![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() |

![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
| ![]() |

/me TS in samenwerking met wouteryeah |
[ Voor 42% gewijzigd door PeterSelie op 24-10-2007 23:49 ]
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() |
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
| ![]() |
[ Voor 42% gewijzigd door PeterSelie op 24-10-2007 23:49 ]
| ![]() |
[ Voor 154% gewijzigd door PeterSelie op 10-10-2007 16:09 ]
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Anoniem: 207684
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Haha, bij mij net dezelfde twee. Ben een week geleden opnieuw begonnen met Underground 2 en heb gisteren nog eens NFS3 geïnstalleerd. Ik kende zelfs nog alle parcours uit mijn hoofd, heb dat spel echt veel te veel gespeeld. Want het is nu toch al een goede 8 - 10 jaar geleden.b00ster schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:51:
Hopelijk wordt hij inderdaad beter dan carbon, er zijn eigenlijk maar 2 NFS games die ik voluit heb gespeeld en dat zijn nfs 3 en nfs underground 2!
Jep, voor de hardcore drifters word goed gezorgd: de AE86 is ook al bekend gemaakt.ollSNAKEllo schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:11:
Ik wist dat de Nissan Skyline Proto erin zat, maar ik zie net dat ook de oudere r34 er weer in zit.
VET!!
Nu, met Pro Street op de stoep lijkt EA Games toch naar de community geluisterd te hebben; Free Roam (welke na langdurig spelen ondanks van de warp-opties toch begon te vervelen) is uit het spel verdwenen
[ Voor 5% gewijzigd door PeterSelie op 06-09-2007 20:49 ]
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Nee ik was niet laat want ik zag het zelf toen ik refreshte. dus jij had misschien nog niet op bewerken gedrukt.SoaDmaggot schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:36:
dan was je toch een beetje laat, had het al wel even gechanged
Klopt, heb ik ook gezien, ik wacht echter met toevoegen tot ik ze ook op de officiële nieuwspagina van NFSPS zie verschijnenButz0rs schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:51:
Als je de aftiteling bekijkt van het filmpje over de race organizations dan zie je dat de volgende auto's er ook in voor komen:
honda civic
honda integra type r
mazda rx8
mazda mazdaspeed 3
porsche carrera
toyota supra
Klopt, gaan ze ook. Hoezo wegligging nep? Vraag me toch af op welke frequentie jij je glazen bol hebt staanRpol schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:03:
dacht dat ze em wat realistischer gingen maken. jammer
ziet er leuk uit maar wel nep. Die wegligging van die auto's enzo. Helaas weer een arcade racer
[ Voor 37% gewijzigd door PeterSelie op 07-09-2007 00:05 ]
[ Voor 7% gewijzigd door frankknopers op 07-09-2007 00:50 ]
Goud is geen geld
Oh yeah!frankknopers schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:35:
Zo, mooie TS zeg. Je zou haast denken dat het geheel een screenshot is van de officiele website van het spel!![]()
Die videos zijn ook heel mooi, zeker in die 720p reso, zodat je en beetje een goede indruk krijgt van de graphics en de lichteffecten. Ik speel NFS sinds versie III (Hot Pursuit) en ik vond Carbon echt het meest trieste spel uit de NFS reeks. Het was gewoon allemaal half en zag er erg rommelig uit, alsof het zo van de oude console generatie (Xbox en PS2) was geport naar PC.
Als ik kijk naar deze video wordt ik weer helemaal warm, echt het classic racen maar dan met alle pracht die een modern systeem anno 2007 kan leveren. De baan die ze daar rijden heeft heel veel weg van Redrock Ridge uit NFS 3 en 4. Die kronkelende wegen met rotspartijen daartussen...
Kijk:
[afbeelding]
video
memories..![]()
We zullen deze aan de TS toevoegen wanneer ze officieel aangekondigd worden door EA.Butz0rs schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:51:
Als je de aftiteling bekijkt van het filmpje over de race organizations dan zie je dat de volgende auto's er ook in voor komen:
honda civic
honda integra type r
mazda rx8
mazda mazdaspeed 3
porsche carrera
toyota supra
Als we EA mogen geloven word het spel vele malen realistischer.Rpol schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:03:
dacht dat ze em wat realistischer gingen maken. jammer
ziet er leuk uit maar wel nep. Die wegligging van die auto's enzo. Helaas weer een arcade racer
Ik heb ook wel het idee dat de physics beter zijn dan in vorige delen, maar volgens mij blijft het allemaal wel arcade. Ok, er zit nu een schademodel in waardoor je niet meer kan afremmen door tegen de zijkant van de weg te rammen. Maar in die filmpjes reden ze nog 280 zonder dat er echt veel geremd hoefde te worden (hoop wel dat het kilometers waren en geen milesAnoniem: 207684 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:11:
[...]
Als we EA mogen geloven word het spel vele malen realistischer.
Er zullen een aantal rijhulpen ingesteld kunnen worden zoals bijv. brake assist e.d.
Dit kun je natuurlijk ook allemaal uitzetten als je echt weet wat je doet.
Je kunt dus eigenlijk zelf kiezen of je echt arcade wilt racen.
Dit is ook het geval met de manier waarop je je auto tuned.
Er zijn 400 parameters die je aan je auto kunt veranderen (in Carbon waren dit er 40) en dit kun je opslaan in zogenaamde blueprints. Als je fanatiek bent maak je zelf een blueprint en als je lui bent en gewoon arcade wilt racen download je een blueprint die iemand anders gemaakt heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 07-09-2007 17:25 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
In welk filmpje zag je ze 280 rijden?Marzman schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:24:
[...]
Ik heb ook wel het idee dat de physics beter zijn dan in vorige delen, maar volgens mij blijft het allemaal wel arcade. Ok, er zit nu een schademodel in waardoor je niet meer kan afremmen door tegen de zijkant van de weg te rammen. Maar in die filmpjes reden ze nog 280 zonder dat er echt veel geremd hoefde te worden (hoop wel dat het kilometers waren en geen miles) of dat ze zich druk maakten over de temperatuur of slijtage aan de banden bij die stukjes die met een burnout begonnen.
[edit]Ik klink nu wat negatief over het spel misschien, maar dat ben ik niet. Arcaderacers kunnen ook heel vermakend zijn en het lijkt me een leuk spel
Er zal in dit deel van de serie echter geen verkeer te vinden zijn, er zal uitsluitend op gesloten parcoursen gereden worden.F e r o x schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:50:
Welke types van racen zijn er eigenlijk allemaal? Het liefst zou ik gewoon eentje willen hebben met enkel circuit. Gewoon lekker snel tussen het verkeer vlammen.
[ Voor 20% gewijzigd door PeterSelie op 07-09-2007 17:55 ]
Even voor de duidelijkheid:SoaDmaggot schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:52:
[...]
Er zal in dit deel van de serie echter geen verkeer te vinden zijn, er zal uitsluitend op gesloten parcoursen gereden worden.
Het spel zal vier verschillende gamemodes kennen, te weten GRIP, Drift, Drag en Speed Challenge
Volgens mij valt dat wel mee, als je alle hulpmiddelen aan hebt dan zal het wel lijken op carbon. Maar in het filmpje praatte hij over het gebruiken van de koppeling en gas om te driften, lijkt me niet zo heel arcade. Verder oogde het redelijk realistisch/normaal.Ted56 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:14:
Ik vond dat driften er weer uitzien zoals het in Carbon was/is (veelste makkelijk...) het moet weer zoals Underground 2 ofzo, ik weet het natuurlijk ook nog niet maar zo zag het er wel uit
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
[ Voor 1% gewijzigd door Jejking op 07-09-2007 20:25 . Reden: Smiley fixed :) ]
Ik ben er vrijwel zeker van dat deze NFS weer leuk word om te spelen net als vroegerJejking schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:25:
Kudo's voor de TS![]()
Ik word stiekem toch wel nieuwsgierig naar dit spelletje, return of the good old ones?
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 207684 op 07-09-2007 23:31 ]
With stupid
Hier en daar kom ik sites tegen (en ik kan me herinneren dat dit ook ergens te horen was in één van de interviews uit de OP) welke vermelden dat het spel geen last zal hebben van simpele catch-up maar de AI real life like beslissingen zal maken en ook zo nu en dan de fout in zal gaanGoldenSample schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:51:
wel graag zonder catchup mode zoals ze begonnen in MW
wie het wordt is voor zover ik weet niet bekendgemaakt, wel zie ik deze terug op een officiele wallpaperAnoniem: 214945 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:30:
iemand die weet wie de "babe" wordt in deze?
[ Voor 50% gewijzigd door PeterSelie op 08-09-2007 20:20 ]
Er komt GEEN catchupzooi in, anders zou ik niet eens naar dit spel omkijkenGoldenSample schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:51:
wel graag zonder catchup mode zoals ze begonnen in MW
Het is al wel bekend, het zijn er zelfs 2.Anoniem: 214945 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:30:
iemand die weet wie de "babe" wordt in deze?
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 207684 op 08-09-2007 22:38 ]
Same here, samen met wouteryeah al een tijdje naar het spel uitgekeken! (en vooral na de toch wat slappere vorige delen veel hoop op een veel beter deel)GoldenSample schreef op zondag 09 september 2007 @ 11:13:
maar ik moet bekennen, ik heb er wel vertrouwen in, nu nog niet te hoge systeem specs en het is geregeld.
Anoniem: 80487
[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 27-09-2007 17:55 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Zie het changelog, was al een tijdje bekent, had het alleen bovenaan de OP niet veranderd.Splinter Cell schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:23:
Nou topicstarter, pas de release datum maar aan. Hij is inmiddels uitgesteld naar 22 november 2007
Bol.com meldt dit en EA heeft dit bevestigd.
Anoniem: 232234
Dacht ik toen bij nfs carbon ook. En toen draaide m'n 7900gt het ook nice toen ^_^. Hopelijk t zelfde met 8800gts mja ik ga niet over de specs lullen want anders word het weer een crysis-like topic.Anoniem: 232234 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:35:
Volgens mij moet je echt een bakbeest van een pc hebben om hem op een groot scherm op high te kunnen spelen..ps3 en 360 zal denk ik wel f*ckin mooi zijn!
In het begin vond ik Free Roam wel leuk, als je er een tijdje bekend mee bent vind ik het nog maar weinig toevoegen. Ik gebruikte dan ook meestal de menu's en maps om races te starten.Duuvel schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:40:
Free Roam eruit gehaald?
Jammer, vond dit net wel wat hebben
Anoniem: 165702
Ik ben erg benieuwd naar de demo. Kan niet wachten om de nieuwe NFS te spelen. Helaas is het deze maand "games maand", en komen er zóveel goede spellen uit...Anoniem: 165702 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:14:
paar nieuwe auto'sbij de carlist:
2006 Honda Civic Si
2006 Porsche Cayman S
2003 Infiniti G35
2006 Nissan 350 Z
2006 Volkswagen R32
1969 Dodge Charger
1998 Toyota Supra
1967 Chevrolet Camaro SS
en de demo komt eind october uit en bevat een griprace en een speed challenge
Anoniem: 232234
Leuk voor ebij inderdaad, maar ze zijn meestal nogal log in die spellen.Anoniem: 232234 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:28:
muscle cars zijn altijd wel lekker om erbij te hebben, weet iemand misschien of er een ps3 demo nog komt? niks over gelezen nog
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Bron?Knetic schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:20:
als het goed is komt vandaag de demo voor de xbox dus hopelijk ook snel voor de PC
https://card.exophase.com/1/1116015.png
[ Voor 32% gewijzigd door FulmeN op 23-10-2007 15:43 ]
Anoniem: 226416
22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp
Dat zegt eigenlijk niet echt veel. Probeer de eerste downhill races van Carbon maar eens te spelen, en daarna de laatste race, daar zit ook een aardig groot verschil in.Tortelli schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:47:
Game is ook erg eenvoudig. Won met die snelheids race met meer dan 150km/h verschil (11**, rest zat ergens in de 900).
Het is geen concept meer,Tortelli schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:47:
Nissan Skyline GT-R (nieuwe concept model)
Heb je helemaal gelijk in, maar ik vind het wel vreemd dat je in de demo de traction controle niet uit kunt schakelenAnoniem: 207684 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:58:
[...]
Het is geen concept meer,
dit is de GT-R die volgend jaar uitgebracht gaat worden.
Is laatst aangekondigd tijdens Tokyo Motor Show.
Ik moet helaas nog even wachten op de demo (de PC-versie in ieder geval).
[ Voor 84% gewijzigd door Tortelli op 24-10-2007 00:42 ]
[ Voor 12% gewijzigd door T7D_Sneezy op 24-10-2007 10:36 ]
Vind ik toch een aardig vroege conclusie, zoals ik boven al had aangegeven: een race aardig vroeg in het spel zal zeker wel een stuk makkelijker zijn dan naarmate je vordert in het spel.T7D_Sneezy schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:33:
heb de demo nu gespeeld en ik kan niet anders zeggen dan dat ik het NIET ga kopen.
Wat bedoel je precies met combo? Het spel voelt me toch aardig realistisch aan, de auto's bouwen nu naarmate de snelheid hoger wordt toch een soort limiet op (denk aan het sturen bij hoge snelheid), iets wat je met vorige delen niet had.rare handling vind ik. beetje vage combo tussen arcade en enigzins sim. De acceleratie en remmen zijn arcade, de handling wat meer sim (of gewoon ontzettend indirect). kan me niet voorstellen dateen getunede skyline GTR zo raar zou sturen.
Daar zijn het dan ook moeilijkheidsgraden voor. De eerste twee zullen zijn voor het zusje, broertje, vader w/e die zo nu en dan op je console/PC rondhupselt, de laatste zal zijn voor de wat gevorderde spelers. Denk er ook aan dat in de Demo dus nog niet gekozen kan worden voor het uitzetten van zowel ABS als Traction Control..ook raar dat er bij de eerste 2 moeilijkheidsgraden al voor je geremt wordt, en op "king" is het ook niet echt uitdagend te noemen.
[ Voor 8% gewijzigd door PeterSelie op 24-10-2007 11:37 ]
Driften met musclecars? Ja, dat kan.Acid__Burn schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:41:
Muscle cars vind ik juist geweldig... Lekker driften, en puur op power door de bochten heen... Hmmm...
Maar nog niks bekend over de PC demo? Nog maar even afwachten dus...
[ Voor 4% gewijzigd door T7D_Sneezy op 24-10-2007 14:30 ]
Ik heb Forza2, heerlijk spel. Neemt niet weg dat een spel wat geen exacte copy is mij niet kan vermakenT7D_Sneezy schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:29:
(en dan ook nog eens op een slechte manier. als je FM2 hebt dan weet je waar ik over praat)
Klopt, er komt een aardige sloot aan nieuwe goede games uit. Een NFS deel als NFSPS staat echter al dusdanig lang op mijn verlanglijst dat ik de game niet wil missenDus ja, ik ga dit spel niet kopen omdat er zoveel gave spellen uit gaan komen en net uitgekomen zijn. (PGR4, Assasin's creed, guitar hero)
[ Voor 14% gewijzigd door Pixeldude op 24-10-2007 16:43 ]
ze zullen wel uitgaan van een race vliegwielCivic519 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:37:
Net even de Demo onder handen genomen en moet zeggen dat hij mij een beetje tegenvalt en dan heb ik het over de gameplay. Grafisch ziet het er super uit, lekker veel rook bij het weg gummen (ook best irritant als iedereen staat te gummen zie je geen drol meer dan alleen maar een paar achterlichten) en de auto's komen mooi tot zn recht. Maar ik kreeg wel een beetje een gaar gevoel bij de "Grip king mode" Het lijkt wel of zn vliegwiel van karton is. Beetje gas los voor de bocht, iets insturen en de "Speed" is er totaal uit. Nu heb ik zelf geen race licentie, maar volgens mij klopt dit toch niet?. Ik bedoel zoveel grip verlies je toch niet als je een beetje glijd? Het was in ieder geval voor mij een beetje een buzz kill.
Ik hou me nog even bezig met het driften in Forza 2 (voor zover dat lukt) en waarschijnlijk heb ik toch geen tijd om te spelen wat Call of Duty 4 zit er dan al in
// edit
offtopic:
SoaDmaggot, je huisje geeft een 403
Audi S3
Onderstaande systeemeisen voor NFS ProStreet zijn officieel bevestigd door EA.
OS - Windows XP/Vista (FAT16 en FAT32 File Systems worden niet ondersteund door Digital Delivery)
Processor – 2.8GHz of hoger (Windows Vista minimaal 3.0 GHz)
Geheugen – 512 MB RAM (Windows Vista minimaal 1 GB RAM)
Hardeschijf – 8.1 GB (16 GB verplicht voor Digital Delivery)
DVD speler - 8 SPEED (niet verplicht voor Digital Delivery)
Videokaart – 128 MB met Pixel Shader 2.0 (alleen AGP en PCIe)*
Geluidskaart - DirectX 9.0c compatible
DirectX - Version 9.0c
Online Multiplayer – 512 Kbps of sneller; 2-8 spelers
Invoer - Keyboard, muis
Optioneel – USB stuur / Dual Analogue Gamepad
*Ondersteunde chipsets: NVIDIA GeForce FX 5950 of hoger (GeForce MX series wordt niet ondersteund); ATI Radeon 9500 of hoger. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken maar worden niet ondersteund. Updates voor videokaart en geluidskaart drivers zijn misschien nodig.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Volgens mij komt dit deels omdat de traction controle aanstaat, en je vermogen dus beperkt wordtMexxT schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:38:
[...]
ze zullen wel uitgaan van een race vliegwiel
[ Voor 14% gewijzigd door Tortelli op 24-10-2007 21:58 ]
Bijna hetzelfde alleen processorsnelheid is een dikke Ghz hoger dan bij het vorige deel...Tortelli schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:58:
Systeem specs lijken niet veel zwaarder als de vorige NFS (Carbon) of vergis ik me nu?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
physixFeaR1986 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:03:
[...]
Bijna hetzelfde alleen processorsnelheid is een dikke Ghz hoger dan bij het vorige deel...
Vind het persoonlijk wel raar dat daar zo'n grote stijging in zit en in de rest van de hardware niet
Audi S3
Met een bak van een processor, een monster van een VGA kaart en een aardige sloot geheugen zal het spel prima draaien
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
dual core Sempron?TheZeroorez schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:08:
Omdat je, als je -wat voor dan ook- desktop-dualcore hebt, toch wel een snel genoege processor hebt.
Maar inderdaad, het blijft raar dat er nog altijd van die P4-specs op games/apps staan..
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Mag ik hopen dan, wou ik net een beetje style door de bochten glijden, slaat hij dood als de banden ook maar iets gaan piepen. beetje jammerTortelli schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:58:
Systeem specs lijken niet veel zwaarder als de vorige NFS (Carbon) of vergis ik me nu?
[...]
Volgens mij komt dit deels omdat de traction controle aanstaat, en je vermogen dus beperkt wordt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq