Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 55 56 57 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 juni 2006

quote:
DUX schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 04:09:
De grond heeft inmiddels al tweemaal een hapje uit mijn telefoon genomen maar het Geschenk van de Techniek werkt nog altijd naar behoren :)

Het klitteband van de meegeleverde pouch is niet sterk genoeg om de telefoon in bedwang te houden tijdens het rennen (naar de trein bijvoorbeeld).
Das huilen geblazen! Zoooo, wat zou ik kwaad zijn en het hele station bij elkaar schelden als dat zou gebeuren. :'( ;(
quote:
Atomsk schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:24:
Kreeg een mailtje van GSMweb dat m'n TyTN2 op de post gegooid is. Alleen dit zinnetje snap ik niet helemaal:
Aansluitdatum: 25-10-2007 Ingangsdatum abonnement: 14-12-2007

Ik heb nummerbehoud aangevraagd en aangegeven dat m'n huidige KPN abo per 14-dec afloopt. Geven ze nu aan dat ik pas 14 dec met m'n toestel kan bellen? Dat is namelijk niet helemaal de bedoeling.. 8)7
Niet zo vreemd hoor. Je contract gaat inderdaad in op 25 oktober 2007, waarbij is afgesloten dat je abonnement pas 14 december actief wordt.

Tot die tijd is je Vodafone SIM kaart gedeactiveerd en zul je de melding krijgen "Smart chip niet ondersteund" en zul je niet kunnen bellen.

Je krijgt van GSMWEB geen tijdelijk nummer.

Als je een oude SIM hebt waar geen internet verbinding op zit, moet je goed opletten deze uit te zetten want anders blijft het toestel contact zoeken met internet. Had ik ook een tijdje dat ik moest wachten tot de SIM actief werd. Simyo liet me dan geen contact maken aan de andere kant, en kreeg ik een bug waarmee ik 50 keer een melding weg moest klikken als ik hem aandeed. En dat is niet overdreven.
quote:
marco899 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:48:
Net even getest bij dslreports en haal een snelheid van 563 kbit/sec dus tussen hdspa 6 en 8 in.
Die klopt niet helemaal.

Vodafone zit sinds kort (schijnbaar) op 3,6 mbit theorethische snelheid. Dat komt neer op ongeveer 500 kBps dus kilobyte per seconde, een halve megabyte grofweg.

Ik heb net zelf even getest op dslreports.com en een file van 400 kB gedownload bij de mobile speed test. Dit met 1 streepje HSDPA bereik.

Resultaat: 556 kbit/sec; 0,503 sec. latency, 6,3 sec. download time.

Dat zijn toch getallen die op jouw resultaat lijken.

Bij een file van 1 MB (2 streepies H):

Resultaat: 191 kbit/sec........

Niet echt om te juichen!
quote:
LaptopRookie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:15:
Kan iemand die de Brando Ultra Clear Screen Protector heeft gekocht, mij vertellen wat je krijgt in de box? Alleen 1 velletje of meerdere in de box? Die box past door de brievenbus?
Naar mijn informatie krijg je gewoon een simpel envelopje met een velletje en geen eens een factuur erbij. Je krijgt er dus ook maar één. Die past door de brievenbus hoor.
quote:
http://www.sandisk.com/Assets/File/pdf/retail/SDHC1.pdf

Zocht je die?

Gieliovd520 wijzigde dit bericht 26-10-2007 10:04 (23%)

Reg. datum: 15 februari 2000

quote:
Escrimador schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:33:
[...]

dan krijg je tussendoor waarschijnlijk een tijdelijk nummer. ik heb ook net zo'n brief van KPN gehad
Ik heb het nog eens nagelezen en bij Vodafone krijg je dus geen tijdelijk nr. (bij KPN wel). Kan ik dus nog zo'n 7 weken wachten. :/

Ik kan er natuurlijk m'n KPN SIM wel indoen, maar ik vraag me af of ik dan ook UMTS heb. Bij m'n flexibel abo zit sowieso maar een 5Mb GPRS bundel.. :'(

“Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.”
PSN ID: Atomsk73

Arc Nature

quote:
Mini Poeper schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:31:
[...]

Die halen tenminste wel die idiote HOME plugin eruit!
Wat is er mis met die plugin? Ik heb nergens last van.
quote:
LaptopRookie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:15:
Kan iemand die de Brando Ultra Clear Screen Protector heeft gekocht, mij vertellen wat je krijgt in de box? Alleen 1 velletje of meerdere in de box? Die box past door de brievenbus?
Niks box. Gewoon een envelop. Er zit één velletje in, meer heb je ook niet nodig want dat Brando spul is er weer af te halen, schoon te maken onder de kraan en er weer op te plakken. Ik heb het alleen nog niet aangedurfd om dat ook daadwerkelijk te proberen.

Crusader wijzigde dit bericht 26-10-2007 10:04 (54%)

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

mis ik iets of is gsmweb veel goedkoper dan de andere

algebeld
nieuw vodafone 12mnd
27,50 + 9,50 internet
Geen aansluitkosten + 12 maanden voor maar EUR 22,00 per maand voor de belbundel
-> 375 euro

2call
nieuw vodafone 12 mnd
27,50 + 9,5 internet
Geen aansluitkosten +
De eerste 12 maanden 20% korting op de abonnementskosten

-> 411 euro

gsmweb
nieuwe vodafone 12mnd
27,50 + 9,50 internet
De eerste 12 maanden 20% korting op de abonnementskosten

--> 259 euro

of zit er ergens een addertje??

Reg. datum: 01 mei 2003

Misschien beetje een stomme vraag, maar hoe maak je applicaties/plugins voor Windows Mobile 6? Met welk programma('s) doe je dit dan?

Dat zeg ik!

Reg. datum: 20 september 2007

Ik heb een wazig probleem met Spb Time waar hopelijk iemand iets over kan zeggen. Als ik een alarm instel en de Tytn vervolgens rustig wegleg komt op het moment dat het alarm af moet gaan wel het alarm scherm opzetten met de snooze en dismiss button, maar hij maakt geen geluid. Pas als ik een keer op de snooze of dismiss button klik, begint hij geluid te maken.

Niet echt bevorderlijk voor het wakker worden dus..... Iemand een suggestie?

Edit: na een mailtje hierover gestuurd te hebben naar Spb kreeg ik (binnen een half uur!) deze respons:

Well, that's actually a problem of alarms with WM6 OS, which is not officially supported yet.

Still, we're working on the update and it will be available very soon.
You can subscribe to our product updates email to know as soon as new versions are coming:

Verder een CAb file erbij van de laatste beta versie om eens te proberen. Prima service dus!

twanjeuken wijzigde dit bericht 26-10-2007 14:12 (34%)

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
Crusader schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:01:
[...]

Wat is er mis met die plugin? Ik heb nergens last van.
Dat de klok misschien de helft van je kostbare today ruimte inneemt??
[edit]
quote:
cdl575 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:16:
Misschien beetje een stomme vraag, maar hoe maak je applicaties/plugins voor Windows Mobile 6? Met welk programma('s) doe je dit dan?
Met Visual Studio .NET.

Bebob_NL wijzigde dit bericht 26-10-2007 10:31 (36%)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Reg. datum: 15 februari 2000

quote:
Crusader schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:01:
[...]
Niks box. Gewoon een envelop. Er zit één velletje in, meer heb je ook niet nodig want dat Brando spul is er weer af te halen, schoon te maken onder de kraan en er weer op te plakken. Ik heb het alleen nog niet aangedurfd om dat ook daadwerkelijk te proberen.
Ik raad het je niet aan. Had er ooit eens 2 besteld voor m'n Treo650. Bij de eerste keer raakte er dus een stofje onder wat er niet meer af wilde (statisch). Dus ik denk "even onder de kraan houden", maar dan kun je het ding dus gelijk weggooien, want dan komen er watervlekken op (kalk in het water). Kortom, de achterkant van de protector wordt snel lelijk door allerlei schoonmaakpogingen. Gelukkig had ik er toen nog 1 en die zit er nu (2½ jaar later) nog steeds op.

Heb er zelf weer één rechtstreeks bij Brando in HK besteld (met een kabeltje voor usb -> mic + minijack-aansluiting)

Atomsk wijzigde dit bericht 26-10-2007 13:06 (6%)

“Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.”
PSN ID: Atomsk73

Headhunter
Reg. datum: 24 februari 2000

Wat heeft iedereen toch met die brando of andere opplak bescherm plastic?
Waarom ga je zo'n mooi apparaar verstieren? Je plakt toch ook niet een beschermlaag op je TV, of op de lens van je nieuwe sony camera? Ooh wacht, er moet ook een plakker op mijn polarizerende zonnebril glazen. Je zit er toch niet met een mes of pen op te rammen?

Boeing 787-8
Reg. datum: 17 januari 2006

quote:
Gieliovd520 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:58:

[...]

Naar mijn informatie krijg je gewoon een simpel envelopje met een velletje en geen eens een factuur erbij. Je krijgt er dus ook maar één. Die past door de brievenbus hoor.
[...]

http://www.sandisk.com/Assets/File/pdf/retail/SDHC1.pdf

Zocht je die?
neej het was een ander ;)

Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?

Reg. datum: 01 mei 2003

quote:
maffe schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:32:
Waarom ga je zo'n mooi apparaar verstieren? Je plakt toch ook niet een beschermlaag op je TV, of op de lens van je nieuwe sony camera? Ooh wacht, er moet ook een plakker op mijn polarizerende zonnebril glazen. Je zit er toch niet met een mes of pen op te rammen?
Sorry hoor maar het is toch goed om het meest kwetsbare deel van je telefoon ff te beschermen tegen onverwachte dingen? Vooral voor een telefoon van honderden euro's is 8 euro of zo toch te verwaarlozen? Ik heb zelf ook zo'n Brando gekocht, hij ging er super makkelijk op, blijft krasvrij en je ziet 'm niet eens zitten. Dubbel en dwars waard!

Dat zeg ik!

Reg. datum: 26 oktober 2007

heren,
ik lees al tijdje mee.
binnen kort kan ik mijn abennoment verlengen en neem ik tytn2 erbij, maar als ik het goed begrijp werkt mijn normale(oude) hi simkaart de eerste 3 maand niet?

weet misschien 1 van jullie of ik zo'n internet abennement kan nemen voor de laatste 3 maanden van mijn oude abennoment?

Verwacht het onverwachte.
Reg. datum: 25 november 2001

Zojuist de Brodit Passive Holder voor deze telefoon binnen gekregen. Het past heel netjes, precies in de "ribbels" van de zijkant van de telefoon.

Waar ik van zit de balen, is dat deze niet past op de HR Richter luchtroosterklem. Eens kijken hoe ik dit ga oplossen.

Reg. datum: 25 september 2002

Vraag van mij uit vorig deel:

brekelbende schreef:
Hoi,

<opgelost>
rdm probleem
</opgelost>

Verder heb ik hsdpa maar toch gaat ie vaak via gprs connecten, ook al is er gewoon hsdpa bereik. Daar heb ik zeg maar dus geen hsdpa voor gekocht.
Kan ik gprs uitschakelen zodat hij altijd het H-tje laat zien ipv het G-tje?

Alvast bedankt!

benchMarc schreef:
Wat voor abbo heb je dan met dat hsdpa? Ik heb zo'n PIT abbo van 9,95 bij T-mobile maar ik zie altijd een G'tje, nooit iets anders gezien.

ik schrijf :)
Ik heb T Mobile Internet Totaal down 384 Kbps en up 128 Kbps

Maar op 1 of andere manier pakt Internet Explorer meestal gprs (speedtest 34kbps) maar geen hsdpa/umts. Behoorlijk irritant.
Dit doet ie ook in Google maps.
Maar als ik bv ga skypen pak ie wel gewoon de hsdpa verbinding (werkt overigens prima)
Het ligt dus niet aan het bereik lijkt me. (utrecht)

Dus ik wil GPRS gewoon kunnen uitzetten ofzo.
Ik heb al geprobeerd de authenticatie methode te veranderen in de hoop dat ie het niet meer zou doen en meteen naar umts zou springen maar nee dat mocht niet baten.

Iemand een idee of misschien een registry hack?

Thanks!

Reg. datum: 14 oktober 2003

H = HSDPA = Download
H = HSUPA = Upload = niet beschikbaar op het moment == G en/of 3G

dus met downloaden heb je een H en met uploaden een G of 3G. daarom switcht ie zoveel. omdat je zowel download als upload met internetten.

Imperium wijzigde dit bericht 26-10-2007 13:05 (57%)

quote:
Imperium schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:02:
H = HSDPA = Download
H = HSUPA = Upload = niet beschikbaar op het moment == G en/of 3G

dus met downloaden heb je een H en met uploaden een G of 3G. daarom switcht ie zoveel. omdat je zowel download als upload met internetten.
...Maar met downloaden heb ik dus een G omdat ie af en toe met G upload?

In dat geval had ik net zo goed een PIT abo kunnen nemen als ie toch niet omschakelt naar H als ik eenmaal op G zit. Catch my drift?

Ik wil hem gewoon op 1 of andere manier vastzetten op 3g of hsdpa voor downloaden.

Reg. datum: 14 oktober 2003

kan niet, dan is HSDPA bij jou niet altijd beschikbaar

en als ie download krijg ik een H, en ga ik surfen gaat ie naar 3G (Vodafone)

Imperium wijzigde dit bericht 26-10-2007 13:26 (43%)

quote:
Imperium schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:21:
kan niet, dan is HSDPA bij jou niet altijd beschikbaar

en als ie download krijg ik een H, en ga ik surfen gaat ie naar 3G (Vodafone)
Duidelijk, tijd om t-mobile te bellen.

7153-3112-9672-4711

Zijn er hier mensen die de Brodit houder voor de TyTN II al hebben?
Vraag me af hoe lang het duurt om hem binnen te krijgen van GPSPlaza...

Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU

Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
Deddiekoel schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:20:
Zijn er hier mensen die de Brodit houder voor de TyTN II al hebben?
Vraag me af hoe lang het duurt om hem binnen te krijgen van GPSPlaza...
Ik heb de passive brodit holder en bijbehorende proclip (voor clio type II en III) bij pdaplus.nl besteld. Afgelopen zaterdag besteld (creditcard); dinsdag in huis. En het zit als een huis in de auto.

Reg. datum: 27 juli 2005

btw, gebruik hier iemand telfort surf unlimited icm met wm6 en/of tytn2 ??
heb alleen maar een G'tje de hele tijd. al een keer met telfort gebeld, helaas was me telefoon net aan een hard reset toe op dat moment omdat ik weer heb zitten kloten, maar hun tips hielpen niet echt :(

btw, hulde aan deel 5, bewijst maar weer dat dit een leuke 'phone' is :)

Elwin23 wijzigde dit bericht 26-10-2007 14:38 (11%)

Reg. datum: 20 augustus 2002

Ik heb het getest met Telfort Internet Unlimited en daar kreeg ik netjes een H'tje te zien. Het kan zijn dat je SIM niet geactiveerd is voor UMTS / HSDPA. Dit moet de technische dienst van Telfort dan aanpassen.

quote:
mathman schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:37:
[...]

Ik heb de passive brodit holder en bijbehorende proclip (voor clio type II en III) bij pdaplus.nl besteld. Afgelopen zaterdag besteld (creditcard); dinsdag in huis. En het zit als een huis in de auto.
quote:
_Rayman_ schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:27:
Zojuist de Brodit Passive Holder voor deze telefoon binnen gekregen. Het past heel netjes, precies in de "ribbels" van de zijkant van de telefoon.

Waar ik van zit de balen, is dat deze niet past op de HR Richter luchtroosterklem. Eens kijken hoe ik dit ga oplossen.
Kunnen jullie wat foto's maken van de houder met en zonder de TyTN erin/ En dan ook van de zijkanten en achterkant?

Is het mogelijk om het trillen/bellen te herhalen bij het ontvangen van een SMSje als je deze niet hebt geopent? Bij mijn D600 kon ik dat instellen en dat mis ik nu toch behoorlijk.
Reg. datum: 26 oktober 2007

Is het mogelijk om Certificaat Controle uit te zetten? Ik krijg bij verscheidene programma's die ik op mijn vario 3 wil zetten de melding dat het geen vertrouwd certificaat betreft.

Reg. datum: 20 september 2007

quote:
maffe schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:32:
Dat jij het niet gebruikt wil toch niet zeggen dat het onzin is? Zoals de meesten heb ik de TyTN in mijn broekzak en wil ik hem daarbij beschermen tegen sleutels e.d. Een apparaat van bijna 700 euro vind ik die investering van 8,- wel waard.
En nee, ik zit niet met een mes op mijn tv-scherm te beuken en ik draag hem ook niet in mijn broekzak. Daar zit dus inderdaad geen beschermlaag op...

miltonvv wijzigde dit bericht 26-10-2007 14:58 (9%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 55 56 57 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: