![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() |

![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
| ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||

| * TS in samenwerking met wouteryeah |
SoaDmaggot wijzigde dit bericht 24-10-2007 23:49 (42%)
Join het DPC Whatpulse team!
Forum » Spielerij » Simulatie, Sport en Racing Games » [Multi] Need For Speed: ProStreet
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topic
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() |

![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
| ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||

SoaDmaggot wijzigde dit bericht 24-10-2007 23:49 (42%)

| ![]() | |||

SoaDmaggot wijzigde dit bericht 10-10-2007 16:09 (154%)
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
?
X2 5000+ | 4GB | MSI K9N SLI | N9600GT TOP | 80GB OS | 500GB + 1TB DATA | Asus 22" MW221U |
http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif
Haha, bij mij net dezelfde twee. Ben een week geleden opnieuw begonnen met Underground 2 en heb gisteren nog eens NFS3 geïnstalleerd. Ik kende zelfs nog alle parcours uit mijn hoofd, heb dat spel echt veel te veel gespeeld. Want het is nu toch al een goede 8 - 10 jaar geleden.quote:b00ster schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:51:
Hopelijk wordt hij inderdaad beter dan carbon, er zijn eigenlijk maar 2 NFS games die ik voluit heb gespeeld en dat zijn nfs 3 en nfs underground 2!
Jep, voor de hardcore drifters word goed gezorgd: de AE86 is ook al bekend gemaakt.quote:ollSNAKEllo schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:11:
Ik wist dat de Nissan Skyline Proto erin zat, maar ik zie net dat ook de oudere r34 er weer in zit.
VET!!
?
Specs: http://tweakers.net/gallery/sys/17113 xfire: enpthron
Volg me op Twitter: twitter.com/fixernl || Beter windows verkrachten dan je vriendin.
quote:Nu, met Pro Street op de stoep lijkt EA Games toch naar de community geluisterd te hebben; Free Roam (welke na langdurig spelen ondanks van de warp-opties toch begon te vervelen) is uit het spel verdwenen
SoaDmaggot wijzigde dit bericht 06-09-2007 20:49 (5%)
?
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning
?
Nee ik was niet laat want ik zag het zelf toen ik refreshte. dus jij had misschien nog niet op bewerken gedrukt.quote:SoaDmaggot schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:36:
dan was je toch een beetje laat, had het al wel even gechanged
Specs: http://tweakers.net/gallery/sys/17113 xfire: enpthron
Klopt, heb ik ook gezien, ik wacht echter met toevoegen tot ik ze ook op de officiële nieuwspagina van NFSPS zie verschijnenquote:Butz0rs schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:51:
Als je de aftiteling bekijkt van het filmpje over de race organizations dan zie je dat de volgende auto's er ook in voor komen:
honda civic
honda integra type r
mazda rx8
mazda mazdaspeed 3
porsche carrera
toyota supra
Klopt, gaan ze ook. Hoezo wegligging nep? Vraag me toch af op welke frequentie jij je glazen bol hebt staanquote:Rpol schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:03:
dacht dat ze em wat realistischer gingen maken. jammer
ziet er leuk uit maar wel nep. Die wegligging van die auto's enzo. Helaas weer een arcade racer
SoaDmaggot wijzigde dit bericht 07-09-2007 00:05 (37%)

frankknopers wijzigde dit bericht 07-09-2007 00:50 (7%)
Oh yeah!quote:frankknopers schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:35:
Zo, mooie TS zeg. Je zou haast denken dat het geheel een screenshot is van de officiele website van het spel!![]()
Die videos zijn ook heel mooi, zeker in die 720p reso, zodat je en beetje een goede indruk krijgt van de graphics en de lichteffecten. Ik speel NFS sinds versie III (Hot Pursuit) en ik vond Carbon echt het meest trieste spel uit de NFS reeks. Het was gewoon allemaal half en zag er erg rommelig uit, alsof het zo van de oude console generatie (Xbox en PS2) was geport naar PC.
Als ik kijk naar deze video wordt ik weer helemaal warm, echt het classic racen maar dan met alle pracht die een modern systeem anno 2007 kan leveren. De baan die ze daar rijden heeft heel veel weg van Redrock Ridge uit NFS 3 en 4. Die kronkelende wegen met rotspartijen daartussen...
Kijk:
[afbeelding]
video
memories..![]()
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: