Het Grote ADC Student Membership Topic en Tutorial

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 44.893 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesboom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-06-2024

Het Grote ADC Student Membership Topic en Tutorial

Afbeeldingslocatie: http://developer.apple.com/products/images/student_box.gifUpon purchase and activation, you’ll receive:
  • Mac OS X and Xcode Tools
  • 1 ADC Hardware Discount
  • ADC Monthly Mailing

Inhoudsopgave
  1. Wat is een ADC Student Membership?
  2. Waarop krijg ik korting en hoeveel?
  3. Kom ik in aanmerking voor een ADC Student Membership?
  4. Tutorial: Hoe vraag ik een ADC Student Membership aan en hoe krijg ik korting op hardware?
  5. Krijg ik Mac OSX Leopard bij het ADC Student Membership?
  6. Zal ik bij mijn MacBook Pro een mat of glanzend scherm kiezen?
  7. Links
I. Wat is een ADC Student Membership?
ADC staat voor Apple Developer Connection, de developer community van Apple. Er zijn verschillende typen memberships mogelijk bij de ADC:
- ADC Premier Membership$ 3.499
- ADC Select Membership$ 499
- ADC Student Membership$ 99
- ADC Online Membershipfree
- ADC Monthly Mailing$ 199
- ADC Technical Support Incident$ 195

Het ADC Student Membership kost in Nederland € 99. Hiervoor krijg je (gedurende 1 jaar):
• de huidige versie van Mac OS X en Xcode Tools toegestuurd (inclusief welkomstpakket)
once-per-lifetime korting op Apple hardware
• de maandelijkse ADC mailing
De grootste reden om dus een Student Membership te nemen is de korting op hardware die je krijgt.
» meer info

II. Waarop krijg ik korting en hoeveel?
De korting geldt voor één 'systeem'. Met systeem wordt bedoeld: 1 CPU met 1 monitor; of 1 iMac; of 1 notebook. Je kunt daarbij wel accessoires bestellen, zoals bijv. een monitor, adapter (maximaal 1 per type accessoire). Op iPods krijg je geen korting in Europa. De hardwarekorting is alleen te gebruiken binnen de duur van je ADC Student Membership.» meer info

• Op de Pro-serie krijg je 20% korting.
(Mac Pro, MacBook Pro)

• Op de overige series krijg je 10% korting.
(iMac, MacBook)

Bij het berekenen van de korting wordt uitgegaan van de normale Apple Online Store prijs, dus bijvoorbeeld niet van de Store for Education prijs! Een voorbeeld: de MacBook Pro 2,2Ghz kost in de Online Store normaal €1899,00. Met 20% korting (op de Pro-serie dus) wordt de prijs: €1519,20.

III. Kom ik in aanmerking voor een ADC Student Membership?
Voor het ADC Student Membership moet je:
• 18 jaar of ouder zijn
• ingeschreven staan bij een hogeschool of universiteit

Ben je geen student of wil je meer uit een ADC Membership halen als Apple developer, dan zijn er altijd nog de overige ADC Memberships (bijv. Select en Premier), die weliswaar duurder zijn, maar ook meer te bieden hebben. Kijk hier voor meer info.

IV. Tutorial: Hoe vraag ik een ADC Student Membership aan en hoe krijg ik korting op hardware?
  1. Ga naar http://developer.apple.com/products/online.html en meld je aan voor het gratis ADC Online Membership.
    Vul bij het kopje 'Student Status' van het sign-up form je studentgegevens in.
  2. Log in op je verkregen account en ga naar de ADC Products pagina om je aan te melden voor het ADC Student Membership.
    Kies Add to cart, kies je land (Nederland lijkt me?), en je belandt in de Apple Store met een ADC Student Membership à €99,- in je mandje.
  3. Reken de boel af (alleen mogelijk met creditcard) en wacht op je activeringscode voor het ADC Student Membership. Deze verschijnt na max. een aantal dagen in je ADC account onder 'Activations'.
    Ik ontving (1, vrijwel direct) Orderbevestiging, (2, half uurtje later) Bericht dat order wordt verwerkt, met daarin verwachte levertijd, (3, 1-2 dagen later) Activation Code in ADC account!
  4. Log weer in op je ADC Online account en kies bij 'Activations' de Activation Code voor het ADC Student Membership en klik op Activate.
    Je ADC Student Membership status (te zien in je Profile) zal nu 'Pending' zijn.
  5. Om te bewijzen dat je echt student bent, moet je een kopie van je paspoort (of ander identiteitsbewijs) en een officieel bewijs dat je ingeschreven bent bij een hogeschool of universiteit (bijv. Bewijs van Inschrijving, etc) faxen naar Apple. Voor Europa is dat: +44(0)131-458-6988. Vermeld ook je ADC Member Number (niet je Apple ID)!
    Zie http://developer.apple.com/faq/students.html. Een alternatief is (waarschijnlijk, zie rondom deze post) om ingescande/gefotografeerde versies van je ID en studentenbewijs te mailen naar eurodev@apple.com vanaf het e-mailadres dat je bij ADC registratie hebt opgegeven. Voor hulp bij ADC Memberships is er ook dit telefoonnummer: +31 30 659 3890 (schijnt alleen niet te werken)
  6. Wanneer de fax door Apple is ontvangen en verwerkt, ontvang je een e-mail met bevestiging van je ADC Student Membership en is je Membership officieel geactiveerd.
  7. Dan nu het bestellen van hardware: dit kan niet via de online store, maar moet gebeuren via een Apple Sales agent (bellen dus). Je kunt via de Apple Online Store je boodschappenlijstje samenstellen en uitprinten om bij de hand te houden voor de telefonische bestelling. Voor Nederland is het nummer: 0800-0230432.
    Zie http://developer.apple.com/membership/europe.html voor meer info over de bestelprocedure.
  8. Betaling kan via creditcard (gegevens telefonisch doorgeven) of per overschrijving.
    Het totaalbedrag (dus inclusief de ADC Student korting) wordt telefonisch medegedeeld. Pas wanneer het geld binnen is, zal de bestelling worden verzonden.
  9. Wanneer de bestelling geslaagd is, zul je een bevestiging per e-mail ontvangen.
  10. En nu wachten op je Apple!
    Levertijd is wisselend, maar gemiddeld 2-3 weken, afhankelijk van de beschikbaarheid van je configuratie. Ik had mijn MBP overigens na 1 week in huis.
V. Krijg ik Mac OSX Leopard bij het ADC Student Membership?
Tot aan de officiële release van vrijdag 26 oktober 2007, was dit nog een erg onduidelijke vraag. Inmiddels ontving ik een e-mail van de ADC met daarin de volgende tekst:

"Mac OS X v10.5 Leopard, the sixth major release of Mac OS X, launched today.
A DVD set with Mac OS X v10.5 Leopard, Leopard Server and Xcode tools will be included in the ADC Monthly Mailing for November 2007, which will be shipped to you on October 30th. Worldwide shipments will be sent via DHL Worldmail and should arrive in approximately 3-10 business days."

→ Je zult dus OS X Leopard toegestuurd krijgen.

Verder bestaat er via de Apple Online Store het zogenaamde Leopard up-to-date programma, waarmee je Leopard voor € 8,95 kunt bestellen indien je een in aanmerking komend systeem hebt gekocht tussen 1 oktober en 29 december 2007. » meer info

VI. Zal ik bij mijn MacBook Pro een mat of glanzend scherm kiezen?
Daar is dit topic niet voor bedoeld en eerlijk gezegd blijft dit persoonlijke smaak. Er valt genoeg over te lezen in andere topics en sites, dus laat Google je vriend zijn of loop een Apple store binnen en vraag/kijk naar de verschillen.
Heel kort dan:
Glanzende toplaag: helderdere kleuren, zwart meer zwart, meer weerspiegeling
Matte toplaag: kleuren meer waarheidsgetrouw, wordt meer door foto pro's gebruikt
Mijn mening: ik heb de twee toplagen naast elkaar vergeleken beide op een MacBook Pro (in de Apple Store in Londen), ik vind de helderheid van de kleuren met het nieuwe LED-display op het matte scherm al zo goed, dat ik liever geen spiegellaag heb en dus voor mat kies. Maar over smaak valt niet te twisten...

VII. Links
Apple Developer Connection websitehttp://developer.apple.com
ADC Products overzichthttp://developer.apple.com/products/
ADC Student Membership informatiehttp://developer.apple.com/products/student.html
ADC Student Membership FAQhttp://developer.apple.com/faq/students.html
ADC Hardware Purchase Program Europehttp://developer.apple.com/membership/europe.html
Terms and Conditions of the Developer Hardware Purchase Programhttp://developer.apple.com/membership/pdf/hpp_terms.pdf
'Wat te verwachten als ADC Member?' (de basis voor dit starttopic)http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1032498

[ Voor 9% gewijzigd door vleesboom op 27-10-2007 16:59 . Reden: launch OS X Leopard ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:46

Vuvuzela

My spire is forming

Ik kan nu dus Leopard voor 115 kopen (surfspot) of ACD-student voor 99euro en dan krijg ik Leopard ook? ook kan ik in de toekomst nog flinke korting krijgen op hardware.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:19
Maciek schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:45:
Ik kan nu dus Leopard voor 115 kopen (surfspot) of ACD-student voor 99euro en dan krijg ik Leopard ook? ook kan ik in de toekomst nog flinke korting krijgen op hardware.
Misschien even topic lezen voordat je vragen stelt ? :P

Vleeeboom _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Armo op 16-10-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Erg nette ts waarmee de meeste vragen gelijk beantwoord zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:51

alienfruit

the alien you never expected

Blijft idioot dat je alleen maar de PPC versie kan downloaden via ADC Student :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Een mooie duidelijke omschrijving, vleesboom, alleen mis ik bij puntje 3 nog de vereiste dat je het ADC membership met creditcard moet betalen. De hardware zelf mag je zowel met creditcard als via een overschrijving betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost_K
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:24
alienfruit schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 00:02:
Blijft idioot dat je alleen maar de PPC versie kan downloaden via ADC Student :-)
Nou, eigenlijk niet. Tiger voor Intel zit standaard bij je Mac als je deze koopt en daar hoef je dus helemaal geen nieuwe Tiger voor lijkt me? Als je daarentegen nog een oude PPC Mac hebt waar nog geen Tiger bij zat kun je die dus wel downloaden. En Leopard is dacht ik Universal Binary?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, maar als je installatiediscs zo uit de doos niet werken en Apple het vertikt om het gratis en/of voor een redelijke prijs (bijv. 5euro) op te sturen... Dan vind ik het stom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:00

Hertog

Aut bibat, aut abeat

alienfruit schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:50:
Ja, maar als je installatiediscs zo uit de doos niet werken en Apple het vertikt om het gratis en/of voor een redelijke prijs (bijv. 5euro) op te sturen... Dan vind ik het stom.
Als dat echt zo is het stom dat Apple geen nieuwe discs stuurt als je discs niet werken. Ik zou dan daarover een topic openen, en kijken of je daar iets aan kunt doen. Overigens, als je installatiediscs niet werken maar je hebt wel gewoon de licentie is het volkomen legaal om een Tiger iso van je favoriete p2p bron binnen te halen :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Nog een vraagje, wellicht voor in de startpost: moet je je hardware discound binnen een bepaalde periode na afsluiten van ADC gebruikt hebben?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Dus MBO studenten kunnen geen ADC bestellen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

super-muffin schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:26:
Dus MBO studenten kunnen geen ADC bestellen? :?
Geen ADC Student Membership, nee. De andere ADC-smaken zijn natuurlijk wel mogelijk. (Afgezien van de prijs...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

En wat als ik wel bij een hogeschool ingeschreven sta, maar op het moment geen studie volg? Kan ik het dan alsnog aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 37526 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:18:
En wat als ik wel bij een hogeschool ingeschreven sta, maar op het moment geen studie volg? Kan ik het dan alsnog aanvragen?
Als jij bewijs van inschrijving hebt dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:35:
[...]

Als jij bewijs van inschrijving hebt dan wel.
Mooi, dan ga ik dat maar eens regelen, scheelt weer 15 euro op Leopard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat ik mij dan afvraag: Is er hier niemand op GoT die lid van ADC Student was nog vóór dat Tiger er was, en dus kan bevestigen of hij/zij Tiger kreeg opgestuurd toen die uitkwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236838

Misschien is het nog handig om te vermelden dat de gewone garantie toepasbaar is.
All products are accompanied
by Apple’s standard limited hardware warranty for those products.
Bron: http://developer.apple.com/membership/pdf/terms.pdf

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 236838 op 18-10-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12609

Ik kan vanaf vandaag in elk geval bevestigen dat je een "I Afbeeldingslocatie: http://images.macrumors.com/vb/images/smilies/blackapple.gif code" T-shirt ontvangt via de post (na enkele weken na activatie van je membership).

De maat is helaas XL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 12609 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:34:
Ik kan vanaf vandaag in elk geval bevestigen dat je een "I [afbeelding] code" T-shirt ontvangt via de post (na enkele weken na activatie van je membership).

De maat is helaas XL :P
Iedereen krijgt XL, ze denken zeker dat we Amerikanen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:43:
[...]

Iedereen krijgt XL, ze denken zeker dat we Amerikanen zijn ;)
Ik gok dat ze denken dat alle programmeurs wandelende tonnetjes zijn en niets anders doen dan developpen, energydrink drinken en pizza's eten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij werd overigens verstuurd vanuit Nieuw Zeeland :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boke
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-04 21:30
Ik heb gisteren ook mijn pakket en t-shirt in ontvangst mogen nemen. Krijg je elke maand zo'n grote doos voor 2 DVD's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boke schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:30:
Ik heb gisteren ook mijn pakket en t-shirt in ontvangst mogen nemen. Krijg je elke maand zo'n grote doos voor 2 DVD's?
mmm, ik heb het t-shirt wel al binnen maar dat DVD pakket nog niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215492

overal word vermeld dat je leopard thuis gestuurd krijg van apple :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-03 21:04
De 1e maand krijg je een pakket met 2 dvd's [Tiger + een developer dvd] + een T-shirt.

De maanden erna krijg je een papieren slimcase hoesje met een een developer dvd erin.

Ik ben benieuwd of Leopard in een grotere/mooiere case komt [niet nodig vind ik], maar die komt ergens in november [iig na de 26e van oktober], aldus Mac Rumors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 12:09

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Boke schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:30:
Nee je krijgt 't elke maand in een klein "envelopje" van wat harder papier, karton-achtig. Daar past het spul precies in, dat zit weer in een klein hoesje trouwens, dat je dan weer kunt gaan stapelen in die grote doos die je nu hebt gekregen :) (Daar zit in die DVD-vakjes zo'n extra stuk karton dat je eruit kunt halen zodat er meer in gestapeld kan worden. Past een jaar aan DVD's in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

me tshirt zat in het pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan de clue nog nie vinde over of ik me leopard krijg ? ben sinds juni adc student member en lees hier in de main tekst niet echt veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Terug komen op ZR40 met MBO kan je zeker wel ADC student membership bestellen geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-08-2024
En als ik met mijn ADC een aanschaf in het buitenland wil doen?
Ik zit straks voor een jaar in the USA, moet ik dan ook de online store bellen of kan ik ook gewoon naar Applestore NY?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Anoniem: 215492 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:12:
Terug komen op ZR40 met MBO kan je zeker wel ADC student membership bestellen geen enkel probleem
Je moet echter wel 18 jaar of ouder zijn dan :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en dat ben ik ^^ ben al in juli member geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dag na het T-shirt een mooie doos van ADC binnen, met daarin: Tiger Install DVD.

Dus ik ga er nu vanuit dat in November Leopard gewoon meekomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
Anoniem: 12609 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:59:
En dag na het T-shirt een mooie doos van ADC binnen, met daarin: Tiger Install DVD.

Dus ik ga er nu vanuit dat in November Leopard gewoon meekomt.
Ik snap je redenering hier niet helemaal. Het feit dat je nu een Tiger dvd ontvangt hoeft niets te zeggen over het ontvangen van een Leopard DVD als die straks gereleased wordt. Ik sluit het zeker niet uit, maar je redenering is niet helemaal logisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

manzana schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 03:47:
[...]

Ik snap je redenering hier niet helemaal. Het feit dat je nu een Tiger dvd ontvangt hoeft niets te zeggen over het ontvangen van een Leopard DVD als die straks gereleased wordt. Ik sluit het zeker niet uit, maar je redenering is niet helemaal logisch...
Dat is gezien het feit dat je de meest recente versie van Mac OS X krijgt bij de ADC, en in november is dat Leopard.
Dus ik denk dat je daarom bij de November mailing een Leopard schijfje krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Laatst online: 13-04 20:36
Anoniem: 12609 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:51:
[...]

Dat is gezien het feit dat je de meest recente versie van Mac OS X krijgt bij de ADC, en in november is dat Leopard.
Dus ik denk dat je daarom bij de November mailing een Leopard schijfje krijgt.
Ik heb Apple gemaild over of Leopard meegestuurd wordt bij een studenten pakket.
...
We have not made any announcements regarding Mac OS X Leopard and ADC members. Any announcements of this type would be communicated via the ADC News and ADC website channels. We ask that you please stay tuned for any late-breaking news.
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

Was vandaag in de HTR in Utrecht, daar vertelde de verkoper me dat je bij hem in de winkel een MBP kan kopen met ADC korting. Ik was helemaal enthougiast en heb me meteen geregisteerd en het geld betaald met mijn CC, nu lees ik echter op dit forum dat je de 20% korting op een MBP niet bij een reseller kan gebruiken...

Wie moet ik nu geloven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*bump*
Niemand?

Als het kan ga ik morgenmiddag naar Utrecht om hem te halen namelijk ;)
De verkoper (volgens mij baas van de zaak) was iig overtuigend dat het gewoon gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Anoniem: 97471 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:33:
*bump*
Niemand?

Als het kan ga ik morgenmiddag naar Utrecht om hem te halen namelijk ;)
De verkoper (volgens mij baas van de zaak) was iig overtuigend dat het gewoon gaat :)
Je moet met Apple zelf bellen:
3. Go to the appropriate online store and configure your system of choice. Then save or print your configuration and call the appropriate sales team below.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-04 15:40
Daedalus schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:43:
[...]
Je moet met Apple zelf bellen:

[...]
Tja, als de verkoper het zeker weet en jou de macbook pro met 20% korting verkoopt prima toch :) maar eerst zien dan geloven, en anders bestel je het toch gewoon via de telefoon, qua service etc. maakt dat niets uit (voor zover ik weet kan je bij een defect product terecht bij een apple authorized service punt).

Dan nog over Leopard en een ADC abo. Ik heb enkele dagen terug een ADC student pakket aangevraagd, ik wacht echter even met het activeren tot Leopard officieel uit is. Volgens de Apple store krijg je n.l. de laatste OS X versie zodra je een ADC pakket heeft aangevraagd en hebt geactiveerd, neem dus aan dat ik gewoon Leopard krijg als ik activeer zodra die officieel uit is.

[ Voor 28% gewijzigd door Erikdevries op 26-10-2007 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erikdevries schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 01:21:
[...]

Tja, als de verkoper het zeker weet en jou de macbook pro met 20% korting verkoopt prima toch :) maar eerst zien dan geloven, en anders bestel je het toch gewoon via de telefoon, qua service etc. maakt dat niets uit (voor zover ik weet kan je bij een defect product terecht bij een apple authorized service punt).
Volgens die man in de winkel is er dus wel een klein verschil qua service, als je namelijk bij levering een MBP krijgt met 1 dooie pixel, dan kun je die bij een premium reseller omruilen. Bij Apple moeten er minimaal een aantal zijn voordat ze hem terugnemen ;)

Maargoed, ik ga er vanmiddag rond 2 uur even langs, ik laat nog weten of het kan :) Misschien ook wel interresant voor andere mensen hier (geen 2 - 3 weken levertijd ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikdevries
Anoniem: 97471 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 07:24:
[...]

Volgens die man in de winkel is er dus wel een klein verschil qua service, als je namelijk bij levering een MBP krijgt met 1 dooie pixel, dan kun je die bij een premium reseller omruilen. Bij Apple moeten er minimaal een aantal zijn voordat ze hem terugnemen ;)

Maargoed, ik ga er vanmiddag rond 2 uur even langs, ik laat nog weten of het kan :) Misschien ook wel interresant voor andere mensen hier (geen 2 - 3 weken levertijd ;) )
Volgens mij kan je zonder opgaaf van reden een online gekocht product binnen 7 a 8 dagen retour zenden. Stel je hebt 1 dode pixel dan kan je 'm dus gewoon terugsturen en een nieuwe bestellen (of met Apple bespreken dat je die dode pixel hebt en het op deze manier gaat oplossen, misschien zijn ze dan wel willen meewerken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Anoniem: 97471 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 07:24:

Ligt eraan hoe hard je doorzeurt bij Apple zelf :) Als je het ze een beetje met verstand uitlegt dat je het rot vindt dat je zo'n duur apparaat heb gekocht wat niet helemaal in orde is, nemen ze hem terug. Was een tijdje geleden ook met iemand hier, kan me alleen niet meer herinneren wie dat was.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net even langs geweest bij het filiaal in Utrecht en heb net ook even met het hoofdkantoor in Veenendaal gebelt. Ze kunnen ADC korting geven op een MBP, helaas geen 20%, maar maar 10%...

Ik ga er nog even een dagje over nadenken, heb geen zin om 2 tot 3 weken op mijn laptop te wachten namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
Hebben al mensen leopard via adv gekregen al, krijg je die uberhaupt nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Als we hem krijgen (en vooralsnog ga ik daar gewoon vanuit) zal dat waarschijnlijk tegelijk zijn met de maandelijkste software mailing. En wanneer die gaat komen: geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235652

ergens in november he zoals elke mailing...

Mac OS X v10.4 Tiger Build 8A428
Mac OS X v10.4 Tiger Build 8A428 is the same build as the final GM Mac OS X v10.4 Tiger commercial product. Please note, the Apple Developer Connection May 2005 monthly mailing, which shipped on April 29, contains Mac OS X 10.4 Tiger and Xcode Tools on DVD.

Dit staat trouwens op ADC bij de laatste versie van Tiger, dus vermoed ik dat Leopard er ook wel zo zal doorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210383

Zit er in die mailing van het studenten ADC dan trouwens elke maand een cd van Tiger/Leopard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Nee, maandelijks krijg je alleen nieuwe software, documenten, etc. die met software ontwikkeling op de Mac te maken hebben, daar zit niet elke maand OSX bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom zou er dan volgende maand Leopard bij zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
dat word de eerste maand sinds de nieuwe osx upgrade. In principe zou je elke upgrade krijgen als ADC lid. Daar valt leopard dus ook onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233684

Zojuist zijn er enkele downloads bijgekomen bij de ADC Student members:

- Kernel Debug Kit 10.5 build 9A581
- Java for Mac OS X 10.5 Documentation
- Xcode 3.0

Nog geen Leopard dus, maar zal wel snel volgen zeker?

gtrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woef971
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-04 15:08
Ik heb net de volgende mail gehad van ADC:

"Mac OS X v10.5 Leopard, the sixth major release of Mac OS X, launched today.

A DVD set with Mac OS X v10.5 Leopard, Leopard Server and Xcode tools will be included in the ADC Monthly Mailing for November 2007, which will be shipped to you on October 30th. Worldwide shipments will be sent via DHL Worldmail and should arrive in approximately 3-10 business days."

Dus als ik het goed begrijp krijgen we naast Leopard ook nog Leopard server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
Inderdaad!
Mac OS X v10.5 Leopard, the sixth major release of Mac OS X, launched today.

A DVD set with Mac OS X v10.5 Leopard, Leopard Server and Xcode tools will be included in the ADC Monthly Mailing for November 2007, which will be shipped to you on October 30th. Worldwide shipments will be sent via DHL Worldmail and should arrive in approximately 3-10 business days.

If you have questions, please contact us.
http://developer.apple.com/contact/

Apple Developer Connection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234469

idd! Woehoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228004

Heb het mailtje ook binnen,, :) Leopard is coming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Laatst online: 23-04 13:16
Leuk om dat mailtje binnen te krijgen op je verjaardag! *O*

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik ook! Mijn abbonnement loopt 6 november af... Net op tijd dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ah kijk, dat is goed om te lezen :D Wel netjes dat ze nog een mailtje rondsturen om het even kenbaar te maken. Dat had ik eigenlijk niet verwacht.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Anoniem: 210383 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:58:
Waarom zou er dan volgende maand Leopard bij zitten?
In principe heeft elk huidig ADC lid 10.4 al ontvangen, het zat namelijk of in het welkomstpakket of in een mailing. Iedereen elke maand heel het OS sturen is natuurlijk onzin, eenmalig is voldoende. Hetzelfde zal voor 10.5 ook opgaan.

Maar is inmiddels natuurlijk bevestigd door apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:19
Hehe, scheelt weer 129 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Laatst online: 23-04 13:16
Dus brengt ADC je al 30€ op alleen al voor het OS :+ De 10%/20% discount nog niet meegeteld.

Go Apple!

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:39
Nou ben ik benieuwd of ze de 30ste de image file ook op de ADC website zetten omdat ik a.s. weekend Leopard wil installen en als dan de post traag is ik hem pas na a.s. weekend heb. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heerlijk ik zag de mail net ook kan niet wachten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed nieuws, ik weet niet of ik wel een MBP gekocht als ik had geweten dat ik Leopard niet gratis kreeg.
Xiqum schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:54:
Nou ben ik benieuwd of ze de 30ste de image file ook op de ADC website zetten omdat ik a.s. weekend Leopard wil installen en als dan de post traag is ik hem pas na a.s. weekend heb. Iemand enig idee?
Als ze hem dinsdag versturen en de levertijd is 3 - 10 dagen denk ik niet dat je hem die vrijdag voor a.s weekend al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:39
Anoniem: 210383 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:41:
Als ze hem dinsdag versturen en de levertijd is 3 - 10 dagen denk ik niet dat je hem die vrijdag voor a.s weekend al hebt.
Dat snap ik en dat verwacht ik eigenlijk ook niet. Maar ben vooral benieuwd of ze hem dus dinsdag al wel op ADC site zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Laatst online: 23-04 21:22

Apache

amateur software devver

Vind het vooral interessant dat ze ook leopard server meeleveren, interessant om daar eens mee te prutsen :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-04 19:51

b0p

Het lukt mij niet om de betaling te voltooien in de Apple Store PRO. Ik krijg het bericht dat mijn bank geen toestemming geeft voor de betaling van de order. Er is echter niets mis met mijn CC o.i.d.

Ik moet ook akkoord gaan met een "Winkelovereenkomst" alvorens ik op "Plaats mijn bestelling" kan klikken in de Store. Is dit gebruikelijk?

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Apple d:)b

Mailtje ook gekregen en vind het erg netjes van ze moet ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

b0p schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:06:
Het lukt mij niet om de betaling te voltooien in de Apple Store PRO. Ik krijg het bericht dat mijn bank geen toestemming geeft voor de betaling van de order. Er is echter niets mis met mijn CC o.i.d.

Ik moet ook akkoord gaan met een "Winkelovereenkomst" alvorens ik op "Plaats mijn bestelling" kan klikken in de Store. Is dit gebruikelijk?
Dat had ik ook! Heb je toevallig een nieuwe creditcard en is bij Apple wellicht nog de oude vervaldatum bekend?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-04 19:51

b0p

Zpottr schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 10:40:
[...]

Dat had ik ook! Heb je toevallig een nieuwe creditcard en is bij Apple wellicht nog de oude vervaldatum bekend?
Het is me vandaag wel gelukt om de bestelling te plaatsen. Gisteren heb ik de gegevens van mijn CC al een keer ververst. Toen heb ik de vervaldatum echter laten staan (die was nl. juist).
Vandaag heb ik ook de vervaldatum aangepast en nu is de transactie wel gelukt. Net als gisteren stond de juiste vervaldatum al in beeld. Dit is waarschijnlijk door Apple zelf aangepast bij het vervallen van mijn laatste CC, maar moet ook nog een keer handmatig worden aangepast (beetje verwarrend dus).

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163281

Hallo,

Ik heb verleden vrijdag voor een apple reseller (iFactor) gestaan in den haag voor de grote launch van Leopard. Met veel blijschap deze ook aangeschaft. Paar dagen later kreeg ik tot mijn verbazing een leuke mailtje van adc dat ik Leopard toch gratis zou krijgen via de adc monthly mailing. Ik super balen dat ik gekocht hebt. Vond 129 euro niet zo duur maar toch veel geld.

Nu zit ik met 1 leopard thuis en binnenkort 1 thuisgestuurd door adc, is het mogelijk op een of andere manier toch mijn geld terug te krijgen? (de gekochte leopard heb ik al geinstalleerd)

Ik heb vandaag nog een mailtje naar apple gestuurd over de aanschaf van mjn leopard dvd en de onverwachte mailing van adc.

Ik kan het proberen terug te brengen, maar weet niet of zij een geopende product terug willen nemen?

Heeft iemand nog suggesties/oplossingen voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
Anoniem: 163281 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:37:
Hallo,

Ik heb verleden vrijdag voor een apple reseller (iFactor) gestaan in den haag voor de grote launch van Leopard. Met veel blijschap deze ook aangeschaft. Paar dagen later kreeg ik tot mijn verbazing een leuke mailtje van adc dat ik Leopard toch gratis zou krijgen via de adc monthly mailing. Ik super balen dat ik gekocht hebt. Vond 129 euro niet zo duur maar toch veel geld.

Nu zit ik met 1 leopard thuis en binnenkort 1 thuisgestuurd door adc, is het mogelijk op een of andere manier toch mijn geld terug te krijgen? (de gekochte leopard heb ik al geinstalleerd)

Ik heb vandaag nog een mailtje naar apple gestuurd over de aanschaf van mjn leopard dvd en de onverwachte mailing van adc.

Ik kan het proberen terug te brengen, maar weet niet of zij een geopende product terug willen nemen?

Verkopen op marktplaats ofzo. Denk niet dat ze een geopende verpakking (lees niet gesealed) terug nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-04 14:33

Stefan©

Toet toet

Ik heb afgelopen zondag een ADC Student membership aangeschaft, en kreeg maandagmorgen om 9.15 al mijn activatie code in de mail. Daarna direct de juiste documenten door gefaxt.

Nu zie ik dat mijn membership wel bij "Active" staat, maar bij omschrijving staat nog "pending". Kan iemand mij vertellen of die nu active of pending is? Wat hebben andere hier staan?
Afbeeldingslocatie: http://conijn.codeko.nl/adcstatus.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikdevries
Stefan© schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:01:
Ik heb afgelopen zondag een ADC Student membership aangeschaft, en kreeg maandagmorgen om 9.15 al mijn activatie code in de mail. Daarna direct de juiste documenten door gefaxt.

Nu zie ik dat mijn membership wel bij "Active" staat, maar bij omschrijving staat nog "pending". Kan iemand mij vertellen of die nu active of pending is? Wat hebben andere hier staan?
[afbeelding]
Zodra ze je papieren hebben goedgekeurd zal (pending) verdwijnen. Ik heb de documenten gisteren via de e-mail opgestuurd en vanmorgen kreeg ik een mail dat het was goedgekeurd en de pending melding was tevens verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:49
Anoniem: 163281 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:37:
Hallo,

Ik heb exact hetzelfde, ik stond alleen in Rotterdam bij de MacHouse...
Als het je gelukt is hoor ik het graag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Maar hadden jullie voor die tijd dit topic al gechecked dan? Want er wordt hier al een hele tijd gediscussieerd over het feit of we Leopard krijgen of niet. Dan is het wel een beetje gewaagd om bij de launch gewoon Leopard te kopen, nog voordat het duidelijk is of je het wel of niet gratis krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147417

Erikdevries schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:15:
[...]

Zodra ze je papieren hebben goedgekeurd zal (pending) verdwijnen. Ik heb de documenten gisteren via de e-mail opgestuurd en vanmorgen kreeg ik een mail dat het was goedgekeurd en de pending melding was tevens verdwenen.
Heb je je papieren gewoon naar eurodev@apple.com gestuurd?

Ik heb de mijne gisteravond ook verstuurd...helaas nog geen mail terug gehad (op een automatisch gegenereerde mail met follow-up number na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikdevries
Anoniem: 147417 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:48:
[...]

Heb je je papieren gewoon naar eurodev@apple.com gestuurd?

Ik heb de mijne gisteravond ook verstuurd...helaas nog geen mail terug gehad (op een automatisch gegenereerde mail met follow-up number na).
Ik had eerst een mail via een contactformulier op de site ingevuld en kreeg daar de volgende reactie op:
We ask that you please send us a copy of your picture ID (drivers license, passport, etc.) showing your date of birth along with a current or upcoming course schedule or other official proof of enrollment from your college/ university.

You may email your student verification details to us in either .JPG or .PDF format by replying to this email with your details attached.
En de reply gaat idd naar eurodev@apple.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235948

Stel ik wordt nu lid, dan krijg ik dus in mijn welkomstpakket leopard thuisgestuurd? En mocht ik nou plannen hebben om binnen een maand naar de VS te gaan, en ik wil daar een macbook kopen, kan ik daar dan ook gewoon de korting krijgen? Als dat zo is zou dat echt geweldig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-03-2023
Anoniem: 235948 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 01:31:
Stel ik wordt nu lid, dan krijg ik dus in mijn welkomstpakket leopard thuisgestuurd? En mocht ik nou plannen hebben om binnen een maand naar de VS te gaan, en ik wil daar een macbook kopen, kan ik daar dan ook gewoon de korting krijgen? Als dat zo is zou dat echt geweldig zijn :)
Ja, je zal Leopard thuis gestuurd krijgen
Nee je kan niet 'ook' in de VS. van de korting profiteren, de korting is maar eenmalig
je kan hem waarschijnlijk wel vanuit de VS bestellen als je daar bent. Ik zou alleen even
kijken of de korting voor jou wel voordelig is, want die 20% geld namelijk alleen op de Pro-serie.
Op de normale MacBook krijg je maar 10% korting, dus hou hier rekening mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235948

ok, top bedankt! ik had de hoop dat ik als ik in de VS was, dat ik dan die korting daar kon gebruiken.... maar helaas, maar met de huidige dollarkoers is het toch nog goedkoper om in de vs te kopen dan in nederland met 10% korting:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

Erikdevries schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:15:
[...]

Helemaal top! Ik heb inderdaad zojuist een mail gekregen met daarin de volgende gegevens:
The Apple Developer Connection has transferred the following item(s) to you:

ADC Mailing - Student
Student Orientation Kit
ADC Student Membership

The next time you log into the Apple Developer Connection web site
(http://connect.apple.com) you should see the item(s) above.
En eenmaal ingelogd zie ik bij "Active Assets" heb volgende staan:
Afbeeldingslocatie: http://conijn.codeko.nl/adcstate2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jep ik heb ook daarstraks een mailtje ontvangen! Mooi! Wat houdt de Student Orientation Kit in? Ik dacht namelijk dat Leopard met de eerst volgende mailing mee zou komen enzo (of is dat slechts voor de mensen die al ADC student member zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

Anoniem: 147417 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:45:
Jep ik heb ook daarstraks een mailtje ontvangen! Mooi! Wat houdt de Student Orientation Kit in? Ik dacht namelijk dat Leopard met de eerst volgende mailing mee zou komen enzo (of is dat slechts voor de mensen die al ADC student member zijn?)
Ik vermoed dat dit het 'welkomstpakket' is met o.a. een t-shirt, cd-map en de eerste mailing. Ben benieuwd hoe snel ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Je krijgt een leuk pakketje thuis gestuurd met een T-Shirt, en de mailing van de afgelopen maand (een een vage soort "opbergbox" waar je die CD's in zou kunnen bewaren, maar stel je daar niet al te veel van voor).
En jouw OS krijg je inderdaad ook in die eerste Kit. In mijn geval zat daar Tiger bij, maar je krijgt gewoon het OS dat op het moment de nieuwste is.

Edit: MrWizzard was me voor :)

[ Voor 4% gewijzigd door Magnetic_Man op 31-10-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke dan, ben benieuwd :)

Overigens, zijn jullie puur lid geworden vanwege Leopard en/of hardware-discount of ontwikkelen jullie ook daadwerkelijk op/voor 't OS X platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
De reden om lid te worden was inderdaad Leopard en de discount, maar ook met een blik op de toekomst: Ik doe namelijk wel een opleiding Informatica, en ben dus wel bezig met software ontwikkeling. Zodra ik er was beter in word wil ik zeker ook gaan knoeien op het Mac platform (maar eerst maar eens volgens de lessen netjes Java ontwikkelen in JBossIDE, dus nog geen XCode op dit moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

Anoniem: 147417 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:01:
Oke dan, ben benieuwd :)

Overigens, zijn jullie puur lid geworden vanwege Leopard en/of hardware-discount of ontwikkelen jullie ook daadwerkelijk op/voor 't OS X platform?
Ik ben ook in eerste instantie lid geworden voor Leopard en de discount. Xcode is tenslotte sowiezo gratis te downloaden, en er zijn genoeg tutorials te vinden op internet om 'Hello World' in Xcode te maken.

Ik heb het alleen erg lastig gevonden om de connectie tussen de verschillende onderdelen in Xcode te vinden. In Visual Studio heb je je code en gui in 1 venster. Bij Xcode zijn dat verschillende applicaties (Interface Builder etc..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228004

Puur voor de korting :X

mn eerste mac (MBP), anders waarschijnlijk niet gekocht, en nu kan ik niet meer zonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben trouwens benieuwd welk shirt er in dat welkomstpakket zit. Dat Leopard shirt vond ik niet zo denderend (maar kan ik altijd als sport shirt gebruiken natuurlijk :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Anoniem: 147417 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:40:
Ik ben trouwens benieuwd welk shirt er in dat welkomstpakket zit. Dat Leopard shirt vond ik niet zo denderend (maar kan ik altijd als sport shirt gebruiken natuurlijk :P ).
I  code
Bron: Anoniem: 12609 in "Het Grote ADC Student Membership Topic e..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Iemand die al een tijd ADC had leopard in de bus al mogen ontvangen? Als het goed is was hij Dinsdag verstuurd dus vandaag of morgen in huis, aldus die mail :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, das nog best geinig :) Maar goed, XXL dus, dan moet ik toch ff wat meer gaan eten eerst :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand al iets ontvangen van leopard ? ik nog steeds niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Laatst online: 11-03 13:34

Bluppy2

Hip!

Het zou op de 30ste verstuurd worden en het kon tot 10 dagen duren. Reken dus op eind volgende week. Tot die tijd heeft klagen dat hij er nog niet is ook weinig zin.. :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand van degenen die pas een student ADC membership hebben aangevraagd al z'n welkomstpakket gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

Anoniem: 147417 schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:56:
Heeft iemand van degenen die pas een student ADC membership hebben aangevraagd al z'n welkomstpakket gehad?
Vorige week zondag besteld en betaald. Afgelopen woensdag is m'n student state bevestigd. Heb nog niets ontvangen. Ik ga er vanuit dat deze ook nog wel een paar weken onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Iemand hier die ADC ook echt heeft voor het ontwikkelen en misschien naar de Tech Talk in Amsterdam gaat op 26/11? Kreeg zojuist een mailtje om te registreren. Toegang is gratis. Duurt van 9h tot 16h. Gaat vooral in op Leopard, Core Animation en XCode 3 uiteraard :)

[ Voor 14% gewijzigd door the_tWiStEr op 05-11-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

the_tWiStEr schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:20:
Iemand hier die ADC ook echt heeft voor het ontwikkelen en misschien naar de Tech Talk in Amsterdam gaat op 26/11? Kreeg zojuist een mailtje om te registreren. Toegang is gratis. Duurt van 9h tot 16h. Gaat vooral in op Leopard, Core Animation en XCode 3 uiteraard :)
Lijkt me erg interessant om naar toe te gaan. Moet even kijken of ik dan kan en of er nog iemand mee wil (neem aan dat je met free adc membership ook kan registreren). Hoewel, opzich ook wel aardig misschien om met een paar van hier af te spreken om te gaan :)
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste