Gathering of Tweakers

Quicksearch
haha lama :P

Mau_Maus wijzigde dit bericht 18-03-2008 20:31 (98%)

Reg. datum: 04 november 2006

quote:
Mau_Maus schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:18:
[...]

Ik dnek dat ie deze link bedoeld:

[...]

De link dus van: Hier
Volgens mij is het niet mogelijk om voor anderen een app te signen zonder publisher id . Of heb ik het verkeerd ?

BETER 1 VOGEL IN DE HAND DAN GEEN HAND ! Nokia 6600- 6630- 6670- 6681- 6680- N70- N80-N73-N95

Lowrider!
Reg. datum: 17 december 2001

quote:
Mau_Maus schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:10:
[...]

Heb je alleen als je het profiel algemeen insteld hebt (de aller bovenste als je hem hernoemd hebt) En klok kan je ook digitaal en analoog doen..
Bedankt het werkt inderdaad nu, had hem op het profiel stil staan.
quote:
Kurvers schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:24:
[...]

Is die telefoon branded? Zit er 'n simlock op trouwens?
Wil hem namelijk ook via HI gaan bestellen.
Zit geen simlock op nee en verder niets van hi!

Sjolang je moar sjik heb

quote:
faire4u schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 20:45:
[...]

Volgens mij is het niet mogelijk om voor anderen een app te signen zonder publisher id . Of heb ik het verkeerd ?
Euhm nou iemand kan wel voor jou via jouw imei... open-signed (met zijn beperkingen) doen :P maar dan is diegene echt een slaaf :P

quote:
Mau_Maus schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:44:
[...]

Als het enige troost is :P Ik heb het ook nog niet gedaan. Al vind ik dat de update de n95 wel erg compleet maakt, vind ik het verschil met v20 niet extreem hoog.

Ik wacht ook wel op NSU. En ik kreeg ook echt een lui antwoord van de NSP in mijn buurt:
Ik heb zojuist de update gedaan (nee niet via NSU) en inderdaad het verschil met de vorige release is niet groot. Ik merk nauwelijks verschil. Maar m'n N95 was wel weer eens toe aan een "clean install", vandaar dat ik het heb gedaan.

Ik heb mijn eerste widget gemaakt: Tweakers.net Meuktracker

Ik begin het steeds vaker te gebruiken dat WidSets widget, het gaat snel, veel informatie en steeds meer opties.

Barfman wijzigde dit bericht 19-03-2008 12:49 (5%)

quote:
Barfman schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:36:
Ik heb mijn eerste widget gemaakt: Tweakers.net Meuktracker

Ik begin het steeds vaker te gebruiken dat WidSets widget, het gaat snel, veel informatie en steeds meer opties.
The page cannot be found
The WidSets server can not find this page.

Please try the following: Click the Back button to try another link.

Mijn N95 heeft het sinds gisteren het loodje gelegd. Na 10 maanden trouwe dienst doet 'ie nu niets meer. De volumeknopjes waren al kapot, maar nadat gisteren de batterij leeg was lukt het opladen niet meer. Er gebeurt simpelweg niets. Al 2 opladers geprobeerd, geen resultaat. Een hard reset wil ook niet lukken.

Uiteraard wil ik het op garantie gaan proberen, echter ben ik zo dom geweest om een keer de volledige faceplate te veranderen, en bij het terugswitchen naar origineel was ik 2 schroefjes kwijt die de bottom cover bevestigen. Daar zitten nu 2 lege gaatjes.. Graag hoor ik van jullie wat voor schroefjes er in zit (torx 5 ,6 ?) en wat voor kleur deze hebben zodat ik ze na kan bestellen. Het betreft een Nokia N95-1 Sand.

Jules

gaat hard
Reg. datum: 09 juli 2003

quote:
Holleboomer schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:58:
Mijn N95 heeft het sinds gisteren het loodje gelegd. Na 10 maanden trouwe dienst doet 'ie nu niets meer. De volumeknopjes waren al kapot, maar nadat gisteren de batterij leeg was lukt het opladen niet meer. Er gebeurt simpelweg niets. Al 2 opladers geprobeerd, geen resultaat. Een hard reset wil ook niet lukken.

Uiteraard wil ik het op garantie gaan proberen, echter ben ik zo dom geweest om een keer de volledige faceplate te veranderen, en bij het terugswitchen naar origineel was ik 2 schroefjes kwijt die de bottom cover bevestigen. Daar zitten nu 2 lege gaatjes.. Graag hoor ik van jullie wat voor schroefjes er in zit (torx 5 ,6 ?) en wat voor kleur deze hebben zodat ik ze na kan bestellen. Het betreft een Nokia N95-1 Sand.
al een andere accu geprobeerd?
schroefjes zijn T6

Tha

quote:
Tha schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:08:
[...]

al een andere accu geprobeerd?
schroefjes zijn T6
Weet je dat zeker ? Volgens mij zijn het Torx 5 schroefjes. En die via ebay zien er ook langer uit als die voor de slider/faceplate. Het beste is alle Nokia service points af te bellen, en zeggen dat je er 2 kwijt bent en of je 2 schroefjes mag hebben. Sommige doen ze moeilijk... of zeggen zelfs dat ie daarvoor een aantal dagen in reparatie moet :S Gelukkig kreeg ik via uni-gsm er 8 opgestuurd, die van een nsp kwamen... En die zitten perfect... Alleen toen ik dit had heb ik zoveel nsp's gebeld en overal zijn ze op of in bestelling... En Nokia schijnt heel slecht dat soort dingen te leveren... Maar goed ik heb gelukkig 8 van die orginele schroefjes kunnen bemachtigen. Hopelijk lukt het jou ook :)

Ik had er geen enkel probleem mee :)
quote:
sphackr2008 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:33:
[...]

The page cannot be found
The WidSets server can not find this page.

Please try the following: Click the Back button to try another link.
Dat was vanmorgen... nu dus ook zelfde melding :O
Hele site is niet bereikbaar overigens...

peerke63nl wijzigde dit bericht 19-03-2008 12:08 (13%)

hallo ik heb sinds gisteren ook v21 geïnstalleerd via phoenix. Maar nu doet rabo mobiel bankieren niet meer. Volgens mij was dat ook al eens eerder.
Hoe was dat toen opgelost. Of gaat dat vanzelf? Gebruik het best vaak en als dat zo blijft heb ik dus probleem. Of kun je nog terug naar v20

Tweaker Dealer

quote:
Pascall_1 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:19:
hallo ik heb sinds gisteren ook v21 geïnstalleerd via phoenix. Maar nu doet rabo mobiel bankieren niet meer. Volgens mij was dat ook al eens eerder.
Hoe was dat toen opgelost. Of gaat dat vanzelf? Gebruik het best vaak en als dat zo blijft heb ik dus probleem. Of kun je nog terug naar v20
Dit moet je aangeven bij de Rabobank, waarschijnlijk wordt er elke keer in de firmware een of ander id veranderd waardoor je geen toegang meer hebt, hun voegen deze dan toe en het werkt weer.
Zou slimmer zijn dat ze hier een controlle op ahdden ipv van elke keer gebeld worden door gebruikers.
Is altijd gezeik met Rabo telebankieren als er nieuwe update komt, was met mijn vorige toestel ook al

-update-
Heb ze net op de hoogte gebracht (0900-0905)

schumi2004 wijzigde dit bericht 19-03-2008 13:06 (3%)

quote:
peerke63nl schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:48:
Ik had er geen enkel probleem mee :)

[...]

Dat was vanmorgen... nu dus ook zelfde melding :O
Hele site is niet bereikbaar overigens...
Het was gisteren nog beta, nu niet meer en heb ik hem nu verplaatst naar de officielle site:
Tweakers.net Meuktracker
quote:
schumi2004 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:28:
[...]

Dit moet je aangeven bij de Rabobank, waarschijnlijk wordt er elke keer in de firmware een of ander id veranderd waardoor je geen toegang meer hebt, hun voegen deze dan toe en het werkt weer.
Zou slimmer zijn dat ze hier een controlle op ahdden ipv van elke keer gebeld worden door gebruikers.
Is altijd gezeik met Rabo telebankieren als er nieuwe update komt, was met mijn vorige toestel ook al

-update-
Heb ze net op de hoogte gebracht (0900-0905)
Mogelijk heeft het te maken met browser sniffing a.d.h.v. de user agent, hetgeen je imho niet moet doen. Ik kom regelmatig sites tegen die me de 'mobiele' versie voorschotelen op de N95 terwijl ik dat niet wil, en zelfs sites die me de 'mobiele' versie voorschotelen op m'n desktop-PC! Je moet toch wel een enorme prutser van webdevver zijn om dat voor elkaar te krijgen...

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

quote:
dafmay schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:23:
[...]

Ik heb zojuist de update gedaan (nee niet via NSU) en inderdaad het verschil met de vorige release is niet groot. Ik merk nauwelijks verschil. Maar m'n N95 was wel weer eens toe aan een "clean install", vandaar dat ik het heb gedaan.
Is het verstandig om voor een clean install je n95 een harde reset te geven? Of veegt een update alle oude meuk eraf? Dit ivm met ruimte op C-schijf..

Mijn update via phoenix was gister ook een succes!

quote:
Pascall_1 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:19:
Welke provider heb je? Want als het goed is kijkt rabomobiel alleen naar je telefoonnummer.. en die kan alleen verzonden worden via wap/gprs... Ik moet ook met t-mobile perse t-zones gebruiken daarvoor... Dus probeer is met een ander toegangspunt.

Tweaker Dealer

quote:
Fuzzillogic schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:51:
[...]

Mogelijk heeft het te maken met browser sniffing a.d.h.v. de user agent, hetgeen je imho niet moet doen. Ik kom regelmatig sites tegen die me de 'mobiele' versie voorschotelen op de N95 terwijl ik dat niet wil, en zelfs sites die me de 'mobiele' versie voorschotelen op m'n desktop-PC! Je moet toch wel een enorme prutser van webdevver zijn om dat voor elkaar te krijgen...
Ik wil in dit geval dat wel, ik moet ook via (Hi) Mobiele StartSite connectie maken (niet via KPN Internet toeganspunt) en dan kom je op de KPN/Hi portal terecht, daar kies je Rabobank en heb je netjes de mobiele versie.

Echter door de FW update wordt nu het toestel niet meer herkend als een toestel wat een beveiligde verbinding opzetten kan (wat me al 4x eerder gebeurd is na FW update) wordt dus doorgelinkt naar een info pagina met bel nummers :(

Ik denk doe even bellen maar wordt behandeld als een of andere nitwit die nergens verstand van heb en moet de software maar terug zetten naar vorige, pffffff, en dat terwijl ik dit al 4x eerder zo gemeld heb, hun geven door aan technische dienst en voila paar dagen later gefixed maar voor deze ene medewerker bij de rabobank is dat moeilijk te bevattten.

quote:
schumi2004 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:06:
[...]

Ik wil in dit geval dat wel, ik moet ook via (Hi) Mobiele StartSite connectie maken (niet via KPN Internet toeganspunt) en dan kom je op de KPN/Hi portal terecht, daar kies je Rabobank en heb je netjes de mobiele versie.

Echter door de FW update wordt nu het toestel niet meer herkend als een toestel wat een beveiligde verbinding opzetten kan (wat me al 4x eerder gebeurd is na FW update) wordt dus doorgelinkt naar een info pagina met bel nummers :(

Ik denk doe even bellen maar wordt behandeld als een of andere nitwit die nergens verstand van heb en moet de software maar terug zetten naar vorige, pffffff, en dat terwijl ik dit al 4x eerder zo gemeld heb, hun geven door aan technische dienst en voila paar dagen later gefixed maar voor deze ene medewerker bij de rabobank is dat moeilijk te bevattten.
Ok, dus via die tussensite/portel wordt het niet herkend (die gebruikt user-agent waarschijnlijk)...
En als je verbind via mobile startsite en dan direct gaat naar:
http://rmb.rabobank.nl/i/prelogin.do

Werkt dat ook niet?

quote:
schumi2004 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:06:
[...]

Ik werk ook in een callcenter en raad je aan gewoon nog een keer te bellen. En daarna eventueel nog een keer. Er zitten gewoon idioten tussen

WoW: 70 mage. 70 warrior 65 rogue. 60 mage 60 warrior. 63 hunter. 60 paladin. 53 lock. 38 priest

Tweaker Dealer

@Mau_Maus
Foutmelding: GW Fout 400 Ongeldig verzoek

@Luthiena
Je hebt gelijk het is nu ook opgelost, ik kreeg een lieftalige dame aan de telefoon die het door zou zetten naar de afdeling die zich bezighoudt op dit gebeid.
Bij de heren ervoor ging het errug moeizaam, de eerste verwees me door naar Rabo Mobiel (heb ik niet dus ook niet nodig maar toch maar gebeld)
Meneer 2 was nog iets moeizamer en moest ik maar FW downgraden, was geen andere oplossing mogelijk.

Maar nu is het dus (bijna) opgelost, ik word gebeld wanneer het probleem verholpen is, toch vreemd dat ze me niet naar FW versie vroegen aangezien ik de keren ervoor wel naar gevraagd werd of ik het zelf melde.

De aanhouder wint zullen we maar zeggen.
Iedere mobiele rabobankieren gebruiker weer gelukkig straks welke op 21.0.016 draaien :P
Het is niet een enkel probleem geval , iedereen die upgrade naar nieuwste versie heeft hier last van, let maar op als straks 22.0.017 uitkomt hebben we precies hetzelfde dit is me al 4x eerder overkomen en dat ging voorheen goed met doorgeven.

quote:
schumi2004 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:56:
@Mau_Maus
Foutmelding: GW Fout 400 Ongeldig verzoek

@Luthiena
Je hebt gelijk het is nu ook opgelost, ik kreeg een lieftalige dame aan de telefoon die het door zou zetten naar de afdeling die zich bezighoudt op dit gebeid.
Bij de heren ervoor ging het errug moeizaam, de eerste verwees me door naar Rabo Mobiel (heb ik niet dus ook niet nodig maar toch maar gebeld)
Meneer 2 was nog iets moeizamer en moest ik maar FW downgraden, was geen andere oplossing mogelijk.

Maar nu is het dus (bijna) opgelost, ik word gebeld wanneer het probleem verholpen is, toch vreemd dat ze me niet naar FW versie vroegen aangezien ik de keren ervoor wel naar gevraagd werd of ik het zelf melde.

De aanhouder wint zullen we maar zeggen.
Iedere mobiele rabobankieren gebruiker weer gelukkig straks welke op 21.0.016 draaien :P
Het is niet een enkel probleem geval , iedereen die upgrade naar nieuwste versie heeft hier last van, let maar op als straks 22.0.017 uitkomt hebben we precies hetzelfde dit is me al 4x eerder overkomen en dat ging voorheen goed met doorgeven.
Ik vraag me af of het met elke provider is... of alleen met Hi/KPN... Met fw 20 had ik er geen last van.

Reg. datum: 28 oktober 2003

Op het moment dat ik word gebeld, zie ik wel het icoontje gevuld dat er iemand aan het bellen is, maar ik zie niet de naam van die persoon. Dit geldt tevens voor het snelkiezen... Weet iemand waar ik kan instellen dat de naam van de gene die belt wel wordt getoond?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws