oke thnx na dan zal die maandag wel online te update zijn ff wachten dan maar he
Reg. datum: 09 september 2006
Reg. datum: 09 september 2006
Route66, Sygic?quote:Fuzzillogic schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 09:41:
[...]
Welk navigatiesysteem moet je dan überhaupt wél signen?!
Nokia maps werkt nog niet bepaald naar wenst, althans.. ik heb geen flauw idee hoe hij precies werkt en ik krijg een voorgevoel dat hij ook niet zo goed werkt zoals ik verwacht.quote:Sjengcity schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 09:43:
[...]
Nokia Maps? Overigens als jij netjes Route66 o.i.d. koopt hoeft dit ook niet meer gesigned te worden hoor
[...]
De illegale versies ja, normale niet.quote:
En je hebt op je telefoon productcode EURO2 ?quote:PowerRick schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:09:
[...]
Nee, mijn 21.0.0.16 firmware is gewoon in Nederlands.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Sinds vorige week woensdag heb ik een Nokia N95 8GB Vodafone branded toestel.
En vanaf het begin heb ik een vaag probleem namelijk:
Soms wanneer ik naar de media stand schuif dan blijft het beeldscherm conitnu van landscape mode naar portrait mode heen en weer switchen.
En soms als ie in de dicht geklapte stand staat dan gaat de toetsen blokkering continu aan en uit.
Vaak helpt het als ik de slider naar de andere kant switch en weer terug, maar meestal begint
ie weer te flippen.
Eigenlijk is er maar 1 stand waarin ik de N95 nog niet heb betrapt op deze vage dingen en dat is
de stand waarin hij helemaal open is waar het toetsenbord zit.
Even kort samen gevat:
1: N95 dicht - toetsen blokkering continu aan/uit/aan/uit
2: N95 Media stand - continu heen en weer switchen van landscape naar portrait mode
3: N95 toetsenbord stand - geen problemen
Ik heb een hard reset gedaan waarna ik hem een herinstallatie van de firmware heb gegeven,
maar dit lost het probleem niet op.
Zou dit een hardware defect zijn misschien ?
edit: Hij heeft deze kuren op verschillende momenten, het is niet zo dat het echt de hele tijd gebeurt.
En vanaf het begin heb ik een vaag probleem namelijk:
Soms wanneer ik naar de media stand schuif dan blijft het beeldscherm conitnu van landscape mode naar portrait mode heen en weer switchen.
En soms als ie in de dicht geklapte stand staat dan gaat de toetsen blokkering continu aan en uit.
Vaak helpt het als ik de slider naar de andere kant switch en weer terug, maar meestal begint
ie weer te flippen.
Eigenlijk is er maar 1 stand waarin ik de N95 nog niet heb betrapt op deze vage dingen en dat is
de stand waarin hij helemaal open is waar het toetsenbord zit.
Even kort samen gevat:
1: N95 dicht - toetsen blokkering continu aan/uit/aan/uit
2: N95 Media stand - continu heen en weer switchen van landscape naar portrait mode
3: N95 toetsenbord stand - geen problemen
Ik heb een hard reset gedaan waarna ik hem een herinstallatie van de firmware heb gegeven,
maar dit lost het probleem niet op.
Zou dit een hardware defect zijn misschien ?
edit: Hij heeft deze kuren op verschillende momenten, het is niet zo dat het echt de hele tijd gebeurt.
WietBoer wijzigde dit bericht 15-03-2008 20:27 (4%)
Minder wiet rokenquote:
Ik denk inderdaad een fout iets met het slide systeem.
Heel heel misschien een hoesje met een magnetisch clipje?
Maar ik denk dat je het moet laten repareren...
Reg. datum: 31 oktober 2007
Ah oke, zou je voor mij kunnen kijken wat je productcode is, ik heb euro 1 2 en 3 geprobeerd maar werken allebei nietquote:PowerRick schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:09:
[...]
Nee, mijn 21.0.0.16 firmware is gewoon in Nederlands.
Met wat niet? Hij heeft het waarschijnlijk niet via NSU gedaan.quote:rikadoo schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:25:
[...]
Ah oke, zou je voor mij kunnen kijken wat je productcode is, ik heb euro 1 2 en 3 geprobeerd maar werken allebei niet
haha ik ben intussen al 2 jaar wiet vrij, geen zin om een nieuw account te makenquote:Mau_Maus schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:03:
[...]
Minder wiet rokenHaha nee flauw ik weet.
Ik denk inderdaad een fout iets met het slide systeem.
Heel heel misschien een hoesje met een magnetisch clipje?
Maar ik denk dat je het moet laten repareren...
Maar ik had al op andere plaatsen gelezen dat de slider op magnetische velden reaguurt,
en ik heb geen hoesje en geen magnetische objecten in de buurt van voor mijn telebel.
Mijn productcode op de sticker is 0560748, een T-mobile toestel. Maar ik weet niet welke productcode er is gebruikt bij het NSP om de 21 update erop te kunnen zetten.quote:rikadoo schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:25:
[...]
Ah oke, zou je voor mij kunnen kijken wat je productcode is, ik heb euro 1 2 en 3 geprobeerd maar werken allebei niet
AMD Athlon 64 X2 5000+, ASUS M2A-VM, 2048 Mb RAM, 8600GT, Windows Vista Premium, Nokia N95-1
Nee goed, maar misschien dat ze die productcode ergens hebben gegeven ofzoquote:Mau_Maus schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:28:
[...]
Met wat niet? Hij heeft het waarschijnlijk niet via NSU gedaan.
@PowerRick oke jammer dan wacht ik gewoon even
Naja als er een productcode was die via nsu werkte, dan was die wel bekend al.. maar helaas.quote:rikadoo schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:04:
[...]
Nee goed, maar misschien dat ze die productcode ergens hebben gegeven ofzo
@PowerRick oke jammer dan wacht ik gewoon even
je ken volgens mij 1x per jaar nieuwe naam aanvragequote:WietBoer schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:31:
[...]
haha ik ben intussen al 2 jaar wiet vrij, geen zin om een nieuw account te maken
Maar ik had al op andere plaatsen gelezen dat de slider op magnetische velden reaguurt,
en ik heb geen hoesje en geen magnetische objecten in de buurt van voor mijn telebel.
Klopt het trouwens dat je de telefoon niet aan kan zetten wanneer hij aan het opladen is?
Ik heb vandaag de N95 gekocht en ben 'm nu (voor de eerste keer) aan het opladen. Als ik 'm aan probeer te doen terwijl hij aan het opladen is krijg ik de melding: *Zelftest telefoon mislukt, neem contact op met de wederverkoper".
Haal ik het stekkertje v/d lader eruit gaat de telefoon gewoon zonder problemen aan...
Ik heb vandaag de N95 gekocht en ben 'm nu (voor de eerste keer) aan het opladen. Als ik 'm aan probeer te doen terwijl hij aan het opladen is krijg ik de melding: *Zelftest telefoon mislukt, neem contact op met de wederverkoper".
Haal ik het stekkertje v/d lader eruit gaat de telefoon gewoon zonder problemen aan...
*wiebel*wiebel*
Raar... hoort wel te werken... maarja zoals er staat neem contact op met wederverkoper:Pquote:KreKkeR241 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:29:
Klopt het trouwens dat je de telefoon niet aan kan zetten wanneer hij aan het opladen is?
Wat vaag... Nog een keer geprobeerd en nu werkt het welquote:Mau_Maus schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:35:
[...]
Raar... hoort wel te werken... maarja zoals er staat neem contact op met wederverkoper:P
KreKkeR241 wijzigde dit bericht 15-03-2008 22:54 (5%)
*wiebel*wiebel*
zo eerst de F1 aus kijken en dan maar eens NSU aanslingeren en hopende 21.0.016 te kunnen downen
is niet onlinequote:schumi2004 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 05:30:
zo eerst de F1 aus kijken en dan maar eens NSU aanslingeren en hopende 21.0.016 te kunnen downen
Tsjabbie wijzigde dit bericht 16-03-2008 05:40 (8%)
Reg. datum: 14 februari 2008
Reg. datum: 14 februari 2008
ik zelf heb sinds donderdag de nieuwe firmware erop, merk weinig verschil..want ik gebruik toch liever mijn n95 8 gig 
zit de laatste tijd een beetje met ebay te spelen en kwam nu dit tegen:
http://cgi.ebay.com/Slim-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
vond het er zelf wel mooi uitzien en voor die prijs (26 dollar = 17euro) kan er ook weinig mis gaan. nu vroeg ik met af of iemand ervaring met dit ding (oid) heeft, het enige wat me nog tegenhoud is die bleutooth v1.2 specificatie, zal dit iets uitmaken voor de kwaliteit. het zou namelijk erg mooi zijn al was ik hiermee van de ruis in mijn n95 8gb af (waar ik overigens maar weinig last van heb, maar op laag volume is het inderdaad aanwezig)
hoop dat iemand mij wat tips kan geven wat dit product betreft
vond het er zelf wel mooi uitzien en voor die prijs (26 dollar = 17euro) kan er ook weinig mis gaan. nu vroeg ik met af of iemand ervaring met dit ding (oid) heeft, het enige wat me nog tegenhoud is die bleutooth v1.2 specificatie, zal dit iets uitmaken voor de kwaliteit. het zou namelijk erg mooi zijn al was ik hiermee van de ruis in mijn n95 8gb af (waar ik overigens maar weinig last van heb, maar op laag volume is het inderdaad aanwezig)
Gigabyte DS4 - E6600 - Asus 8800GTS 640MB - 4x PC6400 Geil - Antec P180 || Nokia N95 8GB || Nokia N800
Ik vind de specs een beetje raar, bt 1,2 is nog de oude standaard waarbij de kwaliteit nu niet bepaald geweldig is maar hij vermeld ook het A2DP profiel erbij wat voor zover ik weet pas bij de bt 2,0 versie is gekomen.....quote:cuberob schreef op zondag 16 maart 2008 @ 11:28:
zit de laatste tijd een beetje met ebay te spelen en kwam nu dit tegen:
Misschien anders even zoeken naar de exacte specs van bluetooth? Kan me ook vergissen....
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
A2DP kan ook in BT1.2 zitten. Alleen is er nét genoeg bandbreedte binnen BT1.2 dat de A2DP stream niet altijd goed overkomt. Bij BT2.0 is de bandbreedte meer dan genoeg voor A2DP zodat de stream veel stabieler is binnen BT2.0 dan in BT1.2
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Reg. datum: 03 november 2007
Reg. datum: 03 november 2007
Als je n mooie headset wilt hebben en zoekt naar kwaliteit.. Neem dan deze:
http://www.smartphoneshop...tooth-stereo-headset.html
http://www.smartphoneshop...tooth-stereo-headset.html
via ebay wel meteen 20 euro duurder (zegmaar 40 euro), dat heb ik er eigenlijk net niet voor over (ben hem niet van plan dagelijks te gebruiken ofzo) en ben ook niet zo van dat dogtag design 
Gigabyte DS4 - E6600 - Asus 8800GTS 640MB - 4x PC6400 Geil - Antec P180 || Nokia N95 8GB || Nokia N800
Reg. datum: 22 augustus 2002
Reg. datum: 22 augustus 2002
ik ben er nu wat mp3tjes op aan het zetten, wat gaat dat enooorm traag via Nokia PC suite en de standaard mediaplayer, hoe doen jullie dat?
Dit topic is gesloten. ![]()