Mnemosyne X58 <= Heavy System Update
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Nice, al is deze test wel met een vrij dikke CPU:quote:XanderDrake schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:14:
[...]
Hey, als FEAR draait, dan waarom niet FarCry? Ik heb een review gelezen gisternacht gezien van een niet-mobile moederbord met de GMA 900. Ze konden op 800*600 bijna alles nog spelen op Low en vaak ook nog op Medium.
Deze was het
Goed, het is wachten op de benchmarks.quote:The first item of note is that the GMA900 does not have any hardware vertex shader or transform and lighting capability. The vertex shader note in the specification list is actually a software feature. Intel's driver catches vertex shader or hardware geometry calls and performs them on the CPU.
Idd, op dit moment is de Samsung Q1 de beste vergelijking.quote:
Ik probeer uiteraard niet negatief te zijn, ik zou er ook maar wat graag een spelletje op willen spelen, maar we moeten hier niet een al te roze bril op zetten. Excuses mocht het verkeerd over zijn gekomen.
Anyway, yeah we moeten ons niet rijk rekenen. We zullen zien.
Kijk aan? Ik vind het bijzonder dat MS de moeite doet om een bijzondere variant van zijn (bijna EOL) WinXP te plaatsen op de EEE. Misschien ziet MS ook de potentie van het beestjequote:De Eee PC is voorlopig alleen leverbaar met het Linux besturingssysteem, maar in samenwerking met Microsoft gaat er toch een Eee PC met een uitgeklede versie van Windows XP geleverd worden.
[edit] Ik zal dit toevoegen aan de OP als gerucht
XanderDrake wijzigde dit bericht 17-10-2007 12:34 (6%)
LOLquote:mad_max234 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:20:
Stukje over de EEE PC.
ASUS Eee PC gelanceerd
Dat is toch ook geen doen gewoon XP sp2 en office (zeker niet de 2007 versie) op een EEE zetten XP FLC en office 2000 zou nog wel gaan dan heb je iets van 2,5 GB over. (heeft mijn 4GB iig over waar dat nu zo op draait (850MB win FLC 75MB office2000 en dan nog wat tempfiles en swapdingen totaal iets van 1,5 GB) )quote:De getoonde Eee PC is voorzien van een Intel Celeron M processor op 900 MHz en 512 MB geheugen. Met Windows XP + SP2 en Office geïnstalleerd was er op het demomodel nog maar 550 MB over van de beschikbare 4 GB schijfruimte.
= Medion Akoya E1210 (met 1.09 MSI WIND BIOS) = member of Het Aeglos Genootschap
Top plan!quote:Sir_Hendro schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:40:
Misschien kunnen we een keer met een zooi Gotters een grote order uit amerika doen?
Porto
“The human race has one really effective weapon, and that is laughter.”
Ik hoop dat het niet klopt!
GekkePrutser wijzigde dit bericht 17-10-2007 14:06 (5%)
Inkoopacties op GoT mogen helaas niet meer... Dit is pas in het iPhone topic nog aan bod gekomen vanuit de moderators dus deze regel (hoewel uit 2003) is nog steeds actief.quote:Sir_Hendro schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:40:
Misschien kunnen we een keer met een zooi Gotters een grote order uit amerika doen?
Misschien kan het gedaan worden via inkoopacties.net of samenkopen.net?
Edit: Link aangepast
GekkePrutser wijzigde dit bericht 17-10-2007 14:11 (47%)
Daar wordt-ie niet goedkoper van.quote:Sir_Hendro schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:40:
Je vergeet de btw en transport.
Mijn (soms USA) schrijfsels: www.incoffeewetrust.com.
Zelfs inclusief BTW is een EEE-pc uit Taiwan spotgoedkoop.quote:Niek1616 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:11:
[...]
Daar wordt-ie niet goedkoper van.
Je vergeet de btw en transport.
Precies, daar was al een animo check aan de gang. Ik ga me daar zeker aan toe voegen, maar ik wacht eerst totdat de EEE's beschikbaar zijn op betrouwbare plaatsen tegen normale prijzen.quote:GekkePrutser schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:08:
Misschien kan het gedaan worden via inkoopacties.net of samenkopen.net?
Ik denk het niet, waarschijnlijk hebben hun een of ander prototype. Het is al vaker bewezen dat het gaat om een Celeron M 353 ULV, en die heeft gewoon 512kb cachequote:GekkePrutser schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:05:
Sommige 2G modellen hebben misschien geen cache in the CPU. (zie bij 'Conclusion')
Ik weet het verdere verhaal van dit examplaar niet, maar ik denk dat ze hem underclocked hebben omdat het een demo-product is. Hierdoor word hij minder warm, en krijgen de personen die er even mee spelen het gevoel dat de notebook niet al te warm word. Waarbij ze vergeten zijn dat er ook in Taiwan Tweakers rondlopen die accuut de systeem-specs in duiken.quote:GekkePrutser schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:05:
Sommige 2G modellen hebben misschien geen cache in the CPU. (zie bij 'Conclusion')
Reg. datum: 06 september 2001
Kan Windows FLP (neem aan dat je dat bedoeld) eigenlijk wel de 800x400 resolutie aan?quote:4play schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:42:
Dat is toch ook geen doen gewoon XP sp2 en office (zeker niet de 2007 versie) op een EEE zetten XP FLC en office 2000 zou nog wel gaan dan heb je iets van 2,5 GB over. (heeft mijn 4GB iig over waar dat nu zo op draait (850MB win FLC 75MB office2000 en dan nog wat tempfiles en swapdingen totaal iets van 1,5 GB) )
Normaal is 800x600 toch het minimum?
supersatan wijzigde dit bericht 17-10-2007 15:02 (4%)
Dan zal die ook ongeveer datzelfde gaan kosten in NL. Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Law_of_one_pricequote:Geqxon schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:13:
[...]
Zelfs inclusief BTW is een EEE-pc uit Taiwan spotgoedkoop.
Reg. datum: 04 januari 2005
800x600 wordt volgens deze bron ook ondersteund door dat schermquote:supersatan schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:55:
[...]
Kan Windows FLP (neem aan dat je dat bedoeld) eigenlijk wel de 800x400 resolutie aan?
Nee dat is niet het minimum, kan nog lager 640x480. Denk dat het nog wel lager kan.quote:supersatan schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:55:
[...]
Kan Windows FLP (neem aan dat je dat bedoeld) eigenlijk wel de 800x400 resolutie aan?
Dat ziet er heel gaaf uit! Zijn er al screenshots van de hardeschijfinhoud met XP erop? De footprint van XP zal toch redelijk hoog liggen lijkt me.quote:Bkill3r schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:14:
[...]
800x600 wordt volgens deze bron ook ondersteund door dat scherm
edit;

Office 2003! Wat een geweldig nieuws!
SgtStrider wijzigde dit bericht 17-10-2007 15:28 (14%)
V350!
In het begin de standaard software, pas veranderen zodra het niet meer fijn werkt.quote:EmailJanssen schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:22:
welk besturingssysteem zouden jullie erop installeren? een versie van TinyXP, WinFLP, de volledige XP?(dat laatste waarschijnlijk niet) of laten jullie Xandros erop staan?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.