What a fine day for Science! | Specs
Maar me dunkt dat ik als er voorraad van de 4550 (ik hou van codes
Nee Mini_Poeper...je bent niet de enige!
Vastelaovend in Venlo, idderein mak joeks en jen!
Ga nu voor een 2 jarig abbo, we'll see...
Reg. datum: 06 februari 2002
Het mooiste is nog dat ze me wisten te vertellen dat ze hem maandag binnen krijgen en dat hij met een beetje mazzel dinsdag op de bus gaat waardoor ik hem woensdag al heb.
Kan niet wachten 1 weekje nog!
the things we fear most have already happened to us
Reg. datum: 29 november 2004
Reg. datum: 12 december 2003
Wat vind je van dit voor in de TS (is uit de handleiding)
[weg]
Plus een linkje naar:
Nederlandse handleiding (PDF)
Nederlandse Read Me First (PDF)
/Edit:, die AT&T versie wordt mogelijk ook de 8925.
Boudewijn_ wijzigde dit bericht 29-08-2007 12:21 (19%)
Dus ¤249,- eenmalig en dan ¤18,95 per maand, 24 maanden lang? Dat is netjes!quote:ikkuhqhp schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:48:
Op algebeld:
Vodafone Basis 22,50 (24 maanden)
Geen aansluitkosten + 24 maanden voor maar EUR 18,95 per maand voor de belbundel + 4 maanden 50% korting op alle aangesloten BloX! (behalve op de internet bundel)
met
Zorgeloos Mobiel Internet BloX ¤ 9.50 per maand Maximale downloadsnelheid van 1.800 Kbps
en natuurlijk: HTC TyTN II (P4550) Windows Mobile 6.0 PPC UK Silver-Black
voor maar ¤249! Daar kan ik prima mee levenEn ja dat Silver-Black staat erbij omdat ze ook de andere kleur leveren.
Nadat het gisteren op de frontpage stond gaat het inderdaad erg hard hier, maar ook weer begrijpelijkquote:Angelus1753 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:58:
Gaat hard met dit topic![]()
Maar ik ben weer wakker en wilde even op limboroger reageren:
[...]
Ik zit hier toevallig bij een belcompany shop in de buurt, en die gasten wisten vorige week nog van niks, kan je eens uitleggen hoe je aan die bedragen komt, want ook op de site kan ik hem niet vinden.
Wat ik idd wel zie dat een 27,50 over 2jr (zonder verdubbelaar) net zoveel kost als een 22,50 abbo (als je alles doorrekent en de totale prijs uitsmeert over 2 jr)
dat zou dus ook mijn keus worden
Bij Belcompany heb ik niet specifiek gerekend met de TyTN II, maar met met andere HTC/SE P1 modellen. Bij dergelijke telefoons kreeg ik bij dat abonnement (Vodafone 27,50 2j) steevast dezelfde korting: 420e. Nam ik daarbij ook internet, dan ging er nog eens 120e vanaf. 540e korting in totaal dus. Verder had ik dan het 1e jaar een fikse korting op mijn maandlasten. Ik betaalde dan het 1e jaar 21,95/m en dan nog de 1e 4mnden 50% op het internet.
Als ik nu alle kosten bij elkaar optel en deel door 24 maanden kom ik op 40e per maand uit (Ben uitgegaan van 719,- als vaste prijs voor het toestel). Bij algebeld kom ik bijna op precies bedrag over 24mnden uit, met het verschil dat je hier een gelijke maandelijkse uitgave hebt in zowel je 1e als 2e jaar.
student, adolescent, vent, oude krent.. alles went!
Abbo:
Vodafone Basis 22,50
Geen aansluitkosten + 24 maanden voor maar EUR 18,95 per maand voor de belbundel + 4 maanden 50% korting op alle aangesloten BloX! (behalve op de internet bundel)
Toestel:
HTC TyTn II
Cadeau:
MicroSD 2GB
Totaalprijs:
¤357,- excl. ¤7,50 verzendkosten
Ik doe er expres geen databundeltje bij omdat ik dat toch niet gebruik en ik ben liever nu iets meer geld kwijt, dan dat ik straks ~¤30 per maand kwijt ben.
Reg. datum: 01 januari 2006
Ziet er goed uit, maar..............ik hoor niemand over het ontbreken van infrarood (irda). Ben ik dan de enige die dit gebruikt? Ondermeer om visitekaartjes over te beamen met Blackberry, Palm, etc gebruikers die natuurlijk niet zo voorop lopen!
Al aangepast. Mag dus weg, is anders dubbelopquote:Boudewijn_ schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:49:
@Mini poeper
Wat vind je van dit voor in de TS (is uit de handleiding)
Wat bedoel je? Heb ik iets gemist?quote:Boudewijn_ schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:49:
/Edit:, die AT&T versie wordt mogelijk ook de 8925.
Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!
Af en toe tussendoor vind ik echt niet erg, maar ik lees graag nieuwtjes
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Wat ook opvallend is dat er veel nieuwe users mee aan het lezen zijn, sinds dat het op de t.net-frontpage staat. Iedereen is welkom, maar laat aub de eerste voorraad naar de topic lezers/schrijvers van het eerste uur gaan.
Vastelaovend in Venlo, idderein mak joeks en jen!
Ik wil zelf ook een los toestel, maar om dat soort info nou in een losse posting te zetten, nee dank je. Daar heeft niemand wat aan.quote:ajpohv schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:53:
Dat gevoel krijg ik ook steeds meer. Ik vind het veel interessanter wat de prijs van de losse verkoop is. Betreffende abonnementen hebben we andere topics.
Wat ook opvallend is dat er veel nieuwe users mee aan het lezen zijn, sinds dat het op de t.net-frontpage staat. Iedereen is welkom, maar laat aub de eerste voorraad naar de topic lezers/schrijvers van het eerste uur gaan.
Ik merk ook dat er nieuwe lezers bijgekomen zijn, van harte welkom, maar tegelijk komen er ook vragen voorbij die de "oude garde" al lang behandeld heeft. (NOFI).
Het wordt gewoon tijd dat dat ding gereleased wordt
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Ag, zolang de VS geen broadcomm spul binnelaat hebben ze zat TyTnII's over die ze aan europa knnen leveren... (hoop ik
@Crusader; idd, Mini_Poeper, maybe ff in de TS opnemen dat dit niet de bedoeling is? Staat nl in de meeste "grote telefoon x" topics d'r ook bij...
@Hawk; hebben blackberry's/palms geen bluetooth? Gebruik nu idd nog irda, maar puur en alleen omdat m'n wizard tegenwoordig weigert om via usb activesync connecties te accepteren. Maar 't is zo traag!
Reg. datum: 16 maart 2007
In welk kleur komt hij nu?quote:Dieter09 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:06:
[...]
Euh ja, maar de 2de die jij toont is de TYTN 1. En die 2 op de site van algebeld zijn gewoon de NL en de Uk versie. Ik heb het over dit:
zwart - zwart: http://www.smartphoneshop...ensionid=17&shopid=16
zwart - grijs: http://www.smartphoneshop...ensionid=17&shopid=16
En is het mogelijk om er direct bv de black satin op te zetten? Of is deze niet compatibel met
de nieuwe functies (bv gps) en cpu?
Alleen mis ik nog een miniFAQ met alle vragen en antwoorden van het 1e topic...
Is gebeurdquote:Rowdy.nl schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:07:
@Crusader; idd, Mini_Poeper, maybe ff in de TS opnemen dat dit niet de bedoeling is? Staat nl in de meeste "grote telefoon x" topics d'r ook bij...
Voor Mini Poeper is dit z'n eerst TS, bovendien is hij aan 't leren voor een belangrijk tentamen.quote:Djerique schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:34:
Mooie 2e topic![]()
Alleen mis ik nog een miniFAQ met alle vragen en antwoorden van het 1e topic...
Bovendien wacht ik met tips en trucs als de eerste mensen het apparaat hebben.
Mini Poeper wijzigde dit bericht 29-08-2007 12:42 (6%)
Ik heb hier nog een GPRS tooltje op m'n pc/cd staan die je bij aanschaf van je Qtek erbij kreeg om de data verbruik te tellen. Zou deze werken op een WM6 device met UMTS?
Startpost ziet er netjes uit trouwens, ik doe het je niet na.
Crusader wijzigde dit bericht 29-08-2007 12:55 (3%)
Reg. datum: 01 oktober 2002
Zou deze in de TS mogen?
Reg. datum: 08 maart 2000
HTC levert bij de TyTN II zelf gewoon Spb GPRS monitor bij volgens de NL handleiding...quote:Mini Poeper schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:44:
Ik weet nog niet of ik een data bundel erbij neem.
Ik heb hier nog een GPRS tooltje op m'n pc/cd staan die je bij aanschaf van je Qtek erbij kreeg om de data verbruik te tellen. Zou deze werken op een WM6 device met UMTS?
quote:Crusader schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:55:
Als je de naam van het tooltje weet, heeft Google vast wel een antwoord(geintje)
Startpost ziet er netjes uit trouwens, ik doe het je niet na.
Ik weet de naam, het is dit tooltje. Ik heb alleen niet de allernieuwste versie. Als ik Spb mail zullen ze antwoorden dat 't niet kan, dat ik de nieuwste versie moet kopen.
Jepquote:Djerique schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:00:
Een mooi overzicht van verschillende TYTN II versies.
Zou deze in de TS mogen?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
Dit topic is gesloten.