wat een kutspel zeg de grootste ergernis is de A.I. van je teammates, hoge mate van retardedness, zie voorbeeld:
ik stel ze op bij een deur, loop naar andere deur boven (loading docks level, als je weer naar binnen gaat)
ik markeer 2 vijanden, en geef flash & clear order. ik zie flash hoor schoten, ga ook naar binnen, schiet 3 gastjes boven dood, loop door naar trap aan andere kant en word neergeknald door vijand van beneden DIE NOG STEEDS GEMARKEERD WAS.
computer A.I. heeft dus een flash naar binnen gegooid en om het hoekje gaan zitten, 1 gozer neergeknald en verder maar blijven zitten direct naast de deur, dat is niet echt een room clearen als je het mij vraagt.
dit gecombineerd met het vastzitten achter dingen irriteerd me mateloos.
en ook op moeilijke stukken als je (vaak) doodgaat moet ik elke keer weer terug naar naar die stash lopen om weer je granaten bij te vullen terwijl dit ook makkelijk automatisch zou kunnen als je in de buurt van zo'n ding komt.
en soms weet de vijand ook wel heel goed waar je bent, loopt door een deur en schiet je dood voordat jij ook maar kon richten omdat hij toevallig precies wist waar je zat.
ubisoft heeft in ieder geval slecht werk afgeleverd. en weten jullie trouwens dat dit de enige game serie is die juist geen sandbox erbij heeft gekregen maar eruit is gehaald, alls games worden tegenwoordig groter en je krijgt meer vrijheid maar rainbow six wat misschien wel de eerste sandbox game was is nu zo lineair als de pest geworden, je kunt alleen kiezen tussen linker deur of rechter deur, balkon of dak, enz. eigenlijk zouden we dit niet moeten pikken, rainbow six moet weer zo goed worden zoals rogue spear en rainbow six 3. en dat ze het dan vol met bugs afleveren is eigenlijk nog wel het ergste.
verder is het wel leuk maar die A.I. blegh, word al pissig als ik eraan denk
PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune