Gathering of Tweakers

Quicksearch
have fun :)

quote:
Nokian958gb schreef op zondag 16 maart 2008 @ 22:02:
Iets anders: Eindelijkeindelijk kun je met Download! Windows Live installeren........ware het niet dat het niet werkt. "Openen van item mislukt".

Waarom gaat alles zo traag bij Nokia? Waar blijft N-gage? Waarom bevat PCsuite geen contacteneditor? Waarom heeft nokia.nl nog niet eens een n95 8gb ondersteuningspagina? Waarom moet ik een linke truc met productiecodes uithalen om gewoon de firmware up-to-date te houden?
Enige waar ik je gelijk in kan geven is het updaten dat afhankelijk is van productcodes...
Op mijn N95-1, geïnstalleerd en werkend:
. Windows Live
. NGage

Nokia traag? Hou de pagina van Nokia Betalabs in de gaten :)
Contactpersonen bewerken kan gewoon in PC suite ;)
N95 8GB support kijk hier :*)

quote:
Nokian958gb schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:57:
[...]

Je kan op www.moerstaal.nl iets anders uitkiezen. Ik heb nattekip.nl Dan kan je inloggen bij Symbian, maar signen lukt volgens mij sowieso niet meer zonder prod.nr. HEEL irritant, dat signen. I want Samir!!!

Trucje lukt trouwens niet om HIER( bij Tweakers) te registreren. Als je geregistreerd bent kan je wel weer gewoon terugveranderen naar Hotmail. Wat is dat toch.......?
Wat wil je van Samir? Met laatste rotatme 2.1 beta kan je opensignen. Zou je met de mail moeten hebben gehoord. De andere beta's volgen ook binnenkort.

En over die productcodes... dat licht aan je provider 9 van de 10x.

quote:
Nokian958gb schreef op zondag 16 maart 2008 @ 22:02:
Iets anders: Eindelijkeindelijk kun je met Download! Windows Live installeren........ware het niet dat het niet werkt. "Openen van item mislukt".

Waarom gaat alles zo traag bij Nokia? Waar blijft N-gage? Waarom bevat PCsuite geen contacteneditor? Waarom heeft nokia.nl nog niet eens een n95 8gb ondersteuningspagina? Waarom moet ik een linke truc met productiecodes uithalen om gewoon de firmware up-to-date te houden?
Er zit een contact editor in PC suite hoor

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:P4SpdK-ledZBgM:http://bp2.blogger.com/_UB3nHYWaJHA/RwRK9tTKB8I/AAAAAAAAAIc/lsOdKiSL1nI/s320/Nokia%2BPC%2BSuite%2BContact%2BEditor%2BAdvanced.jpg

N-Gage is beschikbaar en komt binnenkort voor meerdere modellen uit.
Ondersteunings pagina's voor de 8GB versie zijn er zat op het nokia forum.
Je hoeft geen linke truc uit te halen, je kan ook gewoon geduld hebben.
Is de nieuwste firmware voor de gewone N95 al uit dan? Heb momenteel 20.0.15 en hij kan geen nieuwe vinden met de Updater..

quote:
Las Vegas schreef op zondag 16 maart 2008 @ 22:58:
Is de nieuwste firmware voor de gewone N95 al uit dan? Heb momenteel 20.0.15 en hij kan geen nieuwe vinden met de Updater..
Wie zegt dat dan? Via NSU dus nog niet. Wel via een NSC. Of via een niet reguliere manier.

Vraag voor de mensen die reeds v21 hebben geinstalleerd, en eigenlijk tegen beter weten in..: is de "volgen op kaart"-feature in Maps weer hersteld? Of blijft deze handige feature waarvoor ik betaald heb nog steeds gestolen?

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

have fun :)

Die software is niet op een normale manier te verkrijgen, dus daar gaan wij jou ook niet mee helpen

Ginz wijzigde dit bericht 17-03-2008 16:13 (71%)

btw: Die Samir is gewoon een oplichter neem nou dat Nokmote iedereen moet doneren voor een bèta versie van een progje dat nooit 100% goed werkt dat klopt ten eerste al niet, dan staat dr op z'n site beschikbaar free open versie van Januarie en we zitten al ver in Maart en iedereen maar door doneren ! Tja dat gaat er bij mij niet in !

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

@ hierboven: je 'moet' niets. Als jij niet wil betalen, dan hoef je niet te betalen en dan kan je de beta niet gebruiken. Logisch! :Y)
gaat hard
Reg. datum: 09 juli 2003

quote:
pven schreef op maandag 17 maart 2008 @ 06:28:
@ hierboven: je 'moet' niets. Als jij niet wil betalen, dan hoef je niet te betalen en dan kan je de beta niet gebruiken. Logisch! :Y)
lekker makkelijk om te roepen dat je niets "moet" en dat het logisch is maar dat gaat allang niet meer op, gezien de leugens die samir voor heeft gehouden.
het gaat nu over verwachtingen die hij gewekt heeft bij mensen en die hij heeft laten betalen en niets gekregen hebben of nog moeten krijgen.
dan kan je zeggen dat je niets moet maar dat je dingen mag, maar je mag dan toch wel verwachten dat als je betaald de gene zich aan ze woord houd?

laat lekker die samir de pleuris krijgen met ze gejatte brakke applicaties.

Tha

Tweaker Dealer

quote:
Tha schreef op maandag 17 maart 2008 @ 08:49:
[...]

lekker makkelijk om te roepen dat je niets "moet" en dat het logisch is maar dat gaat allang niet meer op, gezien de leugens die samir voor heeft gehouden.
het gaat nu over verwachtingen die hij gewekt heeft bij mensen en die hij heeft laten betalen en niets gekregen hebben of nog moeten krijgen.
dan kan je zeggen dat je niets moet maar dat je dingen mag, maar je mag dan toch wel verwachten dat als je betaald de gene zich aan ze woord houd?

laat lekker die samir de pleuris krijgen met ze gejatte brakke applicaties.
Als jij nu eens lekker terug onder je steen kroop en tegen hem te keer gaat, je frustraties hoef je niet hier te botvieren.
quote:
bigdaddie schreef op maandag 17 maart 2008 @ 00:16:
[...]

Klopt het dat je A: een speciale kabel nodig hebt om te flashen en B: alle Nokia software van je pc moet verwijderen :?
Laat me raden welke versie jij hebt!!
Ik zou lekker een NSC binnen wandelen, bakkie koffie erbij en 10 min later sta je weer buiten met je nieuwe FW gratis en voor niks plus graties bakkie pleur :P

gaat hard
Reg. datum: 09 juli 2003

quote:
schumi2004 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:07:
[...]

Als jij nu eens lekker terug onder je steen kroop en tegen hem te keer gaat, je frustraties hoef je niet hier te botvieren.

[...]

Laat me raden welke versie jij hebt!!
Ik zou lekker een NSC binnen wandelen, bakkie koffie erbij en 10 min later sta je weer buiten met je nieuwe FW gratis en voor niks plus graties bakkie pleur :P
Lewis, het is geen frustratie hoor.
ik geef die jongen geen stuiver, maar hij word door veel mensen de hand boven het hoofd gehouden en ik kan me voorstellen dat mensen daar niet blij mee zijn als ze geld hebben gegeven in de verwachting updates en applicaties te krijgen.
Die steen van mij zal ik weer ff opzoeken.
Doe jij fernando ff de groeten van me

Tha

not usefull ... sorry

peerke63nl wijzigde dit bericht 17-03-2008 13:22 (89%)

Wanneer komt die firmware op de NSU ???

quote:
soundtrack schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:24:
Wanneer komt die firmware op de NSU ???
Dan had je dat hier wel gezien... Geen idee dus

quote:
berto125 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:29:
[...]

Dan had je dat hier wel gezien... Geen idee dus
Ja oke weetje wat ik niet snap. Via de Nokia Service Points is het wel te flashen en via de NSU niet echt vaag. Ze zijn al duidelijk te laat met FL3 maargoed.

quote:
soundtrack schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:36:
[...]

Ja oke weetje wat ik niet snap. Via de Nokia Service Points is het wel te flashen en via de NSU niet echt vaag. Ze zijn al duidelijk te laat met FL3 maargoed.
Nou net met mijn servicepoint dichtbij gebeld. En die hebben hem ook nog niet. Dus moet ik weer verder.

quote:
Mau_Maus schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:15:
[...]

Nou net met mijn servicepoint dichtbij gebeld. En die hebben hem ook nog niet. Dus moet ik weer verder.
Zo'n tweakert als Maus moet dat toch ook zonder NSP kunnen ;)

quote:
berto125 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:28:
[...]

Zo'n tweakert als Maus moet dat toch ook zonder NSP kunnen ;)
Klopt... O-) haha lekker arro :P
Alles staat klaar, maar opzich is dit een update wat ik niet zo heel belangrijk vind... Dus ik wacht nog wel ff.

Mau_Maus wijzigde dit bericht 17-03-2008 14:49 (3%)

Reg. datum: 01 maart 2008

quote:
peet34 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:49:
ik heb een vraagje is het mogelijk om je n95 als draadloosnetwerkkaart te gebruiken voor je computer met behulp van een programma
iemand?

Stop nou eens met dat kicken binnen 24 uur; dit is de tweede keer binnen 24 uur dat je deze vraag kicked ...

pven wijzigde dit bericht 17-03-2008 15:35 (20%)

Bedoel je zoiets als JoikuSpot?

Reg. datum: 01 maart 2008

quote:
mrpink83 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:15:
Bedoel je zoiets als JoikuSpot?
nee ik bedoel dat ik mijn n95 op mijn computer kan aansluiten en die dan kan gebruiken als een wlan punt voor mijn modem dus dat ik via de wlan van mijn telefoon op mijn computer kan

Reg. datum: 28 november 2007

Sinds mijn firmware update krijg ik met emtube een 'fout bij netwerkoperatie:2' melding.
ook Mobitubia en de eigen YouTube-client kan geen verbinding meer maken.

Normaal kreeg ik bij eMTube een popup screen waaruit ik Vodafone live streaming kon kiezen.
Nu krijg ik echter bovenstaande error.
Ik kan ook nergens vinden waar ik voor deze programma's de internet verbinding kan instellen, zowel eMTube als MobiTubia hebben niets staan onder instellingen of opties.
Jammer, want ondanks dat ik nu naar de echte YouTube site kan gaan met deze nieuwe firmware, vond ik het leuke programmaatjes.

Iemand een oplossing?

p.s. heb trouwens van alle proggies de laatste versie,
mijn firmware is:
V21.0.016
14-02-08
RM-159
Nokia N95 (02.01)

a3tax wijzigde dit bericht 17-03-2008 15:37 (18%)

quote:
peet34 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:28:
[...]

nee ik bedoel dat ik mijn n95 op mijn computer kan aansluiten en die dan kan gebruiken als een wlan punt voor mijn modem dus dat ik via de wlan van mijn telefoon op mijn computer kan
Koop gewoon een usb stickie met wifi voor een tientje dan heb je nog beter bereik ook.

Jules

quote:
a3tax schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:33:
Sinds mijn firmware update krijg ik met emtube een 'fout bij netwerkoperatie:2' melding.
ook Mobitubia en de eigen YouTube-client kan geen verbinding meer maken.

Normaal kreeg ik bij eMTube een popup screen waaruit ik Vodafone live streaming kon kiezen.
Nu krijg ik echter bovenstaande error.
Ik kan ook nergens vinden waar ik voor deze programma's de internet verbinding kan instellen, zowel eMTube als MobiTubia hebben niets staan onder instellingen of opties.
Jammer, want ondanks dat ik nu naar de echte YouTube site kan gaan met deze nieuwe firmware, vond ik het leuke programmaatjes.

Iemand een oplossing?

p.s. heb trouwens van alle proggies de laatste versie,
mijn firmware is:
V21.0.016
14-02-08
RM-159
Nokia N95 (02.01)
Tjah, gezien het feit dat de firmware er nog niet officieel is via NSU, denk ik niet dat er iemand is die je kan helpen.
Ik zou ff wachten tot je kan updaten middels NSU, en dan kijken of het probleem verholpen is.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws