Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia N80 Topic | Deel 7

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 15 oktober 2006

Echt zwaar kak, die USB kabel+pop port is zo gaar dat ik niet eens mn software kan updaten via NSU. Als ik met mn hand heel hard op de kabel druk maakt hij nog wel contact maar NSU herkent mijn telefoon niet eens. Echt baggerkwaliteit die telefoon.

iPhone 3G v2.2 8GB black // iPod Classic 80GB Black //

Reg. datum: 24 april 2007

quote:
Koekiee schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:18:
Echt zwaar kak, die USB kabel+pop port is zo gaar dat ik niet eens mn software kan updaten via NSU. Als ik met mn hand heel hard op de kabel druk maakt hij nog wel contact maar NSU herkent mijn telefoon niet eens. Echt baggerkwaliteit die telefoon.
Tja dan heb je waarschijnlijk pure pech... wellicht garantie.

quote:
EnsconcE schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:57:
[...]

Deze functionaliteit wordt tegenwoordig ook vertegenwoordigd in Best Taskman alleen is deze niet gratis. Het voordeel is wel dat je meer functionaliteit hebt en niet hoeft te signen.
Daarmee kun je een hotlist aanmaken die met één hotkey op te roepen is, maar met NStarter kun je hotkeys aanmaken onder elke toets. Ik vind het een erg fijn programma. Verder functioneert Best Taskman op dat gebied trouwens niet geweldig.

With everyone unique, you can't be perfect because I already am.

Reg. datum: 03 oktober 2006

@ kakie

Had ik ook last van even goed schoonmaken met ontvetter Op tel en op kabel.
werkt het nog niet beetje spuug op connectors (lichtjes nat maken) ja 't klinkt smerig.

Reg. datum: 03 oktober 2006

weet iemand nog een fullscreen browser die ook via wlan gaat??

Dangeroes
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
gram501 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 21:58:
weet iemand nog een fullscreen browser die ook via wlan gaat??
http://www.google.nl/sear...cial&client=firefox-a

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

quote:
gram501 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 21:57:
@ kakie

Had ik ook last van even goed schoonmaken met ontvetter Op tel en op kabel.
werkt het nog niet beetje spuug op connectors (lichtjes nat maken) ja 't klinkt smerig.
Dat ga ik eens even proberen ja. Vervelend is het wel.

Ik vind dat pop-poort systeem heel naar, veel liever miniusb.

Geen houthakker.
Reg. datum: 10 juli 2006

quote:
Koekiee schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 22:11:
[...]

Dat ga ik eens even proberen ja. Vervelend is het wel.

Ik vind dat pop-poort systeem heel naar, veel liever miniusb.
Vooral bij headsets. Waarom kan er niet gewoon een 3,5mm jack plug in?! Die poort krijgt nogal wat te verduren als er zo'n mega connector in moet, om maar te zwijgen over wat die kabel moet doorstaan in je broekzak...

Retteketet met dat banket.

quote:
Verstekbakker schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 03:11:
[...]

Vooral bij headsets. Waarom kan er niet gewoon een 3,5mm jack plug in?! Die poort krijgt nogal wat te verduren als er zo'n mega connector in moet, om maar te zwijgen over wat die kabel moet doorstaan in je broekzak...
Helmaal mee eens.
Gewoon een mini-usb (lader/connect) en een 3.5mm Jack (oordopjes) is dat nou zo moeilijk :?

Andere toestellen hebben dat al lang maar Nokia moet zelfs aan die rot kabeltjes geld verdienen, echte stumperds daar bij Nokia :(

JBNL1000 wijzigde dit bericht 07-07-2007 08:46 (10%)

Reg. datum: 07 juli 2007

Ik gebruik nu iSkoot om Skype te gebruiken op de N80, vervelende hiervan is dat je deze elke keer handmatig moet opstarten.
Is er manier om Skype in het "internettelefoon" prog te zetten van de N80? Dan kan de N80 volgens mij nl automatisch overschakelen zodra hij binnen het bereik van het thuisnetwerk is.

Dangeroes

quote:
JBNL1000 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 08:45:
[...]

Helmaal mee eens.
Gewoon een mini-usb (lader/connect) en een 3.5mm Jack (oordopjes) is dat nou zo moeilijk :?

Andere toestellen hebben dat al lang maar Nokia moet zelfs aan die rot kabeltjes geld verdienen, echte stumperds daar bij Nokia :(
Echte multimedia toestellen(N91) heeft het al, de N95 heeft het ook gekregen. Het is de vraag of ze er op overgaan bij andere toestellen. De pop poort is geintegreerd in het hele bedrijf(lees service points en applicaties). Aan de andere kant, de N95 heeft geen pop poort dus waarom de rest van de telefoons niet? Misschien moeten ze het geld van het patent terug verdienen. Gelukkig krijg je de benodigde kabels tegenwoordig bij de telefoon, vroeger was dat nog wat anders. Dus of ze er echt aan verdienen...

quote:
EnsconcE schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 09:51:
[...]

Echte multimedia toestellen(N91) heeft het al, de N95 heeft het ook gekregen. Het is de vraag of ze er op overgaan bij andere toestellen. De pop poort is geintegreerd in het hele bedrijf(lees service points en applicaties). Aan de andere kant, de N95 heeft geen pop poort dus waarom de rest van de telefoons niet? Misschien moeten ze het geld van het patent terug verdienen. Gelukkig krijg je de benodigde kabels tegenwoordig bij de telefoon, vroeger was dat nog wat anders. Dus of ze er echt aan verdienen...
Inderdaad waarom de éne wel en de andere niet...
Zoals je zegt, ze moeten het geld van één of ander patent terugverdienen, da's duiidelijk ;)
Ook al zijn deze aansluitngen niet meer van deze tijd... geld boven alles, bij Nokia :(

Dus de enigste manier om dat te doen is:
1. Af en toe toch een toestel op de markt brengen die zo'n flut-connector heeft!
2. De kabels er bij stoppen en dan de prijs van je telefoontje ietsje verhogen!
3. Losse kabels verkopen tegen diote prijzen!

Het is niet anders...

Dangeroes

quote:
JBNL1000 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:27:
[...]

Inderdaad waarom de éne wel en de andere niet...
Zoals je zegt, ze moeten het geld van één of ander patent terugverdienen, da's duiidelijk ;)
Ook al zijn deze aansluitngen niet meer van deze tijd... geld boven alles, bij Nokia :(

Dus de enigste manier om dat te doen is:
1. Af en toe toch een toestel op de markt brengen die zo'n flut-connector heeft!
2. De kabels er bij stoppen en dan de prijs van je telefoontje ietsje verhogen!
3. Losse kabels verkopen tegen diote prijzen!

Het is niet anders...
Die nummer 3 idd, het is van de zotte voor wat voor prijs die kabel in de winkels ligt. Het zou voor de compabiliteit wel handig zijn om gewoon over te gaan op usb. Dat biedt ook nog eens mogelijkheden als externe harde schijf. Voor de n73 met foto's zou dat echt enorm handig geweest zijn.

quote:
EnsconcE schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:29:
[...]

Die nummer 3 idd, het is van de zotte voor wat voor prijs die kabel in de winkels ligt. Het zou voor de compabiliteit wel handig zijn om gewoon over te gaan op usb. Dat biedt ook nog eens mogelijkheden als externe harde schijf. Voor de n73 met foto's zou dat echt enorm handig geweest zijn.
Tja en die imitatie-kabels zijn ook niet altijd goed van kwlaiteit (ben ik nu helaas achter...)

En de ideale telefoon wordt [u]doelbewust[u] niet gemaakt ;)
Techniek en kennis is genoeg aanwezig, maar de marketing wint 't toch nog steeds :'(

Elk jaar weer een ander toestelletje met snufje X er bij, maar natuurlijk net weer dat éne snufje Y niet, zo blijf je maar kopen ;)

Heb nu een N80 & N95, de N95 is naturlijk wel beter, maar ik had liever gezien dat ze het hoge resolutie schermpje v/d N80 in de N95 hadden gezet.

Maar dat zou wel weer in de volgende N100 of zoiets zitten...

:')
Reg. datum: 27 februari 2002

quote:
EnsconcE schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:29:
[...]

Je kan de N80 nu toch met de normale datakabel ook gewoon gebruiken als externe hdd :?

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Dangeroes

quote:
Repeat schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:11:
[...]

Je kan de N80 nu toch met de normale datakabel ook gewoon gebruiken als externe hdd :?
Nee ik bedoel andersom, de mogelijkheid om een usb hd aan je telefoon te hangen. Nokia zegt dat er per 2010 geen desktops meer nodig zijn. Dan moeten ze er nog hard aan trekken.

quote:
ac47087 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 09:17:
Ik gebruik nu iSkoot om Skype te gebruiken op de N80, vervelende hiervan is dat je deze elke keer handmatig moet opstarten.
Is er manier om Skype in het "internettelefoon" prog te zetten van de N80? Dan kan de N80 volgens mij nl automatisch overschakelen zodra hij binnen het bereik van het thuisnetwerk is.
Skype heeft geen ondersteuning voor SIP, maar je zou fring kunnen gebruiken. Deze heeft ook autostart.

With everyone unique, you can't be perfect because I already am.

Ik vind die lay out van de E-series van Nokia wel handig moet ik zeggen. Dat vermeldt ook de hoeveelheid e-mails die je nieuw hebt en dergelijke.

Dat kan zeker niet met de N-series?

Dangeroes

quote:
Koekiee schreef op zondag 08 juli 2007 @ 01:24:
Ik vind die lay out van de E-series van Nokia wel handig moet ik zeggen. Dat vermeldt ook de hoeveelheid e-mails die je nieuw hebt en dergelijke.

Dat kan zeker niet met de N-series?
Waarom niet?

Geen houthakker.

Die speling op dat ding he, wordt die steeds erger of ligt dat aan mij? Het lijkt wel alsof het nu veel losser zit als een maand geleden. Zelfs de trilfunctie laat horen dat er speling op die twee delen zit.

Edem Kleetun

quote:
Verstekbakker schreef op zondag 08 juli 2007 @ 11:49:
Die speling op dat ding he, wordt die steeds erger of ligt dat aan mij? Het lijkt wel alsof het nu veel losser zit als een maand geleden. Zelfs de trilfunctie laat horen dat er speling op die twee delen zit.
Bij mij wel ja. maar ach, ik ben dan ook totaal niet zuinig op 't ding.

Gek word ik er van!
Reg. datum: 21 oktober 2003

Gisteren is het bij mijn N80 gigantisch mis gegaan bij de update. Halverwege bleef de installatie hangen. De verbinding met de PC was verbroken was de melding. Baterij eruit en er weer in en opnieuw proberen werd aangeraden in het schermpje. Niet dus. Vervolgens werd mijn telefoon niet meer herkend door pc suite. De hele telefoon deed niks meer. Hij wilde ook niet meer aan. Toen maar naar het NCP in Arnhem gebracht. 2 weken gaat het duren om hem te maken. Wees dus gewaarschuwd als je zelf een update gaat doen. De kabeltjes van Nokia zijn echt brak en naar mijn mening kwalitatief eigenlijk niet geschikt om een update mee te doen.

Baahhh Rotlui!!

quote:
Telfordia schreef op zondag 08 juli 2007 @ 13:34:
Gisteren is het bij mijn N80 gigantisch mis gegaan bij de update. Halverwege bleef de installatie hangen. De verbinding met de PC was verbroken was de melding. Baterij eruit en er weer in en opnieuw proberen werd aangeraden in het schermpje. Niet dus. Vervolgens werd mijn telefoon niet meer herkend door pc suite. De hele telefoon deed niks meer. Hij wilde ook niet meer aan. Toen maar naar het NCP in Arnhem gebracht. 2 weken gaat het duren om hem te maken. Wees dus gewaarschuwd als je zelf een update gaat doen. De kabeltjes van Nokia zijn echt brak en naar mijn mening kwalitatief eigenlijk niet geschikt om een update mee te doen.
nooit problemen mee opzich... in het vervolg updaten en de kabel niet aanraken, gaat het allemaal goed

quote:
Verstekbakker schreef op zondag 08 juli 2007 @ 11:49:
Yep hier ook, wordt steeds erger:
- ingeschoven ca. 1,5mm speling;
- uitgeschoven ca. 0.5 mm speling.
En als ik hem heen en weer rammel dan trilt ook dat zielige knopje v/d cameralens.

Maar ik stoor me er niet echt aan en ben er helemaal niet zuinig op, alles slijt op den duur toch wel, lijkt me het geval met alle slider telefoontjes.
Mijn N95 heeft ook speling en daar ben ik toevallig wel zuinig op, dus dat maak ook geen hol uit.

Geen houthakker.

Ik wil niet flauw zijn, maar ik moet met deze telefoon toch minimaal twee jaar doen :D. Het liefst drie jaar of langer, net als mn Nokia 6600. De speling is op zich niet erg, maar wel als het daardoor op een gegeven moment kapot gaat vind ik het toch erg vervelend.

Maar goed, er is niet veel aan te doen denk ik. Helaas.

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: