Reg. datum: 05 februari 2007
Move -> Netwerken
Some people, when confronted with a problem, think "I know, I'll use regular expressions." Now they have two problems. — Jamie Zawinski
Reg. datum: 06 maart 2005
Misschien zien we elkaar weer dan ooit weer eens in software en als het werk voltooid is kan het ook weer in internet geschoven worden ...
Reg. datum: 02 januari 2000
Door tijdens het zappen wat aan die router te snuiven.. en dan de ip's die heel veel packets doorsturen opnoterenquote:
MuRC wijzigde dit bericht 04-07-2007 10:12 (41%)
(Error 0 occured.))
'Cain & Abel' zou je hiermee vast verder kunnen helpen... http://www.oxid.it/cain.html
Maar begrijp ik het goed dat we alleen over de live-kanalen spreken? De normale kanalen kunnen dus niet via VLC bekeken worden of niet gekozen worden?
HyperioN wijzigde dit bericht 04-07-2007 14:52 (4%)
Klopt. De normale kanalen zijn unicast streams en gaan dus point-to-point van Tele2 naar decoder. Echter, als we in staat zijn de decoder te emuleren, dan kunnen we natuurlijk ook die normale kanalen kijken.quote:HyperioN. schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 14:52:
Maar begrijp ik het goed dat we alleen over de live-kanalen spreken? De normale kanalen kunnen dus niet via VLC bekeken worden of niet gekozen worden?
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/28247497/
Imagining an infinite amount of monkeys with typewriters, at least one of these monkeys would type "To be, or not to be; that is the gezortensnhwshbla."
Prima, dan moet je nu eens nadenken over een configuratie waar je de http replay kan testen. Ik stel me dat ongeveer zo voor:quote:Exhar schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 17:10:
Bevestigd, alleen userno is hier 5 chars.
decoder -> eth1- PC -eth2 -> DSL modem -> Internet -> Tele2
Dus een PC met 2 NICs tussen decoder en modem plaatsen. PC moet alle netwerk traffic doorlaten behalve de HTTP aanvragen van de decoder. Voor de decoder moet de PC als Fiddler2 proxy optreden zodat je de HTTP Get kan veranderen in een eerder gesniffte versie.
Dit is natuurlijk niet een triviale opgave. Het is zo dat de decoder IP = 192.168.1.2 en het DSL modem heeft 192.168.1.1 en Tele2 bijv. 172.16.113.11
Je PC moet dus IP packet forwarding doen.
Ik denk dat we nu wel wat hulp van echte network cracks kunnen gebruiken
@_DH: de voetbal kanalen bij m'n neefje waren alle clear
JW2001 wijzigde dit bericht 07-07-2007 18:34 (3%)
Kenne we niet iets fixen met iptables?quote:JW2001 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 18:33:
[...]
Prima, dan moet je nu eens nadenken over een configuratie waar je de http replay kan testen. Ik stel me dat ongeveer zo voor:
decoder -> eth1- PC -eth2 -> DSL modem -> Internet -> Tele2
Dus een PC met 2 NICs tussen decoder en modem plaatsen. PC moet alle netwerk traffic doorlaten behalve de HTTP aanvragen van de decoder. Voor de decoder moet de PC als Fiddler2 proxy optreden zodat je de HTTP Get kan veranderen in een eerder gesniffte versie.
Dit is natuurlijk niet een triviale opgave. Het is zo dat de decoder IP = 192.168.1.2 en het DSL modem heeft 192.168.1.1 en Tele2 bijv. 172.16.113.11
Je PC moet dus IP packet forwarding doen.
Ik denk dat we nu wel wat hulp van echte network cracks kunnen gebruiken
@_DH: de voetbal kanalen bij m'n neefje waren alle clear
gewoon rules aanmaken dat hij alles doorlaat behalve wat je vast wilt houden?
Die packets komen ergens als file in een of ander vfs.
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
Reg. datum: 30 januari 2002
Ik zou VMware server proberen, daarmee kun je iig je netwerken isoleren. Dan moet je natuurlijk wel nog meerdere netwerkkaarten hebbem, en dat is in je laptop misschien wat lastiger...quote:Exhar schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 20:46:
Is opzich geen enkel probleem, alleen even kijken hoe ik dat ga regelen met computers, normaliter gebruik ik hiervoor namelijk mijn laptop...
EDIT:
Ik denk dat ik weet hoe je een stream kan starten. Ik kan niet testen omdat ik wat problemen heb (kan bijv. 192.168.1.1 niet pingen, hub is verkeerd configged)
De stream start je simpelweg door het aanroepen van een URL, maar het lijkt mij persoonlijk niet verstandig om dat zo online te zetten... Als ik het zo even goed bekijk, kan je RTL4, RTL5, etc allemaal digitaal bekijken (wat ik nu niet kan, of nog niet ontdekt heb).
Exhar wijzigde dit bericht 08-07-2007 02:07 (75%)
Je bedoelt de laatste lange URL die door de decoder gestuurd wordt voordat het streamen begint. Hmm, ik geloof dat ik dat ook geprobeerd heb en het werkte niet. Maar ik kan er naast liggen.quote:Exhar schreef op zondag 08 juli 2007 @ 00:45:
De stream start je simpelweg door het aanroepen van een URL, maar het lijkt mij persoonlijk niet verstandig om dat zo online te zetten...
Het is zeer onwaarschijnlijk dat een enkele URL die afgevuurd wordt v/d PC zal werken. Het is m.i. nodig dat de emulator een hele sessie afspeelt bestaande uit de eerste login URL en alle daaropvolgende voor opbouw van menus, EPG etc. Als het ff kan gaan we de menus ook keurig weergeven in een browser.
Het is overigens geen probleem die URLs te publiceren zolang ze geen abonnee en decoder info bevatten. Ik zal ze vandaag eens posten.
Succes!
JW2001 wijzigde dit bericht 08-07-2007 10:10 (20%)
Reden: opmerking sessie
www.basandra.nl - www.beldekor.nl - www.veluwerecreatie.com - www.scrapgroove.nl
Ik geloof niet in 'security by obscurity'. Laat ze maar lekker meekijken, dan doen ze nog wat nuttigsquote:Freaky_Revolt schreef op zondag 08 juli 2007 @ 10:17:
Jammer dat dit hier zo uitgebreid besproken wordt. Tele2 kijkt mee en zal wel snel met een firmware update komen. Dit was namelijk ook bij de Diavolink router. Bij het forum van Alex is het iets wat beter in de hand te houden.
In de laaste .NET developer magazine staat een stukje over websites onwikkelen in ASP.NET voor ANT Fresco, en dan specifiek de samsung decoder. Misschien staat er wel nuttige info in! Ik kan het bewuste blaadje alleen ff niet meer vinden.
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
Nee, het is een relatief korte URL, namelijk; <ip>/pages/epg/play.asp?channelid='+channelid'quote:JW2001 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 10:01:
[...]
Je bedoelt de laatste lange URL die door de decoder gestuurd wordt voordat het streamen begint. Hmm, ik geloof dat ik dat ook geprobeerd heb en het werkte niet. Maar ik kan er naast liggen.
Het is zeer onwaarschijnlijk dat een enkele URL die afgevuurd wordt v/d PC zal werken. Het is m.i. nodig dat de emulator een hele sessie afspeelt bestaande uit de eerste login URL en alle daaropvolgende voor opbouw van menus, EPG etc. Als het ff kan gaan we de menus ook keurig weergeven in een browser.
Het is overigens geen probleem die URLs te publiceren zolang ze geen abonnee en decoder info bevatten. Ik zal ze vandaag eens posten.
Succes!
Menu's enzo zullen niet nodig zijn, misschien alleen authen bij de server... (jammer dat ik niet kan testen)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last