Reg. datum: 09 juni 2006
Reg. datum: 09 juni 2006
Das huilen geblazen! Zoooo, wat zou ik kwaad zijn en het hele station bij elkaar schelden als dat zou gebeuren.quote:DUX schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 04:09:
De grond heeft inmiddels al tweemaal een hapje uit mijn telefoon genomen maar het Geschenk van de Techniek werkt nog altijd naar behoren
Het klitteband van de meegeleverde pouch is niet sterk genoeg om de telefoon in bedwang te houden tijdens het rennen (naar de trein bijvoorbeeld).
Niet zo vreemd hoor. Je contract gaat inderdaad in op 25 oktober 2007, waarbij is afgesloten dat je abonnement pas 14 december actief wordt.quote:Atomsk schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:24:
Kreeg een mailtje van GSMweb dat m'n TyTN2 op de post gegooid is. Alleen dit zinnetje snap ik niet helemaal:
Aansluitdatum: 25-10-2007 Ingangsdatum abonnement: 14-12-2007
Ik heb nummerbehoud aangevraagd en aangegeven dat m'n huidige KPN abo per 14-dec afloopt. Geven ze nu aan dat ik pas 14 dec met m'n toestel kan bellen? Dat is namelijk niet helemaal de bedoeling..
Tot die tijd is je Vodafone SIM kaart gedeactiveerd en zul je de melding krijgen "Smart chip niet ondersteund" en zul je niet kunnen bellen.
Je krijgt van GSMWEB geen tijdelijk nummer.
Als je een oude SIM hebt waar geen internet verbinding op zit, moet je goed opletten deze uit te zetten want anders blijft het toestel contact zoeken met internet. Had ik ook een tijdje dat ik moest wachten tot de SIM actief werd. Simyo liet me dan geen contact maken aan de andere kant, en kreeg ik een bug waarmee ik 50 keer een melding weg moest klikken als ik hem aandeed. En dat is niet overdreven.
Die klopt niet helemaal.quote:marco899 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:48:
Net even getest bij dslreports en haal een snelheid van 563 kbit/sec dus tussen hdspa 6 en 8 in.
Vodafone zit sinds kort (schijnbaar) op 3,6 mbit theorethische snelheid. Dat komt neer op ongeveer 500 kBps dus kilobyte per seconde, een halve megabyte grofweg.
Ik heb net zelf even getest op dslreports.com en een file van 400 kB gedownload bij de mobile speed test. Dit met 1 streepje HSDPA bereik.
Resultaat: 556 kbit/sec; 0,503 sec. latency, 6,3 sec. download time.
Dat zijn toch getallen die op jouw resultaat lijken.
Bij een file van 1 MB (2 streepies H):
Resultaat: 191 kbit/sec........
Niet echt om te juichen!
Naar mijn informatie krijg je gewoon een simpel envelopje met een velletje en geen eens een factuur erbij. Je krijgt er dus ook maar één. Die past door de brievenbus hoor.quote:LaptopRookie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:15:
Kan iemand die de Brando Ultra Clear Screen Protector heeft gekocht, mij vertellen wat je krijgt in de box? Alleen 1 velletje of meerdere in de box? Die box past door de brievenbus?
http://www.sandisk.com/Assets/File/pdf/retail/SDHC1.pdfquote:
Zocht je die?
Gieliovd520 wijzigde dit bericht 26-10-2007 10:04 (23%)