Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel VIII

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
:D

Versie 2.4.1b van uitzendinggemist script werkt bij mij prima, alleen de RTL gedeelten dus niet meer.
Alle versies na 2.4.1b starten niet. (je ziet 2 seconden "running" staan)
Ik heb een T3CH build van een paar maanden geleden.

Iemand hetzelfde probleem en (hopelijk) een oplossing? Of moet ik een nieuwe XBMC release installeren?

www.xbmcscripts.com lijkt trouwens een beetje kapot te zijn...

Reg. datum: 08 juli 2006

quote:
SNAIL schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:35:
Versie 2.4.1b van uitzendinggemist script werkt bij mij prima, alleen de RTL gedeelten dus niet meer.
Alle versies na 2.4.1b starten niet. (je ziet 2 seconden "running" staan)
Ik heb een T3CH build van een paar maanden geleden.

Iemand hetzelfde probleem en (hopelijk) een oplossing? Of moet ik een nieuwe XBMC release installeren?

www.xbmcscripts.com lijkt trouwens een beetje kapot te zijn...
Gewoon even een nieuwe downloaden, dat kan hier.
Download ook maar een nieuwe T3CH build, want je hebt een recente nodig die ook WindowXML heeft.

Oh en ik heb Uitzendinggemist v2.5.2 op de nieuwste linkboks en werkt daar perfect, op de vorige liet hij niks zien maar nu wel :)

Heb ook even de nieuwe beta geprobeert van uitzendinggemist, werkt verder prima :)
Maar als je de MC360 skin (deze wordt toch gesupport?) gebruikt, dan zie ik het talpa/tien tekentje niet hij is onzichtbaar. Hij is wel te selecteren, dit kan ook zijn omdat ik de linksboks builds gebruik maar volgens mij is dit ook onder de T3CH builds.

martijn1992 wijzigde dit bericht 26-05-2007 22:05 (24%)

quote:
martijn1992 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 21:00:
[...]Oh en ik heb Uitzendinggemist v2.5.2 op de nieuwste linkboks en werkt daar perfect, op de vorige liet hij niks zien maar nu wel :)
Hardstikke mooi om te weten, kunnen de Linkboks mensen ook weer tevreden zijn.
quote:
martijn1992 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 21:00:Heb ook even de nieuwe beta geprobeert van uitzendinggemist, werkt verder prima :)
Maar als je de MC360 skin (deze wordt toch gesupport?) gebruikt, dan zie ik het talpa/tien tekentje niet hij is onzichtbaar. Hij is wel te selecteren, dit kan ook zijn omdat ik de linksboks builds gebruik maar volgens mij is dit ook onder de T3CH builds.
Klopt! Ik heb de MC360 Skin nog niet aangepast, omdat ik aan het denken ben hoe ik het groeiende aantal icoontjes kan gaan verwerken. Bij de final zal ie er wel bij zitten. Als je hem eerder wilt, moet je ff een mailtje sturen (uitzendinggemist.v2[@t]gmail[d0t]com) dan mail ik wel ff een nieuwe XML voor MC360.

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

Reg. datum: 06 september 2005

ok even oerdomme vraag, maarja.
waar vind ik de meest recente xbmc?
en een simpele tut om hem zonder problemen te instaleren, zodat ik dus niet alles verneuk

quote:
porthofax schreef op zondag 27 mei 2007 @ 01:15:
ok even oerdomme vraag, maarja.
waar vind ik de meest recente xbmc?
en een simpele tut om hem zonder problemen te instaleren, zodat ik dus niet alles verneuk
Nieuwe versie vind je hier: http://217.118.215.116/

Een tutorial? Zou het niet weten. Maar wat je moet weten is hoe de boel nu is geinstalleerd. Dus wat voor een mod en wat wordt opgestart als default dash en hoe XBMC dan start. Dan kan je kijken of je zomaar kan overkopieren of dat je toch meer moet doen met shortcuts en zo.
Tutorials vind je waarschijnlijk op de XBMC Wiki pagina (http://www.xbmc.xbox-scen...index.php?title=Main_Page) of op www.xbox-scene.com site.

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

quote:
GroteBozewolf schreef op zondag 27 mei 2007 @ 01:21:
[...]

Nieuwe versie vind je hier: http://217.118.215.116/

Een tutorial? Zou het niet weten. Maar wat je moet weten is hoe de boel nu is geinstalleerd. Dus wat voor een mod en wat wordt opgestart als default dash en hoe XBMC dan start. Dan kan je kijken of je zomaar kan overkopieren of dat je toch meer moet doen met shortcuts en zo.
Tutorials vind je waarschijnlijk op de XBMC Wiki pagina (http://www.xbmc.xbox-scen...index.php?title=Main_Page) of op www.xbox-scene.com site.
Als ik een backup maak van mn "userdata" en de hele map "xbmc" gewoon vervang ..
dan doe ik het toch goed?

quote:
porthofax schreef op zondag 27 mei 2007 @ 01:49:
[...]

Als ik een backup maak van mn "userdata" en de hele map "xbmc" gewoon vervang ..
dan doe ik het toch goed?
Dat ligt eraan welke versie je nu draait en hoe je xbox gemod is? Als dat al een wat recentere versie is (2.0+) dan zou het goed moeten gaan zoals je beschrijft. Maar is het nog een versie waarbij je een default.xbe in een willekeurige folder kan zetten met een xboxmediacenter.xml (met een <home> tag erin) erbij, dan wordt het lastiger.

quote:
GroteBozewolf schreef op zondag 27 mei 2007 @ 01:52:
[...]

Dat ligt eraan welke versie je nu draait en hoe je xbox gemod is? Als dat al een wat recentere versie is (2.0+) dan zou het goed moeten gaan zoals je beschrijft. Maar is het nog een versie waarbij je een default.xbe in een willekeurige folder kan zetten met een xboxmediacenter.xml (met een <home> tag erin) erbij, dan wordt het lastiger.
Ik heb een 2.0.1 van november vorig jaar, kan dat?

oh en trouwens ik had net die nieuwe versie van uitzendinggemist erop gezet en hij geeft 2 seconden "running" aan en daarna doet ie nix .. eerder deed die het wel trouwens

porthofax wijzigde dit bericht 27-05-2007 01:59 (14%)

quote:
porthofax schreef op zondag 27 mei 2007 @ 01:55:
[...]

Ik heb een 2.0.1 van november vorig jaar, kan dat?

oh en trouwens ik had net die nieuwe versie van uitzendinggemist erop gezet en hij geeft 2 seconden "running" aan en daarna doet ie nix .. eerder deed die het wel trouwens
vanaf v2.0.1 is updaten door overheen kopieren gewoon mogelijk. Eerder in dit topic staan links naar T3CH builds van XBMC en ook de uitleg waarom UZG niet meer werkt. Even terug lezen dus.

heeft iemand trouwens een tip welke versie van Mameox het beste werkt? En speelt iemand zelf veel MAME games hier?

Reg. datum: 17 september 2000

Ik zie in een aantal eerder posts staan waar de laatste xbmc te downloaden is, volgens mij is deze link hier niet toegestaan. Tenminste dat meen ik mij te herrineren uit het schweino build tijdperk.

Kan iemand mij vertellen waar ik in de instellingen moet zijn om het asynchroon lopen van audio/video bij de nederlandse netten in uzg te verhelpen?

heb al gekeken, maar kan enkel de db instellingen vinden.

http://specs.tweak.to/6635

Reg. datum: 08 januari 2002

Gewoon via het OSD de audiodelay aanpassen.

The Eagle schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:53: .bat werkt niet helemaal onder XP en hoger. Dan moet je er .cmd van maken, dan werkt het wel goed :)

Ik heb sinds vandaag rechtsboven een db meter staan. Ook tijdens video blijft hij er staan.
Iemand enig idee hoe die daar is gekomen en hoe ik hem weg krijg?

photo.shoq photoblog - Flickr
5D // Sigma 15 fish // Canon 17-40 L // Tamron 28-75 // Canon 50 // Canon 70-200 L

Held
Reg. datum: 17 januari 2002

Super het nieuwe UZG script _O_ Talpascript ook mooi toegepast!

Bedankt voor de moeite _O_

Held
Reg. datum: 17 januari 2002

quote:
Jasper schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:15:
Ik heb sinds vandaag rechtsboven een db meter staan. Ook tijdens video blijft hij er staan.
Iemand enig idee hoe die daar is gekomen en hoe ik hem weg krijg?
Heb je misschien twee controllers, waarbij 1 toevallig op zn kop ligt ? (of een draad over de joystick heen gewikkeld?)

Reg. datum: 13 juli 2006

quote:
warcow schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 17:02:
Al meer bekend over een eventuele script voor joox.net? Die site is toch echt super goed! :D
Zal ook veel vraag naar zijn, een script daarvoor.
Heb net een script voor joox.net binnengehaald via torrent. Op een andere manier was er niet aan te komen. Maar hij werkt perfect. Nog niet alles zit erin maar wel alle fims.

Ik zal hem wel ergens posten zodat hij voor iedereen te dowloaden is.

edit: hier dus http://rapidshare.com/files/33731695/JooX_NET.rar.html

4815162342 wijzigde dit bericht 27-05-2007 21:20 (6%)

NederVlaming
Reg. datum: 28 november 2000

quote:
4815162342 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:15:
[...]

Heb net een script voor joox.net binnengehaald via torrent. Op een andere manier was er niet aan te komen. Maar hij werkt perfect. Nog niet alles zit erin maar wel alle fims.

Wow, dat is zeker iets gaafs! Tnx voor sharing!

quote:
[...]

voor de leechers onder ons hij staat ook in a.b.boneless onder de naam: zappa_JooX_NET.rar zoeken met yabse ofzo.
Opzich wel raar dat ie niet op www.xbmcscripts.com staat. Heeft iemand al gekeken naar de source van het script? Of er rare dingen in staan?

quote:
KzmZ schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:07:
[...]

Heb je misschien twee controllers, waarbij 1 toevallig op zn kop ligt ? (of een draad over de joystick heen gewikkeld?)
Thanks, dat was het :)

photo.shoq photoblog - Flickr
5D // Sigma 15 fish // Canon 17-40 L // Tamron 28-75 // Canon 50 // Canon 70-200 L

quote:
[...]

Heb het gedownload, werkt perfect :)
Doet gewoon wat hij moet doen, en verder ziet er wel ok uit.

Reg. datum: 26 mei 2005

quote:
Ik dacht dat alleen ik zulke domme acties uitvoer!!!

Ik zal trouwens dat joox.net script morgen ook even testen.

Gruffy wijzigde dit bericht 27-05-2007 23:45 (13%)

Reg. datum: 29 februari 2000

quote:
Stampre schreef op zondag 27 mei 2007 @ 11:18:
Ik zie in een aantal eerder posts staan waar de laatste xbmc te downloaden is, volgens mij is deze link hier niet toegestaan. Tenminste dat meen ik mij te herrineren uit het schweino build tijdperk.

Kan iemand mij vertellen waar ik in de instellingen moet zijn om het asynchroon lopen van audio/video bij de nederlandse netten in uzg te verhelpen?

heb al gekeken, maar kan enkel de db instellingen vinden.
Dat kan bij een constant verschil idd gewoon via de OSD > Geluidgedeelte > Audio Delay.

Maar ik heb bij de builds van de afgelopen paar maanden dat bij een aantal streams de audio/video voortdurend uit elkaar blijft lopen. Tijdens het afspelen wordt het verschil steeds groter. Dit is zo sinds er een nieuwe versie van mplayer.dll in zit die sneller zou zijn in H.264 decodering.

Ik hoor hier bijna nooit iemand over. Werkt een kanaal als Vara Humor TV bij anderen hier dan gewoon wel prima met de laatste builds?

Clean installs, userdata deleten, cache mappen deleten, niets helpt. Als oplossing kopieer ik nu altijd de files codecs.conf en mediaplayer.dll van een oudere build over de nieuwe heen. Maar lijkt me dat ik eventuele voordelen in die files van nieuwe builds zo wel misloop.

Veel streams gaan trouwens ook verre van soepel bij mij. Veel early/late en dropped frames.

Women think they are so clever at faking orgasms... but only a man can fake a whole relationship | To YOU I'm an atheist. To God, I'm the Loyal Opposition.

quote:
Apoc2 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:49:
[...]

Dat kan bij een constant verschil idd gewoon via de OSD > Geluidgedeelte > Audio Delay.

Maar ik heb bij de builds van de afgelopen paar maanden dat bij een aantal streams de audio/video voortdurend uit elkaar blijft lopen. Tijdens het afspelen wordt het verschil steeds groter. Dit is zo sinds er een nieuwe versie van mplayer.dll in zit die sneller zou zijn in H.264 decodering.

Ik hoor hier bijna nooit iemand over. Werkt een kanaal als Vara Humor TV bij anderen hier dan gewoon wel prima met de laatste builds?

Clean installs, userdata deleten, cache mappen deleten, niets helpt. Als oplossing kopieer ik nu altijd de files codecs.conf en mediaplayer.dll van een oudere build over de nieuwe heen. Maar lijkt me dat ik eventuele voordelen in die files van nieuwe builds zo wel misloop.

Veel streams gaan trouwens ook verre van soepel bij mij. Veel early/late en dropped frames.
Bij mij doen alle streams het goed, behalve degene van Kanaalkiezer, vooral veel framedrops en slechte kwaliteit. Maar ik denk dat dit het meeste te verwijten is aan kanaalkiezer zelf (de website) deze werkt ook niet altijd even goed, en heeft ook slechte kwaliteit. En veel streams doen het ook niet, maar dat ligt volgens mij ook weer aan kanaalkiezer zelf, die schijnt de links naar streams nog wel eens te veranderen.

Reg. datum: 29 februari 2000

Ik heb het JooX script bekeken, en omdat het niet helemaal meer up to date was heb ik een en ander aangepast. Met deze versie kun je alle categoriën en ook de subcategoriën browsen, net zoals die op de website staan (eerst alleen movies en videoclips).

Als een link het niet doen dan komt dat zeer waarschijnlijk omdat het filmpje niet meer op de site van stage6.com zelf staat. Ik heb nog nooit eerder iets met python gedaan (of überhaupt serieus programmeren), dus als er toch wat mis gaat laat maar horen.

De categorie 'Unconfirmed' bevat overigens gesubmitte filmpjes die nog niet door yoox.net gecheckt zijn (zie site).

Download

Women think they are so clever at faking orgasms... but only a man can fake a whole relationship | To YOU I'm an atheist. To God, I'm the Loyal Opposition.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: