ik was net een divx aan het draaien en ik wou een screenshot maken maar als ik dat dan doe en ik plak hem in paint dan is de divx gewoon zwart.....
weet imand hoe ik dat kan veranderE?
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
hij is wel lachen ja, iedereen ziet dus mijn icoon terwijl ik hem zelf niet zie. Weird:?Op zaterdag 10 februari 2001 15:01 schreef saviour het volgende:
Hij doet t nu iig wel hoorLeuke film he...Scary Movie
ik zie ook alleen een rood kruisje.hij is wel lachen ja, iedereen ziet dus mijn icoon terwijl ik hem zelf niet zie. Weird
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
ik heb hem maar weggehaaldOp zaterdag 10 februari 2001 15:16 schreef cosmoOo het volgende:
ik zie ook alleen een rood kruisje.
Control Panel -> Display -> SettingsOp zaterdag 10 februari 2001 11:27 schreef Da borg het volgende:
ik was net een divx aan het draaien en ik wou een screenshot maken maar als ik dat dan doe en ik plak hem in paint dan is de divx gewoon zwart.....
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Anoniem: 4629
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq