Super, ik ga dat toch nog maar een keer even goed nalopen. Je kan misschien wel gelijjk hebben, want ik kan mijn vinger gewoon op de heatpipes houden tijdens een stress test, zonder dat ik nou echt hitte / pijn voel. Misschien is het wel de koelpasta die absoluut niet goed geleid.quote:thomasvdw schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:10:
[...]
Stap voor stap nagaan:
- Zit de koeler er goed op
- Heb ik wel goed de koelpasta uitgesmeerd
- Mogelijke foute uitlezing van de temps
Koop desnoods Artic Silver 5 (kost 2 keer niets) en test het hiermee uit.
Ja dat klopt! Maar de freezer 7 pro zat eerst op een andere processor. Ik heb daarom de onderkant van de freezer pro schoongemaakt.quote:blapje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 01:20:
[...]
Op een freezer 7 zit toch al van de fabriek uit koelpasta aangebracht? Kapje eraf en vastklikken was het bij mij, heb niet moeilijk hoeven doen met koelpasta oid.. is dat miss het probleem? dat je er 2 lagen op hebt zitten?
Ik vond het zelf ook aardig hoog. Maar ga ik lager dan 1,4650 dan draait Orthos minder dan 3 minuten. Komt dat misschien door de warmte?quote:Cassius schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:41:
1,4650 ... dat is inderdaad te veel. Blijf met lucht onder de 1,4125 imo ... liefst gewoon onder de 1.4
Odessey wijzigde dit bericht 21-08-2007 13:47 (52%)