Omdat er is aangegeven dat het lang zal duren eer er een nieuw contestsysteem zal komen heb ik het plan opgevat zelf een nieuw contestsysteem te bouwen, de gedachte voor het systeem is als volgt:
• Login systeem is gedeeld met mijn eigen site om een snelle ontwikkeling mogelijk te maken. Deze infrastructuur heb ik reeds voorhanden.
• Admin maakt een contest aan
• Admin gooit de contest open aan het begin van de maand
• Elke user kan maximaal één foto eenmalig (?) uploaden per contest
• Admin zet op de twintigste van de maand de status op "stemmen" zodat er gestemd kan worden
• Na X-dagen wordt de winnende foto gekozen door het systeem
Een paar implementatievragen:
• Moet het bekend zijn wie welke foto heeft geupload?
• Mag dit na het stemmen bekend zijn?
• Moet er zichbaar zijn wie wat heeft gestemd en welk commentaar diegene heeft geleverd?
Verder zou ik het op prijs stellen als iemand me zou willen helpen met een layout (Henk heeft zich aangeboden) en die om zou willen zetten naar een beetje christelijke HTML/CSS (niet m'n sterkste punt...)
• Login systeem is gedeeld met mijn eigen site om een snelle ontwikkeling mogelijk te maken. Deze infrastructuur heb ik reeds voorhanden.
• Admin maakt een contest aan
• Admin gooit de contest open aan het begin van de maand
• Elke user kan maximaal één foto eenmalig (?) uploaden per contest
• Admin zet op de twintigste van de maand de status op "stemmen" zodat er gestemd kan worden
• Na X-dagen wordt de winnende foto gekozen door het systeem
Een paar implementatievragen:
• Moet het bekend zijn wie welke foto heeft geupload?
• Mag dit na het stemmen bekend zijn?
• Moet er zichbaar zijn wie wat heeft gestemd en welk commentaar diegene heeft geleverd?
Verder zou ik het op prijs stellen als iemand me zou willen helpen met een layout (Henk heeft zich aangeboden) en die om zou willen zetten naar een beetje christelijke HTML/CSS (niet m'n sterkste punt...)
[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 03-09-2007 14:41 ]