Wat is jouw definitie van een 'dubieuze hostname'? Het is gewoon een .com domain en volgens mij is er niet echt een formele relatie te leggen tussen hostname en dubieusheidquote:Osiris schreef op zondag 01 juli 2007 @ 01:10:
Afgezien van het feit dat het wel of geen Trojan is, vind ik het op z'n minst een zéér dubieuze hostname om banners van te showen..
Wij gebruiken AdSense ja, maar de reguliere banners op de frontpage worden door VNU verzorgd via doubleclick (wat dus tegenwoordig ook Google is).quote:Ik dacht dat Tweakers.net tegenwoordig met Google in zee was omtrent het banner-gemiep? Kunnen we 't anders bij fatsoenlijke banner-boeren houden?
Veel grote partijen zoals Microsoft bijvoorbeeld hebben hun eigen partijen die de bannercampagnes verzorgen en de content daarvoor zelf hosten voor wereldwijd gebruik. Daar kan je als afnemer weinig aan veranderen, het is hun way of the highway en dan zetten ze hun 50.000 euro campagne wel op een andere site weg...
Onze implementatie is al dusdanig dat het niet bereikbaar zijn van een of andere adserver in ieder geval niet ervoor zorgt dat onze pagina zelf niet toegankelijk is. Dat je throbber blijft bewegen en je geen 'Done' krijgt in je statusbalk zie ik niet echt als een issue.quote:Sowieso vind ik het irritant als er 'externe' files (non-T.net-servers/hostnames) geladen moeten worden, aangezien het niet de eerste keer zou zijn dat een of ander dubieuze googleads-URL niet geladen kan worden en derhalve mijn pagina nevernooitniet op "Done" komt te staan. Maar als je dan ook nog eens zeer vage adressen gaat toestaan, waar leg je de grens dan?
Wat mij wel opvalt, ook in deze, is dat bannerboeren denken 34KB aan obfuscated javascript nodig denken te hebben om een simpele banner te tonen