Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] ASUS EEE PC Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 juli 2006

Ik zit erover na te denken om hem te bestellen bij http://qbitonline.com/. Je krijg dan voor 400$ + 40$(shipping) = 440$ = 300 ¤, er eentje toegestuurd vanuit Taiwan...

Reg. datum: 12 april 2007

Mooie link is dat uit Thailand. Op het plaatje zie je een Europees model, maar volgens mij moet je er wel vanuit gaan dat je Aziatische indeling hebt.

En hoe kom je trouwens aan 40 dollar verzendkosten?
Ik kom uit op 15

Genetics is the Key

quote:
Lynxathon schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:51:
Ik zit erover na te denken om hem te bestellen bij http://qbitonline.com/. Je krijg dan voor 400$ + 40$(shipping) = 440$ = 300 ¤, er eentje toegestuurd vanuit Taiwan...
Helaas loop je dan wel risico om eruit gepikt te worden door de douane. Ook een chinees tobo spreekt me wat minder aan, hoewel ik blind typ :P.

BTW: EEE 4G Surf Black = 360$ :9

Mnemosyne X58
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Reg. datum: 23 juli 2006

quote:
dapop schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:04:
Mooie link is dat uit Thailand. Op het plaatje zie je een Europees model, maar volgens mij moet je er wel vanuit gaan dat je Aziatische indeling hebt.

En hoe kom je trouwens aan 40 dollar verzendkosten?
Ik kom uit op 15
Taiwan :)

Verder krijg je inderdaad een toetsenbord met gewone letters én Chinese tekens. Ik vind dit zelf niet storend. Wat de verzendkosten betreft: Voor economy is het inderdaad maar 14$, maar dan duurt de shipping 60 tot 65 dagen >:) . Ik denk niet dat je zo lang wilt wachten? :p De standaard duurt 21 dagen en is 28$. De priority duurt 10 tot 13 dagen en kost 41$.
quote:
Klinkt leuk.... máár ik heb dan toch liever de complete versie voor die paar tientjes extra... als je dan toch je portemonnee open trekt... Verder heb ik liever wit dan zwart O-)

Reg. datum: 23 maart 2005

Mijn EEE heeft ook een chinees toetsenbord. Ik stoor me er niet aan want de qwerty indeling staat er ook gewoon op. Het ziet er wel leuk uit, zo'n gezellig vol toetsenbord. :D

DPC team Loli Squad (WCG)
Reg. datum: 06 oktober 2005

quote:
Avw1982 schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:40:
Mijn EEE heeft ook een chinees toetsenbord. Ik stoor me er niet aan want de qwerty indeling staat er ook gewoon op. Het ziet er wel leuk uit, zo'n gezellig vol toetsenbord. :D
Heb je d'r een foto van?
Lijkt me wel grappig eigenlijk :)

Marantz SR4300 | Marantz CD53 | Wharfedale Valdus 400 (x2) | AKG K701

Reg. datum: 12 april 2007

quote:
Oeps lekkere dom:P

*Misschien handig om te weten*

Laptop-toetsenborden zijn altijd vrij gemakkelijk te vervangen en kosten niet echt veel.
Of dat voor de Asus EEE ook geld geen idee.. Iemand ervaring mee??

Reg. datum: 23 juli 2004

;)
quote:
dapop schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:46:
[...]Laptop-toetsenborden zijn altijd vrij gemakkelijk te vervangen en kosten niet echt veel.
Of dat voor de Asus EEE ook geld geen idee.. Iemand ervaring mee??
Ik denk het wel, ik las laatst dat de Packard Bell XS en de via nanobook hetzelfde toetsenbord gebruiken dus het zal wel te krijgen zijn (desnoods tweedehands). Je kan het bovendien makkelijk uit de eee halen door de 3 metalen clipjes bovenaan weg te drukken. Het toetsenbord zit maar met 2 lintkabels vast dus is makkelijk te vervangen.

Vervangen is dus geen probleem, maar er eentje vinden kan wel een beetje lastig worden tot de EEE en de andere umpc's die dit toetsenbord gebruiken echt in grote hoeveelheden op de markt komen.

beetje vreemd en niet lekker
Reg. datum: 27 augustus 2001

Ik zou de EEE willen gebruiken als NAS, maar aangezien hij alleen maar USB 1 heeft is dat geen optie. Helaas, echt een misser als je het mij vraagt.

Ideale optie voor een thuisserver met MYSQL, PHP, Apache, utorrent.

REDFISH wijzigde dit bericht 19-11-2007 23:25 (19%)

They'll never get caught.
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
REDFISH schreef op maandag 19 november 2007 @ 23:24:
Ik zou de EEE willen gebruiken als NAS, maar aangezien hij alleen maar USB 1 heeft is dat geen optie. Helaas, echt een misser als je het mij vraagt.

Ideale optie voor een thuisserver met MYSQL, PHP, Apache, utorrent.
Daar zijn wel goedkopere oplossingen voor.

☻/ Elwood: What kind of music do you usually have here?
/▌ Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

beetje vreemd en niet lekker
Reg. datum: 27 augustus 2001

Ah ik heb me vergist. Het is toch USB 2.0, maar helaas maar een 100Mbit verbinding. Heb je er nog niet zo heel veel aan. Bespaart wel stroom.

Bedankt voor de link zal er eens naar kijken.

Reg. datum: 02 maart 2003

Het apparaat is natuurlijk ook niet bedoeld voor NAS-doeleinden.
En daar zou ik hem zelf ook niet voor gebruiken, zoals eerder aangegeven zijn daar wel "betere" oplossingen voor. Het direct beschikbaar hebben van I/O is natuurlijk wel een voordeel van de EEE :)

Reg. datum: 23 maart 2005

quote:
Kul schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:43:
[...]

Heb je d'r een foto van?
Lijkt me wel grappig eigenlijk :)
http://www.doeje.nl/kb3.jpg

Het enigste nadeel blijf ik vinden de rechtershift-toets. Ik druk telkens op het pijltje omhoog. :X

Avw1982 wijzigde dit bericht 20-11-2007 08:59 (3%)

Android 2.0.1
Reg. datum: 24 oktober 2004

haha das heel chique!

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)

-Nintendo- fan

Dat ziet er wel heel erg sexy uit inderdaad...

= Medion Akoya E1210 (met 1.09 MSI WIND BIOS) = member of Het Aeglos Genootschap

Reg. datum: 18 september 2006

wordt nu toch langzamerhand wel moeilijk om me geld op mn rekening te laten staat tot ze "echt uit in NL zijn".... ben eigenlijk wel heel erg aan het kijken of ik em niet eventjes (net over de grens) in duitsland kan halen....

Failure is the mother of success

Reg. datum: 26 oktober 2007

gewoon bestellen uit Taiwan..heb er zelf ook een uit Taiwan.. echt sexy :$

Reg. datum: 16 mei 2005

Hoe lang gaat de batterij van zo'n ding mee?

Genetics is the Key

quote:
sebastiaands schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:06:
Hoe lang gaat de batterij van zo'n ding mee?
Verschilt per model, max uurtje of 3 - 3,5. Ik zal het vermelden in de OP :)

XanderDrake wijzigde dit bericht 20-11-2007 12:08 (5%)

Mnemosyne X58

Reg. datum: 30 oktober 2007

quote:
GekkePrutser schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:28:
[...]

Oh ja, wel iets om rekening mee te houden is dat er een Engelse stekker aan de adapter zit (zo'n grote joekel), dus in Nederland zal je een stekkeradapter moeten gebruiken... En het toetsenbord is dus net even iets anders. Voor de rest zal het hetzelfde model zijn.
Weet iemand of er een beetje handzame adapters te krijgen zijn?

Reg. datum: 23 juli 2004

quote:
Jaap_dH schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:28:
[...]

Weet iemand of er een beetje handzame adapters te krijgen zijn?
Als je een UK stekker in een Europees stopcontact wil stoppen: redelijk, maar niet superklein. De UK stekker is enorm fors (het is een van de grootste) en die moet er toch helemaal in passen. De kleinste adapters die ik heb gezien zijn zo groot als een randaarde stopcontact, met een dun plaatje erbovenop (dikte +/- 1cm)

Alleen, als je hem in een stopcontact zonder randaarde steekt dan steekt hij echt flink uit, wel een cm of 4. Maar in eentje met randaarde is het wel te doen.

Bij de EEEPC zit er trouwens een clip op de netvoedingsadapter met de juiste stekker voor het land waar hij verkocht is, als je die er af haalt zit er een Amerikaanse stekker onder! Dus als je een stopcontact zonder randaarde hebt kan je beter die Amerikaanse stekker gebruiken want de adapters daarvoor zijn veel kleiner.

Edit: Dit is een plaatje van de adapters die ik meestal gebruik om van een UK stekker naar Nederlands te gaan. Volgens mij zijn ze niet kleiner te krijgen. Maar als je de Amerikaanse stekker van de EEE gebruikt heb je aan zoiets genoeg.

GekkePrutser wijzigde dit bericht 20-11-2007 15:20 (18%)

Genetics is the Key

Hieeeeer dit is leuk:

http://wiki.eeeuser.com/list:games

Link naar wiki waar alle speelbare spellen op staan *O*
Er zitten veel opvallende tussen!

Mnemosyne X58

Reg. datum: 22 mei 2002

inderdaad :) Ik persoonlijk was nogal verbaast door Final Fantasy XI :) Heeft helaas wel een externe disk nodig, maar toch :)

If a beautiful girl tells you she's done some modeling work in the past, and you ask her what 3D software she used, you might be a gamedeveloper.

-Nintendo- fan

Er is een linux client van EVE-Online iemand al die geprobeerd op de EEE (whoohoo de EEE als portable EVE client duizeld me ;)(alhoewel ik nu geen EVE meer doe... maar alleen LOTRO))

= Medion Akoya E1210 (met 1.09 MSI WIND BIOS) = member of Het Aeglos Genootschap

Reg. datum: 25 juni 2007

quote:
4play schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:27:
Er is een linux client van EVE-Online iemand al die geprobeerd op de EEE (whoohoo de EEE als portable EVE client duizeld me ;)(alhoewel ik nu geen EVE meer doe... maar alleen LOTRO))
Dat zou inderdaad helemaal geweldig zijn, had er nog niet aan gedacht 8)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009