Retteketet met dat banket.
Het Nokia N80 Topic | Deel 7
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 16 december 2007
Goh, lekker volwassen, beetje post zitten te editten als er met een kritische noot wordt geschreven?quote:Steef Hartiter schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:23:
[mbr]Volgende keer aub iets meer nuttige inhoud aan je bericht geven.[/mbr]
Lekker Hypocriet bezig. Maar zal ook weer ge-edit worden. Beetje jammer en vooral triest.
Welkom op tweakers.netquote:Steef Hartiter schreef op zondag 09 maart 2008 @ 20:15:
[...]
Goh, lekker volwassen, beetje post zitten te editten als er met een kritische noot wordt geschreven?
Lekker Hypocriet bezig. Maar zal ook weer ge-edit worden. Beetje jammer en vooral triest.
Reg. datum: 02 maart 2008
Eerst resetten en als de problemen zich dan nog voordoen heb je een programma er weer opgezet dat voor problemen of een conflict zorgt. Als je het meteen hebt na een reset is je telefoon gaar.quote:anass_b93 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:58:
heef tiemand een dergelijk probleem: telkens wanneer ik m'n n80 aan doe, krijg ik op het stand-by scherm een pop-up met systeemfout, en een aantal applicaties werken niet meer. is dit een kwestie van resetten of is het wat anders?
Reg. datum: 22 januari 2006
Heb het gezien, echter link is dood, als iemand SUPER converter instellingen voor n80 voor mij heeft? GRAAG en bedankt!!!
Z0di4k wijzigde dit bericht 15-03-2008 14:54 (28%)
De rest standaard alleen breng ik de bitrate naar ongeveer 1000, geluid op mono en 64kpbs.
Repeat wijzigde dit bericht 15-03-2008 14:58 (50%)
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
De achterkant kon moeilijk dicht, toen ik de accu eruithaalde was de accu gewoon dikker geworden.
het was echt zoiets;
_------------------__
--__________----
Wat moet ik doen? is er ontploffingsgevaar? en ik moet ELKE dag opladen, soms wel 2x per dag.
Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen
Reg. datum: 26 maart 2008
niet alleen het program maar ook de kaart dus dat je hem kan laten navigeren
Reg. datum: 18 maart 2007
Staat bij mij maar 1 search, en zonder download erachter...quote:anass_b93 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 20:04:
weer iets nieuws, ga naar: http://mobile.google.com op je mobile webbrowser, en selecteer de tweede search, waarnaast staat download, zo krijg je google search op je telefoon, gewoon in de standby modus door op het pennetje te klikken.
en daaronder zoeken (downloaden)
Dan moet je even als land verenigde staten kiezen, bij nederland staan niet alle functies erbij. Dan is het programma wel in het engels maar dat is denk ik niet zo'n probleemquote:C.P. Junkie schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:06:
[...]
Staat bij mij maar 1 search, en zonder download erachter...
mn toetsen werken niet meer.... muv de aan en uitknop
heel leuk als je je pincode wil intoetsen.
mn telefoon stond aan vannacht en vanmorgen werkte mn toetsen opeens niet meer. Tel aan en uit gezet en daarna werkte ze nog steeds niet (ook niet wanneer die aan de lader zit)
sim kaart eruit gehaald en weer aangezet en nu kom ik wel in mn telefoon maar de toetsen werken nog steeds niet.
iemand een idee? wrs naar nokia service center....
alvast bedankt
Reg. datum: 24 januari 2008
Verder wanneer ik een toets induw krijg ik een irritante tuut desondanks staat in men profiel het geluid van toetsen af (het gaa hier dus over als ik een telefoon nr bv induw)
Alvast bedankt
En is deze niet betalend ?
Juist geinstalleerd krijg certificaat verstreken als melding
_desert_ wijzigde dit bericht 05-04-2008 15:18 (27%)
Dat laatste is een bug in de nieuwste firmware. Toetsenbord tonen blijven dan zacht aan bij een nummer draaien ondanks dat je deze uit hebt staanquote:_desert_ schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:55:
Heb een paar vraagjes Die ikniet direct terug vond ik heb agile messenger geinstalleerd maar hoe krijg ik deze werkend als ikopstart kan ik nergens inloggen.
Verder wanneer ik een toets induw krijg ik een irritante tuut desondanks staat in men profiel het geluid van toetsen af (het gaa hier dus over als ik een telefoon nr bv induw)
Alvast bedankt
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Reg. datum: 28 september 2007
Als je een wit scherm krijgt....en na een poosje (kan lang duren of kort maakt niet uit) het ligt gewoon aan je software (fabrieks-software) updaten helpt niet je soft ware is beschadigd!!!!!!
Laat ergens je telefoon opnieuw flashen met de orginele fabrieks software (bij een officiele nokia reparatie service centre) voor een paar tientjes doet je telefoon het weer perfect.
gr. C.
messenger is ondertussen geinstalleerd enkel enorm duur
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last