Gathering of Tweakers

Quicksearch
nog een vraagje, ik weet niet of het al gefixed is of dat het bewust is oid, maar ik sta nu bij de 'stem' contest als dat ik gestemt zou hebben.

Echter heb ik niet 1 cijfer gegeven. Ziet er beetje appart uit. Misschien is een check daarop wel handig.

ow en na het stemmen kom je weer op de stem pagina. Niet zo duidelijk omdat je (met snelle verbinding) niet weet of het stemmen dan goed is gegaan of neit

BasieP wijzigde dit bericht 14-09-2007 08:53 (23%)

|| This message was sent on 100% recyclable electrons. || basiep.nl || mijn fotos || Tent75 ||

Zal komen doordat je eerst de andere cijfers hebt gezien en aan hebt kunnen passen. Bij deze de tabel geleegd, try again :)
- Je activatiemail wordt gestuurd vanaf 'mailnaam'.
Die is vast wel makkelijk aan te passen. :)

- Na het registreren, en voor het activeren, geef je hem een referer mee, je komt dus uit op de registratiepagina. Een verwijzing naar de loginpagina of frontpage zou netter zijn.

- Op hetzelfde moment als hierboven denk het systeem dat ik ingelogd ben, want hij geeft 'Gegevens wijzigen' aan in de rechterbovenhoek.

- Na het inloggen mag hij automatisch doorverwezen worden naar de FP ipv dat je zelf nog moet drukken.

- 300 kb voor een 100% JPEG op max. 800 px gaat bij mij _net_ niet werken. Dat is best wel jammer. 400kb geen beter idee?

- Bij de contst waar je kunt stemmen zie ik geen onderdelen waar ik op kan stemmen, wanneer ik op de stomknop druk krijg ik dit:
code:
1
2
3
Notice: Undefined index: photo in /home/neofoto/domains/sandervandegeijn.nl/public_html/webroot/votecontest.php on line 20

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/neofoto/domains/sandervandegeijn.nl/public_html/webroot/votecontest.php on line 20

Voor de rest lijkt het een mooi systeem!
quote:
endless schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 20:57:
- Je activatiemail wordt gestuurd vanaf 'mailnaam'.
Die is vast wel makkelijk aan te passen. :)

- Na het registreren, en voor het activeren, geef je hem een referer mee, je komt dus uit op de registratiepagina. Een verwijzing naar de loginpagina of frontpage zou netter zijn.

- Na het inloggen mag hij automatisch doorverwezen worden naar de FP ipv dat je zelf nog moet drukken. Ik geef altijd feedback op een gebruikersactie. Misschien na 3 secs verder gaan zou wel kunnen.

- 300 kb voor een 100% JPEG op max. 800 px gaat bij mij _net_ niet werken. Dat is best wel jammer. 400kb geen beter idee? 100% is dan ook extreem lomp. Ik kom niet verder dan 250kB voor een JPEG op 90% met veel detail erin. 300K lijkt me zat tbh :)

- Bij de contst waar je kunt stemmen zie ik geen onderdelen waar ik op kan stemmen, wanneer ik op de stomknop druk krijg ik dit:
code:
1
2
3
Notice: Undefined index: photo in /home/neofoto/domains/sandervandegeijn.nl/public_html/webroot/votecontest.php on line 20

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/neofoto/domains/sandervandegeijn.nl/public_html/webroot/votecontest.php on line 20

Ga ik zo naar kijken
This should do it.

Voor de rest lijkt het een mooi systeem!
Ik heb morgenavond wat tijd over, dus als er meer is, komt u maar :)
- Als je bij de foto's de score verstuurt dan zie je enkel een reload van de pagina, je ziet pas dat je gestemd hebt als je bij de foto's kijkt. Misschien is een stembevestiging (Eventueel met je gegeven punten) wel leuk. Tevens kun je blijven stemmen, misschien zou de stemoptie uitgeschakeld moeten worden na het stemmen? Want ik vind dat als je een punt gegeven hebt, dat je dan gestemd hebt, en niet meer kunt aanpassen.
- Als ik http://www.sandervandegeijn.nl/show_contest/4 handmatig invoer, als 4 dus nog niet bestaat, krijg je de volgende error:
code:
1
2
3
Notice: Undefined offset: 0 in /home/neofoto/domains/sandervandegeijn.nl/public_html/includes/classes/class.contest.inc.php on line 18

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/neofoto/domains/sandervandegeijn.nl/public_html/includes/classes/class.contest.inc.php on line 18

Tevens krijg je drie lege vakjes waar normaal de foto's staan. Lijkt me ook niet helemaal netjes.
- Als je naar http://www.sandervandegeijn.nl/show_photo/ gaat, zonder photoID dus, krijg je ook een mooie pagina zonder foto, maar wel met leeg vakje. Kan ook netter.
- Als je een willekeurige foto uit de DB wil ophalen die nog niet bestaat (bijv. http://www.sandervandegeijn.nl/show_photo_db/10/600 ) krijg je ook een mooie PHP error, die kan vast wel netjes omzeild worden met een mooie errorpagina.
- Als er niet gestemd is en je bekijkt de show_winners site dan worden de foto's niet weergegeven. Tevens geeft die contest als status 'Stemcontest' terwijl hij al gesloten is en er niet meer gestemd kan worden.
Mja, tbh, als mensen het nodig vinden om met de URL te fucken, dan overleven ze maar een lege pagina. De boel is verder wel afgeschermd, dus so be it, premature optimization enzo :P

De rest ga ik nu even naar kijken :)
Echt te erg Neo, jij hebt echt adhd achter de pc ofzo :P....maar ziet er wel lekker uit :)

Hoofd in de wolken. Kop in het zand. Niets aan de hand || Nomad's spul || recente showcase

Hunter of History

melding:
Dit mailadres is al in gebruik. Als u uw wachtwoord bent vergeten ...

Een week geleden mijzelf geregistreerd maar nooit een bevestigingsmail gehad. Ik vermoed een probleempje met activeren. Ik heb niet hetzelfde wachtwoord gebruikt als bij GoT.

Bij de tweede poging om te registreren (vandaag) krijg ik dus de bovenstaande melding :?
Kan het zijn dat er geen spatie in de gebruikersnaam mag zitten?

Wie zijn begeertes overwint is sterker dan zichzelf.

Pentax K 10D owner

je kan gewoon geen 2 accounts op 1 mailadres hebben, zo (dnek ik) om te voorkomen dat mensen zich voor doen onder een andere naam, maar die wel 1 en dezelfde persoon is. (Gokje)

Pentax K 10D || 18-55mm || Sigma 70-300mm || AF 360FGZ || 50mm f/1.4

Maar dan had de eerste mail wel aan moeten komen. Vaag, ik ga er naar kijken zodra ik weer iets meer tijd heb. Systeem is er bijna, ik weet het, maar ik heb nog een pak devwerk liggen en zat anders werk. :)
Vandaag @ kraagjes.nl:

Zodra het systeem naar jouw idee up and running is weet je me te vinden om een topique stucky te maken he :)
Ik pak atm eerst even m'n eigen website aan in de uurtjes die ik over heb, maar zodra het klaar is krijg je een DM hoor :P
quote:
Karel V schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:22:
melding:
Dit mailadres is al in gebruik. Als u uw wachtwoord bent vergeten ...

Een week geleden mijzelf geregistreerd maar nooit een bevestigingsmail gehad. Ik vermoed een probleempje met activeren. Ik heb niet hetzelfde wachtwoord gebruikt als bij GoT.

Bij de tweede poging om te registreren (vandaag) krijg ik dus de bovenstaande melding :?
Kan het zijn dat er geen spatie in de gebruikersnaam mag zitten?
Twee keer hetzelfde account kan idd niet, maar ik kan het niet verzenden van de email niet reproduceren...
misschien het gevolg van een of ander spam filter?

Ik vermoed het, ik heb de mailer nu via de lokale mailserver lopen, misschien dat dat nog scheelt.
Is wel naar wens denk ik zo..
Misschien maar eens een test-contest maken.
Met foto's die niet serieus hoeven te zijn, maar wel met serieuze input.
Dus zeg; een foto of 10 voor 4 dagen. Daarna stemmen, en kijken of alles goed gaat, en waar we tegenaan lopen.

Idee?
Hunter of History

quote:
neographikal schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:22:
[...]

Twee keer hetzelfde account kan idd niet, maar ik kan het niet verzenden van de email niet reproduceren...
Internetprovider kliksafe heeft zelf ook een behoorlijk krachtig spam filter (als ik kijk naar hoe zelden ik spam ontvang). Het zou kunnen dat je mails als spam geblokkeerd worden.
Iets in je mail dat verwijst naar iets schunnigs? ;)
Ik heb op beide mijn e-mails geregistreerd en beiden zijn dus nu niet meer bruikbaar.
Gelukkig kan ik mee genieten van de foto's :)

offtopic:
net gemaild

Wie zijn begeertes overwint is sterker dan zichzelf.

Oké.. Het is januari..
Misschien tijd om hier toch iets mee te gaan doen als er nog behoefte aan is?

Acties: [view]

Door: Floor-is AM Pricewatch / Moderator FG
Het is vandaag exact drie maanden geleden dat neographical iets van zich heeft laten horen, twee weken sinds iemand heeft gereageerd en die reactie vroeg om een actie... Mag ik voorzichtig stellen dat we dit hele gebeuren dan maar als afgesloten moeten beschouwen?

Mijn gear
If what is is, what is the story in my head then all about?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws