Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)
Ja vastgesoldeerde shit wat me niet echt relaxed lijkt, maar you've got a point!quote:Geqxon schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:20:
1GB zit al geintergreerd
Kan uiteraardquote:bluetooth is voor een tientje of twee uit te breiden dmv.PCI-express
Waaom wil ik 'n Asus Eee of 'n PB EasyNote XS --> compactheid!quote:en als je echt perse een 30GB schijf wilt kun je die voor ongeveer 30 euro als externe hardeschijf kopen.
Dan ga ik natuurlijk niet met 'n externe HD rondslingeren
(en de Windows Licensie ben je nog vergeten
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)
Die versie kost waarschijnlijk ¤200. Daar kan je dus 3 van kopen voor de prijs van....quote:CLB schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:31:
Ja vastgesoldeerde shit wat me niet echt relaxed lijkt, maar you've got a point!
Mijn ervaring is dat ik WinXP op een 60gb schijf al te weinig vind. Daarom heb ik sowieso altijd een externe HDD bijquote:Dan ga ik natuurlijk niet met 'n externe HD rondslingeren
Ik denk dat die linux toch wel even laat zitten.quote:(en de Windows Licensie ben je nog vergeten)
En ohja, er komt zeer waarschijnlijk een EEE PC variant met WinXP erop.
XanderDrake wijzigde dit bericht 19-10-2007 01:53 (3%)
Mnemosyne X58
Non scholae sed vitae discimus Seneca
I know! That will be MY thing! Maarja eerst maar afwachten op deze en de leverbaarheidquote:XanderDrake schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:46:
En ohja, er komt zeer waarschijnlijk een EEE PC variant met WinXP erop.
Ik weet dat het hier niet de bedoeling is om over warez te gaan praten maar als we een goedkope notebook willen dan ga je daar standaard toch geen dure software bijleveren?
Ik houd van Linux, dus ik zit goedquote:CLB schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 02:34:
Tsjaa dat is 'n veschil van mening! Ik houd van officiele software
Ik houdt er echter niet van ram dat vastgesoldeerd zit
Dus dat wordt afwachten
Marantz SR4300 | Marantz CD53 | Wharfedale Valdus 400 (x2) | AKG K701
Hetzelfde voor de 30GB hardeschijf. Ik heb zelf liever 8GB SSD dan een fragiele 1.8" 30GB hardeschijf. Het hebben van de 30GB hardeschijf hoeft geen meerwaarde te hebben.
Ik heb erg veel zin om de 4g-surf aan te schaffen, lijkt me een perfecte server machine (die ik dan ook nog een uit de kast op schoot kan pakken om even te surfen/mailen ;-) .
Wel handig trouwens dat ze er een cardreader in hebben gestopt, zo kan je makkelijk extra schijfruimte bij prikken (sd-cards worden ook snel goedkoper dus die discussie hierboven over die 30GB hd is over een korte tijd niet meer relevant (tenzij je echt al 30GB nodig hebt)).
Het Misschien koop ik er wel 2, kan ik er ook 1 als media speler gebruiken ;-)
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Yeah, ik ben er ook erg benieuwd naarquote:CLB schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 02:06:
I know! That will be MY thing! Maarja eerst maar afwachten op deze en de leverbaarheid
Ik zit een beetje in dubio of ik nou liever het een of het ander heb. Volgens mij is die 30gb schijf namelijk sneller kwa bandbreedte dan een 8gb SSD. Maar de SSD heeft dan weer veeeel lagere seek tijden en geen spinup. Een 30 schijf heeft natuurlijk meer opslag maar is minder veilig en energie zuinig dan een SSD.quote:Geqxon schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:01:
Na wat research zag ik dat een 30GB 1.8" hardeschijf even duur is als een 8GB SSD hardeschijf. Dus het prijsverschil tussen de XS20 en de EEE is steeds minder goed te rechtvaarden.
Het is echt stuivertje wisselen.
Mnemosyne X58
Zie net op de foto's dat je hem niet alleen in het wit of zwart kunt krijgen maar ook in baby blauw, roze, en gifgroen...
Trouwens voor de mensen die bang zijn dat het schermpje niet lekker met windows werkt. Ik heb een VAIO C1XD (ja de eerste versie met een 266mhz crusoe processor) gehad en daar draaide windows ME (Ja de slechtste windows ooit) op. Qwa scherm was het goed te doen, je kon van boven naar onderen scrollen op je bureaublad.
Sneezzer wijzigde dit bericht 19-10-2007 11:52 (50%)
- EEE 701
- Handleiding
- Adapter + 2 opzetstukjes
- Accu
- Handleiding
- Tas !!
- Support CD
- Quick User Guide
V350!
Das opzich wel goede informatie voor de OP. Maar bij welke versie zit nu wel een tas en bij welke niet??quote:SgtStrider schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:01:
Accessoires die ik tot nu toe uit de foto's haal:
- EEE 701
- Handleiding
- Adapter + 2 opzetstukjes
- Accu
- Handleiding
- Tas !!
- Support CD
- Quick User Guide
De prijzen veranderen zowat elke 2 weken! Nee, daar bedank ik voorquote:Sneezzer schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:32:
Is het misschien mogenlijk om de startpost te voorzien van de richt prijzen in dollars of euro's?
Ik wacht vrolijk af totdat ze beschikbaar zijn in de VS, dan pas ga ik prijzen plaatsen in de OP.
Mnemosyne X58
Dilemma dilemma, de witte of de zwarte? Bij de witte variant valt het kleine scherm minder op, bij de zwarte variant juist meer. De zwarte lijkt meer professioneel dan de witte, maar de witte is zo lekker "statement" achtig, lekker opvallend, catchy, trendy, hip. Lastige keuze blijft het.
Offtopic, Wit is al weer achterhaald, piano lak zwart is weer hip en zeker ook erg mooi. Alles is de laatste tijd wit geworden en is niet echt hip meer, net als een tijdje terug zilver voor de TV hip was en nu ook niet meer hip is. Maar het blijft een smaak en die moet je altijd voor je zelf bepalen en niet voor een ander.quote:Geqxon schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:54:
offtopic:
Dilemma dilemma, de witte of de zwarte? Bij de witte variant valt het kleine scherm minder op, bij de zwarte variant juist meer. De zwarte lijkt meer professioneel dan de witte, maar de witte is zo lekker "statement" achtig, lekker opvallend, catchy, trendy, hip. Lastige keuze blijft het.
Wit is wat vrolijker en hipper dan dat sombere zwart. En wit kan je in het donker beter zien, zwart valt in het donker niet op dus als hij op m'n bank ligt kan ik er dan per ongeluk op gaan zitten.quote:mad_max234 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:11:
[...]
Offtopic, Wit is al weer achterhaald, piano lak zwart is weer hip en zeker ook erg mooi. Alles is de laatste tijd wit geworden en is niet echt hip meer, net als een tijdje terug zilver voor de TV hip was en nu ook niet meer hip is. Maar het blijft een smaak en die moet je altijd voor je zelf bepalen en niet voor een ander.
Ik ga dan toch weer voor zwart, op de AnandTech review zag dat er wel erg strak uit.
Reg. datum: 04 oktober 2004
Gerucht: Asus EEE PC 801
Over dit model is er bijna niets bekend. Hij stond voor een paar uur vermeld op de EEE productpagina van Asus. Men gaat er vanuit dat het een model is met een 8" scherm die hogere resoluties aankan.
Waarheidsgehalte: onbevestigd
Volgens mij stond het er zelfs een paar dagen. En niet een paar uur!
PSN: incyi Online: [LBG]
Eventueel is zwart of wit ook niet gek, maar ik denk dat ik voor de groene ga
Marantz SR4300 | Marantz CD53 | Wharfedale Valdus 400 (x2) | AKG K701
Ik ga ook voor de groene, alhoewel, die roze is wel erg fout natuurlijkquote:Kul schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:37:
Het is wel lastig kiezen inderdaad, een roze of een groene![]()
Eventueel is zwart of wit ook niet gek, maar ik denk dat ik voor de groene ga
Ik ben trouwens bang dat de prijzen hier in NL nogal zullen tegen vallen... Gelukkig zit ik begin december in de VS en kan ik hem daar hopelijk op pikken, is alleen dan wel een geklooi met de garantie denk ik.
Sneezzer wijzigde dit bericht 19-10-2007 15:20 (24%)
Je hebt ook een aluminium varaint lijkt wel:

Of verbeeld ik me dat nou?
Anders neem ik deze
Ik zal het aanpassen.quote:inanc schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:30:
Volgens mij stond het er zelfs een paar dagen. En niet een paar uur!
Mnemosyne X58
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.