Gathering of Tweakers

Quicksearch
N95-1 is gewoon de eerste standaard versie
N95-2 is de zwarte 8gb versie
N95-3 is de amerikaanse versie. qua looks hetzelfde als de n95-1 (op de lens cover die is verdwenen na) maar intern beschikt hij over 128MB ram, support voor amerikaanse 3g en de nieuwe BL-6F batterij. kleine verbetering dus.

Gigabyte DS4 - E6600 - Asus 8800GTS 640MB - 4x PC6400 Geil - Antec P180 || Nokia N95 8GB || Nokia N800

Life is blue

quote:
Macamba schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:11:
Is er iemand met een firmware versie waar zowel Dutch als Spanish in zit?

Heb al op de nokiablog die lijst gezien met productcodes en languagepacks maar daar staat ie niet tussen.

Ik vraag me dus af:

1. Heeft de Vodafone of T-mobile branded software toevallig ook Spaans?

2. Zou het mogelijk zijn zelf een taal te installeren / vervangen in de firmware?
Dan zou je dus zelf moeten gaan programmeren en m met phoenix op je N95 zetten..

Het gaat om de N95-1
Ik heb de v21.0.0.16 firmware van Nokia zelf, maar daar zit dus geen Spaans in. Zover ik me kan herinneren had mijn T-mobile v12.zoveel firmware ook geen Spaans.

AMD Athlon 64 X2 5000+, ASUS M2A-VM, 2048 Mb RAM, 8600GT, Windows Vista Premium, Nokia N95-1

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

Modbreak:
Zo, de 10.000 posts zijn bereikt. Tijd voor een nieuw deel

Iemand mag een nieuw deel openen. MAAR, van diegene verwachten we ook dat hij/zij gaat werken aan de opsplitsing van het N95 topic. We willen verschillende topics, waarin we de verschillende mogelijkheiden van het toestel uitvoerig kunnen bespreken. Zoals bijvoorbeeld een topic apart voor navigatie, één apart voor problemen etc... etc...

Dus, wie wilt, mag nu een normaal, nieuw deel openen en zodra je klaar bent met de verschillende topics, gaan we die online gooien.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws