Leeftijd: 21
Opleiding(en): MBO, 1 jaar HBO niet gehaald, bezig met LOI hbo
Certificaten: Diverse
Werkervaring: Ruim 3 jaar
Werkgever: Middelgrote detacheerder
Huidige functie: Jr. Developer
Laptop: nope (niet zakelijk nodig ook bij huidig project, prive barrel is wel aan vervanging toe)
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: 150 euro bonus per behaald IT certificaat, nuttig omdat ik met opleiding bezig ben.
GSM: Nope
Leaseauto: Budget weet ik niet, ivm nieuw contract geen keuze gekregen (voor detacheerder waarschijnlijk een voordelig inruilbare auto, maar wel nieuw), kosten hiervan zijn 510 euro ex brandstof 35DKM /4jaar. Inclusief tankpas.
Werkweek: 40
Pensioenregeling: Geen, helaas
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Behalve wettig verplichte, geen. Bijzonder karig vergeleken met vorige werkgevers.
Land: NL
Maand salaris(bruto): ¤ 2000,-
Bij mijn vorige werkgever verdiende ik 2200,- zonder auto, maar werkgever zou mijn pensioen wel willen betalen (ik begin binnenkort aan pensioen gedoe, nog niet verplicht ivm leeftijd). Hierbij werkte ik op 100KM van mijn huis en de KM vergoeding had een 'begrensing' op 250 euro, waardoor ik hier maandelijks zo'n 300 op inschoot met een tweedehands Golf.
Al met al wel op vooruit gegaan dus. Alleen de Golf nog verkopen, ding is nu halve weken uitgeleend op mijn kosten...
Ben van plan om hier nog wel even te blijven, salaris is 'redelijk', maar met mijn papieren heeft elke 'nieuwe' werkgever de neiging om me eerst even te willen 'uitproberen', waardoor ik eerst op voor mijn gevoel wat 'tweederangs' klusjes gezet word, al bevalt mijn huidige opdracht/opdrachtgever me wel uitstekend.
editje:
Voor een vorige werkgever heb ik overigens internationale projecten gedaan, IPSec certificaat behaald. Dus voor een MBO'er wel een leuke werkervaring.
thegve wijzigde dit bericht 13-12-2007 23:55 (4%)