Reg. datum: 14 januari 2004
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 24
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 40 41 42 43 last
Nieuw TopicReg. datum: 14 januari 2004
Reg. datum: 13 juni 2007
Omdat Amazon ook die gegevens niet wilde geven, kwam de zaak voor de rechter. Die oordeelde dat volgens de Amerikaanse grondwet de klanten er recht op hedden dat het geheim bleef welke boeken zij hadden gekocht en wees het verzoek af.
hedden -> hadden
bijna dubbel postquote:mddd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:04:
http://life.tweakers.net/...administratie-amazon.html
Omdat Amazon ook die gegevens niet wilde geven, kwam de zaak voor de rechter. Die oordeelde dat volgens de Amerikaanse grondwet de klanten er recht op hedden dat het geheim bleef welke boeken zij hadden gekocht en wees het verzoek af.
hedden -> hadden
Lid van GTS
Uitgebreide spec's
Amerikaansequote:[...], is momenteel alleen beschikbaar voor Amerikanse uitgevers en werkt met Adobe Acrobat 8 en ouder.
En moet "ouder" niet "hoger" zijn?
edit:
systeemquote:Yahoo en Adobe werken aan een system waarmee uitgevers dynamisch gegenereerde advertenties aan een pdf-versie van content kunnen toevoegen.
En moet "van content" hier niet weg?
Pinobigbird wijzigde dit bericht 29-11-2007 10:30 (30%)
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Hedden?quote:Die oordeelde dat volgens de Amerikaanse grondwet de klanten er recht op hedden dat het geheim bleef welke boeken zij hadden gekocht en wees het verzoek af.
nieuws: Rechter ontzegt justitie toegang tot administratie Amazon
Reg. datum: 26 april 2004
In de titel moet "eerst" "eerste" zijn, neem ik aan.
Of wordt daar epileerdrift bedoeld?eperimenteerdrift
F_J_K wijzigde dit bericht 29-11-2007 19:20 (23%)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind'
Het beoordelingssysteem, dat losjes is gebaseerd op het rating-machanisme van de populaire website Digg.com
Formerly unknown as Conglacio
degamers?quote:maar helaas niet zo snel als die van degamers
Door de knip en plak van de oudere versie staat in de tekst nog Het gaat om versie 6.84 build 10.
In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet.
Reg. datum: 17 mei 2006
Nederlandse met een d, a.u.b.quote:Nederlanse webwinkels gemiddeld drie uur per maand offline
Houden jullie zo van http://www.forward-moving...ds/2006/10/38197-spam.jpg dat jullie het maar spim noemen?
Grr, zal de volgende keer beter lezen.
@The_Zeroorez: DAar heb ik overheen gelezen
ibmos2warp wijzigde dit bericht 30-11-2007 17:27 (23%)
Reden: op 'check images' gedrukt zodat de pagina niet verspringt als je foto geladen wordt. Da's irritant, namelijk ;)
Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
Dat vroeg ik me ook al af toen ik dit stuk voor het eerst onder ogen kreeg, maar dit schijnt echt de bedoeling te zijn. Als je tegenbewijs hebt hoor ik het graag (per DM of in een apart topic plsquote:Pinobigbird schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:03:
En moet "ouder" niet "hoger" zijn?
De verkorte versie moet duidelijk maken wat er bedoeld werdquote:En moet "van content" hier niet weg?
In de markt voor een grasmaaier?quote:
Die is wel heel ergquote:
Allemaal weer gefikst, met dank voor de meldingen
Spim is Instant Messaging-spam. Die blijft dus lekker staanquote:ibmos2warp schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:13:
nieuws: Nieuwe MSN-client laat chatters spim rapporteren
Houden jullie zo van [afbeelding] dat jullie het maar spim noemen?
In het bericht zie je dat dat staat voor 'spam instant message' ofzoquote:ibmos2warp schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:13:
nieuws: Nieuwe MSN-client laat chatters spim rapporteren
Houden jullie zo van [afbeelding] dat jullie het maar spim noemen?
TheZeroorez wijzigde dit bericht 30-11-2007 17:19 (0%)
Reden: Rataplan :-(
Q.E.D.
Net boven de tweede foto is een lettertje uit de pagina ontsnapt:
quote:Sinds vanmiddag is onze perskamer voorzien van zowel een fatsoenlijke internetverbinding als een connectie met het lokale DreamHack-netwerk.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯
De 700MHz-gebied
Het 700MHz-gebied dusge·bied (het ~, ~en)
1 deel van het aardoppervlak
2 geheel van zaken die behoren tot een vak van wetenschap, kunst enz. => terrein
3 [wisk.] open samenhangende verzameling
Column. Fervent. Sowieso. Tie-wrap. Interessant. Misschien. Puberteit. Prioriteit. Seks. Intelligent. Enigszins. Verrassing. Applaudisseren. Tekst. Nee.
In de één na laatste alinea zit een foutje en wordt er imho wel érg vaak "wel" gebruikt:
Ik meende eerder nog een tweede fout te hebben gezien maar die kan ik niet meer terugvindenquote:De Riaa verweerde zich onder meer door te stellen dat de openbaar aanklager in 2004 wel had meegewerkt aan een rechtszaak tegen de Portland State University en dat er destijds wel persoonsgegevens overhandigd waren. De Universiteit van Oregon zou daarom weldegelijk wel degelijk in staat zijn om de gegevens te verstrekken.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯
In de alinea met het UoO logo:
quote:Hierdoor wordt de suggestie gewerkt gewekt dat er veel bewijs is, terwijl dit in werkelijkheid anders kan zijn.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯
In artikel over de ontslagen redacteur. gereputeerde? Moet zijn denk ik gerespecteerde? Of reputatie?
Saab wijzigde dit bericht 01-12-2007 21:09 (3%)
Dynaudio Crafft monitors, Rotel RB 981 poweramp, RC980 preamp, Marantz DV6200 DVD en CD 57, Thorens TD150 met denon element. Kabels: vdHull & Van Medevoort
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.