Zonder rentepunten gaat dat helaas niet.
Ik moet hem ook aan mijn neus voorbij laten gaan, omdat ik die 50.000 punten helaas niet heb.
Al denk ik dat als ik die punten wel zou hebben, dat ik ook voldoende geld zou hebben en heel die actie mij niet zou boeien
Sony Giga Jukebox NAC-HD1E
Luister naar uw favoriete muziek met de nieuwe Sony Giga Jukebox.
Een jukebox inclusief cd-speler en FM/AM-radio.
Adviesprijs € 999
Onze prijs € 499,50
+ 49.950 rentepunten
Admin.- en verzendkosten € 24,95
Verwijderingsbijdrage € 3,05
De administratie- en verzendkosten worden voor elk product afzonderlijk in rekening gebracht. Deze kosten zijn onder andere afhankelijk van waarde,gewicht en formaat van de bestelling.
De adviesprijs is de prijs welke door de leverancier van het product wordt vastgesteld. De adviesprijs kan afwijken van de prijzen in een (web)winkel. Hierop heeft Postbank geen enkele invloed.
Per 1 januari 1999 betaalt u voor sommige apparaten, naast de prijs van het apparaat, een extra vast bedrag: de verwijderingsbijdrage. Dit houdt verband met de wet ’Besluit verwijdering wit- en bruingoed’. In deze wet is vastgelegd dat moet worden gezorgd voor een milieuverantwoorde inzameling en recycling van wit- en bruingoedapparaten op het moment dat ze door de gebruiker worden afgedankt. Meer informatie
Levertijd:* 5-10 werkdagen
* De genoemde levertijd is slechts
een indicatie
Omschrijving
In de Sony NAC-HD1 zit een 250 GB harddisk, waarop u natuurlijk uw favoriete mp3's en/of ATRAC-bestanden kunt opslaan. Dankzij het enorme geheugen zelfs tot 40.000 songs. Maar deze jukebox heeft ook een USB-poort waarop u uw mp3-speler, een PSP of mobiele telefoon op kunt aansluiten. Het systeem laat toe om muziek op te nemen zonder computer van cd, vinyl, cassette, radio en mp3-speler. Verder kan de speler worden aangesloten op een thuisnetwerk en wordt DLNA ondersteund. Tot slot zitten er nog een cd-speler en een FM/AM-radio op en kunt u de gegevens aflezen op een flink lcd-display.