Het Nokia N80 Topic | Deel 7
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 75
Reg. datum: 01 oktober 2004
Windows Live Messenger v1.0 voor S60v3, NEDERLANDS!
Nokia Contacts Service
http://www.mind-storm.nl/files/messenger_s60v3/dep.sisx
Windows Live Messenger
http://www.mind-storm.nl/...3_0_v_1_0_6141_Signed.SIS
Eerst de Nokia Contacts Manager instelleren daarna WLM.
Functies:
- Windows Live Mail support (komt bij Berichten erbij als inbox)
- Haalt schermafbeeldingen op.
- Ondersteund persoonlijke tekst
- Syncroniseerd lokale contactlijst met die op de server (minder traffic als volledig binnenhalen)
- Officiële MSN emoticons
- Veel meer....
Zelf getest op N80! (op Live Mail na, ik heb namelijk geen live of hotmail account!)
Bugs die ik heb opgemerkt:
- Geen geluid
- Jou getypte tekst gaat weg zodra contactpersoon iets zegt (erg irritant)
Eenmalig moet je akkoord gaan met de voorwaarden, daarna werkt het simpel en handig!
Volgensmij nog niet te downloaden via de officiële site!
[EDiT]
Dit ook in het S60v3 topic gepost!
Host is mijn eigen domein. Misschien dat ik van host change als ik hier teveel traffic op krijg.
Versie nummer aangepast! Deze is van Microsoft zelf volgensmij.
Nokia Contacts Service
Windows Live Messenger
Functies:
- Syncroniseerd lokale contactlijst met die op de server (minder traffic als volledig binnenhalen)
- Veel meer....
Zelf getest op N80! (op Live Mail na, ik heb namelijk geen live of hotmail account!)
- Geen geluid
Eenmalig moet je akkoord gaan met de voorwaarden, daarna werkt het simpel en handig!
[EDiT]
Host is mijn eigen domein. Misschien dat ik van host change als ik hier teveel traffic op krijg.
Mr_Q wijzigde dit bericht 03-07-2007 22:09 (7%)
hij werkt hier ook, alleen heb ik even een zeer nare bug ontdekt.... elke keer als ik mij aanmeld moet ie weer mijn contactenlijst binnenhalen wat zo 10 minuten duurt... ik heb beide programmas in die volgorde geinstalleerd dus ik weet niet wat et is...quote:Mr_Q schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:43:
Windows Live Messenger v1.0 voor S60v3, NEDERLANDS!
Nokia Contacts Service
Windows Live Messenger
Functies:
- Veel meer....
- Geen geluid
[EDiT]
Email werkt hier goed alleen ik kan bijlagen niet ophalen, steeds een foutmelding en dat ik opnieuw moet synchroniseren wat ik al 10 keer heb gedaan..
Moning2 wijzigde dit bericht 04-07-2007 13:14 (4%)
Vreemd, Dat van die contactpersonenen heb ik (nog) geen last gehad... En mail, ja dat kan ik verder niet checken omdat ik mijn eigen domein als passport heb. Overigens duurde het bij de eerste keer via GPRS ook maar een kleine minuut om mijn lijst te syncroniseren.quote:Moning2 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:56:
[...]
hij werkt hier ook, alleen heb ik even een zeer nare bug ontdekt.... elke keer als ik mij aanmeld moet ie weer mijn contactenlijst binnenhalen wat zo 10 minuten duurt... ik heb beide programmas in die volgorde geinstalleerd dus ik weet niet wat et is..
Email werkt hier goed alleen ik kan bijlagen niet ophalen, steeds een foutmelding en dat ik opnieuw moet synchroniseren wat ik al 10 keer heb gedaan..
Doen mijn beschreven bugs zich ook bij jou voor?
- Je eigen getypte bericht verdwijnt zodra je contactpersoon een bericht stuurd.
- Geen geluid.
Wat ik ook een leuke feature vind: het MSN-icoontje rechtsboven als je bijv. in Standby zit. Vergelijkbaar met de melding die Agile Messenger geeft als deze niet open staat.
Verwacht wel dat deze problemen in volgende versies opgelost worden / zijn.
Deze functionaliteit wordt tegenwoordig ook vertegenwoordigd in Best Taskman alleen is deze niet gratis. Het voordeel is wel dat je meer functionaliteit hebt en niet hoeft te signen.quote:JBNL1000 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:30:
NStarter
Een super handig progje, kan je zelf je progjes toekennen aan bepaalde sneltoetsen (Pen + ... enz.).
Het is wel een Unsigned, dus deze moet je zelf signen.
Enne bewaar je *.key & *.cer bestandjes
Zie hier:
NStarter
Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.
Reg. datum: 21 mei 2006
Mijn productcode is 0529379 type RM 92quote:Mr_Q schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:23:
@chundo, Productcode staat aan de binnenkant van je telefoon, achter je batterij.
en nu het rare, mijn nokia N91 kan ik wel updaten?!
http://www.getjar.com/pro...aIMInstantMessengerforMSN
Deze is overigens handig en gratis. Agile is volgens mij niet zo makkelijk qua gratisheid, deze is het beste (in mijn optiek) alternatief.
Edit: Mh, hij is blijkbaar niet gratis, maar trial. Dan heb ik hem vast zelf gratis erop gezet ofzo
.
Edit2: Musthave, http://www.getjar.com/products/48/MyGirls
Deze is overigens handig en gratis. Agile is volgens mij niet zo makkelijk qua gratisheid, deze is het beste (in mijn optiek) alternatief.
Edit: Mh, hij is blijkbaar niet gratis, maar trial. Dan heb ik hem vast zelf gratis erop gezet ofzo
Edit2: Musthave, http://www.getjar.com/products/48/MyGirls
Verstekbakker wijzigde dit bericht 05-07-2007 02:41 (28%)
Retteketet met dat banket.
Eerlijk gezegd vind ik die UltraIM totaal niet fijn.
Zelf vind ik (danwel niet gratis
):
- IM+ All-in-One Messenger het fijnste, alleen update die de namen van de msn-lijst niet goed.
- Agile Messenger, alleen is de weergave per regel niet ideaal.
- Windows Live Messenger die ik zelf aantal posts hierboven heb gepost, alleen jammer dat hij niet (kan) vibreren en dat de genoemde bugs aanwezig zijn
@chundo, dat is inderdaad wat vreemd, heb je al een HARD-RESET geprobeerd (natuurlijk eerste even een backup maken op je geheugenkaart! / syncen via PC suite)? Wellicht dat jou telefoon softwarematig een beetje de kluts kwijt is... (zou ik wel snel vinden, maar het zou zomaar kunnen).
Je kunt ook kijken of je hem misschien Over-The-Air kunt upgraden via - Connectiviteit - App Beheer.
Succes!
Zelf vind ik (danwel niet gratis
- IM+ All-in-One Messenger het fijnste, alleen update die de namen van de msn-lijst niet goed.
- Agile Messenger, alleen is de weergave per regel niet ideaal.
- Windows Live Messenger die ik zelf aantal posts hierboven heb gepost, alleen jammer dat hij niet (kan) vibreren en dat de genoemde bugs aanwezig zijn
@chundo, dat is inderdaad wat vreemd, heb je al een HARD-RESET geprobeerd (natuurlijk eerste even een backup maken op je geheugenkaart! / syncen via PC suite)? Wellicht dat jou telefoon softwarematig een beetje de kluts kwijt is... (zou ik wel snel vinden, maar het zou zomaar kunnen).
Je kunt ook kijken of je hem misschien Over-The-Air kunt upgraden via - Connectiviteit - App Beheer.
Succes!
Mr_Q wijzigde dit bericht 05-07-2007 10:58 (8%)
Reg. datum: 03 oktober 2006
spannend ik ben nu aan't updaten van 4.xxx.38 naar v5.
dit aangezien mijn galerij problemen gaf tijdens openen (bleef Hangen)
ben benieuwd naar de + punten (als die er zijn)
to be continued...
dit aangezien mijn galerij problemen gaf tijdens openen (bleef Hangen)
ben benieuwd naar de + punten (als die er zijn)
to be continued...
Ok dan de + punten: naar mijn idee sneller sowiewo de galerij en kan ook verder inzoomen van foto's zonder dat ie gaat zeuren, ander lettertype (smaller) standaard browser werkt beter (type dit nu daarmee)
Wat is er anders dan?quote:Mr_Q schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:52:
Eerlijk gezegd vind ik die UltraIM totaal niet fijn.
Zelf vind ik (danwel niet gratis):
Ja, die ziet er iets beter uit en met die tabs is hij fijner. Maar daarvoor moet ik betalen en onbetaald werkte hij niet goed bij mij.quote:- Agile Messenger, alleen is de weergave per regel niet ideaal.
Die is toch van Microsoft zelf? Ik heb geen live account en die ben ik ook nog niet van plan te nemen, dus het zal wel niet goed werken.quote:- Windows Live Messenger die ik zelf aantal posts hierboven heb gepost, alleen jammer dat hij niet (kan) vibreren en dat de genoemde bugs aanwezig zijn
Retteketet met dat banket.
Ik heb een aantal vragen.
- Is het echt de moeite en het risico waard om mijn N80 te updaten naar een N80IE?
- Kunnen jullie met Hi/KPN je mail ophalen, want dat lukt bij mij dus niet. Ik krijg constant time-outs op zowel Xs4all mail als GMail. Gaat dus via popservers. Blokkeert KPN/Hi popservers ofzo?
- Is het echt de moeite en het risico waard om mijn N80 te updaten naar een N80IE?
- Kunnen jullie met Hi/KPN je mail ophalen, want dat lukt bij mij dus niet. Ik krijg constant time-outs op zowel Xs4all mail als GMail. Gaat dus via popservers. Blokkeert KPN/Hi popservers ofzo?
iPhone 3G v2.2 8GB black // iPod Classic 80GB Black //
Ik heb hem 2de hand gekocht en denk dat hij daarvoor simlockt was. Volgens mij is hij ook niet echt legaal van simlock afgehaald, maar zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?quote:Mr_Q schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:52:
Succes!
Als hij simlockt was en ik laat hem updaten op een sevice point, ga ik dan problemen krijgen ivm met "illegaal" unlocken ofzo?
Dan moet je de verbinding 'KPN WEB' gebruiken in plaats van 'KPN WAP' of die andere die standaard gedefinieerd stond (hoewel ik het van deze namen ook niet meer zeker weet of ze nou standaard waren of dat ik ze verzonnen heb). Met de WAP- of 'standaard'? verbinding kan je alleen maar HTTP (poort 80) gebruiken namelijk. De verbinding met als toegangspunt 'internet' is degene die je moet hebben, eventueel moet je die zelf nog even definieren.quote:Koekiee schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:11:
Ik heb een aantal vragen.
Reg. datum: 17 augustus 2004
Ik twijfel een erg tussen de N73 en de N80.
Voordelen van de N73 zijn: betere camera, groter scherm, dunner en minder breed, betere accu.
Voordelen van de N80 zijn: beter scherm(meer pixels), kleiner, wifi.
Nu hoorde ik dat er best veel problemen zijn met het slider mechanisme van de N80, klopt dit? En zijn er mensen die ook tussen deze 2 toestellen twijfelden en toch voor de N80/N73 zijn gegaan? Want dan wil ik graag weten wat doorslaggevend was.
Werkt het wifi trouwens goed? geen wegvallende verbindingen oid? Zijn er verder nog problemen dat ik moet weten voordat ik voor de N80 kies?
Edit: de N73 is wel wat duurder (tussen de 20-40 euro)
Voordelen van de N73 zijn: betere camera, groter scherm, dunner en minder breed, betere accu.
Nu hoorde ik dat er best veel problemen zijn met het slider mechanisme van de N80, klopt dit? En zijn er mensen die ook tussen deze 2 toestellen twijfelden en toch voor de N80/N73 zijn gegaan? Want dan wil ik graag weten wat doorslaggevend was.
Werkt het wifi trouwens goed? geen wegvallende verbindingen oid? Zijn er verder nog problemen dat ik moet weten voordat ik voor de N80 kies?
barzi wijzigde dit bericht 05-07-2007 20:52 (4%)
Ik ben voor de N80 gegaan omdat hij wifi heeft eerlijk gezegd. Anders had ik de N73 genomen.
Wifi werkt top, echt prima.
Wifi werkt top, echt prima.
iPhone 3G v2.2 8GB black // iPod Classic 80GB Black //
Laat je vooral leiden door wat je verwacht van een telefoon. Wil je uitgebreide internetmogelijkheden:N80. Wil je mooie foto's: N73. De N80 maakt overigens ook mooie foto's, maar doet wel onder voor de N73. Het is echt de afweging die je zelf moet maken. Beide komen ze van Nokia dus je kan dezelfde kwaliteit verwachten. Het OS is ook hetzelfde.quote:barzi schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:44:
Ik twijfel een erg tussen de N73 en de N80.
Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.
Resolutie en wifi waren voor mij doorslaggevend: Met zo'n resolutie kun je het grootste gedeelte van een website nog zien.. En tis wat scherper om te zien.
'Slechte' batterij vind ik meevallen: in eerste instantie was hij binnen 1 dag leeg met zo af en toe een keer internetten enzo. Nu ik de oorzaak heb gevonden en het heb opgelost (sd kaart) gaat hij 2 dagen mee met regelmatig bellen / spelen met het toestel...
Als je hem gewoon standby houd en af en toe belt moet de 3-4 dagen wel te halen zijn.. Ik weet niet of de N73 het beter doet, waarschijnlijk wel maar 3-4 dagen (nokia zegt 8 dagen in standby) vind ik nog niet bepaald slecht voor een telefoon... valt bij mij niet onder slecht..
'Slechte' batterij vind ik meevallen: in eerste instantie was hij binnen 1 dag leeg met zo af en toe een keer internetten enzo. Nu ik de oorzaak heb gevonden en het heb opgelost (sd kaart) gaat hij 2 dagen mee met regelmatig bellen / spelen met het toestel...
Als je hem gewoon standby houd en af en toe belt moet de 3-4 dagen wel te halen zijn.. Ik weet niet of de N73 het beter doet, waarschijnlijk wel maar 3-4 dagen (nokia zegt 8 dagen in standby) vind ik nog niet bepaald slecht voor een telefoon... valt bij mij niet onder slecht..
En de slider? werkt die goed?
Werkt prima, alleen heeft hij geen 'hulp' zoals een Samyang, sam-young baby samsung wel heeft
Iedereen mag zijn eigen ding doen zolang ik er maar geen last van heb || De enige juiste manier: blu-ray
Zie nu pas dat je op me gereageerd had:quote:Verstekbakker schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:59:
[...]
Wat is er anders dan?
[...]
Ja, die ziet er iets beter uit en met die tabs is hij fijner. Maar daarvoor moet ik betalen en onbetaald werkte hij niet goed bij mij.
[...]
Die is toch van Microsoft zelf? Ik heb geen live account en die ben ik ook nog niet van plan te nemen, dus het zal wel niet goed werken.
IM+ haalt oude namen op, zijn niet up to date. Als je een account aan zou maken en contacten toe zou voegen via de nieuwe MSN, zullen er GEEN namen beschikbaar zijn via IM+, die gebruikt namelijk de oude manier van namen ophalen. (zodra je een keer met Windows Messenger, die bij Windows geïntegreerd zit inlogd, dan word die oude lijst geupdate en krijg je wel namen bij IM+)
Agile: Heb hem zelf niet gekocht maar m'n eigen patch.signed versie werkt prima.
Windows Live: werkt wel degelijk met niet live-accounts. Zelf heb ik dit namelijk ook niet mar alles van Microsoft gaat voortaan Live heten. Als je je kan aanmelden met andere messengers dan zal deze ook gewoon werken.
Over de slider: heb'm nu 1,5-2 maanden in gebruik en heb geen problemen met de slider. Ook heb ik m'n neefje en een vriend van me nog niet horen klagen over de slider. Zij hebben de telefoon wat langer. Erg snel gaatie dus niet stuk ofzo, en anders is het garantie (2 jaar standaard fabrieksgarantie van Nokia).
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last