Hey tweakers,
Ik heb nu de volgende configuratie:
3.2GHZ P4
1GB DDDR
9600XT
Omdat de kaart af en toe artifacts geeft en veel spellen niet meer soepel draaien wil ik deze graag vervangen.
Het moet wel AGP zijn want heb geen zin om een heel nieuw systeem te kopen.
Ik kan van de 7950GT alleen maar pci-e benchmarks vinden en die versie heeft 512mb tegenover 256mb voor de AGP versie die 200 euro kost.
X1950pro, kost ongeveer 150 euro, maar wel langzamer dan de 7950GT.
X1950XT, heb deze in de pricewatch gezien voor 200 euro maar de winkels daarin kunnen hem niet meer leveren. Is hij nog ergens anders verkrijgbaar?
Welke van de 3 zouden jullie kiezen?
Wat ook eventueel een mogelijkheid kan zijn, is dat ik een Asrock P4VM890 koop. (pci-e voor S478) en dan een pci-e kaart, is wel duurder want moet dan waarschijnlijk ook een nieuwe kast hebben.
alvast bedankt voor julie reacties.
Mastasidaz
Ik heb nu de volgende configuratie:
3.2GHZ P4
1GB DDDR
9600XT
Omdat de kaart af en toe artifacts geeft en veel spellen niet meer soepel draaien wil ik deze graag vervangen.
Het moet wel AGP zijn want heb geen zin om een heel nieuw systeem te kopen.
Ik kan van de 7950GT alleen maar pci-e benchmarks vinden en die versie heeft 512mb tegenover 256mb voor de AGP versie die 200 euro kost.
X1950pro, kost ongeveer 150 euro, maar wel langzamer dan de 7950GT.
X1950XT, heb deze in de pricewatch gezien voor 200 euro maar de winkels daarin kunnen hem niet meer leveren. Is hij nog ergens anders verkrijgbaar?
Welke van de 3 zouden jullie kiezen?
Wat ook eventueel een mogelijkheid kan zijn, is dat ik een Asrock P4VM890 koop. (pci-e voor S478) en dan een pci-e kaart, is wel duurder want moet dan waarschijnlijk ook een nieuwe kast hebben.
alvast bedankt voor julie reacties.
Mastasidaz