Reg. datum: 15 januari 2008
Het is latig in te plannen via Prometric, dat geef ik toe. Dit was voor mij vrij makkelijk, het is bij mij om de hoek, en het waren 3 Vista examens, 3 x dezelfde stof, alleen de vraagstelling is anders... Ik kreeg echt veel dubbele vragen. En 2 licentie examens en het laatste Vista examen volgende week donderdag (Thursday the 13th!), Vista zit in mijn hoofd, licentie gebeuren ook. Het is een kwestie van bekijken wat je zelf aankunt. Als ik een Exchange en een Sharepoint examen op 1 dag zou moeten doen, weet ik niet of ik dat wel zou kunnen, omdat de stof totaal anders is.quote:
Als ik 70-296 ga inplannen, samen met SBS examen 70-282, is dat ook alleen maar omdat de stof nagenoeg hetzelfde is. Rechten, sharing, AD, 2003 server, etc. Dat maakt het voor mij een stuk makkelijker.
En zoals ik al zei, kennis en ervaring doen ook hoop. Maar niet genoeg, aangezien ik 70-296 al 3 keer eerder heb gedaan, en niet heb gehaald. Daar moet ik dus extra mijn best voor doen deze keer, want na deze maand kan het niet meer.