Gathering of Tweakers

Quicksearch
Is er mogelijkheid om contacten op te nemen in system applicatie, dus dat deze altijd opnen blijft staan en niet te sluiten is. Ik gebruik namelijkk vaak 'Contacten' en als je dan op de rooie uitknop klikt wordt contacten ook daadwerkelijk gesloten.

Dus kan dit openblijven middels een app?

quote:
berto125 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:54:
[...]

Is het verstandig om voor een clean install je n95 een harde reset te geven? Of veegt een update alle oude meuk eraf? Dit ivm met ruimte op C-schijf..

Mijn update via phoenix was gister ook een succes!
Een fw upgrade wist de gehele C-schijf.

Live your life @ own style!

quote:
schumi2004 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:51:
[...]

Same here. Tot op heden niks dan lof voor deze FW maar ben toch benieuwd naar de "power consumption", deze zal niet veel veranderd zijn maar toch.
Wat betreft de snelheid zwacht ik eerst nog even af totdat mijn phone weer beetje op "normaal" niveau is aangezien een clean toestel altijd snel werkt *vergelijkt met een schone xp install*
Ik heb het idee dat de batterij met de nieuwe firmware merkbaar langer meegaat :?
ja dat dacht ik ook 2 dagen geleden opgeladen en nog zit de streep boven aan
quote:
GekkeHekke® schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:56:
[...]

Ik heb het idee dat de batterij met de nieuwe firmware merkbaar langer meegaat :?

quote:
Tsjabbie schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:25:
ja dat dacht ik ook 2 dagen geleden opgeladen en nog zit de streep boven aan
[...]
Hij zei ook niet dat de batterij minder lang mee ging ofz... hij was alleen benieuwd naar de standby tijd of die uberhaupt veranderd was.

Reg. datum: 21 oktober 2003

quote:
Mau_Maus schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:50:
[...]

Hij zei ook niet dat de batterij minder lang mee ging ofz... hij was alleen benieuwd naar de standby tijd of die uberhaupt veranderd was.
Volgens mij zeggen ze allebei hetzelfde, namelijk dat de standby tijd langer is ;)

Dat zou dus een mooi pluspunt zijn van de nieuwe firmware!

AKG K701
Reg. datum: 13 augustus 2003

Ik heb het forum vluchtig doorgezocht maar geen oplossing kunnen vinden voor het volgende probleem.

Heb Wndows Live Messenger geinstalleerd aan tijd geleden op phone memory. Maar nu de firmware update een tijd geleden werkt het niet meer. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd. Staat ook netjes bij toepassingen maar hij opent het programma gewoon niet.

Is hier een oplossing voor?

<< 40D, 60 Macro, 10-22, 24-70, 70-200, 1.4x, 430EX, GM5540, Vertex 200 AW >>

Wat is phoenix?? ik zie iedereen erover praten en heb erop gegoogled en deze topic een beetje doorgebladerd maar kan er maar weinig over vinden... ik hoef geen links of iets in die richting alleen weten wat het is?

software van nokia waarmee je de nieuwe firmware kan installeren..

quote:
schumi2004 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:06:
[...]

Ik wil in dit geval dat wel, ik moet ook via (Hi) Mobiele StartSite connectie maken (niet via KPN Internet toeganspunt) en dan kom je op de KPN/Hi portal terecht, daar kies je Rabobank en heb je netjes de mobiele versie.

Echter door de FW update wordt nu het toestel niet meer herkend als een toestel wat een beveiligde verbinding opzetten kan (wat me al 4x eerder gebeurd is na FW update) wordt dus doorgelinkt naar een info pagina met bel nummers :(

Ik denk doe even bellen maar wordt behandeld als een of andere nitwit die nergens verstand van heb en moet de software maar terug zetten naar vorige, pffffff, en dat terwijl ik dit al 4x eerder zo gemeld heb, hun geven door aan technische dienst en voila paar dagen later gefixed maar voor deze ene medewerker bij de rabobank is dat moeilijk te bevattten.
Idd. Heb dus ook hi. En ook ik gebruik altijd mobiele startsite. Werkte bij mij ook altijd eerder. En nu idd doorgelinkt worden naar rabofoon ofzo :S. Maar goed. wacht wel paar daagjes af. en anders ga ik mee helpen met bellen.

Krijg nou tietuh!

quote:
Mau_Maus schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:27:
[...]

Heb je de startpost gelezen? Altijd handig voor het begin van meedoen aan een topic :)

[...]

Soft is een reboot, zelfde als batterij eruit.

Bij een harde wordt je tel geheel opnieuw geinstalleerd.
[...]

Stop met zoeken wederom. Firmware updaten of opnieuw installeren kan je lekker thuis vanuit je luie stoel doen. Met software updater of met een harde reset. (Wat ik als mede tweaker al aanraden ;))
Oke, ik heb die harde reset inmiddels gedaan maar nog steeds is die maps volledig de weg kwijt :(
Route 66 doet het gewoon perfect, ik snap er niks van.... :?

Iemand nog suggesties? of wordt dit een enkeltje provider?

Xaser 5000+-Abit IS7e-PIV 3,0Ghz-Zalman 7000 CU-1024MB Dual pc3200-36GB Raptor+2x 250GB Maxtor -Hercules Fortissimo II-Ati 9800 Pro-Pioneer 108-LG 16x RW-Plextor DVD-Rom-Samsung 940BF-Cambridge PS2000 Digital-Logitech MX 1000

Reg. datum: 11 augustus 2003

Vandaag ook m'n 8GB ontvangen.

Nu wilde ik eigenlijk live messenger erop gaan installeren maar na wat onderzoek blijkt het nu 'n 30 dagen trial perioden te zijn. Klopt dit?

En m'n tweede vraag: weet iemand waar ik live messenger kan downloaden want de link in het startpost werkt niet meer :(

Alvast bedankt

Hoi

Ik vroeg me af of het bij de N95 mogelijk is om te kijken naar het aantal % dat de accu nog vol is? Dit ben ik gewend van Sony Ericsson en is veel nauwkeuriger dan dat batterijtje rechtsbovenin.

quote:
Patjuh1990 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:41:
Hoi

Ik vroeg me af of het bij de N95 mogelijk is om te kijken naar het aantal % dat de accu nog vol is? Dit ben ik gewend van Sony Ericsson en is veel nauwkeuriger dan dat batterijtje rechtsbovenin.
Kan wel met een app, niet standaard. Weet de naam ff niet meer.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Misschien een domme vraag, maar hoe installeer je die widgets? En welke extensie meoten ze hebben?

quote:
Patjuh1990 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:41:
Hoi

http://nokia-energy-profiler.en.softonic.com/symbian

En weer open.

Modbreak:
Dit topic gaat over de N95 en bijbehorende zaken. Als je berichen ziet die aandacht van de moderators nodig hebben, meld dat dan via het topicreport en ga er NIET In het topic op in.

pven wijzigde dit bericht 19-03-2008 22:51 (153%)

Even twee korte vraagjes:

Ik zie regelmatig bij m'n N95 8GB van die blauwe cirkeltjes naast 'n icoon in het menu staan. Wat houd dat precies in?

En m'n tweede vraag. Als ik naar de liedjes ga staan er bij sommige liedjes een soort van tekstvelletje. Wat is dit precies?

Heb al eens in de handleiding gekeken maar kan t niet vinden

Alvast bedankt

quote:
Kurvers schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:17:
Even twee korte vraagjes:

Ik zie regelmatig bij m'n N95 8GB van die blauwe cirkeltjes naast 'n icoon in het menu staan. Wat houd dat precies in?

En m'n tweede vraag. Als ik naar de liedjes ga staan er bij sommige liedjes een soort van tekstvelletje. Wat is dit precies?

Heb al eens in de handleiding gekeken maar kan t niet vinden

Alvast bedankt
1) programma is actief in de achtergrond

2) Dat is dnek ik de vorm van een geheugenkaart... daar staan die liedjes dan op

quote:
Kurvers schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:21:
Vandaag ook m'n 8GB ontvangen.

Nu wilde ik eigenlijk live messenger erop gaan installeren maar na wat onderzoek blijkt het nu 'n 30 dagen trial perioden te zijn. Klopt dit?

En m'n tweede vraag: weet iemand waar ik live messenger kan downloaden want de link in het startpost werkt niet meer :(

Alvast bedankt
quote:
Eerst de dep.sisx installeren daarna WLM

tip: probeer de search functie te gebruiken, is heel veel mee terug te vinden

Sjengcity wijzigde dit bericht 19-03-2008 23:28 (5%)

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

De N95 8GB is een "Mobile Digital Media Player" (M-DMP) volgens de Digital Living Network Alliance (DLNA). Met een (M-)DMP kun je multimedia content die op een al dan niet mobiele Digital Media Server (DMS) staat vinden en afspelen.
Tegenwoordig bezitten steeds meer NAS-servers een geďntegreerde DMS. Een instructie om op een N95 multimedia-content af te spelen die op een NAS-server (in dit geval van het merk QNAP) is opgeslagen staat hier (ff scrollen naar onderaan de webpagina). Door je N95 analoog aan te sluiten op een hifi of TV, kun je dus multimedia-content op je NAS-server afspelen ZONDER tussenkomst van een PC. Een N95-cradle is dan extra nuttig.

TweakMij wijzigde dit bericht 19-03-2008 23:51 (4%)
Reden: Achteraf kan altijd van alles beter.

Jezelf zijn kan jij het beste

Reg. datum: 28 november 2007

quote:
Nyana schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:16:
Ik heb het forum vluchtig doorgezocht maar geen oplossing kunnen vinden voor het volgende probleem.

Heb Wndows Live Messenger geinstalleerd aan tijd geleden op phone memory. Maar nu de firmware update een tijd geleden werkt het niet meer. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd. Staat ook netjes bij toepassingen maar hij opent het programma gewoon niet.

Is hier een oplossing voor?
http://rapidshare.com/files/80141412/dep.sisx

quote:
Mau_Maus schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:22:
[...]

2) Dat is dnek ik de vorm van een geheugenkaart... daar staan die liedjes dan op
Ik heb eerlijk gezegd 'n idee van niet... Want bij de spiderman wallpapers bijvoorbeeld staat dat symbooltje ook er achter. Bij muziek staat t bij vrijwel ieder liedje behalve bij één enkele niet (heb er zelf nog niets opgezet).
quote:
Sjengcity schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:26:
[...]

[...]

Eerst de dep.sisx installeren daarna WLM

tip: probeer de search functie te gebruiken, is heel veel mee terug te vinden
Had ik gebruikt maar blijkbaar niet goed of niet goed gekeken.
Toch bedankt!

Kurvers wijzigde dit bericht 20-03-2008 09:22 (28%)

quote:
Kurvers schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:21:
Ik heb eerlijk gezegd 'n idee van niet... Want bij de spiderman wallpapers bijvoorbeeld staat dat symbooltje ook er achter. Bij muziek staat t bij vrijwel ieder liedje behalve bij één enkele niet (heb er zelf nog niets opgezet).
Om welke telefoon gaat het eigenlijk? De N95-1 of de N95-2? Ik dacht ook als eerste dat het de bestandslocatie aangaf, zou het anders ook niet weten wat jij bedoeld...
Misschien anders even een screenshot ervan maken?

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

quote:
Sjengcity schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:42:
[...]

Om welke telefoon gaat het eigenlijk? De N95-1 of de N95-2? Ik dacht ook als eerste dat het de bestandslocatie aangaf, zou het anders ook niet weten wat jij bedoeld...
Misschien anders even een screenshot ervan maken?
N95-2

Plaatje op imageshack (popups!)

Kurvers wijzigde dit bericht 20-03-2008 10:01 (20%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws