Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia N80 Topic | Deel 7

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Geen houthakker.
Reg. datum: 10 juli 2006

quote:
Verstekbakker schreef op zondag 02 maart 2008 @ 01:18:
Gisteren een firmwareupdate gedaan. Hij schiet na het doven van het licht al in de slaapstand. Hoe kan dat?

Als ik de slaapstand uitzet heeft hij het niet. Bugje?
quote:
Verstekbakker schreef op zondag 02 maart 2008 @ 13:05:
Ik ging van 4.0632.0.38 naar 5.0719.0.2
Iemand vergelijkbare problemen?

Retteketet met dat banket.

quote:
Steef Hartiter schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:23:
[mbr]Volgende keer aub iets meer nuttige inhoud aan je bericht geven.[/mbr]
Goh, lekker volwassen, beetje post zitten te editten als er met een kritische noot wordt geschreven?
Lekker Hypocriet bezig. Maar zal ook weer ge-edit worden. Beetje jammer en vooral triest.

quote:
Steef Hartiter schreef op zondag 09 maart 2008 @ 20:15:
[...]

Goh, lekker volwassen, beetje post zitten te editten als er met een kritische noot wordt geschreven?
Lekker Hypocriet bezig. Maar zal ook weer ge-edit worden. Beetje jammer en vooral triest.
Welkom op tweakers.net

Reg. datum: 02 maart 2008

heef tiemand een dergelijk probleem: telkens wanneer ik m'n n80 aan doe, krijg ik op het stand-by scherm een pop-up met systeemfout, en een aantal applicaties werken niet meer. is dit een kwestie van resetten of is het wat anders?

Baahhh Rotlui!!

quote:
anass_b93 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:58:
heef tiemand een dergelijk probleem: telkens wanneer ik m'n n80 aan doe, krijg ik op het stand-by scherm een pop-up met systeemfout, en een aantal applicaties werken niet meer. is dit een kwestie van resetten of is het wat anders?
Eerst resetten en als de problemen zich dan nog voordoen heb je een programma er weer opgezet dat voor problemen of een conflict zorgt. Als je het meteen hebt na een reset is je telefoon gaar.

bedankt, ik ga het proberen

Reg. datum: 22 januari 2006

Weet iemand waar de optimale instellingen staan voor de SUPER converter voor de N80, kan het niet vinden in de topics, terwijl ik weet dat het hier ergens heb gestaan.

Heb het gezien, echter link is dood, als iemand SUPER converter instellingen voor n80 voor mij heeft? GRAAG en bedankt!!! O-)

Z0di4k wijzigde dit bericht 15-03-2008 14:54 (28%)

:')
Reg. datum: 27 februari 2002

ik gebruik mp4, xvid, aac.

De rest standaard alleen breng ik de bitrate naar ongeveer 1000, geluid op mono en 64kpbs.

Repeat wijzigde dit bericht 15-03-2008 14:58 (50%)

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Ik denk dat er iets heel vaags is met mijn mobiel..

De achterkant kon moeilijk dicht, toen ik de accu eruithaalde was de accu gewoon dikker geworden.

het was echt zoiets;

_------------------__
--__________----

Wat moet ik doen? is er ontploffingsgevaar? en ik moet ELKE dag opladen, soms wel 2x per dag.

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Ik zou voor de veiligheid maar een andere halen. Evt nog klagen bij Nokia.

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

Reg. datum: 26 maart 2008

is er ook iemand die garmin werkend heeft gekregen op zijn/haar nokia n80?
niet alleen het program maar ook de kaart dus dat je hem kan laten navigeren

weer iets nieuws, ga naar: http://mobile.google.com op je mobile webbrowser, en selecteer de tweede search, waarnaast staat download, zo krijg je google search op je telefoon, gewoon in de standby modus door op het pennetje te klikken.

Reg. datum: 18 maart 2007

quote:
anass_b93 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 20:04:
weer iets nieuws, ga naar: http://mobile.google.com op je mobile webbrowser, en selecteer de tweede search, waarnaast staat download, zo krijg je google search op je telefoon, gewoon in de standby modus door op het pennetje te klikken.
Staat bij mij maar 1 search, en zonder download erachter...

op je telefoon zie je als het goed is, helemaal bovenaan zoeken staan,
en daaronder zoeken (downloaden)

Baahhh Rotlui!!

quote:
C.P. Junkie schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:06:
[...]

Staat bij mij maar 1 search, en zonder download erachter...
Dan moet je even als land verenigde staten kiezen, bij nederland staan niet alle functies erbij. Dan is het programma wel in het engels maar dat is denk ik niet zo'n probleem ;)

Reg. datum: 23 november 2003

Mn telefoon heeft nu weer iets....
mn toetsen werken niet meer.... muv de aan en uitknop

heel leuk als je je pincode wil intoetsen.

mn telefoon stond aan vannacht en vanmorgen werkte mn toetsen opeens niet meer. Tel aan en uit gezet en daarna werkte ze nog steeds niet (ook niet wanneer die aan de lader zit)

sim kaart eruit gehaald en weer aangezet en nu kom ik wel in mn telefoon maar de toetsen werken nog steeds niet.

iemand een idee? wrs naar nokia service center....
alvast bedankt

Forumzwerver

Klinkt als waterschade. Ik heb het wel gehad met andere telefoons.

Reg. datum: 24 januari 2008

Heb een paar vraagjes Die ikniet direct terug vond ik heb agile messenger geinstalleerd maar hoe krijg ik deze werkend als ikopstart kan ik nergens inloggen.

Verder wanneer ik een toets induw krijg ik een irritante tuut desondanks staat in men profiel het geluid van toetsen af (het gaa hier dus over als ik een telefoon nr bv induw)

Alvast bedankt

Forumzwerver

Call me stupid maar waarom installeer je niet de officiele Windows live Messenger van Microsoft zelf?

die link in de startpost werkt niet heb u een linkje ?

En is deze niet betalend ?

Juist geinstalleerd krijg certificaat verstreken als melding

_desert_ wijzigde dit bericht 05-04-2008 15:18 (27%)

Forumzwerver

Zet je datum en tijd eens naar een jaar eerder.

:')
Reg. datum: 27 februari 2002

quote:
_desert_ schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:55:
Heb een paar vraagjes Die ikniet direct terug vond ik heb agile messenger geinstalleerd maar hoe krijg ik deze werkend als ikopstart kan ik nergens inloggen.

Verder wanneer ik een toets induw krijg ik een irritante tuut desondanks staat in men profiel het geluid van toetsen af (het gaa hier dus over als ik een telefoon nr bv induw)

Alvast bedankt
Dat laatste is een bug in de nieuwste firmware. Toetsenbord tonen blijven dan zacht aan bij een nummer draaien ondanks dat je deze uit hebt staan :)

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Reg. datum: 28 september 2007

Jongen maak je niet gek door duren reparaties aan te laten praten \\ van draadje los of iets.
Als je een wit scherm krijgt....en na een poosje (kan lang duren of kort maakt niet uit) het ligt gewoon aan je software (fabrieks-software) updaten helpt niet je soft ware is beschadigd!!!!!!

Laat ergens je telefoon opnieuw flashen met de orginele fabrieks software (bij een officiele nokia reparatie service centre) voor een paar tientjes doet je telefoon het weer perfect.

gr. C.

@repeat valt daar iets aan te doen ?

messenger is ondertussen geinstalleerd enkel enorm duur :s voor te surfen heb 2 min ingelogd geweest koste me 3 euro (heb proximus) iemand een opl daarvoor ?

Forumzwerver

Een unlimited abbo nemen of een abbo op basis van tijd ipv data. Zonder abbo rondsurfen is altijd extreem duur :).

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: