Beste mensen,
Heb deze week de Sony gekocht en moet zeggen: mooi apparaat!
Het al het voorgaande gelezen. Er staat veel bruikbare tips in!
Nu krijg ik het helaas niet voor elkaar om mijn pc (server) te zien op de NAC.
Het lijstje bij network media blijft angstvallig leeg. Via options > register heb ik al op verschillende wijzen geprobeerd het apparaat te registreren, maar elke keer stopt de registratie wegens een time-out. Dit terwijl het groene voortgangsbalkje zeg maar op 90% staat!
In het korte stukje tekst bij het registreren staat o.a.: "Ensure the server accepts the following device id". Moet ik deze id nog ergens kenbaar maken op de server?
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik het apparaat kan registreren???
Ik kan ook nergens een computernaam invullen, gebruikersnaam, enz, want dat kan volgens mij alleen als het apparaat geregistreerd is. Of zit ik ernaast?
Wie kan mij helpen?
Heb deze week de Sony gekocht en moet zeggen: mooi apparaat!
Het al het voorgaande gelezen. Er staat veel bruikbare tips in!
Nu krijg ik het helaas niet voor elkaar om mijn pc (server) te zien op de NAC.
Het lijstje bij network media blijft angstvallig leeg. Via options > register heb ik al op verschillende wijzen geprobeerd het apparaat te registreren, maar elke keer stopt de registratie wegens een time-out. Dit terwijl het groene voortgangsbalkje zeg maar op 90% staat!
In het korte stukje tekst bij het registreren staat o.a.: "Ensure the server accepts the following device id". Moet ik deze id nog ergens kenbaar maken op de server?
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik het apparaat kan registreren???
Ik kan ook nergens een computernaam invullen, gebruikersnaam, enz, want dat kan volgens mij alleen als het apparaat geregistreerd is. Of zit ik ernaast?
Wie kan mij helpen?