Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 47 48 49 50 last

Nieuw Topic
Oh Really?
Reg. datum: 30 maart 2001

50mb is toch niets mensen.
Gemiddelde website is al 2 mb. Weinig surfen per maand dan.

AMD X2 4200+, PowerColor X850 XT PCIe - ASUS A8R MVP - 2 x 1 Gb Kingston Hyperx DDR400 (pc3200) 2(CL) Ram - 250 GB SATA Hdd - Samsung Syncmaster 930BF

Reg. datum: 18 juli 2003

Zoals al vaker is gemeld, VF gaat vanaf 15(?) juni een soort van skweezer in gebruik nemen.
Hierdoor worden pagin`s een stuk kleiner en zul je dus minder snel door de 50mB heen zijn.
HD4870X2 powering my rig!
Reg. datum: 01 april 2002

quote:
IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 01:15:
[...]

Ja hoor het is gelukt! Ik moest toch wel een flink stuk verder kijken dan mijn neus lang was. Maar je moet voor de N95 (en elke andere S60v3) dus versie 1.16 hebben. Misschien handig om deze directe link in de startpost te zetten.
Done! :)
thx voor de tip
quote:
koentjuh schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:23:
[...]
Hmm, dat is dan weer een stukje foutief voorgelicht door de verkoper. Ik vroeg hem in hoeverre onbeperkt internet echt onbeperkt internet was. Toen zei hij dat wanneer je niet elke dag 24 uur online loopt te surfen er weinig aan de hand was. Wanneer vodafone vondt dat je constant te veel data verbruikte ze contact met je opnamen om je daarop te wijzen, maar er is dus een harde grens van 50mb? Daarboven betalen of?
Zoals de verkoper het tegen mij zei, je mag er gewoon overheen gaan. Maar ze gaan ervan uit dat je met 50MB toekomt. Mocht je er vaak over gaan, dan nemen ze contact op met je. Puur om te vragen waarom je zoveel MB verbruikt. Ze zullen je nooit ineens een rekening sturen dat je teveel hebt verbruikt oid.
quote:
Mfpower schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:51:
Gebruikt iemand visual radio? Ik kan maar geen zenderoverzicht downloaden. Ik kan op Europe klikken en vervolgens gebeurt er helemaal niets. Iemand met hetzelfde probleem of ligt het aan mijn N95?
Ik heb precies hetzelfde. Lijkt toch erg op een bug, hopelijk gauw nieuwe firmware die dit oplost. Iemand anders een mogelijke oplossing hiervoor?

Gurneyhck wijzigde dit bericht 12-06-2007 14:02 (63%)

MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | HD4870X2 @stock | Dell 2709w 27" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5

Weet iemand hoe het eigenlijk zit met de games voor de N95?
Op die vage site die hier wel eens voorbij komt staan voornamelijk van die games die op elke gsm uitkomen. Er gingen eerst van die videos rond met daarop een 3d beat `m up en zo`n f-zero achtige racer, maar nu hoor of zie ik er eigenlijk niks meer over... :?
Heb de N95 nu een week of 3. Wil hem updaten naar V11.0.026 maar op een of andere manier werkt dat niet met de Nokia Software Updater. Doe alle stappen zoals het hoort. Aangekomen bij stap 3 krijg ik het schermpje: Software wordt bijgewerkt, een ogenblik gedult aub. Ik wacht rustig af. Na een aantal minuten deze melding.

Telefoonherstel!
1. Verwijder de lader en de batterij van de telefoon
2. Plaats de batterij terug en sluit de lader aan
3. Klik enkele seconden op de aan/uit knop van de telefoon

Klink op ''opnieuw'' om door te gaan met telefoonherstel.

Ik klik op opnieuw en het updaten begint weer van voor af aan tot deze melding weer verschijnt. Waar zou dit aan kunnen liggen of kan ik mijn telefoon op een andere manier updaten naar V11.0.026?

Reg. datum: 17 april 2004

quote:
Ticker schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:59:
50mb is toch niets mensen.
Gemiddelde website is al 2 mb. Weinig surfen per maand dan.
2 MB, maar niet een website, gemaakt voor zo'n kleine schermen als de N95. Bij normaal gebruik (3 uur per dag internet en push-mail met zo'n 80-90 mails met bijlage per dag) heb ik amper 100 MB per maand. En dan bezoek ik veel meer dan 50 websites!

Reg. datum: 17 april 2004

quote:
commsneaky schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:18:
Heb de N95 nu een week of 3. Wil hem updaten naar V11.0.026 maar op een of andere manier werkt dat niet met de Nokia Software Updater. Doe alle stappen zoals het hoort. Aangekomen bij stap 3 krijg ik het schermpje: Software wordt bijgewerkt, een ogenblik gedult aub. Ik wacht rustig af. Na een aantal minuten deze melding.

Telefoonherstel!
1. Verwijder de lader en de batterij van de telefoon
2. Plaats de batterij terug en sluit de lader aan
3. Klik enkele seconden op de aan/uit knop van de telefoon

Klink op ''opnieuw'' om door te gaan met telefoonherstel.

Ik klik op opnieuw en het updaten begint weer van voor af aan tot deze melding weer verschijnt. Waar zou dit aan kunnen liggen of kan ik mijn telefoon op een andere manier updaten naar V11.0.026?
op naar een nsp!

Reg. datum: 11 april 2007

zondag naar de snuffelmarkt geweest kom ik daar een mobielhouder tegen voor 1.50¤ en de nokia n95 past er precies in wel ff wat moes verwiijderd zodat de galerij niet opengaat.en gewoon met een plakker op het dashbord geplakt.

Reg. datum: 26 maart 2000

Ik wil graag een A2DP headset bij mijn N95 (die ik hopelijk snel krijg) gaan halen. Ik gebruik mijn 6230 nu ook al als mp3 speler. Het enige probleem is dat met een draadloze hoofdtelefoon de FM radio niet meer werkt (geen antenne) en die gebruik ik ook regelmatig.

Zou iemand met Tmobile en PIT kunnen kijken of PIT snel genoeg is om bijvoorbeeld 3FM te streamen via de site/browser?

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/shoutcastlive.pls?radio3live (mp3)
http://www.omroep.nl/live/radio3-breed.asx (wmv stream)

WoutF wijzigde dit bericht 12-06-2007 16:36 (13%)

Reg. datum: 02 oktober 2000

Ik kan er niet veel informatie over vinden, daarom stel ik de vragen maar hier.. ik wil dit mobieltje als het enigzins kan ook zakelijk gaan gebruiken. Dan zou het wel ideaal zijn als het volgende mogelijk is:

- Een VPN verbinding maken (Standaard PPTP Tunnel, eventueel met ipsec), maar dan zonder een Nokia Gateway, dat schijnt namelijk wel mogelijk te zijn

- Een Citrix verbinding maken naar een extern IP adres (alleen weten te vinden dat het op een blackberry kan)

- Remote Desktop (Zou volgens mij moeten kunnen, maar dubbelcheck.. heeft iemand dit werkend en hoe?)

Heeft iemand misschien iets meer informatie over welke programma's ik hier voor nodig zou hebben? Liefst gratis progjes natuurlijk, maar als het niet anders kan betaal ik er wel voor :P

How to become immortal: Read this signature tomorrow and follow its advice.

Lekker Fris
Reg. datum: 27 juni 2004

Ik loop zelf ook tegen een aantal zaken op,

ik kan geen WMV streamen bij pda.startpagina.nl kun je allerlei leuke filmpjes bekijken maar krijg elke keer dit wordt niet ondersteund bij m'n pocketpc ging 't vlekkeloos heb nu PIT Plus en dus ideaal om wat entertainment te bekijken. Zijn hier oplossingen voor wat dit is maar knudde..

Tevens duurt het lang bij mij voordat emails worden opgehaald. Ik kan alleen kiezen voor enkel headers maar voor mij mogen ze helemaal binnen komen (los van de att)

tips of hints iemand?

Thnx

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

volgens mij ondersteund de n95 standaard geen wmv.
Misschien dat er een programmaatje voor is ontwikkeld ondertussen, vast wel.
Reg. datum: 14 juli 2004

Ik was vandaag goed de weg kwijt in Rotterdam, zoekende naar pdashop op de oudedijk. Nokia Maps opgestart...probleem opgelost _/-\o_ Brodit passieve houder + bevestigingskit aangeschaft voor totaal eur 45,--. Super degelijk systeem en nu dus eindelijk zicht op scherm van de N95 bij gebruik GPS. Ik had eerder al een autolader met uitrolbare draad gekocht bij www.mobiltec24.de. Nu nog een manier zien te vinden om het scherm van de N95 altijd verlicht te laten. Ik weet bij gebruik van navigatie is het in te stellen, maar met gewoon telefoon-gebruik helaas niet. Klopt dat ?

Reg. datum: 03 februari 2005

quote:
WoutF schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:00:
Ik wil graag een A2DP headset bij mijn N95 (die ik hopelijk snel krijg) gaan halen. Ik gebruik mijn 6230 nu ook al als mp3 speler. Het enige probleem is dat met een draadloze hoofdtelefoon de FM radio niet meer werkt (geen antenne) en die gebruik ik ook regelmatig.

Zou iemand met Tmobile en PIT kunnen kijken of PIT snel genoeg is om bijvoorbeeld 3FM te streamen via de site/browser?

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/shoutcastlive.pls?radio3live (mp3)
http://www.omroep.nl/live/radio3-breed.asx (wmv stream)
3FM kun je prima streamen met TuninFM als je dat wil. PIT van TMobile trekt dat prima. Ik stream soms dagen 100MB aan audio, gaat perfect. Ik zit op ongeveer 1,5 gig aan data in de maand.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Reg. datum: 26 maart 2000

quote:
bounzer schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:16:
[...]

3FM kun je prima streamen met TuninFM als je dat wil. PIT van TMobile trekt dat prima. Ik stream soms dagen 100MB aan audio, gaat perfect. Ik zit op ongeveer 1,5 gig aan data in de maand.
Mooi, ik dacht dat PIT best traag was. 64Kbps toch? da's net iets meer dan modemsnelheid. Of zit ik fout?

Het enige nadeel van radio streamen is natuurlijk dat je niet via je headset kan pauzeren/opnemen/bellen. Zit daarom te denken om de Nokia HS-12W te halen. A2DP headset, met display, en ingebouwde FM radio.
Reg. datum: 17 mei 2007

Vandaag gebeld door T-Mobile, na 4 weken wachten krijg ik morgen eindelijk mijn N95! Ik neem aan dat dit weer een nieuwe batch is?

Reg. datum: 30 mei 2007

Zie je aan de doos, staat N95-1 of N95-2, althans, daar ga ik vanuit dat je dit daaraan kan zien

knap wijzigde dit bericht 12-06-2007 21:49 (4%)

Hier draait TuninFM nu ook al een paar dagen en het werkt perfect in combinatie met T-Mobile Internet. Als je een flatfree Internet abo hebt, is dit zeker een aanradertje! Klein Minpuntje: de Top 10 zenders van TuninFM is niet mijn top 10 :( dat betekent dat ik iedere keer mijn favo zender eerst moet downloaden. Hij blijft niet zitten in de lijst helaas.

I love my Pleo!

quote:
Trasos schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:15:
Weet iemand hoe het eigenlijk zit met de games voor de N95?
Op die vage site die hier wel eens voorbij komt staan voornamelijk van die games die op elke gsm uitkomen. Er gingen eerst van die videos rond met daarop een 3d beat `m up en zo`n f-zero achtige racer, maar nu hoor of zie ik er eigenlijk niks meer over... :?
Die F-Zero-achtige racer zit al standaard op de N95.
Een demo welliswaar maar toch.
Ik vraag mij ook af of er nog een volledige versie komt.
Zal wel fijn zijn.
Ergens deze zomer moet The One - Who's next (3D beat 'em up) ook uitkomen.
En nog een zooi andere games.
Nokia is hard bezig met de herkomst van N-Gage maar het is aardig stil de laatste tijd.
Geeft niks verders.
Ik heb meer dan 20 Symbian games op mijn Nokia N95 draaien momenteel.
Heel veel zijn ook volledig 3D (al dan niet OpenGL hardware accelerated). :)

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

Reg. datum: 30 maart 2007

Ik heb bij de Media Markt de N95 aangeschaft Vodafone branded en daar stond dat F-zero soort spel er niet op! Andere mensen hetzelfde met Vodafone branden N95?

Oh Really?
Reg. datum: 30 maart 2001

quote:
Indotastic schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:13:
Ik heb bij de Media Markt de N95 aangeschaft Vodafone branded en daar stond dat F-zero soort spel er niet op! Andere mensen hetzelfde met Vodafone branden N95?
Je mist niet veel hoor, is maar een demo'tje van 30 sec ofzo.

AMD X2 4200+, PowerColor X850 XT PCIe - ASUS A8R MVP - 2 x 1 Gb Kingston Hyperx DDR400 (pc3200) 2(CL) Ram - 250 GB SATA Hdd - Samsung Syncmaster 930BF

I love it :7

quote:
Indotastic schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:13:
Bij mijn vodafone branded n95 stond het er ook niet op, maar nadat ik gister mn fimware heb geupdate staat ie er wel bij (net als overigens nog wat meer demo's).

Choose life
De Citroën Ami Super doet het prima goed - details en foto's op www.amisuper.nl
Get Opera specs

is er een mogelijkheid om woorden uit je t9 te halen? Zou moeten kunnen aangezien hij ze ook kan "leren". Weet iemand hoe?

Reg. datum: 18 oktober 2006

die van mij is niet branded en die is van die mediamarkt aanbieding

moet je voor die kaarten die vooraf geinstalleerd zijn nog iets doen? want bij mij kan hij ze niet vinden en dan zoekt hij verbinding met het internet

en als ik verbinding maak krijg ik altijd de keuze uit 4 dingen, gprs, vodafone live en nog wat

welke moet ik nou altijd kiezenl, wat het maakt me altijd twijfelachtig

en als ik de navigatie start en bij dat wereldbolletje kom, zie ik altijd maar een sateliet met een kruis erin

aub via PM reageren please

Reg. datum: 04 november 2006

Heb al eerder gepost over een aanbieding, nl de N95 voor slechts $200 , Ze wilden wel betaald worden via Western Union. Ik hoef hoef pas te betalen wanneer ze het hebben verstuurd , maar wel voor ik het onvang, zie email :

QUOTE:
hello Mr Ronaldo
You have not been told to buy five units all she was trying to say is just that if you not to have explained to us what happened earlier you would have had to buy five units..

Now mR Ronald do what we can do for you is to ship ot send you the tracking number via ups and when you track it you pay up before delivery Do please reply assap so that we can proceed..
Lenny

Ik ben van plan om met de betaling te wachten en de tracking te volgen totdat ik de N95 in bezit heb en dan pas betaal.
Mijn vraag is , lijkt dit op bedrog en kunnen ze je een vals tracking nummer geven ?

Bedank voor de reactie's.

BETER 1 VOGEL IN DE HAND DAN GEEN HAND ! Nokia 6600- 6630- 6670- 6681- 6680- N70- N80-N73-N95

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 47 48 49 50 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: