Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Het Nokia N80 Topic | Deel 7
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicAh, dat had ik dus ook ineens. Net als het vrijwel meteen op slaapstand springen als je de toetsen blokkeert, volgens mij ook een bug.quote:Repeat schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:02:
[...]
Dat laatste is een bug in de nieuwste firmware. Toetsenbord tonen blijven dan zacht aan bij een nummer draaien ondanks dat je deze uit hebt staan
Retteketet met dat banket.
Kan iemand even de allernieuwste firmwareversie compleet opnoemen? Bij mij werkt die check niet echt goed.
Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen
Kom op zeg, het antwoord staat gewoon vlak boven je...quote:MsG schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:59:
Ik werk altijd op profiel "stil". Echter als ik nummers intik hoor ik wel een zacht geluidje. Ook een bugje?
Kan iemand even de allernieuwste firmwareversie compleet opnoemen? Bij mij werkt die check niet echt goed.
Retteketet met dat banket.
Ik zie het niet hoor, maar goed
quote:Repeat schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:02:
[...]
Dat laatste is een bug in de nieuwste firmware. Toetsenbord tonen blijven dan zacht aan bij een nummer draaien ondanks dat je deze uit hebt staan
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Een moderator wijzigde dit bericht 13-04-2008 18:40 (22%)
Reden: Daar is vraag en aanbod voor!
Reg. datum: 08 februari 2008
ps. Ja, de batterij van de N80 zou idd beter kunnen, maar ik heb niets tegen mn lader hoor.
Waar ik mee zit is het feit dat als ik me in een ander netwerk probeer aan te melden (en de code niet invul) en daarna mijn eigen wifi selecteer, ik de code weer moet invullen.
Is het normaal dat de code van het vorige netwerk wordt verwijderd, nadat je je in een ander netwerk aanmeldt?
Het lukt me wel om via Internet (voip) te bellen, zonder dat ik ergens de wifi code heb ingevuld.
Is dit normaal of kan ik via elk netwerk via voip bellen, zonder dat ik de code moet invullen?
a backup is a man's best friend
Wat zei voipbuster?quote:Heyster schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:49:
Het via internet telefoneren met de N80 gaat prima. Voipbuster zei dank.
Waar ik mee zit is het feit dat als ik me in een ander netwerk probeer aan te melden (en de code niet invul) en daarna mijn eigen wifi selecteer, ik de code weer moet invullen.
Is het normaal dat de code van het vorige netwerk wordt verwijderd, nadat je je in een ander netwerk aanmeldt?
Het lukt me wel om via Internet (voip) te bellen, zonder dat ik ergens de wifi code heb ingevuld.
Is dit normaal of kan ik via elk netwerk via voip bellen, zonder dat ik de code moet invullen?
En wat voor code heb je het over? Het wachtwoord voor een wifi netwerk? Wachtwoord voor voipbuster?
Ik vind het een beetje raar dat ik in een netwerk geen code (WEP sleutel) hoef in te voeren om met Voipbuster te kunnen bellen.
Het is net of mijn Nokia genoeg heeft aan een beschikbaar wifi, om met behulp van Voipbuster te kunnen bellen.......
Niet elk netwerk is beveiligdquote:Heyster schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:18:
De instellingen in de configuratie van Voipbuster staan goed.
Ik vind het een beetje raar dat ik in een netwerk geen code (WEP sleutel) hoef in te voeren om met Voipbuster te kunnen bellen.
Het is net of mijn Nokia genoeg heeft aan een beschikbaar wifi, om met behulp van Voipbuster te kunnen bellen.......
Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.
De Nokia slaat alleen de laatste WEP key (paswoord) op.
De optie via het "internet telefoneren" kent mijn eigen netwerk nog als ik tussendoor een ander netwerk heb gebruikt.
Geluid uit de speaker / microfoon doet het niet bij telefoongesprekken, maar de speaker aan de zijkant van de telefoon (waar het geluid hard uitkomt) werkt wel.
Een paar klappen op de achterkant geven hielp bij mij eventjes, maar naar Nokia Care Center brengen (en in mijn geval 3 a 4 weken wachten) en het probleem is opgelost. Dus gewoon heenbrengen binnen die 2 jaar garantie, het is geen probleem die je zelf even oplost het is hardware storing. Perfect.
-geen-
Heb al gezocht op een aantal manieren en kan de oplossing niet vinden.
Mijn N80 werkt perfert handsfree in mijn auto, automatisch aanmelden en voice dailing etc.
Als ik echter ook Tomtom tegelijkertijd wil gebruiken, is de spraak van de TT niet hoorbaar.
Aanmelden op de nokia gps muis werkt ook gewoon en ik kan nog steeds gewoon handsfree bellen en navigeren heb alleen geen geluid van de navigatie.
Iemand misschien een idee of ik dit kan oplossen.
Alvast bedankt.
Reg. datum: 23 augustus 2006
Ik heb even voor je gezocht in het TT gedeelte hier op Got. Als je hier zoekt op "geen geluid", dan vind je waarschijnlijk ook het antwoord op jouw vraag. Het is overigens ook een interessant forum om te volgen.quote:stef1256 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:25:
Ik heb een vreemd probleem, wat ik niet krijg opgelost.
Mijn N80 werkt perfert handsfree in mijn auto, automatisch aanmelden en voice dailing etc.
Als ik echter ook Tomtom tegelijkertijd wil gebruiken, is de spraak van de TT niet hoorbaar.
Aanmelden op de nokia gps muis werkt ook gewoon en ik kan nog steeds gewoon handsfree bellen en navigeren heb alleen geen geluid van de navigatie.
Alvast bedankt.
Succes.
Hil 1972 wijzigde dit bericht 27-05-2008 11:28 (31%)
Doet je TomTom geluid het wel als je niet aangemeld bent bij je carkit? Er zwerven nl wat minder legale versies van TT rond zonder geluid...quote:stef1256 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:25:
Ik heb een vreemd probleem, wat ik niet krijg opgelost.
Alvast bedankt.
Bij mij gaat het TT geluid namelijk goed over mijn Nokia BT-carkit en dimt mijn radio ook voor de instructies...
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Ja de TT geeft gewoon geluid, als ik de autocarkit (btw af fabriek in radio ingebouwd) niet laat connecten. Als ik een BT-headset connect hoor ik wel gewoon de de TT meldingen.quote:404error schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:18:
[...]
Doet je TomTom geluid het wel als je niet aangemeld bent bij je carkit? Er zwerven nl wat minder legale versies van TT rond zonder geluid...
Bij mij gaat het TT geluid namelijk goed over mijn Nokia BT-carkit en dimt mijn radio ook voor de instructies...
Oke Thanks, zal hem ff doorspittenquote:Hil 1972 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:26:
[...]
Ik heb even voor je gezocht in het TT gedeelte hier op Got. Als je hier zoekt op "geen geluid", dan vind je waarschijnlijk ook het antwoord op jouw vraag. Het is overigens ook een interessant forum om te volgen.
Succes.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last