Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 03 december 2005

quote:
DFS schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:35:
Ik wil met het mail prog van nokia met mijn gmail adres e-mailen. Ik heb hi eindeloos en naar mijn weten alle instellingen goed ingesteld, servers en poorten. Ik kan alleen mail ontvangen via een wlan verbinding. Maar versturen lukt niet en via mobiel internet werkt ontvangen en versturen allebei niet. Weet iemand een oplossing? Ik heb wel gezocht in het topic naar een antwoord maar heb niets gevonden.
drop even je instellingen hier, ik heb ook een tijdje lopen klooien voordat ik het goed aan de praat had.
btw heb je bij gmail ook aangegeven dat je berichten via pop3 kunnen worden gedownload?

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

I love my Pleo!

quote:
Albert020 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:09:
Ahh ja dat zou mooi zijn, ik heb er nu een 2 Gb Sandisk Mini Ultra II in zitten, moet zeggen deze is al een stuk sneller dan die gewone 1GB van Nokia zelf, ben dus zeer benieuwt wat die 4 GB gaat doen, zou ook wel een Ultra II zijn...........
De 4GB is even zo snel dan wel sneller dan de 2GB. :)

Trouwens... kan iemand mij tips geven met het brakke programma dat MapLoader heet?
MapLoader zegt dat er geen device gekoppeld is aan mijn PC.
Maar Nokia PC Suite ziet mijn Nokia dus wel.
En als Flashdrive zie ik deze ook gewoon in Windows Explorer.
Ik heb al geprobeerd om te rebooten, programma installeren / deinstalleren.
Maar niks mag baten! :(

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
DFS schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:35:
Ik wil met het mail prog van nokia met mijn gmail adres e-mailen. Ik heb hi eindeloos en naar mijn weten alle instellingen goed ingesteld, servers en poorten. Ik kan alleen mail ontvangen via een wlan verbinding. Maar versturen lukt niet en via mobiel internet werkt ontvangen en versturen allebei niet. Weet iemand een oplossing? Ik heb wel gezocht in het topic naar een antwoord maar heb niets gevonden.
Als je het zo hebt staan, en zo heb ik het staan werkt het goed ( bij mij dan wel he )

Je client handmatig configureren:

Schakel POP in je Gmail-account in.
Open Outlook of Outlook Express.
Klik in het menu 'Extra' op 'Accounts...'.
Klik op 'Toevoegen' en vervolgens op 'E-mail...'.
Geef je naam op in het veld 'Weergegeven naam:' en klik op 'Volgende'.
Geef je volledige Gmail-adres (gebruikersnaam@gmail.com) op in het veld 'E-mailadres:'en klik op 'Volgende'.
Geef 'pop.gmail.com' op in het veld 'Server voor inkomende e-mail (POP3, IMAP of HTTP):'. Geef 'smtp.gmail.com' op in het veld 'Server voor uitgaande e-mail (SMTP):'.
Klik op 'Volgende'.
Geef je Gmail-gebruikersnaam (inclusief '@gmail.com') op in het veld 'Accountnaam:'. Geef je Gmail-wachtwoord op in het veld 'Wachtwoord:' en klik op 'Volgende'.
Klik op 'Voltooien'.
Markeer 'pop.gmail.com' onder 'Account' en klik op 'Eigenschappen'.
Klik op de tab 'Geavanceerd'.
Vink onder 'Uitgaande e-mail (SMTP)' het selectievakje naast 'Voor deze service is een beveiligde verbinding vereist (SSL)' aan.
Geef '465' op in het veld 'Uitgaande e-mail (SMTP):'.
Vink onder 'Inkomende e-mail (POP3)' het selectievakje naast 'Voor deze service is een beveiligde verbinding vereist (SSL)' aan. De poort wordt gewijzigd in 995.
*De volgorde van de velden met de servers voor uitgaande en inkomende e-mail is afhankelijk van de versie. Zorg ervoor dat je in elk veld de juiste informatie opgeeft.
Klik op de tab 'Servers' en vink het selectievakje naast 'Voor deze server is verificatie vereist' aan.
Klik op 'OK'.

Gefeliciteerd! Je hebt je client geconfigureerd, zodat je Gmail-berichten kunt verzenden en ontvangen.

Het werkt dus bij mij goed op deze manier, heb overgens Vodafone !

Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:04:
[...]

De 4GB is even zo snel dan wel sneller dan de 2GB. :)

Trouwens... kan iemand mij tips geven met het brakke programma dat MapLoader heet?
Je moet je N95 instellen op Masaopslag dan ziet hij het en zo kun je mappen inladen .
Als je hem verbind met je PC krijg je een keuse optie in je N95 die moet je veranderen naar Masaopslag !

Albert020 wijzigde dit bericht 22-06-2007 13:54 (8%)

Reg. datum: 20 mei 2007

quote:
DoubleD1980 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:10:
[...]

Probeer je hem te verwijderen bij themes of bij toepassingenbeheer?
Ahaaa, zat idd bij Themes, bij toepassings beheer werkt het wel, thx!

Don't you know?

De nieuwe firmware zal niet meer lang op zich laten wachten. Hij is er namelijk al voor sommige productcodes:

http://discussions.nokia....ones&message.id=44072

Heeft sindskort een Nokia N96 en een Iphone 3G 16GB

quote:
MichaelK1985 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:24:
De nieuwe firmware zal niet meer lang op zich laten wachten. Hij is er namelijk al voor sommige productcodes:

http://discussions.nokia....ones&message.id=44072
The Message you are trying to access has been deleted. Please update your bookmarks.

ik denk dat Nokia het nog even stil wil houden maar ziet er inderdaad naar uit dat er komende week een update aan zit te komen :)

Reg. datum: 12 april 2006

quote:
Indotastic schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:00:
[...]

Heb je misschien een foto van je de leathercase die je besteld heb? Want ik wil ook een case kopen en het liefst van leer.
http://www.smartphoneshop...ather-case-nokia-n95.html

Dit is de link naar de leather case.

Reg. datum: 08 juni 2007

Ben Gister bij een NSP geweest om een telefoon (6111) voor reperatie aan te bieden en toen heb ik even met de monteur kunnen praten. Ben wel wat interresante dingen te weten gekomen.

Ik vertelde hem dat ik slider-problemen had. Dat probleem was bekend gaf hij toe, en er waren al nieuwe slides beschikbaar geweest. Echter maar voor een periode van 2 dagen. Hij vertelde mij dat bij deze slides de GPS niet meer (goed) werkte, dus dat ze ermee gestopt zijn met deze vervangen.
Wat ik me dan weer afvraag wat er allemaal vervangen wordt, ik bedoel wat heeft de slider voor invloed op de GPS?
Over zo'n 3 weken zouden er weer verbeterde slides beschikbaar komen zei hij.

Ik vertelde hem ook over mijn problemen met mij Nokia CK1W carkit, dat deze alleen verbinding maakt wanneer de telefoon net opnieuw is opgestart. Na verbonden te zijn geweest en na verbreken van de verbinding moet ik eerst de telefoon uitschakelen alvorens hij weer verbinding maakt. (Ik heb onderussen een noodoplossing gevonden door dit niet op geautoriseerd te zetten maar door steeds te laten vragen of verbinding gemaakt mag worden.) Hij zou het doorgeven aan Nokia.
Als reactie hierop vertelde hij mij dat Nokia bij een nieuwe telefoon nooit dit soort dingen test. Ze zorgen dat de telefoon zelf werkt en alle andere dingen horen ze vanzelf wel en gaan het dan aanpassen. Eigenlijk al bekend voor mij, maar nu dus de bestiging gekregen dat het echt zo is.

quote:
Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:04:
[...]

Enkele tips en bevinden van mij kant.
Op mijn eigen pc wel geinstalleerd, maar na het downloaden gaf hij een melding dat de verbinding was verbroken en dus kon hij niets kopieren. draai op Vista Ultimate.
Vanalles geprobeerd, niet werkend te krijgen.
Vandaag op het werk geprobeerd met een winxp sp2 pc en zonder problemen mappen kunnen downloaden en kopieren via maploader.

enkele tips, ook die nokia zelf aangeeft
Maak gebruik van een cardreader.
Zorg dat er maar 1 usb opslagdevice aangesloten is
indien via telefoon maak gebruik van massaoplsag functie
verwijder eerst alle mappen op de n95 en ga ze dan pas met maploader kopieren

Reg. datum: 22 juni 2007

Ik heb dus een probleem, mijn trilfunctie werkt dus ook niet. Ik heb hem geupdate maar hij werkt nog steeds niet, hij is niet branded of iets dergelijks en je kan van profiel switchen met #

Weet er iemand een oplossing?

Reg. datum: 18 juli 2003

quote:
Secondenlijm schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:33:
Ik heb dus een probleem, mijn trilfunctie werkt dus ook niet. Ik heb hem geupdate maar hij werkt nog steeds niet, hij is niet branded of iets dergelijks en je kan van profiel switchen met #

Weet er iemand een oplossing?
naar de winkel gaan misschien :?
Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
Franciscusm schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:42:
Ben Gister bij een NSP geweest om een telefoon (6111) voor reperatie aan te bieden en toen heb ik even met de monteur kunnen praten. Ben wel wat interresante dingen te weten gekomen.

Ik vertelde hem dat ik slider-problemen had. Dat probleem was bekend gaf hij toe, en er waren al nieuwe slides beschikbaar geweest. Echter maar voor een periode van 2 dagen. Hij vertelde mij dat bij deze slides de GPS niet meer (goed) werkte, dus dat ze ermee gestopt zijn met deze vervangen.
Wat ik me dan weer afvraag wat er allemaal vervangen wordt, ik bedoel wat heeft de slider voor invloed op de GPS?
Over zo'n 3 weken zouden er weer verbeterde slides beschikbaar komen zei hij.

Ik vertelde hem ook over mijn problemen met mij Nokia CK1W carkit, dat deze alleen verbinding maakt wanneer de telefoon net opnieuw is opgestart. Na verbonden te zijn geweest en na verbreken van de verbinding moet ik eerst de telefoon uitschakelen alvorens hij weer verbinding maakt. (Ik heb onderussen een noodoplossing gevonden door dit niet op geautoriseerd te zetten maar door steeds te laten vragen of verbinding gemaakt mag worden.) Hij zou het doorgeven aan Nokia.
Als reactie hierop vertelde hij mij dat Nokia bij een nieuwe telefoon nooit dit soort dingen test. Ze zorgen dat de telefoon zelf werkt en alle andere dingen horen ze vanzelf wel en gaan het dan aanpassen. Eigenlijk al bekend voor mij, maar nu dus de bestiging gekregen dat het echt zo is.
zijn er mensen hier die hun slider hebben laten fixen/vervangen en hun gps hebben getest ? ik was namelijk van plan om mijn N95 morgen te laten fixen ivm de steeds verslechterende slider maar nu ik dit lees ben ik toch benieuwd of het echt zo is dat de GPS het niet meer doet na de vervanging van de slider ...

Reg. datum: 25 mei 2007

Vraagje: Bij de contacten in je adressenboek kun je meerdere telefoonnummers instellen. Als je een contact hebt opgezocht (waarvoor meer dan één telnr. is ingevoerd) en je drukt op de groene belknop, dan krijg je eerst een lijstje met alle telefoonnummers van die persoon. Weet iemand of het mogelijk is om een nummer als 'default' in te stellen zodat je niet steeds dat lijstje krijgt maar meteen het ingestelde nummer opbelt?

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
IMadeLove2MyN95 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:49:
Vraagje: Bij de contacten in je adressenboek kun je meerdere telefoonnummers instellen. Als je een contact hebt opgezocht (waarvoor meer dan één telnr. is ingevoerd) en je drukt op de groene belknop, dan krijg je eerst een lijstje met alle telefoonnummers van die persoon. Weet iemand of het mogelijk is om een nummer als 'default' in te stellen zodat je niet steeds dat lijstje krijgt maar meteen het ingestelde nummer opbelt?
Yep dat kan. Inderdaad "default" instellen, dan belt telefoon meteen het default nummer als op groene knop wordt gedrukt.

quote:
IMadeLove2MyN95 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:49:
Een contact openen > opties > standaardnummers. Kun je exact voor bellen, videobellen, smsen, mmsen, email, internetbellen, P2T de standaard nummers aangeven.

@dafmay
quote:
Yep dat kan. Inderdaad "default" instellen, dan belt telefoon meteen het default nummer als op groene knop wordt gedrukt.
Daar schieten mensen natuurlijk niet zo heel veel mee op hè

quote:
Sjengcity schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:57:
[...]

Een contact openen > opties > standaardnummers. Kun je exact voor bellen, videobellen, smsen, mmsen, email, internetbellen, P2T de standaard nummers aangeven.

@dafmay
[...]

Daar schieten mensen natuurlijk niet zo heel veel mee op hè
Mijn antwoord was inderdaad iets té beknopt, was vergeten erbij te vermelden "open contact". Het was mijn laatste antwoord voor afsluiten pc op werk en begin van weekend :*)

Reg. datum: 25 mei 2007

Perfect, bedankt! <+:)

Nog wat vraagjes over de contacten: Soms staat er helemaal rechts naast een telefoonnummer een icoontje van een smily die naar links kijkt. En soms staat er een telefoontje met daaronder een pijltje dat naar rechtsboven wijst. Wat betekenen die icoontjes? Het heeft volgens mij niks te maken met default instellingen o.i.d. In het boekje stonden deze symbolen er niet bij.

IMadeLove2MyN95 wijzigde dit bericht 22-06-2007 16:06 (89%)
Reden: Meer vragen...

quote:
Mijn antwoord was inderdaad iets té beknopt, was vergeten erbij te vermelden "open contact". Het was mijn laatste antwoord voor afsluiten pc op werk en begin van weekend :*)
Verrek ja het is al weer zover :9 :z Prettig weekend allemaal!
quote:
np

Sjengcity wijzigde dit bericht 22-06-2007 16:01 (15%)

quote:
IMadeLove2MyN95 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:56:

Nog wat vraagjes over de contacten: Soms staat er helemaal rechts naast een telefoonnummer een icoontje van een smily die naar links kijkt. En soms staat er een telefoontje met daaronder een pijltje dat naar rechtsboven wijst. Wat betekenen die icoontjes? Het heeft volgens mij niks te maken met default instellingen o.i.d. In het boekje stonden deze symbolen er niet bij.
De smiley geeft inderdaad aan dat het om de default gaat. Het "telefoontje met pijl naar rechtsboven" betekent dat tel nr onder speeddial staat.

Stimpy has killed Ren
Reg. datum: 04 maart 2000

Weet iemand of de verjaardag die je bij een contactpersoon toevoegd ook automatisch in de agenda komen te staan danwel automatisch een signaal afgeven op de desbetreffende dag?

quote:
Stimpy001 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:05:
Weet iemand of de verjaardag die je bij een contactpersoon toevoegd ook automatisch in de agenda komen te staan danwel automatisch een signaal afgeven op de desbetreffende dag?
Helaas, voor zover ik heb gezien en getest, beiden niet :(

Dit mijn eerste post op GoT.

Ik heb vorige week een N95 gekocht maar vanwege de slider probleem heb ik deze terug gestuurd.
Vandaag heb ik dan een nieuwe versie gekregen dat volgens mij al eerder open is geweest. Deze heeft ook het slider probleem maar iets minder dan de eerder versie. Het kan zijn dat dit een gerepareerde versie is.
Als ik *#0000# in toets krijg ik het volgende:
v11.0.0.26
17-04-07
rm-159
nokia n95 (B2.01)
Kan iemand mij vertellen of dit een nieuwe of gerepareerde versie is? :( Ik twijvel of ik hem terug moet sturen of moet behouden. Kan iemand mij adviseren hierover?

Hallo Allemaal,

dit mijn eerste post op GoT.

Ik heb vorige week een N95 gekocht maar vanwege de slider probleem heb ik deze terug gestuurd.
Vandaag heb ik dan een nieuwe versie gekregen dat volgens mij al eerder open is geweest. Deze heeft ook het slider probleem maar iets minder dan de eerder versie. Het kan zijn dat dit een gerepareerde versie is.
Als ik *#0000# in toets krijg ik het volgende:
v11.0.0.26
17-04-07
rm-159
nokia n95 (B2.01)
Kan iemand mij vertellen of dit een nieuwe of gerepareerde versie is? :( Ik twijvel of ik hem terug moet sturen of moet behouden. Kan iemand mij adviseren hierover?

Reg. datum: 30 maart 2006

Nog even een vraagje m.b.t. de nieuwe sliders van de N95.

Slider : Hele kleine speling, iets van 1 mm. Wel erg vervelend bij het normaal openmaken van de telefoon aangezien de "keypad" dan lijkt te drukken op een ander deel van de telefoon door de speling.

Nadat ik contact had opgenomen met een NSP in Venlo was mij duidelijk gemaakt dat ze wel al nieuwe sliders binnen hadden gekregen maar dat de monteur daar niet zeker wist of dit het probleem zou verhelpen ( vreemd ? :O ). Ook hadden ze mij verteld dat waarschijnlijk binnen 2 weken meer informatie over het probleem bekend zou zijn en dat er misschien nog andere sliders beschikbaar zouden komen?

Hierna heb ik dus contact opgenomen met de Nokia care service welke mij wisten te vertellen dat de nieuwe slider gewoon goed zou moeten zijn en ik dus nogmaals contact moest opnemen met het NSP.

Nu vertelde de NSP mij dus net, na uitleg van wat Nokia mij heeft verteld, dat ze de slider wel kunnen vervangen maar ze dus niet zeker weten of het probleem verholpen zal zijn.

Aangezien hier al aardig wat mensen problemen hebben met de slider en het soms al op creatieve manieren hebben opgelost, heb ik nog niet echt veel berichten gezien over het vervangen van de slider. Bij sommige mensen is het probleem wel verholpen en bij sommige niet, daarom dus de vraag:

Kan ik de slider nu laten vervangen of kan ik beter nog even wachten tot er meer informatie over bekend is en eventueel een bericht van Nokia zelf?

Ook zou ik graag willen weten of het verwisselen van de 2 bovenstaande profielen met de # knop mogelijk kan zijn met een nieuwe firmware ( die nog uitgebracht moet worden ) want bij mij werkt dit dus niet.

[no00wa] --> The Chronicles of Spellborn ( www.tcos.com ) MMORPG van het jaar !?

Pagina: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: