het spel moest trouwens al in november 07 uitgeweest zijn.
Glitches genoeg in het spel, bij een respawn stond ik plots op het dak van een gebouw bijvoorbeeld. (tijdens de 'Chase')
Ik speel dit spel zeer graag, maar trôp is teveel!
Op de officiële Ubisoft forums stond trouwens een link (youtube) van iemand die, terwijl hij probeerde (maar natuurlijk faalde) een match te joinen. Plots kwam in zijn beeld dat hij afgemeld werd op zijn Xbox live account omdat zijn naam al bestond! En dat terwijl hij een PSN ID had.
Achja, Ubisoft dacht dat een Xbox port naar de PS3 wel ging werken.
Dat ze maar snel een patch uitbrengen om al die problemen te verhelpen of ik gooi dat schijfje tot in Parijs.
Edit: nog een issue. Al enkele keren voorgekomen dat ik het spel opstart (veel laadtijd - ubisoft in flashy paars - veel laadtijd) en net voor je het startmenu zou moeten krijgen kom ik plots terug terecht in het PS3 spel menu
Only with Rainbow Six Vegas 2
[
Voor 5% gewijzigd door
Anoniem: 255271 op 28-03-2008 07:00
]