Mooie setup. Als je de jouwe bij Apple hebt gekocht kun je 'em nog retour sturen en krijg je je centjes terug.Anoniem: 251845 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 20:46:
Deze die ik gekocht heb heb ik nu al een week en de andere van woensdag. De persoon die het mij geschonken heeft wist dat ik een Macbook pro nodig had voor mijn studies, maar wist niet dat ik zelf al één had besteld. Het was een verrassing dus ik wist van niets.
Anoniem: 251845
Aah bedankt! Dat wist ik niet.Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:09:
[...]
Mooie setup. Als je de jouwe bij Apple hebt gekocht kun je 'em nog retour sturen en krijg je je centjes terug.

Beetje wazige foto gemaakt met een oude camera
Van links naar rechts:
- Linker Logitech Z-10 luidspreker
- SonyEricsson M600i in dock
- Samsung externe DVD fikker
- iPod 5.5G 30GB
- Apple alu tobo, Logitech Media Play muis
- HP W19 19" TFT
- MacBook 1,83 CoreDuo (jaja, eerste release) 2GB ram
- Wacom Bamboo tablet
- Rechter Logitech Z-10 luidspreker
Afgelopen vrijdag Macbook Air binnen gekregen.
Macbook Air naast Powerbook die hij gaat vervangen:

De Macbook Air in z'n eentje:

Het verschil in dikte:

En een poging (onscherp ivm geen flits) om het verschil in brightness in beeld te brengen:

/edit
Ow... en nog even de adapters naast elkaar:

Het verschil in dikte:

En een poging (onscherp ivm geen flits) om het verschil in brightness in beeld te brengen:

/edit

[ Voor 10% gewijzigd door Jorik op 09-02-2008 18:19 ]
Proficiat! Mooie aankoop, ik vind de Macbook Air persoonlijk heel geslaagd! Jij bent trouwens de eerste die hem hier mag showen
Lekker hoor!
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Behoorlijk OT, maar typt dat makkelijk, zo met je pols over die smalle (scherpe?) rand?
(leuk idee, die witte lader met grijze snoeren, maar een echt ploper gezicht wordt het niet na een tijdje...)
Ja das natuurlijk niet eerlijk vergelijken heJorik schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:12:
Het verschil in dikte:
[afbeelding]
Afgezien van dit, veel plezier er mee. Maar dat zal wel goedkomen denk ik zo
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Jorik,
Vet, het blijft een mooi apparaat om te zien. Zelf ga ik er ook een kopen als het financieel iets beter gaat.
Vet, het blijft een mooi apparaat om te zien. Zelf ga ik er ook een kopen als het financieel iets beter gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Bigg Balls op 09-02-2008 23:13 ]
Anoniem: 87302
Mooie pica's. Kun je er nog een paar maken als ze beide dicht zijn, naast elkaar en op elkaar?Jorik schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:12:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het verschil in dikte:
[afbeelding]
[afbeelding]
/edit
[afbeelding]
Ja, ik heb er nog weinig last van gehad, maar je voelt het een heel klein beetje. De rand van de Powerbook is plastic, dus dat is wat vriendelijker voor je handpalmen. Denk niet dat je d'r je vingers aan open haalt.JottemJ schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 19:09:
Behoorlijk OT, maar typt dat makkelijk, zo met je pols over die smalle (scherpe?) rand?
Bij deze:Vanitas schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 22:44:
[...]
Ja das natuurlijk niet eerlijk vergelijken heDe MBA loopt af naar de voorkant en de powerbook is overal even dik. Als je de dikte eerlijk wilt vergelijken dan moet je een foto maken van de zijkant af.

U vraagt, wij draaien:Anoniem: 87302 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:05:
[...]
Mooie pica's. Kun je er nog een paar maken als ze beide dicht zijn, naast elkaar en op elkaar?

Bovenop elkaar:

By the way... Het eerste wat iedereen vraagt die hem ziet is hoe makkelijk 't ding door midden te breken is. Hij komt blijkbaar heel breekgevoelig over
Anoniem: 70458
leuk ding zeg die macbook air. echt voor erbij. zou hem zelf denk toch niet kopen! maar ziet er echt wel s*xy uit
Anoniem: 222889

Wat je ziet:
MacBook 2.0GHz C2D 1gb ram 80gb hdd
Benq T705
iPod Nano 2nd gen 4gb in nano dock en een stel iPod sokken
iPod Shuffle dock
FreeAgent 250gb externe hdd
Speakers van oude packard bell imedia
Logitech ex110 muis
Apple remote
Samsung SGH-U600
USB stickje
Starbucks mok
Aktieverpakking kabelbinders
Wat je niet ziet:
iPod Shuffle
Nikon D70s (fotos mee gemaakt)
LArobe sleeve voor MacBook
Zolang je geen programmatuur draait waarvoor ab-so-luut geen alternatief voor is op de Mac en als je het ook niet kan virtualiseren, dan is de overstap niks aan. Ik heb hem een half jaar geleden blind gemaakt en was met een dag of wat volledig aan het systeem gewend. Nu wil ik niet meer terug ook
joost026, mooie setup!
Btw: Waar kan je zo'n mooie grote starbucks mok kopen? Of heb je die uit Amerika?
Btw: Waar kan je zo'n mooie grote starbucks mok kopen? Of heb je die uit Amerika?

Wat je ziet:
iMac 24": 2.4Ghz, 4GB
MyBook Essential, 1TB
Wacom Intuos 3, A5
Canon i865
PC: AMD x2 3800, 2GB, 7800GT
2 x Samung 193P (wil ze niet weg doen, zijn zo mooi!)
Panasonic KX TG 7223 (goedkoopste telefoon met geshared telefoonboek over alle telefoons)
Sony Ericsson k750i
Logitech Harmony 785
Toshiba 32WL66P
MediaCenter: AMD X2 3800, 1GB, 8500GT, FloppyDTV + AlphaCrypt voor digitale kabel tv
5.1 set, van oude Samsung dvd speler
Wii
Kaskachel! (oude flat, geen CV)
Kastjes/bureau/tafeltjes/lamp/kleed komen van Ikea
Eet-tafel (nog nooit aan gegeten, maar handig als stofvanger / schooltas houder)
Wat je niet ziet:
DVD collectie, achter de kachel bij het raam.
Draden van tv, gat in de muur geboord naar de kast er achter, weer een gat terug onder bij mijn media center. Heerlijk simpele oplossing.
2 x Gigabit Sweex switch (1 onder bureau, 1 in de kast).
Telfort ADSL modem
Wilde nog een bureaustoel kopen, maar de stoel welke ik nu gebruik zit super lekker.
Haha, mag ik vragen waar je die pennenhouders vandaan hebt
? Die zijn pas geweldig, dacht ze gezien te hebben in een folder van Topdeq maar dat is weer een beetje teveel voor een pennenbakje 
Verder een hele mooie setup, ziet er super strak en netjes uit, mijn smaak sowieso! Maar je zegt je schooltas, ben je nog een student met een zeer ruim appartement budget of?
Verder een hele mooie setup, ziet er super strak en netjes uit, mijn smaak sowieso! Maar je zegt je schooltas, ben je nog een student met een zeer ruim appartement budget of?
Linkje naar Jim Morisson wallpaper aub, thx.peddro schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 15:29:
[afbeelding]
Beetje wazige foto gemaakt met een oude camera![]()
Van links naar rechts:
- Linker Logitech Z-10 luidspreker
- SonyEricsson M600i in dock
- Samsung externe DVD fikker
- iPod 5.5G 30GB
- Apple alu tobo, Logitech Media Play muis
- HP W19 19" TFT
- MacBook 1,83 CoreDuo (jaja, eerste release) 2GB ram
- Wacom Bamboo tablet
- Rechter Logitech Z-10 luidspreker
Pennenbakjes zijn van de Ikea, maar volgens mij is het eigenlijk bedoeld voor de afwas om je bestek uit te laten lekkenosc4r schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:34:
Haha, mag ik vragen waar je die pennenhouders vandaan hebt? Die zijn pas geweldig, dacht ze gezien te hebben in een folder van Topdeq maar dat is weer een beetje teveel voor een pennenbakje
En ja ik ben nog student (2de studie). Heb 4.5 jaar (sinds mijn 18de) ingeschreven gestaan bij Woningnet. Met een beetje geluk kwam ik 3de te staan voor dit flatje, en uiteindelijk gekregen.
Als je mijn flickr bekijkt, kan je zien dat het er niet zo uit zag toen ik het kreeg. Met mijn spaargeld alles mooi op kunnen knappen.
Huur is iets meer dan normaal, maar voor een kamer in Utrecht betaal je bijna even veel, dus het valt allemaal wel mee. 66m2 helemaal heerlijk voor mezelf (+ vriendin 90% van de week
Netjes manSillymidget schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:48:
[...]
Pennenbakjes zijn van de Ikea, maar volgens mij is het eigenlijk bedoeld voor de afwas om je bestek uit te laten lekken.
En ja ik ben nog student (2de studie). Heb 4.5 jaar (sinds mijn 18de) ingeschreven gestaan bij Woningnet. Met een beetje geluk kwam ik 3de te staan voor dit flatje, en uiteindelijk gekregen.
Als je mijn flickr bekijkt, kan je zien dat het er niet zo uit zag toen ik het kreeg. Met mijn spaargeld alles mooi op kunnen knappen.
Huur is iets meer dan normaal, maar voor een kamer in Utrecht betaal je bijna even veel, dus het valt allemaal wel mee. 66m2 helemaal heerlijk voor mezelf (+ vriendin 90% van de week).
Ik heb het plaatje een keer op internet gevonden en toen zelf maar een wallpaper van gemaakt...kakature schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:42:
[...]
Linkje naar Jim Morisson wallpaper aub, thx.
Online voor je gezet Jim Morrison wallpapert
Anoniem: 222889
Elke Starbucks winkel heeft ze te koop, in allerlei soorten en maten. Ik heb de mijne uit Parijs geloof ik.Igor4 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:09:
joost026, mooie setup!
Mooi, dank je.peddro schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:35:
[...]
Ik heb het plaatje een keer op internet gevonden en toen zelf maar een wallpaper van gemaakt...
Online voor je gezet Jim Morrison wallpapert
Haha!Anoniem: 222889 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 17:48:
Speakers van oude packard bell imedia
In Parijs kun je ze ook open. Daar zit een Starbucks vlak naast het Hard Rock Café.Igor4 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:09:
joost026, mooie setup!
Hier trouwens mijn tijdelijke setup aan de eettafel. Omdat ik met mijn been in het gips zit heb ik boven aan mijn bureau geen plek voor mijn been. Beneden wel genoeg.

Wat je ziet is een 20 inch Cinema Display aan een 12 inch PowerBook.
[ Voor 40% gewijzigd door daniëlpunt op 12-02-2008 15:42 ]
Nice! Blijven echt mooie schermen!
Alleen jammer van de resposietijd, maargoed.
Ben natuurlijk wel benieuwd hoe je aan dat been komt
Alleen jammer van de resposietijd, maargoed.
Ben natuurlijk wel benieuwd hoe je aan dat been komt
Prutsersuper-muffin schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:27:
[...]
In Parijs kun je ze ook open. Daar zit een Starbucks vlak naast het Hard Rock Café.
Hier trouwens mijn tijdelijke setup aan de eettafel. Omdat ik met mijn been in het gips zit heb ik boven aan mijn bureau geen plek voor mijn been. Beneden wel genoeg.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet is een 20 inch Cinema Display aan een 12 inch PowerBook.
Ziet er btw goed uit hoor, mooie setup
Ik zit nu in het gips omdat mijn knieschijf uit de kom was.
Gewoon thuis gebeurd, geen heftig snowboard ongeluk ofzo 
Het is een Wacom Graphire
Volgens mij wordt 'ie niet meer verkocht omdat de Bamboo er voor in de plaats is gekomen. Maar het bevalt super!
Link naar de wallpaper
Het is een Wacom Graphire
Link naar de wallpaper
Wat u ziet:

Is mijn mooie MBP op een LAN Party in Noordwijk geboot in "The Dark Partition" aka Windows XP.
Ik was bepakt en bezakt met 1 rugzak en een tasje energie drank. En het speelde top! (voor mijn doen)
U ziet mijn MBP 2.2Ghz SR met 2GB en een 160GB 7200rpm disk.
In dit geval werd slechts 16GB van mijn disk via BootCamp gestart.
U ziet:
= Razar muismat, nah ja mat... je wil het niet tegen je kop krijgen
= MX1000, mijn game muis.
= Mijn P990i in een leren etuitje (van de markt)
= Mijn no-name USB disk met 200GB samsung disk er in, hier staan alle games op geinstalleerd. De WinXP partitie heeft alleen Windows en wat progsels, maar niet de games. Ik moet zeggen, dat de laadtijd me niet tegenviel!
= Zalman 5.1 surround koptelefoon
= Een rugged USB disk van iemand anders. Met diverse bits en bytes
= Computers van anderen.
U ziet niet mijn Logitech G15 keyboard, hier was geen ruimte meer voor
Spellen gespeeld waren zoal:
= Supreme Commander (dan wordtie goed warm)
= Call of Duty 4
= WarCraft III - Frozen Throne met Tower Defence mappen

Is mijn mooie MBP op een LAN Party in Noordwijk geboot in "The Dark Partition" aka Windows XP.
Ik was bepakt en bezakt met 1 rugzak en een tasje energie drank. En het speelde top! (voor mijn doen)
U ziet mijn MBP 2.2Ghz SR met 2GB en een 160GB 7200rpm disk.
In dit geval werd slechts 16GB van mijn disk via BootCamp gestart.
U ziet:
= Razar muismat, nah ja mat... je wil het niet tegen je kop krijgen
= MX1000, mijn game muis.
= Mijn P990i in een leren etuitje (van de markt)
= Mijn no-name USB disk met 200GB samsung disk er in, hier staan alle games op geinstalleerd. De WinXP partitie heeft alleen Windows en wat progsels, maar niet de games. Ik moet zeggen, dat de laadtijd me niet tegenviel!
= Zalman 5.1 surround koptelefoon
= Een rugged USB disk van iemand anders. Met diverse bits en bytes
= Computers van anderen.
U ziet niet mijn Logitech G15 keyboard, hier was geen ruimte meer voor
Spellen gespeeld waren zoal:
= Supreme Commander (dan wordtie goed warm)
= Call of Duty 4
= WarCraft III - Frozen Throne met Tower Defence mappen
[ Voor 218% gewijzigd door VisionMaster op 12-02-2008 19:34 ]
I've visited the Mothership @ Cupertino
Beterschap dansuper-muffin schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:41:
Ik zit nu in het gips omdat mijn knieschijf uit de kom was.Gewoon thuis gebeurd, geen heftig snowboard ongeluk ofzo
Het is een Wacom GraphireVolgens mij wordt 'ie niet meer verkocht omdat de Bamboo er voor in de plaats is gekomen. Maar het bevalt super!
Link naar de wallpaper
Wel zo soicaal om naar het origineel te linken toch?
Ik denk trouwens ook niet dat de makers van die wallpapers het op prijs stellen dat hun werk op die stie staat.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ow sorry.Spike_wolf schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:26:
[...]
Wel zo soicaal om naar het origineel te linken toch?
Ik denk trouwens ook niet dat de makers van die wallpapers het op prijs stellen dat hun werk op die stie staat.
@sOid : Bedankt.
Vind je het niet mooi om een foto van zo'n mooie setup als achtergrond voor jou desktop te gebruiken?
I've visited the Mothership @ Cupertino
Anoniem: 209445

Wat te zien?
-Macbook 2.2 SR 2GB
-Logitech MX620
-Goedkoop dell toetsenbord
-lArobe hoes
-Ipod Nano 4GB 3G
-Apple remote
-WD Passport 120GB
-17" dell scherm
-2 dell pc's
Crappy foto genomen met SE W610i
Die speakers heb ik ook nog gehad.. een jaar of 10 terug
Tot ik er achter kwam dat je een pc ook op de stereo toren kon aansluiten
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Niet verschieten: mijn werkplek nu ik bezig ben met een elektronicaproject...
U ziet:
- MBP SR 2,2 GHz waarop Word 2004 op draait
- Atmel AVRDragon programmer
- Freeduino-bordje
- 240*128 pixels touchscreen
- verscheidene "pottekes" om allerlei componenten te sorteren
- Een Aoyue 909 reworkstation
- LOTRO-DVD (ja, ik heb ook ontspanning nodig
)
- ongeveer 2000 weerstanden in hun doosjes
- cheap-ass multimeter
- allerlei afval
- gereedschap
Je mag gerust zijn: tijdens de Freeduino-SK zag dit er nog rommeliger uit!

Voor zij die geïnteresseerd zijn in wat dit allemaal te betekenen heeft: check http://rapidshare.de/files/38559676/Verslag_1302.pdf.html voor het voorlopige verslag... (opgelet: PDF van iets minder dan 50 Mb!)
U ziet:
- MBP SR 2,2 GHz waarop Word 2004 op draait
- Atmel AVRDragon programmer
- Freeduino-bordje
- 240*128 pixels touchscreen
- verscheidene "pottekes" om allerlei componenten te sorteren
- Een Aoyue 909 reworkstation
- LOTRO-DVD (ja, ik heb ook ontspanning nodig
- ongeveer 2000 weerstanden in hun doosjes
- cheap-ass multimeter
- allerlei afval
- gereedschap
Je mag gerust zijn: tijdens de Freeduino-SK zag dit er nog rommeliger uit!

Voor zij die geïnteresseerd zijn in wat dit allemaal te betekenen heeft: check http://rapidshare.de/files/38559676/Verslag_1302.pdf.html voor het voorlopige verslag... (opgelet: PDF van iets minder dan 50 Mb!)
Lang leve icter zijn op een aantal basisscholen!

Wat zie je:
MacBook C2d 2,0 Ghz
80Gb HD
1 Gb ram
Combodrive
(oftewel de standaard editie
)
T-Mobile MDA Touch
Ipod Nano 4gb
Wat usb stickjes
Wat zag je niet:
De EOS 350D waarmee deze foto gemaakt is...

Wat zie je:
MacBook C2d 2,0 Ghz
80Gb HD
1 Gb ram
Combodrive
(oftewel de standaard editie
T-Mobile MDA Touch
Ipod Nano 4gb
Wat usb stickjes
Wat zag je niet:
De EOS 350D waarmee deze foto gemaakt is...
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Je ziet:
iMac 17"
MacBook (staat aan omdat ik wat documenten van school aan het bewerken ben)
iPod nano 4GB
WD My Book Studio 500GB
Goedkope 320GB USB schijf voor Time Machine
Logitech Z2300
Het zal hier waarschijnlijk al meerdere keren gevraagd zijn, maar 34 pagina's uitkammen is wat veel van het goede, dus:
Hoe heten die laptop-staanders zoals die op onderstaande foto:
[afbeelding] (is foto vanop vorige pagina)
Alvast bedankt
EZ
Hoe heten die laptop-staanders zoals die op onderstaande foto:
[afbeelding] (is foto vanop vorige pagina)
Alvast bedankt
EZ
Dat is dan ook alweer de oude iCurve, de nieuwe is zilver, in de style van de MacBook Pro (De mStand ook trouwens
)
Dan maar even op een rijtje:
klik op het plaatje voor een relevante link
Mstand

iCurve (oud)

Elevator

Ook kan je ze zelf maken, door simpel wat hout in de goede hoek te fixeren. Er zijn ook mensen (kan het linkje even niet vinden) die het op andere manieren zelf hebben gemaakt, bijvoorbeeld met een Ikea keukenrol-houder
linkje
Mstand

iCurve (oud)

Elevator

Ook kan je ze zelf maken, door simpel wat hout in de goede hoek te fixeren. Er zijn ook mensen (kan het linkje even niet vinden) die het op andere manieren zelf hebben gemaakt, bijvoorbeeld met een Ikea keukenrol-houder
[ Voor 6% gewijzigd door stevenP op 17-02-2008 16:30 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Ik heb die aan m'n vriendin voor haar verjaardag gegeven. Eerst de Elevator overwogen maar als je ze in het echt ziet is de MStand toch wel duidelijk meer stylish afgewerktstevenP schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:29:
Dan maar even op een rijtje:
Mstand
[afbeelding]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik heb zelf ook een mStand, alleen nu geen laptop meer
Zeker een aanrader voor iemand die een fatsoenlijke standaard zoekt.
Zeker een aanrader voor iemand die een fatsoenlijke standaard zoekt.
Die mStand is al helemaal niet te betalen.Arne schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:18:
Dat is een iCurve, maar je hebt nog alternatieven, waaronder de - imo zeer mooie en degelijke - mStand.
Waar dan? Bij de online Apple store issie 90 euro... (hoewel het een iets ander model is geloof ik).Arne schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:19:
€45 (btw inclusief) lijkt me niet zo ongehoord veel voor een mooie, stevige standaard die je nog jaren kunt gebruiken.
edit: sorry da's de iLap.
Waar kan je die mStand kopen?
[ Voor 8% gewijzigd door sOid op 17-02-2008 18:22 ]
Anoniem: 32623
Amac heeft 'm voor 59,95. Lijkt veel voor een stukje aluminium maar ik vind het zijn geld waard. :-)sOid schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:22:
[...]
Waar dan? Bij de online Apple store issie 90 euro... (hoewel het een iets ander model is geloof ik)
edit: sorry da's de iLap.
Waar kan je die mStand kopen?
ok, merci voor de info van de staanders, eens goed rondzien dan 
tzal een iCurve of een mStand worden, wel voor ne 15.4" laptop
tzal een iCurve of een mStand worden, wel voor ne 15.4" laptop
[ Voor 8% gewijzigd door EZ_ op 18-02-2008 20:22 ]
Wat voor muis heb je daar?Frietsaus schreef op zondag 17 februari 2008 @ 14:53:
[afbeelding]
Je ziet:
iMac 17"
MacBook (staat aan omdat ik wat documenten van school aan het bewerken ben)
iPod nano 4GB
WD My Book Studio 500GB
Goedkope 320GB USB schijf voor Time Machine
Logitech Z2300
Tesla Model Y RWD (2024)
Razer Pro|Click v1.6 waarschijnlijk--MeAngry-- schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:32:
[...]
Wat voor muis heb je daar?Is dat een Razer muis?
http://www.razerpro.com//...task=view&id=12&Itemid=45
Razer Pro spul staat imo best goed bij macs. En dit is voor zover ik weet dezelfde muis als de Razer Diamondback...
Anoniem: 146737
Is volgens mij idd een Razer Pro|Click v1.6.
Prima muis en past zeker goed bij je Mac, heb er zelf ook eentje! (zie foto)

Wat je verder ziet:
- MacBook 2.1 C2D 2.0 ghz. 2GB 160GB 5400 RPM met OSX 10.5.2
- Logitech Z3
- iPod nano 2GB G2
- Apple remote
- breil horloge
- Toshiba 160 GB
Prima muis en past zeker goed bij je Mac, heb er zelf ook eentje! (zie foto)

Wat je verder ziet:
- MacBook 2.1 C2D 2.0 ghz. 2GB 160GB 5400 RPM met OSX 10.5.2
- Logitech Z3
- iPod nano 2GB G2
- Apple remote
- breil horloge
- Toshiba 160 GB
Anoniem: 191333
Voordat ik ga verbouwen hier zal ik nog even wat foto's plaatsen van mijn huidige apple hoek:

Wat is er zoal te zien:
- MacBook 2.0 CoreDuo
- Apple Cinema Display 23"
- Apple wireless BT keyboard
- Wacom graphire
- iPod shuffle
Verder heb ik ook nog een PC hoek die gaat verdwijnen om plaats te maken voor de Mac's en staat er een Mac Pro op de planning en misschien ook een extra 23" ACD. Verder zal ik de laptop van mijn werk naar het bureau verplaatsen die op de foto's staat aangezien ik aan windows gebonden ben kwa werk.

Wat is er zoal te zien:
- MacBook 2.0 CoreDuo
- Apple Cinema Display 23"
- Apple wireless BT keyboard
- Wacom graphire
- iPod shuffle
Verder heb ik ook nog een PC hoek die gaat verdwijnen om plaats te maken voor de Mac's en staat er een Mac Pro op de planning en misschien ook een extra 23" ACD. Verder zal ik de laptop van mijn werk naar het bureau verplaatsen die op de foto's staat aangezien ik aan windows gebonden ben kwa werk.
Leuk, dat is mijn setup over een maand of 2.
Minus de shuffle dan.
Heb je nou trouwens een Leopard wallpaper op Tiger?
Een MacBook dus .. ?super-muffin schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:54:
Leuk, dat is mijn setup over een maand of 2.Minus de shuffle dan.
..+ACD 23"
Btw, zie ik daar nou stickers op je Wacom geplakt? Lijkt me niet echt handig werken
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Die zullen wel onder het plastic vel zitten waar je een blaadje onder kan leggen om over te trekken.stevenP schreef op maandag 18 februari 2008 @ 23:01:
[...]
..+ACD 23"
Btw, zie ik daar nou stickers op je Wacom geplakt? Lijkt me niet echt handig werken
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Die zit natuurlijk gewoon onder de plastic-cover van de wacom. Deze kan je gewoon losklikken.stevenP schreef op maandag 18 februari 2008 @ 23:01:
[...]
..+ACD 23"
Een paar posts terug had een aantal mensen het over de mStand. Deze heb ik toevallig gisteren aangeschaft, meteen een mooie gelegenheid om m'n bureau op te ruimen en een fotootje te posten 

Te zien:
MacBook Pro 2.2GHz, 2GB, 120GB, 15.4" led
LaCie Mini FW HD 250GB
Apple Mighty Mouse
Apple USB Keyboard (van een oude G4
)
JBL Spot 2.1 speakers
mStand van Raindesign (bevalt goed, dvd drive is toegankelijk en ook het infrarood oogje blijft vrij)
Nokia 6500 Slide
Foto's zijn gemaakt met een Canon 40D, 17-40mm

Te zien:
LaCie Mini FW HD 250GB
Apple Mighty Mouse
Apple USB Keyboard (van een oude G4
JBL Spot 2.1 speakers
mStand van Raindesign (bevalt goed, dvd drive is toegankelijk en ook het infrarood oogje blijft vrij)
Nokia 6500 Slide
Anoniem: 141680
waar kan ik die achtergrond vinden ?manzana schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:56:
Een paar posts terug had een aantal mensen het over de mStand. Deze heb ik toevallig gisteren aangeschaft, meteen een mooie gelegenheid om m'n bureau op te ruimen en een fotootje te posten
[afbeelding]
[afbeelding]
Te zien:
LaCie Mini FW HD 250GB
Apple Mighty Mouse
Apple USB Keyboard (van een oude G4)
JBL Spot 2.1 speakers
Nokia 6500 Slide
AlstuAnoniem: 141680 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:26:
[...]
waar kan ik die achtergrond vinden ?
Anoniem: 209564
@ D3nn,
Vette setup die je hebt staan! Heb hier dezelfde macbook staat als jou en wil er ook graag een ACD bij kopen, maar ik zit nog steeds te twijfelen tussen 20 en 23 inch.
Kun jij jouw ervaring geven over hoe soepel de macbook om gaat met de 23 inch? Dus, hoe gaan de expose effecten, hoe gaat de macbook om met andere effecten en zwaardere programma's als CS3 op de 23 inch. Ook zou ik wel willen weten of je snel en vaak een hard blazende ventilator hebt icm de ACD.
Vette setup die je hebt staan! Heb hier dezelfde macbook staat als jou en wil er ook graag een ACD bij kopen, maar ik zit nog steeds te twijfelen tussen 20 en 23 inch.
Kun jij jouw ervaring geven over hoe soepel de macbook om gaat met de 23 inch? Dus, hoe gaan de expose effecten, hoe gaat de macbook om met andere effecten en zwaardere programma's als CS3 op de 23 inch. Ook zou ik wel willen weten of je snel en vaak een hard blazende ventilator hebt icm de ACD.
Ik heb inderdaad een leopard wallpaper in Tigersuper-muffin schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:54:
Leuk, dat is mijn setup over een maand of 2.Minus de shuffle dan.
Ik heb zelf veel gewerkt met photoshop en heb nooit last gehad van extra geluiden van de ventilator.Anoniem: 209564 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:39:
@ D3nn,
Met tools die ook met 3D effecten werken zoals VectorWorks zou ik niet aanraden met de Macbook aangezien hij dit niet trekt (maar dit ligt niet aan de combinatie Macbook--> 23" ACD maar aan de videokaart van de macbook).
Wat ik niet zou aanraden is om met de macbook open te werken icm. de 23" ACD want dan gaan de presentaties overduidelijk achteruit. Voorheen had ik een 20" ACD en toen deed ik dat eigenlijk altijd maar dan heb je weer problemen met verschillende resoluties waardoor ik ben overgestapt naar de 23".
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 191333 op 19-02-2008 20:07 ]
Het is al gezegd, maar dat is inderdaad een Razer Pro|Click 1.6. Lekker muisje en mooi wit speciaal voor de Mac.--MeAngry-- schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:32:
[...]
Wat voor muis heb je daar?Is dat een Razer muis?
[ Voor 10% gewijzigd door Frietsaus op 19-02-2008 20:07 ]
Hier is mijn Bureau, beetje een zooitje 
Foto1
Foto2
Wat je ziet:
MacBook 2,2Ghz C2D/1GB/120GB (Sinds 2-2-2008
)
Onder de MacBook een zelf gemaakte externe HD van 250GB (Samsung 2,5" HD en Conceptronics case)
Wacom Bamboo Fun Middelgroot
Mighty Mouse
2x Samsung SyncMaster 730BF
Logitech DiNovo Edge tobo
Logitech MX Revolution
Logitech X-530 speakers
Toshiba 320GB externe HD
Shakira muismat
Nokia 6500 Slide
Brother DCP-540CN
Tussren printer en PC zit een LaRobe hoes voor mn MacBook
En mn Windows Vista PC, gekocht in Augustus 2007
En de rest willen jullie niet weten wat het allemaal is
Foto1
Foto2
Wat je ziet:
MacBook 2,2Ghz C2D/1GB/120GB (Sinds 2-2-2008
Onder de MacBook een zelf gemaakte externe HD van 250GB (Samsung 2,5" HD en Conceptronics case)
Mighty Mouse
Logitech MX Revolution
Logitech X-530 speakers
Toshiba 320GB externe HD
Shakira muismat
Nokia 6500 Slide
Brother DCP-540CN
Anoniem: 209564
Ok, bedankt voor je ervaring! Ga ik zeker wat mee doen. Ik denk dat ik dan voor de 20 inch ga, aangezien mij dat beter lijkt voor de prestaties in het algemeen icm met de macbook.Anoniem: 191333 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:03:
[...]
Ik heb inderdaad een leopard wallpaper in Tigerheb hier leopard liggen maar moet nog even installeren want hij is gister pas binnengekomen
.
[...]
Ik heb zelf veel gewerkt met photoshop en heb nooit last gehad van extra geluiden van de ventilator.
Met tools die ook met 3D effecten werken zoals VectorWorks zou ik niet aanraden met de Macbook aangezien hij dit niet trekt (maar dit ligt niet aan de combinatie Macbook--> 23" ACD maar aan de videokaart van de macbook).
Wat ik niet zou aanraden is om met de macbook open te werken icm. de 23" ACD want dan gaan de presentaties overduidelijk achteruit. Voorheen had ik een 20" ACD en toen deed ik dat eigenlijk altijd maar dan heb je weer problemen met verschillende resoluties waardoor ik ben overgestapt naar de 23".
Anoniem: 140651
ik zou je calender even omslaan, bij mij is het onderhand alweer februarimbliek schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:15:
Foto1
Foto2
Wat je ziet:
MacBook 2,2Ghz C2D/1GB/120GB (Sinds 2-2-2008)
Mighty Mouse
Logitech MX Revolution
Logitech X-530 speakers
Toshiba 320GB externe HD
Shakira muismat
Nokia 6500 Slide
Brother DCP-540CN
Ziet er erg mooi uit! Mij een beetje te netjes maar toch:P. Goede smaak trouwens qua geurtjes, heb die wood geur ookmanzana schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:56:
[afbeelding]
[afbeelding]
Te zien:
LaCie Mini FW HD 250GB
Apple Mighty Mouse
Apple USB Keyboard (van een oude G4)
JBL Spot 2.1 speakers
Nokia 6500 Slide
Succes met je aankoop, je zult er zeker geen spijt van krijgen want ik geniet nog iedere dag van de setup die ik heb alhoewel ik binnenkort (omdat mijn portemonnee dat toelaat) een mac pro wil gaan halen zodat ik ook kan gaan experimenteren met 3D applicaties en hopelijk dan ook mijn pc voorgoed vaarwel kan zeggen aangezien die aan vervanging toe is.Anoniem: 209564 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:05:
[...]
Ok, bedankt voor je ervaring! Ga ik zeker wat mee doen. Ik denk dat ik dan voor de 20 inch ga, aangezien mij dat beter lijkt voor de prestaties in het algemeen icm met de macbook.
ThanksRoberttt schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:32:
[...]
Ziet er erg mooi uit! Mij een beetje te netjes maar toch:P. Goede smaak trouwens qua geurtjes, heb die wood geur ook
[ Voor 3% gewijzigd door manzana op 20-02-2008 03:06 ]
Anoniem: 140651
Ik zal binnenkort ook een foto maken van mijn nieuwe aanwinst ! cadeau voor me vader is het, een powermac G5 DP 2,0Ghz met 4GB ram, en Superdrive DL.
Verder nog in het huis: PB G4 12", iBook G3 14", PowerMac G4 MDD DP 1.25,MacBook 2,0Ghz(server) en mijn werkpaard: MBP 15" 2,2Ghz
jaja,,, na de eerst ontmoeting is na 1 1/2 jaar eindelijk alle windows zooi de deur uit en vervangen !
Verder nog in het huis: PB G4 12", iBook G3 14", PowerMac G4 MDD DP 1.25,MacBook 2,0Ghz(server) en mijn werkpaard: MBP 15" 2,2Ghz
jaja,,, na de eerst ontmoeting is na 1 1/2 jaar eindelijk alle windows zooi de deur uit en vervangen !
Ik ben wel van het nette, zoals bij jou. (niet dat het mij ooit lukt om mn bureau langer dan 2 dagen "schoon" te houden)ThanksHeheh, en ja op de foto lijkt het nogal klinisch, het is onderhand al wat rommeliger (m.a.w. realistischer) geworden hoor.
Hulde manzana, supermooie platen van een mooie setup. Ben ook zeer te spreken over je JBL speakers. Misschien ga ik ze ook maar eens halen. Toevallig ook gespot in Mac-blaadjes? Daar kwam ik laatst nl een advertentie voor die jongens tegen.
Het lijkt op foto 2 net alsof er Cock Shine staat op die spuitbusmbliek schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:15:
Foto1
Foto2
Wat je ziet:
MacBook 2,2Ghz C2D/1GB/120GB (Sinds 2-2-2008)
Mighty Mouse
Logitech MX Revolution
Logitech X-530 speakers
Toshiba 320GB externe HD
Shakira muismat
Nokia 6500 Slide
Brother DCP-540CN
Ik heb sinds maandag ook een Macbook. Maak pas een foto als alles compleet is ;p (komt nog een monitor bij etc.)
Thanks!quelake schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:46:
[...]
Ik ben wel van het nette, zoals bij jou. (niet dat het mij ooit lukt om mn bureau langer dan 2 dagen "schoon" te houden)
Hulde manzana, supermooie platen van een mooie setup. Ben ook zeer te spreken over je JBL speakers. Misschien ga ik ze ook maar eens halen. Toevallig ook gespot in Mac-blaadjes? Daar kwam ik laatst nl een advertentie voor die jongens tegen.
@sOid: "Waar het hart vol van is..."
manzana schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:43:
[...]
Thanks!Ik ben ze in een Mac shop tegengekomen. Ze bevallen goed, misschien dat ik de covers binnenkort eens verwissel voor de witte (die zijn meegeleverd).
@sOid: "Waar het hart de broek vol van is..."
Bij de broek vol denk ik eerder aan fecaliën eigenlijk.
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Mijn Mac book pro 2.2 SR + MM en WD Externe HDD My Book Studio Edition 500 GB, USB2/FireWire/eSATA
En dan nog een extrene HD met 20 gig ruimte als veredelde USB stick.
(Oude Laptop HD)
Nog geen lente-jeuk, maar wel grote schoonmaak in m'n kamer gehouden vandaag ;-) Het stof leidde inmiddels een compleet eigen leven onder m'n bed, maar met wat hulp van m'n moeder kan m'n kamer menig cleanroom in 't stof laten bijten (pun intended
)
De pics laten dus een zéér opgeruimde werkomgeving zien, na een week zul je moeite hebben de computerapparatuur te spotten
Anyway, het begon met dit:
Iek! Aaah! Windows!
Daarna kwam de iBook:

Toch paste een MacBook Pro nét wat beter in het plaatje

P.S. Op het toetsenbord van de MBP ligt een iSkin, voordat mensen gaan vragen waarom m'n toetsenklavier zo gek wit is
Wat er verder te zien is:
- De MPB (dûh...): 2.2GHz SR, 160GB harde schijf, 4GB intern, Glossy scherm
- Dell 1900FP die van de sloop gered is (sommige knopjes doen het alleen niet
)
- Creative T5100 5.1 speakersetje
- Logitech S530 toetsenbord en muis
- Apple Remote
- RVS Bestekbakje van de Ikea --> Ideaal pennenbakje!
- Niet-tang & perforator (lekker belangrijk
)
Achter de MBP staat nog een centerspeaker, 'n Griffin FireWave en een 500GB schijf voor de nodige filmpjes + Time Machine backup. Boven het beeldscherm hangt ook nog een Aiport Extreme, die bij gebrek aan fatsoenlijke montagemogelijkheden hangt aan de Ethernetkabels
De pics laten dus een zéér opgeruimde werkomgeving zien, na een week zul je moeite hebben de computerapparatuur te spotten
Daarna kwam de iBook:

Toch paste een MacBook Pro nét wat beter in het plaatje

P.S. Op het toetsenbord van de MBP ligt een iSkin, voordat mensen gaan vragen waarom m'n toetsenklavier zo gek wit is

- Dell 1900FP die van de sloop gered is (sommige knopjes doen het alleen niet

- Apple Remote
- Niet-tang & perforator (lekker belangrijk

Achter de MBP staat nog een centerspeaker, 'n Griffin FireWave en een 500GB schijf voor de nodige filmpjes + Time Machine backup. Boven het beeldscherm hangt ook nog een Aiport Extreme, die bij gebrek aan fatsoenlijke montagemogelijkheden hangt aan de Ethernetkabels

[ Voor 27% gewijzigd door eaalb op 23-02-2008 19:27 ]
Zin om je wallpaper uit het middelste plaatje te sharen?eaalb schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 19:20:
Nog geen lente-jeuk, maar wel grote schoonmaak in m'n kamer gehouden vandaag ;-) Het stof leidde inmiddels een compleet eigen leven onder m'n bed, maar met wat hulp van m'n moeder kan m'n kamer menig cleanroom in 't stof laten bijten (pun intended)
De pics laten dus een zéér opgeruimde werkomgeving zien, na een week zul je moeite hebben de computerapparatuur te spotten![]()
[afbeelding]Iek! Aaah! Windows!![]()
Daarna kwam de iBook:
[afbeelding]
Toch paste een MacBook Pro nét wat beter in het plaatje![]()
[afbeelding]
- Dell 1900FP die van de sloop gered is (sommige knopjes doen het alleen niet)
- Apple Remote
- Niet-tang & perforator (lekker belangrijk)
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Welke software gebruik je icm die midi controller als ik vragen mag ?Sjoewe schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:51:
[afbeelding]
[Klik voor groter]
MacBook Pro op m'n DIY-curve
Dell 2007WFP aan een beugel
Vestax VCI-100 Midi DJ-controller
M-Audio Firewire Audiophile
Apple Keyboard, Logitech Mx500 muis
\Traktor 3.3 en Ableton Live.NickvdB schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 23:03:
[...]
Welke software gebruik je icm die midi controller als ik vragen mag ?
[ Voor 76% gewijzigd door Sjoewe op 23-02-2008 23:58 ]
[ afbeelding ] (link omdat ik geen tijd heb om het formaat aan te passen
) .
Laptop, Compaq Evo N1005v (logitech webcam en hp mini muis) (TeKoop, prijs nog onbekend
)
Sigaretten, Chesterfield
Fotolijstje, Salora .....
Asbak, Marlboro
Dock (van), JVC Everio GZ-MG575E
iMac, 20" 2,4ghz, 1gb, 500GB
TB, Apple TB
muis, MightyMouse
muismat, jeans look (moet nog een mooiere komen)
ext. hd, Iomega 500GB (timemachine)
Bureau, Ikea
Stoel, ikea
Zo dat was mijn bureau
.
Binnenkort staat er ook nog een iPhone 16gb bij, is als het goed is gisteren verzonden.
(Er komen nog zwarte (glas)gordijnen tot op de grond)(ik zit op de eerste etage dus ze zien mijn mac zo te staan)
Laptop, Compaq Evo N1005v (logitech webcam en hp mini muis) (TeKoop, prijs nog onbekend
Sigaretten, Chesterfield
Fotolijstje, Salora .....
Asbak, Marlboro
Dock (van), JVC Everio GZ-MG575E
iMac, 20" 2,4ghz, 1gb, 500GB
TB, Apple TB
muis, MightyMouse
muismat, jeans look (moet nog een mooiere komen)
ext. hd, Iomega 500GB (timemachine)
Bureau, Ikea
Stoel, ikea
Zo dat was mijn bureau
Binnenkort staat er ook nog een iPhone 16gb bij, is als het goed is gisteren verzonden.
(Er komen nog zwarte (glas)gordijnen tot op de grond)(ik zit op de eerste etage dus ze zien mijn mac zo te staan)
Vind je niet dat die monitor wat hoog hangt? Of ben je zo groot (maar dan verwacht ik ook een hoger buro). Normaal is bovenkant scherm op ooghoogte.eaalb schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 19:20:
Nog geen lente-jeuk, maar wel grote schoonmaak in m'n kamer gehouden vandaag ;-)
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Weet niet meer waar ik 'm vandaan heb, host 'm tijdelijk wel even op m'n eigen site:THE_BASE schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 22:29:
[...]
Zin om je wallpaper uit het middelste plaatje te sharen?
*klik*
Met m'n 1.80m ben ik niet bepaald groot, maar hij hangt prima zozonoskar schreef op zondag 24 februari 2008 @ 00:18:
[...]
Vind je niet dat die monitor wat hoog hangt? Of ben je zo groot (maar dan verwacht ik ook een hoger buro). Normaal is bovenkant scherm op ooghoogte.

RSI/spier technisch gezien is het, het beste als je ogen op ongeveer 2/3 v/h scherm rusten. Dus 1/3 boven je ogen en 2/3 eronder. Dit geld ook voor TV's e.d.eaalb schreef op zondag 24 februari 2008 @ 00:57:
Het midden van het scherm zit ongeveer bij mij op ooghoogte.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Ja, de bovenkant van je hoofd op dezelfde hoogte als de bovekant van je scherm, is hoe ik het altijd geleerd heb in ieder geval. Dat bereik je ook met van die notebook standaards die daar op gemaakt zijn.RobbieB schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:48:
[...]
RSI/spier technisch gezien is het, het beste als je ogen op ongeveer 2/3 v/h scherm rusten. Dus 1/3 boven je ogen en 2/3 eronder. Dit geld ook voor TV's e.d.
Waarom zit je het 2e scherm niet naast je MacBook ipv erboven? Maarja als je hem niet zo vaak gebruikt en bijv. alleen maar voor je muziek dan zal het niet veel kwaad kunnen hoor.eaalb schreef op zondag 24 februari 2008 @ 00:57:
Met m'n 1.80m ben ik niet bepaald groot, maar hij hangt prima zoHet midden van het scherm zit ongeveer bij mij op ooghoogte. M'n MBP moet er natuurlijk ook nog onder staan en die gebruik ik 9/10 keer als hoofdscherm. Ik ga nog wel 'ns aan de wandel met 't ding en dan heb je geen zin alles telkens los te koppelen
Als ik verslagen o.i.d. moet maken is het wel ideaal een 2e scherm! Ene scherm Word, andere Safari o.i.d.
Dan heb je het verkeerd geleerd. De bovenrand van je scherm moet ongeveer op ooghoogte zitten. Zie ook:DaSchop schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:59:
[...]
Ja, de bovenkant van je hoofd op dezelfde hoogte als de bovekant van je scherm, is hoe ik het altijd geleerd heb in ieder geval. Dat bereik je ook met van die notebook standaards die daar op gemaakt zijn.
Het staat afgebeeld met een laptop, maar het is ook geldig voor een 'normaal' beeldscherm.
Launching containers into space
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Ga niet offtopic! Dit is een bureau pats draadje en niet een helpdesk/vragen draadje.
- Maak van je foto een preview van maximaal 600 pixels breed, met een link naar het origineel.
- Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
- Lees ook de topicstart voordat je hier post.